Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 03-05-10, 13:25 duh   #1
- Kumbaya -

numero_uno's Voetbal Forum schermafbeelding

[align=left][size=medium]

[/align]

N.E.C. Interactief
Officiele website
N.E.C. Fanshop
N.E.C. Ticketing
N.E.C. TV
N.E.C. SMS Alert
N.E.C. Twitter
N.E.C. Hyves
N.E.C. Mascotte Bikkel Hyves
LinkedIn Friends of N.E.C.
LinkedIn N.E.C. Business Friends
LinkedIn N.E.C. OSRN Business Club
N.E.C. Headliner

Download hier Weer trekken wij ten strijde!
Download hier Al mot ik kruupen

N.E.C. Communities
N.E.C. Juniors
N.E.C. Business Friends
N.E.C. OSRN Business Club
Wij staan voor de Wijk

N.E.C. Supportersverenigingen
SupportersVereniging N.E.C.
H.K.N.
Legio Noviomagum
De Trouwe Honden
ForzaNEC.nl
NECtoday
[/size]
Supportersvereniging N.E.C. Forum

numero_uno is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 03-05-10, 15:51   #2
NegemjinSab

BasNijmegen's Voetbal Forum schermafbeelding

Juichen wanneer je eigen ploeg echt weggespeeld wordt en je 1-4 achter staat.
Dacht je echt dat er iemand nog bezig was met de wedstrijd op het veld? Als wij niet kunnen winnen van Ajax (wat ik ook niet had verwacht), dan is alle hoop op Twente gevestigd. Omdat Twente op 2-0 voorsprong stond en kampioen ging worden, was de stemming bij de NEC supporters sowieso euforisch.... heerlijk om dan (sarcastisch) voor de 1-4 te juichen. Hopplakee daar ging de wave door het stadion.... het was een heerlijke (gemaakte) sfeer.

Op naar volgend seizoen waar ik wat meer van mijn cluppie verwacht.
BasNijmegen is offline   Met citaat reageren
Oud 14-05-10, 00:00   #3
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

NEC licht optie tot koop in contract Sarpong niet

Jeffrey Sarpong keert in de zomer terug naar Ajax. De aanvallende middenvelder speelde dit seizoen op huurbasis voor NEC, dat een optie tot koop had. De Nijmegenaren hebben echter besloten om geen gebruik te maken van deze mogelijkheid, zo bevestigt technisch directeur Carlos Aalbers in De Gelderlander.

“Jeffrey heeft het goed gedaan”, legt Aalbers de keuze van zijn werkgever uit. “Maar wij vinden dat hij het beste tot zijn recht komt voor de positie op tien, als aanvallende middenvelder. En voor die plek hebben we in eerste instantie Lasse Schöne, die volop terug is. En ook John Goossens kan prima achter de spitsen spelen. ”

Sarpong keert in de zomer zodoende terug bij Ajax, dat hem in de winterstop naar De Goffert had gestuurd. De 21-jarige Amsterdammer kwam tot vijftien competitiewedstrijden voor NEC, waarin hij niet wist te scoren. Bij Ajax, waar hij in 2006 al debuteerde in het vlaggenschip, loopt zijn contract tot 2011 door. Sarpong speelde tot dusver twintig competitiewedstrijden voor de club uit de hoofdstad.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-05-10, 09:06   #4
- Kumbaya -

Niks verrassends dat Sarpong weggaat, leek vaak met zijn gedachten er niet bij. Zeker de laatste wedstrijd tegen Ajax was hij een aanfluiting.
Oud 14-05-10, 09:21   #5
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door numero_uno
Niks verrassends dat Sarpong weggaat, leek vaak met zijn gedachten er niet bij. Zeker de laatste wedstrijd tegen Ajax was hij een aanfluiting.
Heb er geen woord aan toe te voegen : Wil ff wat zeggen over Pothuizen met zijn gele kaarten record .
Ik ken Pothuizen niet echt goed , maar dat lijkt me een apart mens , een feestganger denk ik en daarom begrijp ik zijn actie wel , maar ik stoorde me toch wel aan zijn shirt .

Hij maakt het voetbal toch wel een beetje belachelijk vind ik , want dat is toch helemaal niets om trots op te zijn ?
En totaal onproffessioneel als je met zulke dingen bezig bent .
Nee, kan het niet het waarderen , maar nogmaals : Hij zelf vond het blijkbaar wel grappig ...
tjekkie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-05-10, 11:04   #6
- Kumbaya -

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie

Heb er geen woord aan toe te voegen : Wil ff wat zeggen over Pothuizen met zijn gele kaarten record .
Ik ken Pothuizen niet echt goed , maar dat lijkt me een apart mens , een feestganger denk ik en daarom begrijp ik zijn actie wel , maar ik stoorde me toch wel aan zijn shirt .

Hij maakt het voetbal toch wel een beetje belachelijk vind ik , want dat is toch helemaal niets om trots op te zijn ?
En totaal onproffessioneel als je met zulke dingen bezig bent .
Nee, kan het niet het waarderen , maar nogmaals : Hij zelf vond het blijkbaar wel grappig ...
Gedeeltelijk ben ik het wel met je eens dat hij het voetbal een beetje belachelijk maakt. Echter vind ik dit juist weer eens een heerlijk tegengewicht tegen mensen die het voetbal veel te serieus nemen. Pothuizen is altijd een soort anti-prof geweest, hij drinkt, gaat op stap en geniet van een sigaretje op zijn tijd, allemaal dingen die je als prof niet 'hoort' te doen. Het is nooit een topverdediger geweest maar iemand die wel van het spelletje geniet en daar ook veel plezier in heeft.
Ook als je weet dat Pothuizen een van de 'clowns' in de kleedkamer is kan je zijn actie wel begrijpen.

Daarnaast nemen we afscheid van de volgende spelers:
De voorlopige lijst

- Rutger Worm
- Dominique Kivuvu
- Rein Baart
- Jeroen Heubach
- Mitchell Burgzorg
- Arek Radomski
- Patrick Pothuizen
- Jeffrey Sarpong
Oud 14-05-10, 11:55   #7
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Gedeeltelijk ben ik het wel met je eens dat hij het voetbal een beetje belachelijk maakt. Echter vind ik dit juist weer eens een heerlijk tegengewicht tegen mensen die het voetbal veel te serieus nemen. Pothuizen is altijd een soort anti-prof geweest, hij drinkt, gaat op stap en geniet van een sigaretje op zijn tijd, allemaal dingen die je als prof niet 'hoort' te doen. Het is nooit een topverdediger geweest maar iemand die wel van het spelletje geniet en daar ook veel plezier in heeft.
Ook als je weet dat Pothuizen een van de 'clowns' in de kleedkamer is kan je zijn actie wel begrijpen.

Daarnaast nemen we afscheid van de volgende spelers:
De voorlopige lijst

- Rutger Worm
- Dominique Kivuvu
- Rein Baart
- Jeroen Heubach
- Mitchell Burgzorg
- Arek Radomski
- Patrick Pothuizen
- Jeffrey Sarpong
In dat licht hoe jij hem beschrijft begrijp ik ook zijn actie en hij heeft een mooie carriere gehad . Ik onderschat hem zeker niet ...

Peace .
tjekkie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 16:49   #8
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Zuinige Swart wil niveau NEC hoog houden

NEC moet komend seizoen zeker twee miljoen euro bezuinigen. Desondanks wil directeur Jacco Swart de selectie minimaal op hetzelfde niveau houden en het liefst zelfs versterken, vertelt hij aan Omroep Gelderland.

"We moeten op slimme wijze zaken doen om spelers aan ons te binden", doelt Swart op transfervrije voetballer. "Verder moeten we met de stofkam door de hele organisatie heen, zonder de kwaliteit te veel aan te tasten. We zitten in categorie I van de KNVB, maar dat geldt in totaal voor zestien clubs."

De selectie van NEC zal komende zomer de nodige mutaties ondergaan omdat er liefst acht spelers vertrekken vanwege een aflopend contract. "We hebben van acht spelers het contract niet verlengd, maar daarbij zaten maar twee basisspelers. Het was vooral moeilijk om afscheid te nemen van Patrick Pothuizen."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 20-05-10, 08:54 sad   #9
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

KNVB dreigt NEC uit competitie te zetten
De KNVB en de gemeente Nijmegen zijn in conflict over het speelschema van volgend seizoen. Iedere club moet de nieuwe competitie beginnen met een uit- en thuiswedstrijd, maar de Gelderse stad werkt daar niet aan mee.
Burgemeester Thom de Graaf staat net als afgelopen seizoen geen thuisduels toe in de eerste helft van augustus. Dit vanwege de grote politie-inzet die nodig is tijdens festiviteiten in juli. In augustus zijn de meeste agenten dan op vakantie, aldus de burgervader.

De KNVB heeft de keuze nu neergelegd bij Nijmegen. De gemeente mag kiezen of er een thuisduel plaats zal vinden tijdens het eerste of tweede speelweekend van de competitie. Het mag ook kiezen welke club er naar Nijmegen moet afreizen: Excelsior, VVV-Venlo, Heerenveen, De Graafschap of Heracles Almelo.

De gemeente blijft echter stellig en wenst niet mee te werken. "We handhaven de regel dat elke club het seizoen begint met een uit- en een thuiswedstrijd”, zegt Gijs de Jong, manager competitiezaken bij de KNVB tegen De Gelderlander. "Op 9 juni presenteren we het nieuwe competitieprogramma. Heeft NEC geen accommodatie, dan zullen we de club in het uiterste geval uit de competitie nemen."
Zal wel weer met een sisser aflopen.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-05-10, 09:03   #10
- Kumbaya -

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac

Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik zal niet vaak het volgende zeggen maar:

KNVB

Daarnaast het volgende:
NEC aast op MVV-talent Linssen
don. 20 mei 2010

NEC probeert Bryan Linssen in te lijven. Tegenover dagblad De Limburger bevestigt de Limburgse Bryan Linssen de Nijmeegse interesse. Ook VVV Venlo probeert de 19-jarige middenvelder bij MVV weg te halen.

NEC heeft Linssen een 4-jarige aanbieding gedaan en wacht de beslissing van Linssen af. Linssen heeft nog een contract tot 2012 in Maastricht. Er zal dus ergens transfergeld vandaan moeten komen.

Linssen begon zijn carrière bij Fortuna Sittard in het seizoen 2008/09, waar hij 14 duels voor speelde. Daarna maakte hij de overstap naar MVV en speelde 29 duels waarin hij 7 keer het net trof.
Bron: www.detrouwehonden.nl
Leuke speler trouwens deze Linssen, heb hem vaak hier in de Geusselt zien spelen

Daarnaast nog een bron:
http://www.limburger.nl/article/20100519/VTMVV01/100519603/1135#NEC_en_VVV_jagen_op_Bryan_Linssen_
Oud 20-05-10, 09:06 wink   #11
Ich bin Mario

Wel de bekerfinale in allerlei bochten wringen, maar NEC gewoon met uitsluiting dreigen, goed bezig.
Oud 20-05-10, 09:09   #12
- Kumbaya -

Wel de bekerfinale in allerlei bochten wringen, maar NEC gewoon met uitsluiting dreigen, goed bezig.
Inderdaad, grote bek tegen de kleintjes maar als er een grote club opeens dwarsligt weten ze niet hoe snel ze alles moeten omgooien!
Oud 20-05-10, 09:12   #13
Ich bin Mario

Ik snap niet waarom de KNVB die regel zo hard stelt en aan de andere kant niet waarom de burgemeester zo moeilijk doet.. Gezien de mogelijke tegenstanders hoeft er toch nauwelijks een probleem te zijn?
Oud 20-05-10, 09:15   #14
- Kumbaya -

Ik snap niet waarom de KNVB die regel zo hard stelt en aan de andere kant niet waarom de burgemeester zo moeilijk doet.. Gezien de mogelijke tegenstanders hoeft er toch nauwelijks een probleem te zijn?
Het gaat er niet om wie er komt maar dat er een minimum aan politieinzet aanwezig moet zijn, en wanneer de Graaf deze inzet nodig heeft voor de wedstrijden dan ligt de politievakbond weer dwars.
Oud 20-05-10, 09:17   #15
Ich bin Mario

Hoeveel mensen zijn er per wedstrijd bij NEC minimaal nodig aan politiemannen.
Als ik bij bv Groningen kijk, zie ik nauwelijks politie in de omgeving van het stadion, zeker niet als het geen risicopot betreft. Mannetje of 10 hooguit.
Oud 20-05-10, 09:27   #16
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

15 agenten wordt er gezegd, bij wedstrijden tegen de Graafschap enzo.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 20-05-10, 09:56   #17
Ich bin Mario

Met alle respect, Nijmegen en omgeving moeten voor 1 zondag toch wel 15 agenten kunnen leveren?
Oud 23-05-10, 11:52   #18
- Kumbaya -

Nijmeegse politiek niet achter besluit De Graaf, politie wél
vrij. 21 mei 2010

Het besluit van Thom de Graaf om in de eerste twee weken van augustus geen thuiswedstrijd toe te staan, vanwege een tekort aan politiecapaciteit, houdt de gemoederen wel even bezig. Logisch natuurlijk omdat de KNVB vooralsnog vasthoudt aan het standpunt dat iedere club in de eerste twee speelronden van de nieuwe competitie een uit- én een thuiswedstrijd moet afwerken en NEC gesommeerd heeft een alternatieve locatie te zoeken. En zelfs uit de competitie te nemen mocht dat niet lukken.

Een groot deel van de Nijmeegse politiek vindt de houding van de burgemeester te halstarrig en roept hem in een brief op om met voetbalbond KNVB in gesprek te gaan en uit de huidige impasse te komen, zo meldt De Gelderlander. De brief is ondertekend door CDA, VVD, GroenLinks en Stadspartij Nijmegen Nu.

Het wekt met name bevreemding dat De Graaf nog niet persoonlijk met de KNVB om de tafel heeft gezeten. CDA-fractievoorzitter Chantal Teunissen hierover: "De burgemeester zegt dat de KNVB geen rekening met de Nijmeegse situatie wil houden, maar dat doen ze juist wél. Zo mag Nijmegen zelf aangeven of ze de eerste of de tweede speelronde thuis spelen en ze mogen ook een tegenstander met een laag risicoprofiel kiezen. Het lijkt nu een principekwestie te worden en daar is niemand bij gebaat."

Dat is duidelijk andere taal dus dan we van de burgemeester horen. Het zal bij de politie niet lekker vallen, want die zijn doodsbang dat ze straks niet meer naast elkaar met de caravan stil kunnen staan op de Route du Soleil begin augustus. En dus moet NEC maar twee keer uit spelen vinden ze. Ze staan vierkant achter de burgemeester, sterker nog: "Hij heeft dat standÂ*punt ingenomen op nadrukkelijk advies van de politie", zo meldt NijÂ*meegs districtschef Aart Garssen trots. Volgens hem moet de landelijke voetbalcompetitie zich maar aanpassen aan de al gereserveerde standplaatsen op de camping van de mannen in blauw. "EigenÂ*lijk gaat het om één wedstrijd die niet in Nijmegen gespeeld kan worden. Met een seizoen dat 34 wedstrijden telt, moet hier een mouw aan te passen zijn."

De politie en De Graaf dus lijnrecht tegenover politiek en KNVB. Daar moet dus nog even flink ouderwets over gepolderd gaan worden. Wordt vervolgd.
Update

Lekker halstarrig van Thommie dus...

bron: www.detrouwehonden.nl
Oud 23-05-10, 12:16   #19
NegemjinSab

Wordt zo moe van die vent.
Oud 23-05-10, 16:30   #20

Trouwe hond's Voetbal Forum schermafbeelding

De politie heeft het druk met krokodillen vangen.
Trouwe hond is offline   Met citaat reageren
Oud 23-05-10, 16:55   #21
- Kumbaya -

Oorspronkelijk geplaatst door Trouwe hond
De politie heeft het druk met krokodillen vangen.
Gelukkig is er een boot met sonar ingezet maar een wedstrijdje beveiligen ho maar.
Oud 29-05-10, 13:02   #22

Trouwe hond's Voetbal Forum schermafbeelding

29/05/2010

Na negentien seizoenen kwam er een einde aan de profloopbaan van Patrick Pothuizen. De 38-jarige verdediger van NEC kijkt met genoegen terug op zijn kleurrijke carrière.

'Ik kom tegenwoordig veel mensen tegen die verbaasd zijn dat ik het tot mijn 38ste heb volgehouden', aldus Pothuizen in gesprek met Voetbal International. 'Of die zeggen dat ik veel hoger had kunnen voetballen, als ik maar meer voor de sport had geleefd. Allemaal bullshit. Het is echt niet zo dat elke dag van de week op stap ben. Maar ik moet wel mezelf kunnen zijn om te kunnen presteren. En daar hoort af en toe een biertje en een sigaret bij.'

'Vroeger gingen we op maandagavond altijd stappen in Amsterdam', vervolgde de 38-jarige verdediger. 'Dan kwam ik weleens om zeven uur 's ochtends thuis. Maar om tien uur moest er dan alweer worden getraind. Geen probleem. Ik zorgde altijd dat ik voorop liep. Alleen de eerste vijf minuten waren kut. Maar daarna begon je alles eruit te zweten. Even later was je weer als nieuw.'

Pothuizen heeft dan ook mooie herinneringen aan zijn tijd als voetballer. Vooral ook vanwege de avonturen die hij buiten het veld beleefde. 'Met Jack de Gier en Marcel Koning gleed ik op trainingskampen nog weleens langs de regenpijp naar buiten. Of we kochten de obers van het hotel om met een paar shirtjes. Elke keer dat we in de lobby een cola bestelden, zorgde hij er dan voor dat er ook een beetje rum bij zat. Een goede deal.'

'Onder onze trainingspakken droegen we soms onze gewone kleding. Als we dan om elf uur naar bed moesten, was het: trainingspak uit, via de nooduitgang naar buiten en dan zo - hop - de taxi in. Duurde nog geen vijf minuten. Van de acht dagen trainingskamp, waren we er vijf op avontuur. Mooi man. Dat heb je tegenwoordig niet meer. De nieuwe generatie voetballers komt zijn hotelkamer niet meer af. Het gaat ook bijna niet meer. Tegenwoordig wordt alles gecontroleerd en geregistreerd. Hoe zeggen ze dat ook alweer bij die clubs? Meten is weten?'

'Ik speelde bij FC Twente, onder René Vandereycken. Na de wedstrijd ging ik de stad in. Vijf uur ’s ochtends was ik thuis. Wist ik veel dat er de volgende dag een conditietest werd gehouden. Kreeg iedereen zo’n hartslagmeter om. Je mocht niet boven de 160 slagen per minuut komen, zeiden ze. Nou, daar zat ik na vijf minuten al aan. Ben je ziek?, vroeg de verzorger nog aan me. Kun je vanmiddag nog wel trainen? Natuurlijk kon ik nog trainen. Pfff, hartslagmeters… Ik ben blij dat je die vroeger niet had.'

Pothuizen keek uitgebreid terug op zijn loopbaan en imago als losbol. Lees meer in Voetbal International 21, die vanaf woensdag in de winkel ligt.

vi.nl
Trouwe hond is offline   Met citaat reageren
Oud 29-05-10, 14:48 wink   #23
Ich bin Mario

Mooie kerel.
Oud 29-05-10, 19:07   #24
NegemjinSab

Hopelijk zien we 'm ooit weer terug binnen de NEC staff
Oud 01-06-10, 11:40   #25
NegemjinSab

De eerste aankoop van NEC voor komend seizoen is (waarschijnlijk) een feit.

Amieux kijkt uit naar NEC: 'Ik wil zo hoog mogelijk spelen'

Rémy Amieux kijkt uit naar het avontuur bij NEC. De Fransman speelde pas één seizoen bij FC Eindhoven, maar zag zijn club maandag een akkoord bereiken met de Nijmegenaren over een transfersom. Hoeveel Eindhoven ontvangt voor de linksback wil de club niet kwijt.

Amieux, die nog een jaar onder contract stond bij FC Eindhoven, moet zelf nog tot een akkoord komen met de Nijmeegse club. "Voor mij is dit een geweldige kans", reageerde de Fransman in het Eindhovens Dagblad. "Ik praat nog met NEC over het contract en hoop dat we eruit komen. Ik heb genoten van mijn tijd bij Eindhoven, maar ik ben ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen."

De 23-jarige vleugelverdediger wordt in Nijmegen de opvolger van Youssef El-Akchaoui, die op weg is naar SC Heerenveen. In de afgelopen maanden werd hij al vervangen door Jeroen Heubach, die echter werd gehuurd van FC Twente en NEC weer verlaat. Amieux is pas één jaar in Nederland en speelde in het afgelopen seizoen 28 competitieduels.
Oud 01-06-10, 15:57   #26
NegemjinSab

De Graaf gaat overstag en staat duel in Nijmegen toe

NEC mag in de eerste helft van augustus toch een thuiswedstrijd spelen. Burgemeester Thom de Graaf van Nijmegen staat dat alsnog toe. "Ik doe dat in het belang van NEC", aldus De Graaf tegen De Gelderlander.

De burgervader wilde in eerste instantie niet dat NEC tijdens de eerste twee speelweekenden een thuiswedstrijd zou spelen. Dit vanwege het gebrek aan politiecapaciteit zo kort na de Nijmeegse Vierdaagse. De KNVB was echter stellig en wilde dat NEC een van de twee eerste speelronden in De Goffert zou spelen.

De Graaf na het stellen van strenge voorwaarden alsnog groen licht, maar heeft in een brief aan de KNVB beklag gedaan.
Bron: voetbalprimeur

och och och wat een fijne burgemeester
Oud 02-06-10, 16:58   #27
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Verrassende stap wel, het aantrekken van Amieux. Al was Poortvliet altijd al positief over hem en stelde hij dat Amieux (net als Achenteh) zo in de Eredivisie mee zou kunnen.
methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-06-10, 16:33   #28
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

NEC slaat dubbelslag met komst Ajacied Will en huurling Zimling

NEC heeft zich deze vrijdag versterkt met twee nieuwe spelers voor het komende seizoen. De Nijmegenaren haalden verdediger Nathaniel Will weg van Ajax en huren Niki Zimling voor een jaar van Udinese. De Deense middenvelder was onlangs met NEC mee op trainingskamp in Curaçao.

Tijdens de onderhandelingen hebben alle partijen water bij de wijn gedaan, waardoor de 25-jarige Deen gehaald kon worden. “Het technische en snelle voetbal in Nederland ligt mij wel en de manier waarop NEC zijn interesse toonde, gaf voor mij de doorslag”, zei Zimling op de website van zijn club. “Uiteraard gaf mijn landgenoot Lasse Schöne me alle antwoorden op de vragen die ik had, dus dat was makkelijk. Ik hoop me snel in Nijmegen te vestigen en kan niet wachten tot de eerste training eind juni begint.”

Naast Zimling zal ook Will op deze eerste training aanwezig zijn. De 21-jarige rechtsback komt transfervrij over van Ajax en tekende voor twee jaar, met een optie voor nog eens twee extra jaren. “NEC is een mooie club”, reageerde hij. “Enkele familieleden wonen in en rondom Nijmegen en ik ben in het verleden ook al eerder bij een thuiswedstrijd geweest. Mijn oom is er zelfs nog even sportarts geweest! Kortom: ik heb dus wel wat met de club.”

“De gesprekken die ik onder andere met Robbie Wielaert, Dennis Gentenaar maar ook met John Goossens heb gehad, bevestigden voor mij dat de club vol potentie zit en dat we er ondanks het afgelopen matige seizoen, het komend jaar iets moois van gaan maken. Ik wil daar als speler onderdeel van zijn”, besloot Will.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-06-10, 22:59   #29
NegemjinSab

Prima nieuws voor NEC

Kan hier een Ajax supporter iets vertellen over die Will?
Oud 07-06-10, 12:32   #30
NegemjinSab

De complete eerste twee speelrondes:

Eerste speelronde; 6, 7 en 8 augustus
Heracles Almelo - Willem II
NEC - VVV-Venlo
sc Heerenveen - PSV
De Graafschap - Excelsior
Roda JC - FC Twente
Vitesse - ADO Den Haag
Feyenoord - FC Utrecht
NAC Breda - AZ
FC Groningen - Ajax

