Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17-05-10, 12:18 sunglasses   #1
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Persoonlijke informatie
Volledige naam: Luis Alberto Suárez Diaz
Bijnaam: Het Konijntje, El Pistolero
Geboortedatum: 24 januari 1987
Geboorteplaats: Salto, Uruguay
Lengte: 181 cm
Gewicht: 81 kg
Been: Rechts

Clubinformatie
Spelend bij: Ajax
Rugnummer: 16
Positie: aanvaller
Contract tot: 30 juni 2013

.

Laatst gewijzigd door Dagglala; 12-06-10 om 00:23
Dagglala is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 17-05-10, 12:21 wink   #2

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

El Pistolero

Oud 17-05-10, 12:21   #3
-Q-

23 Miljoen moet Ajax gewoon accepteren indien het de CL niet haalt.
Of hij moet natuurlijk topschutter van het WK worden.
-Q- is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 12:23 emo   #4
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door -Q-
Ik zou ook gewoon het WK afwachten. Als je hem nu voor 23 verkoopt en vervolgens prikt hij er een paar in, loop je straks 10 miljoen mis of zo.
Oud 17-05-10, 12:23 wink   #5

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Ajax moet helemaal niks. Als Luis wil blijven, en als Ajax wil dat Luis blijft dan mogen ze die zak geld gewoon houden.

Na het WK zien we wel verder idd.

Oud 17-05-10, 12:24   #6
-Q-

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala

Ik zou ook gewoon het WK afwachten. Als je hem nu voor 23 verkoopt en vervolgens prikt hij er een paar in, loop je straks 10 miljoen mis of zo.
Daarom zeg ik ook "als ze de CL niet halen" aangezien dan het WK natuurlijk al is afgelopen.
Oud 17-05-10, 12:25   #7
-Q-

Oorspronkelijk geplaatst door Afwazig
Ajax moet helemaal niks. Als Luis wil blijven, en als Ajax wil dat Luis blijft dan mogen ze die zak geld gewoon houden.

Na het WK zien we wel verder idd.
Ajax zit niet echt in de financiële positie dat Suarez sowieso gaat blijven.
Oud 17-05-10, 12:25 big smile   #8
I'm Ron fucking Swanson

Daarom zeg ik ook "als ze de CL niet halen" aangezien dan het WK natuurlijk al is afgelopen.
Ja, dat begrijp ik. Daarom zei ik "ik zou ook gewoon". .
Oud 17-05-10, 12:29   #9
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar als ie de voorronde van de Champions League heeft gespeeld is ie toch niet meer interessant voor veel clubs?
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 12:30   #10
-Q-

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37

Maar als ie de voorronde van de Champions League heeft gespeeld is ie toch niet meer interessant voor veel clubs?
Volgens mij is die regel veranderd.
Oud 17-05-10, 12:46   #11

Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner

Hij is al wel eens vaker met Man Utd in verband gebracht, maar dat geldt eigenlijk wel voor alle aanvallers met een beetje talent. De transfers de laatste tijd bij Man Utd komen of nogal uit de lucht vallen (Hernandez, Owen) of zitten er echt al weken aan te komen (Valencia, Berbatov).

Ik verwacht zelf helemaal geen spits eigenlijk.
Door wie werd hij in verband gebracht met Man U dan? Door een ander rioolblad? We hebben het 'wordt in verband gebracht', 'bronnen rondom de club melden', 'staat op het lijstje' en 'geruchten gaan', 'zou interesse hebben', en volgens mij past een bod verbereiden in dat rijtje.

Er staat meestal niks in wat ik zelf niet kan bedenken, zoals wie de bron is of dat Ferguson is gespot bij Amsterdam of iets dergelijks. Dan weet ik genoeg, dat Suarez wel bij Man U zou passen had ik al bedacht toen ik hem bij Groningen in actie zag.
LeTiss is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 13:11   #12
Oorspronkelijk geplaatst door LeTiss
Door wie werd hij in verband gebracht met Man U dan? Door een ander rioolblad? We hebben het 'wordt in verband gebracht', 'bronnen rondom de club melden', 'staat op het lijstje' en 'geruchten gaan', 'zou interesse hebben', en volgens mij past een bod verbereiden in dat rijtje.
Dat waren inderdaad meer van dit soort kwaliteitskranten. Dat het zoals je eerder al aangaf 90% onzin is ben ik ook met je eens.

Er staat meestal niks in wat ik zelf niet kan bedenken, zoals wie de bron is of dat Ferguson is gespot bij Amsterdam of iets dergelijks. Dan weet ik genoeg, dat Suarez wel bij Man U zou passen had ik al bedacht toen ik hem bij Groningen in actie zag.
Sterker nog, ik heb het idee dat dit soort kranten ook gewoon zo handelen. Ze pikken er gewoon "beschikbare" spelers uit die bij de betreffende club zouden passen. Toch vind ik het vaak wel geinig om bij te houden, in die zin dat het je zelf soms ook aan het nadenken zet over wie je graag als aankoop zou willen zien.

En wat Ajax betreft, tot op zekere hoogte moet Ajax niks, maar de financiële positie is wel dusdanig dat een behoorlijke zak geld niet zomaar geweigerd kan worden. Nog even afgezien van hoe Suarez zou reageren mocht er een mooie club komen die een goed bedrag op tafel legt, dat kan natuurlijk ook nog voor problemen zorgen.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 13:50   #13

Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner

Sterker nog, ik heb het idee dat dit soort kranten ook gewoon zo handelen. Ze pikken er gewoon "beschikbare" spelers uit die bij de betreffende club zouden passen. Toch vind ik het vaak wel geinig om bij te houden, in die zin dat het je zelf soms ook aan het nadenken zet over wie je graag als aankoop zou willen zien.
Wat ik er minder leuk aan vind is dat we met 2 transferwindows zitten, in plaats van 1, en dat die beide nog heel erg lang zijn ook. Dat is niet alleen competitievervalsing, het benadeelt ook de kleinere clubs.

En daar zal niet snel kritiek op komen, want degenen die de kritiek zouden moeten hebben kunnen 6 maanden per jaar hun media vullen met gratis onzin.

En wat Ajax betreft, tot op zekere hoogte moet Ajax niks, maar de financiële positie is wel dusdanig dat een behoorlijke zak geld niet zomaar geweigerd kan worden. Nog even afgezien van hoe Suarez zou reageren mocht er een mooie club komen die een goed bedrag op tafel legt, dat kan natuurlijk ook nog voor problemen zorgen.
Ik denk wel dat Ajax met 30 miljoen sterker zou moeten kunnen worden dan met Suarez, want zo goed was hij nou ook weer niet. Alleen zitten we met voorronde CL, en dan kun je nieuwe spelers niet lokken met uitzicht op de CL en heb je ook geen tijd om ingespeeld te raken.
LeTiss is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 13:56 big smile   #14
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Ironisch dat je 23 miljoen in dit geval wel nog veel te weinig vindt.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 13:56   #15
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij is die regel veranderd.
bron?
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 13:58   #16
-Q-

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
bron?
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/100491_regels-voor-spelers-in-champions-league-aangepast
Oud 17-05-10, 14:00   #17
Sol Invictus

Silaz's Voetbal Forum schermafbeelding

Luis Iemand nog ergens dat shirt gespot wat hij droeg, dat halve Ajax/Uru ? Las laatst n dat iemand iemand anders ermee zag lopen, dus vast wel ergens te koop
Silaz is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 14:00 emo   #18
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Tomasso
Ironisch dat je 23 miljoen in dit geval wel nog veel te weinig vindt.
Dit is niet mijn mening, maar die van Ajax.
Die lieten gister in een reactie aan JvG weten dat 23 miljoen niet genoeg is.
Oud 17-05-10, 14:00   #19

Met het verkopen van Suarez zouden we zo`n clubje als Willem II dus nog 7 jaar draaiende kunnen houden
Scorpie is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 14:01   #20
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/100491_regels-voor-spelers-in-champions-league-aangepast
Interessant. Benieuwd hoe ze dat doen als een speler bij club A speelt in de voorronde van de CL. Club A verliest die voorronde en gaat naar de EL. Die speler verkast naar Club B die al wel in de CL speelt. Club B wordt derde in de groep en gaat ook naar de EL. Mag ie dan ineens niet meer meedoen?
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 14:05   #21
Oorspronkelijk geplaatst door LeTiss
Wat ik er minder leuk aan vind is dat we met 2 transferwindows zitten, in plaats van 1, en dat die beide nog heel erg lang zijn ook. Dat is niet alleen competitievervalsing, het benadeelt ook de kleinere clubs.

