Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19-06-10, 17:32 Standaard   #1
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Laatst gewijzigd door Conundrum; 08-02-12 om 21:22 Reden: x

Oud 19-06-10, 17:34 Standaard   #2
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Joe Cole zal door al het falen van anderen wel een kans gaan krijgen, maar ik verwacht er weinig van. Laatste echt goede wedstrijd van hem moet medio 2008 geweest zijn.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 17:52 Standaard   #3

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat komt omdat de organisatie daar wordt behouden door spelers als Mascherano en vooral voor dit seizoen door Xabi Alonso. Je hebt zulke spelers nodig om de Gerrards tot hun recht te laten komen.
Leidt engeland dat soort spelers dan niet op?

Oud 19-06-10, 18:09 Standaard   #4

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat riep Rooney nou in de camera ?

Oud 19-06-10, 18:10 Standaard   #5
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 18:12 Standaard   #6

Nice to see your own fans booing, en dan ? Shit supporters ?

Oud 19-06-10, 18:12 Standaard   #7
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft zojuist ook zijn excuses aangeboden hoor ik nu op BBC.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 18:23 Standaard   #8
CHAMPIONS OF EUROPE

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Nice to see your own fans booing, en dan ? Shit supporters ?
Bij een ander duidelijker filmpje, meende ik er "that's loyal supporters" uit te halen.
Oud 19-06-10, 18:42 Standaard   #9
Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]
Bij een ander duidelijker filmpje, meende ik er "that's loyal supporters" uit te halen.
Net op VI leek het "thats what loyal support is". Maar in ieder geval iets van die strekking.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 18:47 thumb up   #10
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Altijd mooi om Engeland op hun bakkes te zien gaan

Oud 19-06-10, 18:49 Standaard   #11
VBL

VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 20:30 Standaard   #12
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Rooney
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 21:37 Standaard   #13
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Net zo'n levenloos elftal als Frankrijk.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 21:45 Standaard   #14

Oorspronkelijk geplaatst door buddyb Bekijk bericht
Net zo'n levenloos elftal als Frankrijk.
Met het verband dat er bij beide geen lijn te ontdekken is, en dat het elftal louter op individuele kwaliteiten steunt. En zelfs dat faalt jammerlijk.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 21:53 Standaard   #15
[...]

Met het verband dat er bij beide geen lijn te ontdekken is, en dat het elftal louter op individuele kwaliteiten steunt. En zelfs dat faalt jammerlijk.
Het gekke is alleen wel dat Engeland het in de kwalificatie wel goed deed. Frankrijk daarentegen is eigenlijk al jaren een zwalkend elftal.
Oud 19-06-10, 21:59 surprise   #16

Ja, ik had sowieso meer verwacht van de Engelsen eigenlijk...
Met de normaal gesproken tactisch sterke Capello, Rooney en Lampard in bloedvorm, een aantal erg goeie verdedigers en complete middenvelders...
Ik heb ze een tijdje terug zelfs als outsider getipt voor de titel.

Oud 19-06-10, 22:04 Standaard   #17
Ja, ik had sowieso meer verwacht van de Engelsen eigenlijk...
Met de normaal gesproken tactisch sterke Capello, Rooney en Lampard in bloedvorm, een aantal erg goeie verdedigers en complete middenvelders...
Ik heb ze een tijdje terug zelfs als outsider getipt voor de titel.
Precies, ik had ook hoge verwachtingen. Capello had het eigenlijk prima voor elkaar, zo leek het. Maar in de maanden voor het WK stapelden de problemen zich op. En ik vraag me sowieso af of de zware Premier League Engeland niet altijd op zal breken.
Oud 19-06-10, 22:07 Standaard   #18
CHAMPIONS OF EUROPE

Zwaarte van de PL zal zeker meespelen, maar het kan het niet alleen zijn. Zo'n Ashley Cole bijvoorbeeld heeft bijna de hele tweede seizoenshelft gemist met een blessure, en toch herken ik er amper iets van zijn vorm terug bij Engeland in vergelijking wat hij bij zijn club laat zien.

