![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ferdinand is er ook weer niet bij.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Terry is zijn aanvoerdersband weer eens kwijt
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Want?
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Racisme zaak jegens Ferdinand.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ik ben helemaal voor terry zijn band afpakken bij engeland en chelsea..........mits hij schuldig bevonden wordt.
Dit is debiel. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Krijgt die ook een schorsing? Nee zeker
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Terry is dus zijn bandje kwijt...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Rio maar captain maken dan.
Oh wacht...
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Stevie G zal het wet worden.
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Als ik Terry was had ik vanmiddag nog bedankt voor engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Bedanken omdat je zelf racistisch bezig bent?
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Ik zou als Terry zijnde ook denken; of steun me, of selecteer me helemaal niet. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Dit.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Hij zou eens naar zichzelf moeten kijken. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#218 | |
|
|
Ferdinand heeft al laten weten er geen trek in te hebben (terecht), dus dat wordt Gerrard. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Hij weet ook dat dat gelul is, hij zei toch 'black cunt' wat duidelijk te zien was op tv? Of gaat het nu alweer om een ander incident?
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
Hij beweert "blind cunt" gezegd te hebben. Ja, als ik Terry was en ik weet zeker dat ik dan geen racistische uitlating had gedaan dan had ik deze zaak zsm achter mij willen hebben. Maar ja, ik denk sowieso dat
Terry "black cunt" gezegd heeft. Die gast had sowieso geen aanvoerder meer moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Ik vind het ook wel grappig dat iedereen valt over het aanvoerderschap van Engeland, of dat hij nooit meer gekozen moet worden door Capello. Terwijl niemand het over heeft dat AVB hem gewoon captain houdt. En dat na het hele verhaal zich afgespeeld heeft met Terry in een Chelsea-shirt. Niet het Engels.
Als we toch op die toer gaan, als niemand het toch interesseert wat Chelsea er aan zou moeten doen, kan die schorsing dan straks ook gewoon alleen voor het nationale team gelden? |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Eigenlijk wel gezeik hoor. Alsof black cunt zo erg is. Zou mij aan m'n reet roesten als iemand mij white cunt ofzo noemt.
![]() Dat gezeik over racisme hoor je ook alleen maar van 'zwarte' mensen. Misschien moeten ze het zich allemaal wat minder aantrekken. Nu niet mij afschieten ofzo, ik ben geen racist.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Gezanik over homofobie hoor je ook alleen maar van homo's
.
|
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
|
![]() Alles rond het nationale elftal wordt natuurlijk enorm uitvergroot. En ik kan me wel voorstellen dat je als FA zijnde liever geen aanvoerder van je nationale team hebt die beschuldigd wordt van racistische uitspraken. De aanvoerder is toch een boegbeeld. De FA heeft ook de luxe niet om op de uitspraak te wachten, omdat de grote toernooien toch altijd de momenten zijn die iedereen zich herinnert. Dat is één maand per twee jaar, heel anders dan in clubvoetbal. |
|
|
|
|
|
|
#226 | |
||
|
|
|
|
|
#227 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Loves C, R en M
|
Dat zei Suarez ook. Met het gebrekkig "bewijs" dat er was is hij ook schuldig bevonden. Wat volgens mij ook vreemd was. Hoe keek jij tegen de zaak Suarez aan in vergelijking met die van Terry?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#230 | |
|
||
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Loves C, R en M
|
Weet jij eigenlijk hoe het komt dat het bij Terry voor de rechter komt en bij Suarez alleen voor de FA? En de FA kan na de uitspraak van de rechter ook nog met een schorsing komen lijkt me (zeker in het geval van een "(deels) schuldig" Laatst gewijzigd door Doc; 05-02-12 om 17:35 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Capello zou zijn opgestapt
|
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
![]() Lijkt me wel iets voor Guus Hiddingu. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Louis
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
wtf haha
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
||
|
|
|
|
|
#238 |
|
Lekker tijdstip ook whehehe
. Had er sowieso niets te zoeken wmb.Zal het wel 'Arry worden |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
Harry Redknapp is ook een optie nu die vandaag is vrijgesproken voor de rechter in Monaco.
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Tsja Capello lijkt me ook niet type waarbij je dit soort dingen kunt flikken. Maar dit stevent af op een ramp ek voor engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Capello
![]() FA
|
|
|
|
|
|
#242 |
![]() Ik heb er zoveel zin in |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Van Gaal kom er maar in
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Niemand, of weinigen, krijgt deze ploeg aan de praat.
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Oei, iedereen behalve 'Arry, en Engeland is kanshebber
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Ik verheug me zooooo op het EK.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Interessant. Ik heb wel interesse in de positie
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Van Gaal die dan na het EK opstapt waarna Andries het overneemt
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Engeland #2 Op zoek naar een nieuwe Coach en nieuwe Captain. Nog 4 maanden.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|