![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Conundrum; 08-02-12 om 21:22 Reden: x __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Joe Cole zal door al het falen van anderen wel een kans gaan krijgen, maar ik verwacht er weinig van. Laatste echt goede wedstrijd van hem moet medio 2008 geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat riep Rooney nou in de camera ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nice to see your own fans booing, en dan ? Shit supporters ?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heeft zojuist ook zijn excuses aangeboden hoor ik nu op BBC.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Altijd mooi om Engeland op hun bakkes te zien gaan
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rooney
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Net zo'n levenloos elftal als Frankrijk.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Het gekke is alleen wel dat Engeland het in de kwalificatie wel goed deed. Frankrijk daarentegen is eigenlijk al jaren een zwalkend elftal.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, ik had sowieso meer verwacht van de Engelsen eigenlijk...
Met de normaal gesproken tactisch sterke Capello, Rooney en Lampard in bloedvorm, een aantal erg goeie verdedigers en complete middenvelders... Ik heb ze een tijdje terug zelfs als outsider getipt voor de titel. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zwaarte van de PL zal zeker meespelen, maar het kan het niet alleen zijn. Zo'n Ashley Cole bijvoorbeeld heeft bijna de hele tweede seizoenshelft gemist met een blessure, en toch herken ik er amper iets van zijn vorm terug bij Engeland in vergelijking wat hij bij zijn club laat zien.
Lennon, exact zelfde verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Klopt. Het speelschema, Europees dus ook, mag flink op de schop.
Mag meteen bij de discussie over investeren in jeugdopleidingen (te beginnen in Engeland), de 6+5 regel, salarycap's, elk land collectieve tv-gelden. Dat alles zou het voetbal in één klap zoveel beter maken. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Lampard, een favoriet van jou toch ? Ik vind hem haast onzichtbaar. Natuurlijk, de formatie is niet ideaal en hij cijfert zich weg voor het team. Maar die jongen is zo goed en zo compleet, hoe kan hij dan zo weinig invloed over houden ? Ik denk dat hij zich, net als een paar anderen, omlaag laat trekken door het niveau van de rest. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mensen stel een avatar in, dat maakt het leven van mij een stuk makkerlijker.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Daar voel ik me te goed voor.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Zou kunnen, maar ik zei in de laatste wedstrijden toen Cole terugkeerde(waren er een stuk of 5) van zijn blessure dat hij gewoon zijn niveau oppikte alsof hij nooit was weggeweest.
De keren dat hij dit WK is mee opgekomen zijn op een hand tellen, al kan ook meespelen dat de samenwerking met Gerrard verre van goed verloopt. Maar als hij dan zoals gister zo'n makkelijke bal in een goede positie zo klunzig van zijn voet laat springen, denk je: wie is die linksback, en wat heeft hij met mijn Cole gedaan?
Moet haast wel dat het ook een mentaal aspect is wat die spelers dswarszit. Ander land, andere stadions, ander type tegenstander dan je gewend bent. Kan je niemand de schuld van geven dan je eigen tekortkomingen, als je je niet goed kan aanpassen, ga je eraan. Laatst gewijzigd door mcyodogg; 19-06-10 om 22:19 |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Bij Cole zou een gebrek aan ritme inderdaad vreemd zijn, die maakte een prima indruk in de paar wedstrijden die hij na zijn blessure nog speelde. Lennon iets minder, al vind ik dat aan de kant van Engeland een van de weinigen die zijn normale niveau nog enigszins benaderd.
Het kan inderdaad best zijn dat zulke spelers in het vormverlies van anderen worden meegesleurd. Zo'n Cole bijvoorbeeld, bij Chelsea loopt het geweldig en kan hij vol vertrouwen opkomen zonder zich zorgen te maken over balverlies. Misschien dat hij nu toch minder durft op te komen omdat het zo slecht draait bij Engeland Ik denk ook wel dat er meer aan de hand is dan alleen maar vermoeidheid hoor. Maar ik denk wel dat het bij elk toernooi een handicap vormt voor de Engelsen. Ik vraag me nu ook weleens af in hoeverre de affaire Terry-Bridge nog speelt. |
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Haha, komen echt geweldige stukjes en grappen voorbij over Engeland zeg
.Ook die met dat volkslied, over het moslimland e.d. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
No plans for final day....
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#28 |
.Maar ja. Het blijft ook kut. Je weet gewoon dat ondanks de goede kwalificatie dit weer ging gebeuren, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Haha waar halen jullie die grappen vandaan?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Rooney moet niet zo zeiken, zij had mij best mogen boo-en ![]() __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jaja het is weer gezellig in de Engelse selectie.
WORLD CUP 2010: It's mutiny! John Terry fails in plot to undermine Fabio Capello | Mail Online Ook gaan er geruchten dat Rooney en Terry gevochten hebben, zal wel meer bekend worden in de loop van de dag
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
De tabloids hebben zo een field day.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha, wel nee. Daar is Engeland veel beter in. Meestal gebeurt het pas zo rond de kwartfinale, maar omdat het nu niet zeker is dat die gehaald wordt besloot men nu maar alvast aan de slag te gaan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mjaa, ze kunnen Beckham niet meer verketteren, dus zoeken ze een ander.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat een zooitje
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mail
![]() Typisch suggestief stukje weer van ze. Walgelijk krant. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tja
. Gaat lekker..
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hieronder in in beeld en geluid. Ik heb overigens de volle 15 minuten gezien van de persconferentie van Terry en zoveel geks zegt hij daar niet. Hij geeft zijn support aan de manager en hoe hij het Engels team stuurt sinds zijn aanstelling en hoe het de spelers schuld is dat ze niet presteerden tegen Algerije. Voor de schrijvende pers heeft hij wel een aantal dingen verklaard die ik binnenskamers zou houden(zoals het biertje drinken om te relaxen), maar wereldschokkend is het allemaal niet.
Er wordt een heel gedoe gemaakt over wat hij over Joe Cole zei, maar dat was gewoon een antwoord op een directe vraag. Goed, dat Terry zegt dat Cole en Rooney de enige twee zijn die een verdediging uit elkaar kunnen spelen is misschien niet het slimste, al is het maar omdat het niet waar is. Wat je hem wel kan aanrekenen is dat hij eerst aankondigt dat ze eens een meeting gaan hebben waarin de spelers hun hart kunnen luchten, terwijl in werkelijkheid die avond alleen Capello sprak en de wedstrijd analyseerde. Terry wist dat dat de insteek van de meeting was, en daar had hij niet op moeten vooruitlopen tegenover de pers. Maar op geen moment heeft Terry publiekelijk inhoudelijk commentaar gegeven op het beleid van Capello of de verhoudingen binnen de selectie. Zeer zeker niet op de manier hoe bv. Van Persie zijn voorkeuren publiekelijk uitsprak. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Godverdomme door dat tyfus Engeland heb ik nu opeens een virus op mijn computer
Ik opende een wat ik dacht leuk gifje wat ''Robert Green heette'', nu kan ik niks meer saven
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Terry heeft inmiddels zijn excuses aangeboden.
En mcyodogg, ik ben het eigenlijk wel met je eens dat hij niet zoveel verkeerds zegt. Maar je weet hoe het werkt met de pers, die blazen al dat soort dingen op. Terry had wat dat betreft beter moeten weten, een aantal van de uitspraken zijn niet erg handig tijdens een toernooi waarop het al niet lekker loopt. Ik vermoed ook wel dat Capello een aantal dingen niet erg handig heeft aangepakt, nog even buiten de opstelling. |
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Eindelijk Cole weer eens.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou, op naar de tweede ronde.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Engeland #2 Op zoek naar een nieuwe Coach en nieuwe Captain. Nog 4 maanden.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|