![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
|
|
Fantasy Premier League - a Fantasy Football Game for the Barclays Premier League
It's back!!! ![]() Om mee te spelen in onze traditionele jaarlijkse league, deze code invoeren: 73835-24082 Jullie hebben nu precies een maand om een team samen te stellen, dus kom op! Doe lekker fanatiek mee!! Wel één team per persoon om het leuk te houden s'il te plaît! Dit seizoen wederom met wat andere regels t.o.v vorig seizoen: Transfers:
![]() Deadline voor de eerste speelronde is 14 augustus 12:30! Gameweek 1Fixtures Tottenham v Man City Aston Villa v West Ham Blackburn v Everton Bolton v Fulham Sunderland v Birmingham Wigan v Blackpool Wolves v Stoke City Chelsea v West Brom Liverpool v Arsenal Man Utd v Newcastle Game on
Laatst gewijzigd door Smeich; 15 juli 2010 om 22:23 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het spel waardoor je ineens hoopt op een hattrick van Louis Saha of een cleansheet voor Gary Cahill.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Goed samengevat
![]() En alsjeblieft, zet niet je gemaakte elftal hier neer. Laatst gewijzigd door Smeich; 15 juli 2010 om 16:19 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik doe denk ik wel weer mee, maar wacht nog wel even met het maken van een team.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Wel weer even wennen na dat ruime budget bij de FIFA. Ik ga ook wel weer meedoen, maar om nu al echt een team te maken is het nog te rustig geweest op de transfermarkt.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben lekker aan het puzzelen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
KICK
ten days and counting. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb van die dagen, dan log ik in, en dan ga ik lekker puzzelen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Leuk hè... heb ik dagelijks last van
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Team gemaakt! Hebben we een subleague?
Edit: ah, staat al in de OP. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb me ook ingeschreven, nog nooit aan meegedaan, heb dus geen idee of ik een beetje een goed team heb uitgekozen..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() Cool dat je meedoet. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Oow ja, hier moet ik ook nog even een elftal voor maken
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Doe jij maar even ja
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jammer dat zoiets niet voor competities uit het zuiden bestaat. Italië en vooral Spanje (interessant qua jonge spelers).
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
ik doe ook mee
![]() Frank Lampard zit ook in onze league zie ik. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lamps was er vorig jaar ook bij. Dylan dog denk ik..?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, man, dat ben ik. Daar hoef je geen Sherlock Holmes voor te heten. Paar jaar geleden eens ingevoerd omdat ik geen zin had mn eigen naam te gebruiken en die gegevens onthoudt ie dan voor het volgende jaar. Zal het eens editen voor de duidelijkheid.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
hehe, dat was ook een optie
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik doe ook mee morgen even mee bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vorig jaar had ik Torres al captain en hij scoorde direct niet meer en lag er het halve seizoen uit.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maak Drogba eens captain.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Drogba is al injured
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik heb Lucas genomen, nu heb ik je zegen natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nu moet ik weer puzzelen. Carvalho
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ben er ook bij. Ooit eens aan meegedaan maar die gegevens heb ik natuurlijk niet meer.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
je spam werkt, ook maar eens aangemeld
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Beste!!
Ik had me daar aangemeld om te kijken of het aan dit nieuwe forum lag dat er zo weinig aanmeldingen waren aangezien de vorige edities dus allemaal via fok waren opgezet. Maar daar hebben zij maar 7 aanmeldingen (tegen dus 30-40 in de voorgaande jaren) en ow ow wat een boutelftallen hebben die gasten zeg daar ga ik makkelijk van winnen haha Uiteraard laat ik mijn pareltjes niet in the open Daarom vind ik het ook altijd jammer als mensen hun gehele elftallen tentoonstellen, vandaar dat ik had gezegd dat ik dat het liefst hier niet wil hebben. Anyways, wij zitten nu op 14 aanmeldingen, goede indicatie T- 2 days Laatst gewijzigd door Smeich; 12 augustus 2010 om 09:58 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Viera in de basis
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Dat zeg ik
![]() Ik ben benieuwd of er hier nu ook plots iemand denkt van "shit, die heb ik ook!"
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Leuk dat je meedoet
Per speler staat idd de score van vorig seizoen, zoals Friedel met 161 gescoorde punten. Maar je kunt op de transfer page met de scroll-down menu veel meer bekijken dan alleen de score, zoals succesvol afgeleverde assists, doelpunten, minuten gespeeld etc. Maar denk eraan, resultaten uit het verleden...Ook wel handig is om de [i] knop te bekijken naar individuele overall prestaties van vorig(e) seizoen(en). De kleur van dit [i] indiceert weer de status van de speler, zo zie je een Cuellar, Drogba en Bent doubtful zijn voor de aankomende wedstrijd en een Alex is verwacht om pas weer na langere tijd in actie te komen. Succes met puzzelen... het is verslavend kan ik je zeggen hehe
Laatst gewijzigd door Smeich; 12 augustus 2010 om 11:53 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mijn eerste jaar werd ik kampioen, daarna ging het alleen maar minder
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
van mij hoeven er ook niet meer dan 15 20 man mee te doen. Wel zo overzichtelijk en gezellig
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ja, de helft van de deelnemers in voorgaande edities deden de eerste paar weken leuk mee en toen hield men 't voor gezien... beetje jammer wel.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja ik vergeet het altijd
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vorig jaar alleen die van Sky Sports actief bijgehouden
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tjah, gewoon van elke soort speler 1 wissel, is qua spelopzet niet heel raar.
Ik heb net voor het laatst tot speelronde 2 mijn opstelling gewisseld. en nog 6 nieuwe spelers der in ofzo. Ben nog erger dan Benitez te rouleren
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Maar 3 spitsen voor 2 posities?
![]() Anyways, als ik je goed begrijp staat er dus een spits naast die je in het veld wilt hebben? Dat kan uiteraard he.. gewoon een middenvelder of een verdediger eruithalen en je reservespits inbrengen en zodoende dus je formatie wijzigen van 4-4-2 naar 4-3-3 of 3-4-3 of whatever your cuppa of tea might be |
|
|
|
|
|
#47 |
|
maar dat is nu te laat. Succes iedereen
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
Ik ben benieuwd naar sommige teams hier! leuk leuk
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb het risico maar gneomen dat Lampard fit is om te spelen, maar goede kans dat ik na gameweek 1 al achter de feiten aanloop.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Heb dit jaar een andere aanpak gedaan. Heb geen enkele 9+ speler
||