En daar zal niet snel kritiek op komen, want degenen die de kritiek zouden moeten hebben kunnen 6 maanden per jaar hun media vullen met gratis onzin.
Ik zou ook liever maar 1 transferwindow zien, maar wat mij betreft nog belangrijker is dat deze wel wat eerder mag sluiten. Veel teams beginnen nu aan de competitie met een elftal waarvan nog één of meer spelers gaan vertrekken.

Ik denk wel dat Ajax met 30 miljoen sterker zou moeten kunnen worden dan met Suarez, want zo goed was hij nou ook weer niet. Alleen zitten we met voorronde CL, en dan kun je nieuwe spelers niet lokken met uitzicht op de CL en heb je ook geen tijd om ingespeeld te raken.
Als elftal zou je daar sterker uit moeten kunnen komen ja. Helaas is het aankoopbeleid bij Ajax niet denderend geweest de laatste jaren, al zijn de meest recente aankopen wat beter.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 27-05-10, 21:33 puh   #22
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Suarez: 'Toekomst bij Ajax hangt af van WK'
Luis Suarez riep de afgelopen maanden regelmatig dat hij ook komend seizoen actief zou zijn bij Ajax, maar de spits komt daar voorzicht op terug. De Uruguayaan kijkt uit naar het WK en weet dat daar veel kan gebeuren.

"Of ik blijf hangt ook af van het WK, in het voetbal weet je het namelijk nooit", zegt de aanvoerder van de Amsterdammers tegenover OnsOranje. "Een WK is een podium van mijn dromen. Het mooie eraan is, is dat het niet iets alledaags is. Naar een WK gaan is niet hetzelfde als naar de winkel gaan. Iedereen wil op dat podium spelen."

"Mijn land Uruguay heeft een rijke WK-traditie. Wij zijn twee keer wereldkampioen geworden en dat wordt wel eens vergeten", zegt de spits als hij vooruit kijkt naar dat podium van zijn dromen. "Ook heb ik het idee dat mensen de kracht van het huidige team onderschatten. Het is niet makkelijk om je te plaatsen in Zuid-Amerika, de concurrentie is erg sterk en de wedstrijden zijn zwaar. Ik kan zeggen dat we veel zelfvertrouwen hebben en dat we het WK met hoop tegemoet zien."

"Het sterke van Uruguay is, is dat we een team zijn", vervolgt de aanvaller zijn verhaal over zijn nationale team. "Een speler als Diego Forlán, waar ik veel van leer, is een groot speler, maar hij voelt zich niet te groot om het team te helpen. Ik hoop dat Uruguay tijdens het komende WK blauw kleurt, onze nationale kleur. Dat zou betekenen dat wij goed presteren op het WK. Iedereen in mijn land is voetbalgek. Het zou mooi zijn voor ons team als we ver komen."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 28-05-10, 01:24   #23
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Niks nieuws, hij zegt nu alleen wat we allemaal al wisten
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-06-10, 22:03 Standaard   #24

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Viel alleen op tijdens zijn theatershowtje vandaag helaas....

Oud 11-06-10, 22:23 Standaard   #25

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Was niet veel soeps vandaag. Is niet helemaal op zijn conto te schrijven, maar echt positief opvallen deed hij niet.

Oud 11-06-10, 22:26 thumb up   #26
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Perfect optreden, niet beter kunnen doen. Als hij zo doorgaat is Ajax verzekerd van nog een jaar Suarez

Voor zijn maatje Lodeiro is het WK trouwens wel voorbij, denk ik. Hoe kun je zó dom zijn

Oud 11-06-10, 22:27 Standaard   #27

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarde zal nu wel onder de 5 miljoen zakken

Oud 11-06-10, 22:27 thumb up   #28
I'm Ron fucking Swanson

Perfect gespeeld. Nog twee zulke potjes please .

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Oud 11-06-10, 22:27 Standaard   #29
Scherp en helder

Pres's Voetbal Forum schermafbeelding

Wordt verkeerd gebruikt in het team. Moet als een soort van Olic/Makaay op buitenspel spelen zo lijkt het.. terwijl hij dat niet kan.

Al lukte zijn bekende rommelige dribbel ook totaal niet vandaag.
Pres is offline   Met citaat reageren
Oud 11-06-10, 22:29 thumb up   #30
Suarez!