Lennon, exact zelfde verhaal.
Oud 19-06-10, 22:07 Standaard   #19

Klopt. Het speelschema, Europees dus ook, mag flink op de schop.
Mag meteen bij de discussie over investeren in jeugdopleidingen (te beginnen in Engeland), de 6+5 regel, salarycap's, elk land collectieve tv-gelden.
Dat alles zou het voetbal in één klap zoveel beter maken.

Oud 19-06-10, 22:08 Standaard   #20

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Zwaarte van de PL zal zeker meespelen, maar het kan het niet alleen zijn. Zo'n Ashley Cole bijvoorbeeld heeft bijna de hele tweede seizoenshelft gemist met een blessure, en toch herken ik er amper iets van zijn vorm terug bij Engeland in vergelijking wat hij bij zijn club laat zien.

Lennon, exact zelfde verhaal.
Dat kan dus ook een gebrek aan ritme zijn. Maar ik ben er ook van overtuigd dat spelers zich mee laten slepen in de malaise.
Lampard, een favoriet van jou toch ? Ik vind hem haast onzichtbaar. Natuurlijk, de formatie is niet ideaal en hij cijfert zich weg voor het team. Maar die jongen is zo goed en zo compleet, hoe kan hij dan zo weinig invloed over houden ? Ik denk dat hij zich, net als een paar anderen, omlaag laat trekken door het niveau van de rest.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 22:08 hearth   #21

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Mensen stel een avatar in, dat maakt het leven van mij een stuk makkerlijker.
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 19-06-10, 22:14 sad   #22

Daar voel ik me te goed voor.

Oud 19-06-10, 22:14 Standaard   #23
CHAMPIONS OF EUROPE

[...]

Dat kan dus ook een gebrek aan ritme zijn.
Zou kunnen, maar ik zei in de laatste wedstrijden toen Cole terugkeerde(waren er een stuk of 5) van zijn blessure dat hij gewoon zijn niveau oppikte alsof hij nooit was weggeweest.

De keren dat hij dit WK is mee opgekomen zijn op een hand tellen, al kan ook meespelen dat de samenwerking met Gerrard verre van goed verloopt.

Maar als hij dan zoals gister zo'n makkelijke bal in een goede positie zo klunzig van zijn voet laat springen, denk je: wie is die linksback, en wat heeft hij met mijn Cole gedaan?

Maar ik ben er ook van overtuigd dat spelers zich mee laten slepen in de malaise.
Lampard, een favoriet van jou toch ? Ik vind hem haast onzichtbaar. Natuurlijk, de formatie is niet ideaal en hij cijfert zich weg voor het team. Maar die jongen is zo goed en zo compleet, hoe kan hij dan zo weinig invloed over houden ? Ik denk dat hij zich, net als een paar anderen, omlaag laat trekken door het niveau van de rest.
Dat moet haast wel inderdaad. Van Lampard herken ik ook weinig terug. Die brengt bij Chelsea een keer of 4/5 per wedstrijd een aanvaller in stelling om te scoren, heeft hij dit WK misschien 1 keer gedaan.

Moet haast wel dat het ook een mentaal aspect is wat die spelers dswarszit. Ander land, andere stadions, ander type tegenstander dan je gewend bent. Kan je niemand de schuld van geven dan je eigen tekortkomingen, als je je niet goed kan aanpassen, ga je eraan.

Laatst gewijzigd door mcyodogg; 19-06-10 om 22:19
Oud 19-06-10, 22:23 Standaard   #24
Bij Cole zou een gebrek aan ritme inderdaad vreemd zijn, die maakte een prima indruk in de paar wedstrijden die hij na zijn blessure nog speelde. Lennon iets minder, al vind ik dat aan de kant van Engeland een van de weinigen die zijn normale niveau nog enigszins benaderd.