Tweede speelronde; 13, 14 en 15 augustus
PSV - De Graafschap
VVV-Venlo - Heracles Almelo
Ajax - Vitesse
FC Twente - sc Heerenveen
FC Utrecht - NAC Breda
Excelsior - Feyenoord
Willem II - NEC
AZ - FC Groningen
ADO Den Haag - Roda JC
Oud 07-06-10, 12:34   #31
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door BasNijmegen
Prima nieuws voor NEC

Kan hier een Ajax supporter iets vertellen over die Will?
Volgens mij wel een aardige back en een beetje John Goossens verhaal. Aanvoerder van het tweede, maar nooit echt een kans. Maar anderen kunnen je er meer over vertellen denk ik.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 15:04 wink   #32
Ich bin Mario

Aardig begin voor NEC lijkt me zo.
Oud 07-06-10, 15:28   #33
- Kumbaya -

Aardig begin voor NEC lijkt me zo.
Mwoh dat dacht ik eerst ook van dit jaar maar dan heb je de ellende op het laatst
Oud 07-06-10, 16:55   #34
NegemjinSab

Mwoh dat dacht ik eerst ook van dit jaar maar dan heb je de ellende op het laatst
Maar dit jaar hebben we (hopelijk) wel het hele seizoen schone.... scheelt een hoop ellende (denk ik)
Oud 08-06-10, 16:37 Standaard   #35
- Kumbaya -

Oorspronkelijk geplaatst door BasNijmegen Bekijk bericht
[...]

Maar dit jaar hebben we (hopelijk) wel het hele seizoen schone.... scheelt een hoop ellende (denk ik)
Tja dat hopen we dan maar

Oud 08-06-10, 17:17 Standaard   #36
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

in het nieuwe seizoen is de derby weer 1st bij jullie en na de winsterstop in Arnhem :

zo 31-10: NEC-Vitesse (12.30)
zo 3-4: Vitesse-NEC (12.30)
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-06-10, 22:40 Standaard   #37
NegemjinSab

Ah mooi twee data om naar uit te kijken. Wel grappig dat we voor en na de wedstrijd tegen Vitesse tegen de Graafschap moeten (waarschijnlijk)

Oud 16-06-10, 08:43 Standaard   #38
BS.

Amieux voor drie jaar naar NEC
NIJMEGEN - NEC heeft zich versterkt met de Franse linksback Rémy Amieux. De verdediger komt over van FC Eindhoven en tekent een contract voor drie jaar bij de eredivisieclub. De 23-jarige Amieux gold afgelopen seizoen als een van de revelaties in de Jupiler League.

De Fransman doorstond dinsdag de medische keuring in Nijmegen. Eerder al hadden de clubs overeenstemming bereikt over de transfersom. ''De trainer zal uiteindelijk moeten kiezen, maar mijn ambitie is absoluut om in de basis te komen en daar zal ik alles voor geven'', aldus Amieux op de website van zijn nieuwe werkgever. (ANP)

Oud 17-06-10, 12:15 Standaard   #39
NegemjinSab

De achterhoede is nu goed versterkt. Ik zie graag op de andere plaatsen versterking.

Oud 24-06-10, 14:35 Standaard   #40
- Kumbaya -

Nieuwe samenstelling selectie N.E.C. vanaf 2010-2011
Uitgegeven op 23 juni 2010 17:07
Voor het aankomende voetbalseizoen zal het nodige gaan veranderen betreffende de samenstelling van de selectie van N.E.C. De technische staf van N.E.C. gaat met een groep van ongeveer 30 spelers werken waarbij er geen aparte trainingsgroep meer is voor Jong N.E.C. Het Jong N.E.C.-team zal wel gewoon uit blijven komen in de Eredivisie zoals dit de afgelopen seizoenen al het geval is geweest. Voor deze samenstelling is gekozen om jongere talenten dezelfde faciliteiten te kunnen bieden zoals dit al het geval was bij de N.E.C. selectie van ruim 20 man. Deze spelers wordt hiermee enerzijds een optimale kans geboden om zich verder te ontwikkelen en anderzijds wordt een beter vervolg gegeven aan de bij N.E.C. genoten jeugdopleiding. Om de juiste balans te vinden in een optimale ontwikkeling van elke speler, zal er naast teamtrainingen ook veel individueel gewerkt worden.

