![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Emmo Güvenc blijft
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Oss moet gewoon weer meteen terug promoveren en anders hebben ze grote problemen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zonder twijfel, maar zonder spelers gaat dat een beetje lastig
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Op welke dag spelen ze eigenlijk volgend seizoen?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zondag. Doel was om te regelen om zoveel mogelijk thuiswedstrijden op vrijdagavond te mogen spelen, maar dat zit er niet echt in volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoeveel spelers hebben ze nu Tim, 15?? Het ziet er niet rooskleurig uit, al is Güvenç voor de Topklasse natuurlijk wel een prima speler.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen..ben er een beetje uit nu, maar het is niet best. Vooraf was er de hoop dat je de Osse jongens nog zou kunnen behouden, maar zelfs dat zit er niet in.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Treurig toch, foto van de eerste training:
![]() Elke andere Topklasser heeft er al meer op het veld lopen nu.... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja erg treurig, maar ben je verrast hierdoor dan? Vanaf het moment dat we degradeerden wisten we dat dit zou gebeuren. Meeste spelers zijn niet te betalen of hebben clausules, daarnaast veel aflopende contracten. Daarnaast hadden we een paar gasten die makkelijk naar een andere club konden. Daarna begint het proces waarin je op zoek moet naar nieuwe spelers, maar eerst moet je megalang wachten op de KNVB voordat je uberhaupt weet of welke dag je moet spelen, dan begint het hele spelletje weer met sponsoren waarvan een deel afhaakt afhankelijk van de speelddag etc etc etc. Het is allemaal oorzaak en gevolg en er viel gewoon niet op te anticiperen.
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#11 | ||
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Melvin Kolf blijft in ieder geval. Bepaald geen speler waar ik fan van ben, maar in de topklasse moet hij toch mee kunnen komen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ongelooflijk dat die speler überhaupt mag komen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gaat de goede kant op nu
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Was ook wel nodig, maar toch. Echt heel overtuigende spelers zijn het ook weer niet. Ben zeer benieuwd hoe het zich zal gaan verhouden ten opzichte van de zondagamateurclubs. Ben je van plan net zo veel te gaan kijken als normaal trouwens Tim?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hangt er een beetje vanaf, maar zal wel een stuk minder worden. Ik ging meestal met mijn vader, maar die is ernstig ziek en het bijwonen van wedstrijden zit er voor hem sowieso niet meer in vrees ik. Daarnaast zit ik ook nog met het feit dat de zondagwedstrijden voor mij sowieso (bijna) nooit lukken..
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dan vallen de meeste uitwedstrijden inderdaad al af. En logisch dat je nu andere prioriteiten hebt natuurlijk!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja dat zeker, al ging ik sowieso bijna nooit naar uitwedstrijden.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Razic
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nou ja, het kon nog erger TR, Kasper De Fries-Johansen was ook op proef.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jan Zwart naar Oss, veel plezier ermee
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik dacht dat alle Eerste Divisie-fans juist zo'n hekel hadden aan de vrijdag. Waarom zou je die dag aanhouden als het niet meer hoeft? Alsof een wedstrijd op vrijdagavond een totaal andere organisatie vereist dan een wedstrijd op zaterdagavond.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sponsoren willen het graag en op zondagmiddag gaan veel mensen uit de stad standaard naar hun eigen amateurclub kijken of doen andere dingen, wat weer bezoekers zou kosten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat je één of andere trapclub verkiest boven profvoetbal. En waarom willen sponsoren het graag? |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gewenning..niets meer, niets minder. Zelfde geldt voor die zondagmiddagbesteding van mensen...veel supprters hebben net zo veel met clubs als Margriet of O.S.S. en konden dat eerder altijd combineren.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Bramos Elvis kondigde hem al aan:
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
wel veel Ex Fortunezen Serdal Güvenç, Emrullah Güvenç, Dino Peljto, Angelo Simone, Aziz Moutawakil,
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja, die is gewoon niet meer op komen dagen na zijn vakantie
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Maletic werd afgetest bij Dordt en Cambuur. Benieuwd of het voor de Topklasse wel een versterking kan zijn. Nog een ruime week, dan beginnen ze. Denk je dat ze er klaar voor zijn Tim?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
. En die Johan van Osch was hier vorig jaar nog trainer van onze A1. Tot ie ergens in maart er de brui aan gaf althans. Die vent is al een paar jaar gestopt als 1e elftalspeler .
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Goede zaak.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Beetje uitdagen vanaf de crazyside naar de lange zijde, waar treffers-supporters zaten. Beetje uit voorzorg dit, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ging veel verder dan dat..Mega veel schade ook.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wtf
. Ja, vertel op Tim!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
knvb maffia
![]() Bestuur ![]() terwijl er amper wat gebeurde, wat grotendeels hun eigen schuld is |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het was de schuld van de club dat er amper wat gebeurde? Hebben ze toch netjes voor elkaar dan
.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Waar hadden ze ze dan moeten zetten? Met 800 man in het uitvak frotten? Het is wel topklasse hè, geen Champions League..
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Oss topic #2: Hoe zal het de eerste promovendus vergaan?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|