Het kan inderdaad best zijn dat zulke spelers in het vormverlies van anderen worden meegesleurd. Zo'n Cole bijvoorbeeld, bij Chelsea loopt het geweldig en kan hij vol vertrouwen opkomen zonder zich zorgen te maken over balverlies. Misschien dat hij nu toch minder durft op te komen omdat het zo slecht draait bij Engeland

Ik denk ook wel dat er meer aan de hand is dan alleen maar vermoeidheid hoor. Maar ik denk wel dat het bij elk toernooi een handicap vormt voor de Engelsen. Ik vraag me nu ook weleens af in hoeverre de affaire Terry-Bridge nog speelt.
Oud 19-06-10, 23:52 Standaard   #25

Lexie's Voetbal Forum schermafbeelding

The England team visited an orphanage in Cape Town today. "It's heartbreaking to see their sad little faces with no hope" said Jamal aged 6

Oud 19-06-10, 23:57 Standaard   #26

Haha, komen echt geweldige stukjes en grappen voorbij over Engeland zeg .
Ook die met dat volkslied, over het moslimland e.d.

Oud 20-06-10, 00:39 Standaard   #27
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

No plans for final day....

Oud 20-06-10, 10:03 Standaard   #28
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lexie Bekijk bericht
[...]
.

Maar ja. Het blijft ook kut. Je weet gewoon dat ondanks de goede kwalificatie dit weer ging gebeuren, .

Oud 20-06-10, 10:05 Standaard   #29
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lexie Bekijk bericht
[...]
Haha, als je die goed leest is 'ie meesterlijk.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-06-10, 13:55 Standaard   #30
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha waar halen jullie die grappen vandaan?

Oud 21-06-10, 01:24 Standaard   #32
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Rooney moet niet zo zeiken, zij had mij best mogen boo-en

Oud 21-06-10, 08:57 Standaard   #33
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Jaja het is weer gezellig in de Engelse selectie.

WORLD CUP 2010: It's mutiny! John Terry fails in plot to undermine Fabio Capello | Mail Online

Ook gaan er geruchten dat Rooney en Terry gevochten hebben, zal wel meer bekend worden in de loop van de dag

Oud 21-06-10, 09:47 puh   #34
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
Jaja het is weer gezellig in de Engelse selectie.

WORLD CUP 2010: It's mutiny! John Terry fails in plot to undermine Fabio Capello | Mail Online

Ook gaan er geruchten dat Rooney en Terry gevochten hebben, zal wel meer bekend worden in de loop van de dag
dat gebeurde toch alleen bij Nederland?

Oud 21-06-10, 09:50 Standaard   #35
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

De tabloids hebben zo een field day.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-06-10, 10:05 emo   #36
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Gitaarsnaar Bekijk bericht
[...]

dat gebeurde toch alleen bij Nederland?
Haha, wel nee. Daar is Engeland veel beter in. Meestal gebeurt het pas zo rond de kwartfinale, maar omdat het nu niet zeker is dat die gehaald wordt besloot men nu maar alvast aan de slag te gaan.

Oud 21-06-10, 10:07 Standaard   #37
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Mjaa, ze kunnen Beckham niet meer verketteren, dus zoeken ze een ander.

Oud 21-06-10, 10:08 Standaard   #38
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een zooitje
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-06-10, 13:04 surprise   #39
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Franse toestanden bij selectie Engeland
Het Engelse elftal kondigde vorige week een crisisoverleg aan, na twee zeer teleurstellende wedstrijden op het wereldkampioenschap voetbal. Dit gesprek heeft echter nooit doorgang gevonden.

De 'clear-the-air'-meeting die voor gisteren was gepland, is geannuleerd door bondscoach Fabio Capello. Dit melden diverse Britse kranten. De coach, die ernstig onder vuur ligt in eigen land, sloot zich direct na de training op in zijn hotelkamer.

Het idee was dat spelers hun ideeën gisteren bij de bondscoach hadden kunnen neerleggen. "Na afloop sprak ik assistent-bondscoach Franco Baldini en zei ik ‘goede genade, laten we met zijn allen een biertje drinken en de knop omzetten’", zo vertelt verdediger John Terry.

De spelers kwamen in een bar bij elkaar. "We hebben allemaal één biertje gehad, meer niet, en zeven of acht van ons hebben de situatie van het elftal met elkaar besproken", vertelt Terry. "Het was goed om van de jongens te horen hoe zij erover dachten." De spelers wilden enkele conclusies voorleggen aan Capello, die echter de stekker uit het crisisgesprek trok.

Engeland is nog altijd lang niet zeker van plaatsing voor de volgende ronde van het WK. De Three Lions speelden eerder gelijk tegen de Verenigde Staten (1-1) en Algerije (0-0). Er moet deze week dan ook gewonnen worden van Slovenië om zicht te houden op de achtste finales.

UPDATE: De Engelse selectie begint last te krijgen van Franse toestanden. Wayne Rooney krijgt veel kritiek te verduren, omdat hij zich als een van de beste spelers van het toernooi zou beschouwen. "Zo speelt hij echter niet", is het oordeel van zijn collega-internationals. Bovendien lijkt Terry zich de woede van zijn medespelers op de hals te halen door namens hen te willen spreken, terwijl ze het helemaal niet met hem eens zijn. Tenslotte is dit allemaal naar buiten gekomen door een gefrustreerde international, die besloot te lekken naar de pers. Wordt vervolgd dus..

Oud 21-06-10, 13:05 Standaard   #40
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Upson speelt trouwens tegen Slovenie...

Oud 21-06-10, 13:05 Standaard   #41
CHAMPIONS OF EUROPE

Mail

Typisch suggestief stukje weer van ze. Walgelijk krant.
Oud 21-06-10, 13:24 Standaard   #42

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja . Gaat lekker..
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 22-06-10, 00:56 Standaard   #43

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

World Cup 2010: Fabio Capello berates John Terry for 'very big mistake'

Fabio Capello has publicly slapped down his former captain John Terry, saying the Chelsea defender made "a very big mistake" in challenging his authority to the media.

In an interview with ITV, the England coach expressed his dismay that Terry had gone public with his dissatisfaction at the England set-up, saying: "I read yesterday John Terry said this and I don't understand why he didn't speak with me. When you speak, you have to speak privately. This is a very big mistake. The mistake is you have to speak with me, the players and the dressing room."

Capello poo-pooed talk of a rebellion – "there is no revolution; it's about the mistake of one player, no more" – while insisting that his door is always open to any player who wanted to take up concerns with him. "I spoke with some of the players and only John Terry said this. My door is open always. If you want to speak to me, you can."

However, he did hold out hope for Terry of retaining his place in the England set-up after the World Cup by offering him the chance to make amends against Slovenia on Wednesday. "I hope out of the big mistake can come a big performance," he said.

Capello admitted he may have a couple of unhappy members at England's Rustenburg base, but warned them: "You're at the World Cup, not on holiday."

Terry revealed he was unhappy at the way Capello has been guiding England through the tournament, feeling preparation, tactics and personnel have been wrong, while there has been little to alleviate the boredom.

Players tend to spend most afternoons with little to do, a problem Wayne Rooney hinted at last week, and after five weeks it appears patience in some quarters is at breaking point.

However, in silencing Terry, Capello proved he did not share the concerns and confirmed this afternoon that those who do not like it will have to lump it.

"Probably one or two are not happy but the majority are," Capello told the BBC. "One player is not so important compared to all the others. The group is more important. For this reason, it is no problem. We are here to play at the World Cup, not for a holiday."

Terry's thinly veiled attempt to press the claims of Joe Cole for a starting berth in Wednesday's do-or-die clash with Slovenia in Port Elizabeth were also dismissed, with Capello claiming Terry was not treating the other members of his squad with respect.

"If somebody wants to speak with me, he can speak. I always tell the players they can speak but yesterday nobody did," Capello said. "Joe Cole is one of 23 players who are here but, when we speak about one single player, you have to respect the other players that played before. That's the most important thing, the respect of the other players."

Terry cannot be used to being slapped down in quite such a brutal manner. After frequently referring to his experiences at Chelsea yesterday, he has suddenly found he does not have the same power, either with the captaincy or without, with England.

With Jamie Carragher suspended and Ledley King injured, Terry will anchor a defence in which he will be partnered by Matthew Upson. The West Ham defender started four qualifiers and also scored in the impressive friendly win over Germany in Berlin in November 2008.

Although Capello also has the uncapped Michael Dawson available, he will turn to Upson. "Upson will play because he played always with John Terry [for England]," Capello said.

Another of Terry's major bones of contention was Capello's post-match assertion that England were struggling because they were fearful of the pressure. It had Terry bristling with indignation.

However, 48 hours before a match he admits is one of the most important of his career, Capello is sticking to his guns. "It is a mental thing. When you are under pressure, big pressure, sometimes the legs do not work normally," he said. "It happened to me as a player but I think on Wednesday the team will be fit.

"After this game we have no more chances. We have to win," Capello said. "The results have not been good but I haven't seen the right spirit on the pitch for 90 minutes, only for five or six minutes. I hope in the next game the spirit I saw in qualification will return."
Ik vraag me echt af wat dat gaat worden voor de rest van het toernooi, ik zie ze eigenlijk ook nog wel punten laten liggen tegen Slowakije.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
Oud 22-06-10, 01:20 Standaard   #44
CHAMPIONS OF EUROPE

Hieronder in in beeld en geluid. Ik heb overigens de volle 15 minuten gezien van de persconferentie van Terry en zoveel geks zegt hij daar niet. Hij geeft zijn support aan de manager en hoe hij het Engels team stuurt sinds zijn aanstelling en hoe het de spelers schuld is dat ze niet presteerden tegen Algerije. Voor de schrijvende pers heeft hij wel een aantal dingen verklaard die ik binnenskamers zou houden(zoals het biertje drinken om te relaxen), maar wereldschokkend is het allemaal niet.

Er wordt een heel gedoe gemaakt over wat hij over Joe Cole zei, maar dat was gewoon een antwoord op een directe vraag. Goed, dat Terry zegt dat Cole en Rooney de enige twee zijn die een verdediging uit elkaar kunnen spelen is misschien niet het slimste, al is het maar omdat het niet waar is.

Wat je hem wel kan aanrekenen is dat hij eerst aankondigt dat ze eens een meeting gaan hebben waarin de spelers hun hart kunnen luchten, terwijl in werkelijkheid die avond alleen Capello sprak en de wedstrijd analyseerde. Terry wist dat dat de insteek van de meeting was, en daar had hij niet op moeten vooruitlopen tegenover de pers.

Maar op geen moment heeft Terry publiekelijk inhoudelijk commentaar gegeven op het beleid van Capello of de verhoudingen binnen de selectie. Zeer zeker niet op de manier hoe bv. Van Persie zijn voorkeuren publiekelijk uitsprak.

Oud 22-06-10, 10:36 duh   #45
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Godverdomme door dat tyfus Engeland heb ik nu opeens een virus op mijn computer Ik opende een wat ik dacht leuk gifje wat ''Robert Green heette'', nu kan ik niks meer saven

Oud 22-06-10, 11:20 Standaard   #46
Terry heeft inmiddels zijn excuses aangeboden.

En mcyodogg, ik ben het eigenlijk wel met je eens dat hij niet zoveel verkeerds zegt. Maar je weet hoe het werkt met de pers, die blazen al dat soort dingen op. Terry had wat dat betreft beter moeten weten, een aantal van de uitspraken zijn niet erg handig tijdens een toernooi waarop het al niet lekker loopt.

Ik vermoed ook wel dat Capello een aantal dingen niet erg handig heeft aangepakt, nog even buiten de opstelling.
Oud 22-06-10, 11:21 sad   #47
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Godverdomme door dat tyfus Engeland heb ik nu opeens een virus op mijn computer Ik opende een wat ik dacht leuk gifje wat ''Robert Green heette'', nu kan ik niks meer saven

Oud 22-06-10, 18:58 Standaard   #48
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij Engeland vervangt verdediger Upson
de geschorste Carragher.Waarschijnlijk
neemt Joe Cole de plaats van de falende
Heskey in en zal Gerrard dichter achter
de zwaar teleurstellende Rooney spelen.
Laten we het hopen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 22-06-10, 19:00 Standaard   #49
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Eindelijk Cole weer eens.

Oud 23-06-10, 18:20 emo   #50
Kluf

Nou, op naar de tweede ronde.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site