![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
Ik mag lijen dat jouw aanpak niet gaat slagen
![]() Ik denk ook wel dat Lampard gaat spelen, al is hij tegen WBA wel te verwaarlozen schat ik zo. Daarom denk ik ook dat Cesc wel gewoon vanaf de aftrap erbij zal zijn morgen. Bent speelt sowieso morgen Ik heb geen van deze drie trouwens, volgens mij alleen Rooney boven de 9 (ik had Lampard gisteren eruitgehaald voor J.Cole/Arshavin, nog voor het persbericht dat hij een enkelblessure had)
|
|
|
|
|
|
#52 | |
.Voor de volgende keer dan. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Waarschijnlijk gebruik ik na een week of 7 mijn joker en gooi de hele boel om.
Bliksem. Bij 'my team' moet je eerst een basis speler die eruit moet selecteren, met het gele hokje, en daarna een bankspeler er op dezelfde manier in. je kan in principe 352 343 442 433 en 532 spelen. (of vergeet een?) __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Spelers die al middenvelder aangeduid worden kunnen alleen in die linie geplaatst worden, dat heeft natuurlijk vooral te maken met de verschillende puntentelling per linie.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Posities maken niets uit. Alleen de linies. En je kunt dus aanvallers alleen in de aanvallende linie zetten, en middenvelders in de middenveld-linie.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Gareth Bale had veel punten kunnen halen vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
ik heb em niet
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
ik ook niet
van deze pot alleen Tévez op de bank, en terecht zo blijkt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ik had Bale en Kolarov. Beide de 0
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
K toure en defoe
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Kolarov heeft te kort gespeeld
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
gaat lekker.
![]() Heb nu Johnson (Brum) en Cahill erin staan, beiden staan achter. Heitinga had ik in de basis, maar daar staat ie niet. Hopelijk valt ie dan ook niet in ![]() Wel Foley van Wolves erbij, die staat 2-0 voor. En Zoltán Gera, maar Fulham staat nog op 0-0. Straks nog Lampard als captain, maar het is dus maar de vraag of die speelt?
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
En die KutBent speelt stiekem wel en scoort natuurlijk gelijk weer ...
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Lampard heb ik ook erin als captain.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Daar zit je dan met Ben Foster als keeper
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik heb Ben Foster op goal e hij heeft er al 2 tegen. Verwachte dat ie het net zo goed zou doen als Joe Hart vorig jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ow, ik dacht dat die nog 2e 3e man bij Utd was
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Wat betekent zo'n sterretje bij een speler eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
welke speler?
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Petrov
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Die zit in het Dreamteam
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Na Chelsea worden de bonus punten uitgedeeld en krijg je een duidelijk overzicht van je punten.
Na Utd maandag wordt het definitieve team bepaald, dus spelers die niet gespeeld hebben gaan eruit voor wissels die wel gespeeld hebben. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Begin niet zo sterk
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Geen Chelsea spelers heeft mij de das omgedaan.....ik dacht om volgende week dus Lampard erin te zetten aangezien ik dacht (hoopte) dat WBA de bus zou parkeren. Daarentegen twee Wigan spelers waaronder Boselli als (c)....
Het is inderdaad weer begonnen haha ..FPL rage
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Geen Chelsea-spelers doet je altijd de das om Smeich.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Foutief ingecalculeerd risk-management noem ik het liever
Doet mij meteen al een flinke (emotionele) deuk oplopen in mijn hoopvol verwachtingspatroon voor dit seizoen...Of beter gezegd: dat wordt een wildcard volgende week
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
12e plek
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Gaat ook bij niet erg lekker. Alleen Lampard heeft het waar gemaakt.
![]() Vandaag nog Almunia tegen Joe Cole en NGog. Morgen Jonny Evans en Chicharito. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
|
haha, ik had niet gezien dan we net zoveel punten hadden
![]() Edit: Wat heb jij een dure bank. Ik zet daar allemaal spelers van 4.5... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
En bedankt Reina
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
Leuk spelletje hè
. . . |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Wat doen hier fucking veel mensen aan mee zeg.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
Het is dan wel een beetje jammer dat van al die fucking veel mensen, ik laatste sta
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
nog spelers van Man U of Newcastle?
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ik heb nog vd Sar, Vidic en Rooney.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
Evans en Rooney. Maar let maar op jongens, binnen no-time sta ik weer waar ik hoor/verwacht te staan.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
De mensen die bovenaan staan hebben allemaal Drogba en (c) in het team.
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
|
En de mensen die onderin staan hebben op Wigan gegokt en een zekere Joe Cole in hun team
Ach ja..
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Vanaf wanneer sta je bovenaan volgens jou?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
Na 38 weken
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
pff dat vergt nog wat fine tuning voorin en opt midden...
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Wel wat puntjes verzameld vanavond!
|
|