![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Dit wordt een slechte ronde voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Lekkerrrr
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Jouw tactiek is duidelijk Bliksem, maar waarom heb je Hart op de bank
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
Of het een slimme tactiek is, dat is een andere vraag
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
Leuk spelletje hè
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ik had Mignolet op de bank
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Echt een verschrikkelijk weekend gehad. Richards pakt geel, Hart houdt zijn doel niet schoon, Lampard mist penal en valt vroeg uit, Hernandez en Ngog speelden niet.
![]() Ik vind het moeilijk om in te schatten welke spelers en teams het goed zullen doen dit jaar. Villa, Spurs, Liverpool en Man City zijn enorme valkuilen. Chelsea lijkt de enige zekerheid te zijn. Nog maar even een paar weken aankijken en dan m'n wildcard gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
De nieuwkomers (muv Raffie) zijn nu ook in het spel toegevoegd
Zitten paar leuke potentiële bargains tussen
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Maar wacht even met wisselen tot na de interlands
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Had ik dat nu ook maar gedaan
![]() Kom ik dr an met mn Wolkut __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Ik ga de schade van de interlands ook even bekijken.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
Kutspel
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
hehe, Heb Nani, Berba en Cesc als captain. daarnaast Bale met 5, maar ben wel klaar voor dit weekend ...
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Godver, eerste week dat Vidic geen captain is en dan scoort ie
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Lekker ook dat ik na deze reactie niet even mijn captain gewijzigd heb. Dat was dus ook Wolkut
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
Dat wordt dan dus automatisch Drogba schat ik zo in jouw team. Niet verkeerd, maar toont des te meer weer aan dat deze regel gewoonweg kut is want als je dus niet oplet en het voetbalnieuws niet volgt (jij dus in dit geval) wordt je beloond met een captaincy wissel naar de speler die of het duurst is of in de grootste vorm verkeert (ik kan me stevengerrard nog herinneren die zodoende flink met wat punten ervandoor ging toen de captaincy naar Lampard ging die dat w-end ontzettend veel punten scoorde terwijl hij de armband had gegeven aan een speler die dus niet eens speelde), terwijl ik, die dus wel goed oplet en voor Carroll ging ditmaal aangezien dat een leuke potentie had, enigszins genaaid wordt door deze achterlijke hoereregel in dit ^&$^%*$ spel
.
Laatst gewijzigd door Smeich; 11 september 2010 om 21:21 |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Even Essien gister erin gezet en captain gemaakt. Hoppa
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
Ja, dat moet je altijd doen ja als Lampard niet speelt... Essien erin zetten en (c) maken. Smart thinking
chapeau. Kijk, dat is verdiend punten binnen halen met je kapitein
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Gaat nog niet echt lekker. Maak telkens net de verkeerde keuzes.
![]() Het helpt ook niet mee dat veel grote clubs en spelers falen en kleinere clubs het goed doen. |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Je moet ook een beetje vertrouwen hebben in je spelers en kijken naar hun aankomende tegenstander...
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Wat ik vooral vreemd vind is dat je waarde vermindering van een speler wel moet betalen, maar de meerwaarde er niet bij krijgt...
Edit; of krijg je die er wel bij?, nu ik het test, lijkt het van wel, maar kan ook zijn omdat ik dat er toch al voor betaald had
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
Als een speler in jouw elftal 0.2 meer waard wordt, kun je die speler met 0.1 verkopen. Als je op de transfer pagina naar de data view kijkt van je elftal, zie ik bijvoorbeeld bij Drogba het volgende: Ik heb hem voor 12.5 gekocht (P=Cost paid) en hij is nu 13.0 waard (C=Cost now). Dit betekent dat ik, mocht ik hem wil verkopen, 12.7 voor krijg (S=Selling price) aangezien hij met 0.5 in waarde is gestegen en je per 0.2 stijging 0.1 winst maakt (de helft dus). Dus, mocht Drogba's waarde stijgen naar 13.1 (een stijging van 0.6 tov van mijn inkoopprijs), dan is zijn verkoopwaarde voor mij 12.8 geworden (12.5 + de helft van 13.1-12.5). En inderdaad, een speler als Moses is voor mijn team met .2 in waarde gedaald door de spelers die hem hebben verkocht en dit is inderdaad jammer...
Laatst gewijzigd door Smeich; 13 september 2010 om 18:42 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Heb maar even de wildcard erin gegooid. Zat nog steeds te hannesen met spelers als Boateng en Chicarito die nooit spelen, en had ook Walcott en Lampard er nog bij. Dus dat schiet niet echt op. Hopelijk nu verbetering.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
En, by looking at your team, ook een Myhill die geen minuten krijgt. Het is maar een tip hoor
Boateng zal over een week of twee weer minuten gaan maken, dat je het weet. Wellicht al dit w-end..geen idee waarom ik dit prijs geef trouwens, je bent een competitor van mij!
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Oh die tweede keeper boeit me nooit zo, die krijgt bij mij sowieso al geen speeltijd, dus of ie dat in het echt wel krijgt; carebear
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
Ik gebruik met mijn goedkopere keepers altijd een rotatiesysteem, al lukt dat soms niet echt ..
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Kut ancelotti met zijn vage wissel
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Ik ook. Toch allicht meer punten dan Valencia, die ik eerst had.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Ik had Cesc als captain, maar Malouda of Berba was beter geweest
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
80 punten deze week.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
ik 71
Jammer dat ik geen ander captain heb, maar kom dacht ik in de top 3 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
Ik #3 deze week met 66
Teams die weer veel meer punten scoren adhv die achterlijke vice-captain regel
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Af en toe kicken jongens, anders vergeet ik het.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
oooowkay!
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
Met daarbij drie goals voor Arshavin en 3 voor Bale (of 2 assists, ben ik ook tevreden
).Ik ben bang voor diegenen met Gerrard of J.Cole als (c). Ik heb zelf Arshavin, maar nu eens hopen dat die jongen mij niet teleurstelt wanneer ik hem de armband heb gegeven! |
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
Het was voor mij of die kleine Arshavin of Bale, die fel tekeer kan gaan tegen een zwakke West Ham verdedigingslinie en een onzekere keeper op doel. Al kan Chelsea (lees Malouda) ook flink huishouden tegen City zodirect die geen fitte vleugelverdedigers lijken te hebben.
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Ik had gisteren ook even Arshavin, maar toen realiseerde ik me dat ik liever Drogba heb, want Arshavin is toch niet consistent genoeg.
Bovendien moet Chelsea volgende week tegen Arsenal, en tegen hen schiet Drogba er al standaard 2 in elke wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
Gewoon beide hebben joh
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Hart op de bank gehouden omdat ik me niet kon voorstellen dat Chelsea niet zou scoren. Damn.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fantasy Premier League 2010/2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |