![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Omdat ik niet heel veel zin heb om het op te zoeken en omdat er vast meer onnozele spelers als ik zijn:
Ik las iets over een joker, kan ik 'gewoon' een andere speler kopen (en een andere dus verkopen)? Kan ik er iedere week 1 kopen? Kan ik onbeperkt wisselen? __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Gebruik je je joker niet dan blijft ie staan tot de volgende week. Echter kun je nooit meer dan 2 jokers per week gebruiken. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
pff was zonet even aan het puzzelen en kwam al tot 5 wissels. Jammer van mijn laatste opstelling. De vorigen waren allemaal beter
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
Nee, maar een van die twee kan alleen gebruikt worden in de transferperiode in januari/februari. Kijk in de OP
Het lijkt erop alsof ik de mijne alweer goed kan gebruiken... een rode kaart en blessures nekken mij flink nu....
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
1 transfer toegepast.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
ik 4
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ik nog geen één wel even gewisseld binnen mijn team
Heb de link trouwens in mijn bladwijzerbalk staan nu vergeet ik het niet meer denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Mjaa, Cole ennn wat domme dingen. Mijn een na laatste elftal was beter
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Ik heb niet echt een uitgesproken captain...
|
|
|
|
|
|
#115 | |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Vaak wel ja
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#118 |
Dat is inderdaad een leuke bijeenkomst.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik dacht al dat Arsenal een paar goals ging maken, helaas ben ik voor Rosicky gegaan ipv Walcott...
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
hmm, ik voor RvP, maar die had er wel wat eerder in gemogen...
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Toch een goede zet gedaan met mijn transfer, 9 ipv 0 punten
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Cahill gescoord. Helaas niet vastgehouden, daardoor maar 1 puntje voor Heitinga die ook nog eens geel kreeg.
Helaas kreeg Brum een tegengoal, van die club heb ik Johnson en Ferguson in het veld. Beiden maar 2 puntjes. Almunia zijn doel schoon gehouden. Dat tikt lekker aan. Zometeen Lampard (C) en Drogba. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Chamahk jaa, stom dat ik RvP boven hem verkoos. Hij MOEST deze week wel scoren... Ik blijf puzzelen...
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ik moest kiezen tussen Gomes en Sorensen. Ik koos Sorensen vanwege het thuisvoordeel. Pakte helaas niet goed uit. Maar omdat Gomes ook niet de 0 hield scheelt het niet zoveel.
Ben erg blij met de 12 punten van Bale. Nu moeten Lampard(c), Drogba en Cole het gaan doen. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Toch nog best wat punten van Lamps en Drogba, ook al scoorden ze beiden niet.
Morgen Evans, Scholes en Chicharito. Maandagavond heb ik nog Boateng. Als er iemand niet speelt is Foley (2pt) de eerste vervanger. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Boateng is nog out.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Heb het vooral aan Elmander te danken dat ik niet meer gezakt ben met zn 14 punten
vandaag nog Vidic, Carragher, Valencia en Rooney
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
Rooney speelt niet
Wayne Rooney likely to miss Fulham match with stomach bug | Football | guardian.co.uk Manchester United striker Wayne Rooney ruled out of Fulham game with stomach bug - report - Goal.com Bliksem, mooi hoor om Walcott in je team te hebben! Dat zijn er niet veel ![]() Hoeveel tranfers heb je gemaakt dan? Altijd ja Laatst gewijzigd door Smeich; 22 augustus 2010 om 11:45 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
Trouwens, leuk dat er zo enthousiast wordt meegedaan!!! Dat was vorige edities wel wat minder!
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ik heb een goede ronde Foster pakte wat punten op goal en Bale natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
zodra dit topic vol is en uit de MyAT's verdwijnt zul je eens wat beleven
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Mooi dat Rooney ziek is want Hernandez staat bij mij in de spits.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Nani
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
ah ja, ik las t verkeerd.. ik las transfers. My bad. Elmander, beviel goed inderdaad
Carroll was mooier geweest, ik blijf maar vasthouden aan die Boselli...
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Mijn favoriete Newcastle speler haalde gisteren ook wat punten binnen voor mij
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Oh ja. Nu alweeer een paar rondes vergeten te kijken. Ik ga voor de laatste plaats.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Vergeet niet te transferen jongens
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
uuh gewoon eerst al je transfers doorvoeren en dan bevestigen, dan krijg je daarna die pagina met die bevestigingsvraag, en daar kun je ook kiezen voor, use wildcard. Even goed lezen op die pagina. Succes
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Nog snel Mascherano verkocht.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Ah ik dacht dat ik het vergeten was deze week, maar ik zie dat ik Almunia gewisseld heb.
![]() Uitstekende keus geweest voorlopig
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Wie heb je nu in de goal staan?
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Hart
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Ik ben vergeten mijn captain in te stellen, dus dat werd automatisch Berba, zag ik zonet. Hopen dat het wat mooi voetbalweer is in manchester...
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fantasy Premier League 2010/2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |