|
|
#1 |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Conundrum; 03-07-10 om 19:29 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waarom nou weer een Duitse titel?
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
TT-change.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Omdat weltmeister een Briljant Woord is.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
zul je trouwens net zien dat we de halve finale verliezen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Omdat we die Duitsers verslaan in de finale. Wat is mooier dan het ze in hun eigen taal duidelijk te maken
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jinx TT
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Komt wel goed. Ik had voor aanvang van de wedstrijd Brazil al uit het schema gekrast.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En toch ben ik het niet eens met je Ray.
De basis van het elftal bestaat uit 5 Ajacieden, 2 Feijenoorders, en de rest. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Robben: 'er waren nog wel 2 á 3 momentjes in de wedstrijd dat ik dacht, ik scheur die hele hamstring hier af ...'
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik las net even iets op een ander forum. Stel we worden WK is dat dan een record dat we alles hebben gewonnen ook in de kwalificatie?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
wel een jinx tt idd
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ik ben zoooo bang dat we verliezen van Urugay, of in de finale van die kutduitsers, dat kan ik echt niet aan..
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Verder zag ik een opmerking dat men bang is om de halve finale of de finale te verliezen tegen eventueel Duitsland ( ik denk Spanje ) en dat begrijp ik heel goed, maar je moet nu eenmaal het maximale eruithalen en wij weten niet wat het maximale is . Ik troost mij maar met de gedachte dat wij weer bij de beste 4 van de wereld zijn , al wil ik zo graag meer .. Aan de andere kant : Als je eerlijk bent spelen Spanje , Argentinie en Duitsland beter voetbal als wij en dus zou het eventueel geen verassing moeten zijn als we het niet halen . Het is elke wedstrijd weer pijn lijden zoals ik dat de afgelopen jaar heb gedaan bij FC Twente en die stress en pijn in je hoofd en die angst om te verliezen bij de gedachte dat je weer om de derde plaats moet spelen is verschrikkelijk , maar ja , wat doe je eraan ? Niets : Je zult er toch doorheen moeten : Goed of slecht . Het is ook zo dat wanneer je niet die angst hebt om te verliezen kun je ook niet zo blij zijn bij een overwinning zoals gisteren . Heb wel een half uur staan te toetteren en mensen , onbekende mensen die mij feiciteerden en ik hun terugfeliciteerde . Ja, het was mooi en uiteindelijk is het die stress waard , want er is niets op deze wereld waar ik een grotere kick krijg dan van voetbal en dus heb ik geen keus . Zitten voor de pot en maar kijken of ik na 90 minuten een gigantische shitgevoel krijg of dat ik in extase ben . Voetbal ? ...................... Ja, mijn mooiste kick in mijn leven en zou het voor niets in willen ruilen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Van Persie en Mathijsen kunnen er dus gewoon bij zijn normaal gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kan Van Marwijk geen Engels?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat lijkt me wel, maar volgens mij hebben ze voor alle talen 'n tolk ingehuurd. De Engelse stem was ook van 'n Braziliaanse journalist, ik geloof bijna niet dat die zo vloeiend Engels spreken.
Lijkt me dus dat we ook daar 'n tolk hoorden praten. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zo heb ik het niet bedoeld, je ziet ze weer vliegen. Je mag er echter wel je eigen bizarre interpretatie van geven natuurlijk....
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat een gevaarlijke tt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Stelletje fucking wijven hierzo. Trek een rok aan.
Als Bert het zegt, mogen wij dat ook
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bert zegt dat we er voor gaan, dat is wat anders, dit soort tt's is daarentegen vragen om ongeluk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.Desalniettemin wel een kuttitel. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Robin van Persie en Joris Mathijsen zijn dinsdag gewoon inzetbaar, zo blijkt na ziekenhuis-bezoek
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
.
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vind het een prachtig woord. Kom maar met een voorstel voor een nieuwe, een goeie nieuwe is welkom
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hup Holland hup
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Iets soortgelijks ook in de Tubantia. Het mooiste vond ik nog dat Robinho Robben erop aan het wijzen was dat hij niet zo overdreven moest vallen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik wil trouwens nog mijn complimenten geven aan Kuyt. Ik heb hem veel afgezeken maar hij was echt grote klasse gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ai Nederland - Duitsland finale? Dat gaan we niet winnen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Duitsland gaat er normaalgesproken al af tegen Spanje en als dat niet gebeurt geef ik ons een uitstekende kans. Dit Nederlands elftal heeft meer kwaliteit dan het Duitse elftal.
Maar goed, laten we ons eerst op de halve finale richten. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Duitsers maken echter alles af, zeker als het gelijk op gaat.. maar eerst zelf maar eens verder komen inderdaad!
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nederland stond gisteren 'bovenaan' bij de bookmakers omdat onze kwartfinale al gespeeld was, i.t.t. Duitsland en Spanje.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Duitsland vs. Nederland:
beiden een shabby linksback beiden matige, trage, anti-voetballende centrumverdedigers beiden een aanvallende, goede rechtback waarvan de duitse beter is khedira is beter dan de jong schweinsteiger gelijkwaardig aan van bommel maar de klasse van schweinsteiger wordt mede bepaalt door het samenspel met khedira en andersom müller is de duitse kuyt robben is uiteraard beter dan podolski en van persie in principe beter dan klose maar durf dat nu nog maar te zeggen... staat op slechts één goal achterstand op de ranglijst allertijden (moet gelijk zijn omdat ronaldo ooit onterecht tegen costa rica een doelpunt kreeg toegewezen, net als sneijder maarja, das de macht van nike) het belangrijkste van alles: duitsland is een beter team. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
aanvallend is Khedira beter dan De Jong maar verdedigend is De Jong toch echt een klasse beter.
En tyf nou eens op met je Nike verhaal
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
en nee, ik vind verdedigend khedira uitstekend zijn mannetje staan. gelijkwaardig, omdat hij niet van die vieze truukjes nodig heeft. een defensieve middenvelder oude stijl in plaats van makelele achtige types (zoals mascherano, de jong...) |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
ik zoek in google op 'ronaldo costa rica'
tweede hit: "iedereen gunt ronaldo de gouden bal"
![]() men doet dat gewoon erg graag
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dit Nederland kan Duitsland wel verslaan.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dus als Nederland wereldkampioen wordt dan hebben we het aan Nike te danken!
En Spanje en Duitsland spelen in Adidas, makkie voor ons dus .
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nederland #6 Weltmeister?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |