![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Persoonlijke informatie Volledige naam: Luis Alberto Suárez Diaz Bijnaam: Het Konijntje, El Pistolero Geboortedatum: 24 januari 1987 Geboorteplaats: Salto, Uruguay Lengte: 181 cm Gewicht: 81 kg Been: Rechts Clubinformatie Spelend bij: Ajax Rugnummer: 16 Positie: aanvaller Contract tot: 30 juni 2013 .
Laatst gewijzigd door Dagglala; 12-06-10 om 00:23 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
El Pistolero
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
23 Miljoen moet Ajax gewoon accepteren indien het de CL niet haalt.
Of hij moet natuurlijk topschutter van het WK worden. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ajax moet helemaal niks. Als Luis wil blijven, en als Ajax wil dat Luis blijft dan mogen ze die zak geld gewoon houden.
Na het WK zien we wel verder idd. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Er staat meestal niks in wat ik zelf niet kan bedenken, zoals wie de bron is of dat Ferguson is gespot bij Amsterdam of iets dergelijks. Dan weet ik genoeg, dat Suarez wel bij Man U zou passen had ik al bedacht toen ik hem bij Groningen in actie zag. |
|
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
|
En wat Ajax betreft, tot op zekere hoogte moet Ajax niks, maar de financiële positie is wel dusdanig dat een behoorlijke zak geld niet zomaar geweigerd kan worden. Nog even afgezien van hoe Suarez zou reageren mocht er een mooie club komen die een goed bedrag op tafel legt, dat kan natuurlijk ook nog voor problemen zorgen. |
||
|
|
|
|
|
#13 | ||
|
|
En daar zal niet snel kritiek op komen, want degenen die de kritiek zouden moeten hebben kunnen 6 maanden per jaar hun media vullen met gratis onzin.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ironisch dat je 23 miljoen in dit geval wel nog veel te weinig vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Luis
Iemand nog ergens dat shirt gespot wat hij droeg, dat halve Ajax/Uru ? Las laatst n dat iemand iemand anders ermee zag lopen, dus vast wel ergens te koop
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Die lieten gister in een reactie aan JvG weten dat 23 miljoen niet genoeg is. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Met het verkopen van Suarez zouden we zo`n clubje als Willem II dus nog 7 jaar draaiende kunnen houden
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Niks nieuws, hij zegt nu alleen wat we allemaal al wisten
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Viel alleen op tijdens zijn theatershowtje vandaag helaas....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Was niet veel soeps vandaag. Is niet helemaal op zijn conto te schrijven, maar echt positief opvallen deed hij niet.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Perfect optreden, niet beter kunnen doen. Als hij zo doorgaat is Ajax verzekerd van nog een jaar Suarez
Voor zijn maatje Lodeiro is het WK trouwens wel voorbij, denk ik. Hoe kun je zó dom zijn
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Perfect gespeeld. Nog twee zulke potjes please
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wordt verkeerd gebruikt in het team. Moet als een soort van Olic/Makaay op buitenspel spelen zo lijkt het.. terwijl hij dat niet kan.
Al lukte zijn bekende rommelige dribbel ook totaal niet vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is goed, maakt hij komend seizoen in de CL hopelijk ruimschoots goed
![]() Inderdaad, en dan hopen dat Uruguay niet doorgaat
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij doet er alles aan om niet in de kijker te komen
en zo dus een ver drie (??) dubbeling van z'n salaris mis te lopen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Salaris maakt hem niet veel uit, getuige de afwijzing naar Zenit waar hij 3 mln netto kon verdienen
|
|
|
|
|
|
#33 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hij verdient toch best aardig voor Ajax-begrippen? Dan is het maar de vraag of men wel zo blij is wanneer hij blijft...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Suarez speelt bij Ajax ook regelmatig wedstrijden waarin hij onzichtbaar is.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tuurlijk wel joh. Anders wijzen ze geen bod van 23 miljoen af.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En dan soms toch een paar keer scoort.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het Uruguay spel is niet het spel van Suarez, of andersom.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hij speelde vandaag alleen niet tegen verdedigers van een laagvlieger uit de Eredivisie...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Inderdaad.. ik begreep dat Suarez die club heeft afgewezen. Dan kan ook betekenen dat er nog helemaal geen bod lag bij Ajax of dat Ajax een bod accepteerde..
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Ze jassen de bal naar voren en hopen dat Forlan en Suarez er wat mee doen, een middenveld hebben ze niet.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
"men" zegt dat Lodeiro dat had kunnen zijn.. maar ja, die heb je pas de 3e pot weer.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ajax reageerde toen toch gewoon publiekelijk dat 23 miljoen niet genoeg zou zijn? Ook al was het toen een gerucht.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Luis Suarez Topic #6: held van een natie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|