Een viertal talentvolle spelers uit de Voetbal Academie N.E.C. / FC Oss en een tweetal spelers van voormalig Jong N.E.C. zullen aan de bredere selectie van Wiljan Vloet worden toegevoegd. De betreffende spelers zijn Cayfano Latupeirissa, Youri Loen, Dammyano Grootfaam, Furkan Alakmak, Joost Ebergen en Ryan van Dijk. Joost Ebergen komt terug van FC Oss waaraan hij het afgelopen seizoen verhuurd was en waarvoor hij 19 keer zijn opwachting maakte in de Jupiler League.

Mutaties N.E.C. per 23/6:

Nieuw (10): Nathaniel Will (Ajax), Niki Zimling (Udinese, huur), Rémy Amieux (FC Eindhoven), Jasper Cillessen, Cayfano Latupeirissa, Youri Loen, Dammyano Grootfaam, Furkan Alakmak, Ryan van Dijk (allen eigen jeugd), Joost Ebergen (eigen jeugd, was verhuurd aan FC Oss).

Vertrokken (12): Rein Baart (Edmonton Drillers, Can.), Nicholas Skverer (nnb), Patrick Pothuizen (De Treffers), Mitchell Burgzorg (nnb), Jeroen Heubach (gehuurd, was gehuurd van FC Twente), Dominique Kivuvu (CFR Cluj, Roe.), Rutger Worm (Melbourne Heart FC, Aus.), Jeffrey Sarpong (Ajax, was gehuurd), Arek Radomski (Cracovia Kraków, Pol.), Joey Brock (nnb), Bastian Weiser (nnb), Jhonny van Beukering (nnb, was verhuurd aan De Graafschap).

Oud 19-07-10, 22:59 Standaard   #41

DeVinger's Voetbal Forum schermafbeelding

Op FOK! leeft het meer
DeVinger is offline   Met citaat reageren
Oud 20-07-10, 12:56 Standaard   #42
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan moeten we daar verandering in brengen! Vertel, wat is het laatste nieuws rondom NEC? Wanneer krijgt de Goffert een uitbreiding? Wie speelt er rechtsback komend seizoen?

Oud 20-07-10, 13:04 Standaard   #43
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Wellenberg lijkt me toch.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-07-10, 13:09 big smile   #44
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

De vraag was een beetje at random, maar dat zit er dik in ja.

Oud 20-07-10, 13:45 thumb up   #45
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

-Wellenberg
-Ze hebben gisteren verloren van Hibernian met 0-1
-Ja, maar de gemeente Nijmegen kennende zal de uitbreiding in 2034 klaar zijn.

Zo, en nu weer rust in de tent.

Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als n man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 06-08-10, 12:36 thumb up   #46
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Vlak voor de start van de Eredivisie lijkt NEC nog een versterking gevonden te hebben. De Nijmeegse ploeg heeft met Anderlecht overeenstemming bereikt over de komst van Thomas Chatelle, meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad.

Naar verluidt is Anderlecht bereid om de 29-jarige middenvelder voor n seizoen te verhuren aan NEC. De Belgen blijven zijn salaris betalen, maar NEC moet een eenmalige som van 200.000 euro overmaken naar de club uit Brussel. Dinsdag kwam Chatelle nog in actie in de CL-wedstrijd van Anderlecht tegen The New Saints. Naar verluidt had ook het Franse AS Monaco interesse in de rechtermiddenvelder.

Oud 06-08-10, 12:37 Standaard   #47
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe zijn hier verder de verwachtingen?

Oud 06-08-10, 15:21 Standaard   #48
BS.

NEC zou toch wel in staat moeten zijn om vast in het linkerrijtje te staan met deze ploeg en trainer.

Oud 06-08-10, 15:32 Standaard   #49
- Kumbaya -

Ik zet in op een plaats rond de 10/11 grijs seizoen

Oud 08-08-10, 10:26 Standaard   #50
Mooi om de eerste drie punten al binnen te hebben. Ik vond die George niet eens zo slecht.
Rene v Rijswijk is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site