![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() De dagelijkse WK-versie van de voetbal- talkshow Voetbal International met Johan Derksen en Wilfred Genee draagt de programmanaam VI Oranje.Het in februari aangekondigde programma zal van donderdag 10 juni tot en met zondag 11 juli twee keer per dag te zien zijn op RTL 7, in de vooravond tussen 17.50 en 18.55 uur en late night tussen 22.15 en 23.30 uur. Naast analyses, biedt de show ook vermaak. Bekende artiesten treden op om de zwoele zomeravond af te sluiten, aldus RTL. Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp vormen de basisopstelling van VI Oranje, die elke dag wordt aangevuld met prominente gasten. De thuisbasis van het programma is het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen, waar de heren vanaf het grote buitenterras zicht hebben op zon, zee en strand. Tijdens het WK wordt in VI Oranje vanaf 17.50 uur teruggeblikt op de middagwedstrijd en vooruitgekeken naar de wedstrijden die later op de avond worden gespeeld. Late night, vanaf 22.15 uur, komt de talkshow terug en wordt er nagepraat over de gespeelde duels. Ook komen er dan bekende Nederlandse artiesten optreden. Peter Lubbers, programmadirecteur RTL 7, is bijzonder enthousiast. Het WK is het grootste voetbalfeest ter wereld. Als mannenzender en tweede voetbalzender van Nederland willen we daar natuurlijk een bijdrage aan leveren. Samen met Eyeworks Sport is het gelukt om straks twee uitzendingen per dag te kunnen maken. We doen dat om de WK-wedstrijden heen. Met VI Oranje bieden we de kijker straks sfeer, voetbalhumor en de scherpste analyses van de Nederlandse tv. De analytici, presentator, band en barvrouw: ![]() ![]() ![]() ![]() Johan Derksen Bingo: ![]() VI Oranje filmpjes: SigaarSnor Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je korte filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken. Ook is er van iedere aflevering een compilatie van ongeveer 10 minuten die meestal binnen twee dagen na de desbetreffende uitzending online staat: SigaarSnor.blogspot.com (RSS) (Twitter) (YouTube)Voorgaande topics: #1 #2#3#4 Openingspost: De OP is gemaakt door Marioow. De animated gifjes zijn gemaakt door Veerboot. De bijnamen zijn bedacht door ASroma. Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de OP. Laatst gewijzigd door Marioow; 22-06-10 om 18:39 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zoals ik zei, Sylvie is gewoon een topwijf. Yolanthe niet.
Kut TT overigens.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WATTAFAAAK DIE HOMO
![]() Met zn roze shirt met een v-hals waardoor je zijn navel nog kunt zien
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die flikker met z'n Vhals
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zo stoer kind in zijn blote borst!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik heb liever Italië dan Paraguay.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
That's the spirit kid!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Robbie de Ridder
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik heb liever Paraguay want:
1. Italië groeit vaak in een toernooi en heeft de "kwaliteit" om je met slecht spel uit te schakelen. Al valt dat momenteel wel weer mee. 2. Italië blijft een schitterend land en is samen met Spanje altijd mijn favoriete land ná Oranje .
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Italië mag wel een mooi land zijn, maar het voetbal is niet om aan te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maar je kunt niet zeggen dat ze toen niet probeerden te voetballen. Ze hebben gewoon schitterende spelers, altijd. En die sympathie heb ik altijd gehad, die ga ik niet opzij zetten zodra het even minder gaat.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Zou denk ik niet ongunstig zijn als Oranje dit bejaardenelftal treft.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zeg dat nou naar niet te hard, want de meeste Italianen hebben na hun 30e veel succes. Veel laatbloeiers, ervaren spelers.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
ik zit even die aflevering van gisteren terug te kijken. Bas Muis sinterklaas grap
geniale grap
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gaan we weer!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ah Henk Westbroek
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Henk fucking Westbroek?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Henk kan nog wel eens lachen worden.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik snap niet dat ze kutgasten uitnodiging die niets van voetbal weten
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die gek ook nog aan tafel, dat wordt leuk..
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leuke vent
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jaap Stam weet er toch wel wat vanaf. Vind het wel goed gedaan. 1 voetbalman en 1 iemand die er iets minder van af weet.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha Johan spoort echt niet. Die denkt dat we veruit de beste zijn
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ze moeten gewoon 1 voetbalman en 1 iemand die niet uit de voetbalwereld komt maar WEL verstand van voetbal heeft uitnodigen. Zoals die Ali B, of die Prem, hoe vervelend ze ook zijn, weten wel waar ze het over hebben.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ja kijk hier heb je dus niets aan
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Giro
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
OMG Henk
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Henk heeft weer gezopen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Echte kenners hadden ZK op nr 2 in de poule
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zuid Korea is een nietszeggend landje. Nederland is 100x beter he Johan?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gezellig samen met Gijpie waarschijnlijk
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Echte kenners hadden Nigeria op 2
![]() Alleen kun je er als echte kenner niet vanuit gaan dat zon prutscoach Sani Kaita opstelt die vervolgens probeert een Griek te slopen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hehe Johan.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ja toen hadden ze nog geen coach die kan coachen. Heb je het spel van dit Nigeria vergeleken met dat van het Nigeria op de ACN?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
René met zn 39 goals in 47 wedstrijden
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gaan ze nou bespreken of Ferguson wel of niet een goede trainer is?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Alsof het zo slecht was.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij blijf het maar volhouden.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Henk Westbroek moet er nog om lachen, maar die kerel is zelf ook alcoholist
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Moest jij ook lachen dan?
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Als de winnaar van de Africa cup al geen eens op dit WK aanwezig is weet je het niveau al wel van dat toernooi.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbal International -VI Oranje #13: Sylvies vs Yolanthe
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|