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Waarde zal nu wel onder de 5 miljoen zakken
Is goed, maakt hij komend seizoen in de CL hopelijk ruimschoots goed

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
Perfect gespeeld. Nog twee zulke potjes please .
Inderdaad, en dan hopen dat Uruguay niet doorgaat

Oud 11-06-10, 22:35 Standaard   #31

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij doet er alles aan om niet in de kijker te komen en zo dus een ver drie (??) dubbeling van z'n salaris mis te lopen.

Oud 11-06-10, 22:39 wink   #32
Suarez!

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
Hij doet er alles aan om niet in de kijker te komen en zo dus een ver drie (??) dubbeling van z'n salaris mis te lopen.
Salaris maakt hem niet veel uit, getuige de afwijzing naar Zenit waar hij 3 mln netto kon verdienen

Oud 11-06-10, 22:39 thumb up   #33
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker Bekijk bericht
[...]

Is goed, maakt hij komend seizoen in de CL hopelijk ruimschoots goed

Inderdaad, en dan hopen dat Uruguay niet doorgaat
Precies. Speel maar flink kut, mis veel kansen en we hebben iig Suarez nog een jaar. .

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Oud 11-06-10, 22:47 Standaard   #34

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
Gaat hem niet om salaris, anders had hij op de interresse van Zenit ingegaan.
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 11-06-10, 23:07 Standaard   #35
Hij verdient toch best aardig voor Ajax-begrippen? Dan is het maar de vraag of men wel zo blij is wanneer hij blijft...

Oud 11-06-10, 23:10 Standaard   #36

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve Bekijk bericht
Hij verdient toch best aardig voor Ajax-begrippen? Dan is het maar de vraag of men wel zo blij is wanneer hij blijft...
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-06-10, 23:10 bulb   #37

Suarez speelt bij Ajax ook regelmatig wedstrijden waarin hij onzichtbaar is.

Oud 11-06-10, 23:11 smile   #38
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve Bekijk bericht
Tuurlijk wel joh. Anders wijzen ze geen bod van 23 miljoen af.

Oud 11-06-10, 23:11 sunglasses   #39
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer Bekijk bericht
Suarez speelt bij Ajax ook regelmatig wedstrijden waarin hij onzichtbaar is.
En dan soms toch een paar keer scoort.

Oud 11-06-10, 23:12 smile   #40
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Het Uruguay spel is niet het spel van Suarez, of andersom.

Oud 11-06-10, 23:17 Standaard   #41

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Tuurlijk wel joh. Anders wijzen ze geen bod van 23 miljoen af.
Waar lees jij dat Ajax een bod heeft afgewezen?
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 11-06-10, 23:28 Standaard   #42

[...]
En dan soms toch een paar keer scoort.
Hij speelde vandaag alleen niet tegen verdedigers van een laagvlieger uit de Eredivisie...

Oud 11-06-10, 23:29 Standaard   #43
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast Bekijk bericht
[...]

Inderdaad.. ik begreep dat Suarez die club heeft afgewezen. Dan kan ook betekenen dat er nog helemaal geen bod lag bij Ajax of dat Ajax een bod accepteerde..

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-06-10, 00:10 Standaard   #44
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Het Uruguay spel is niet het spel van Suarez, of andersom.
Komt ook omdat het team van Uruguay alles behalve voetbal speelt.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 12-06-10, 00:12 Standaard   #45
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]
Twee zulke mooie aanvallers en alles maar met lange peren naar voren.

Oud 12-06-10, 00:12 smile   #46
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Dat wil ik ermee zeggen Ze jassen de bal naar voren en hopen dat Forlan en Suarez er wat mee doen, een middenveld hebben ze niet.

Oud 12-06-10, 00:13 Standaard   #47
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Twee zulke mooie aanvallers en alles maar met lange peren naar voren.
Ze missen gewoon een bekwame verbindingsspeler.
Oud 12-06-10, 00:14 no smile   #48
Ich bin Mario

[...]
Ze missen gewoon een bekwame verbindingsspeler.
"men" zegt dat Lodeiro dat had kunnen zijn.. maar ja, die heb je pas de 3e pot weer.

Oud 12-06-10, 00:16 Standaard   #49
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

"men" zegt dat Lodeiro dat had kunnen zijn.. maar ja, die heb je pas de 3e pot weer.
Als Uruguay nog ergens om speelt na de 2e wedstrijd.
Oud 12-06-10, 00:18 smile   #50
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast Bekijk bericht
[...]

Ajax reageerde toen toch gewoon publiekelijk dat 23 miljoen niet genoeg zou zijn? Ook al was het toen een gerucht.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site