![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Fantopic Borussia Mönchengladbach.
![]() ![]() Links: Willkommen bei Borussia Mönchengladbach! Kyocera und Borussia FPMG Supporters Club - Von Fans für Fans - Startseite Pinnwandfohlen Forum Alternatives Borussia Forum Borussia • Foren-Übersicht Laatst gewijzigd door Plato; 13-07-10 om 23:14 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
mooi, wilde net een nieuw topic starten!
Matmour geschorst en Daems ziek thuis. Boba en Friend in de basis? Hoewel ik Hermann wel een keer wat langer zou willen zien en Bäcker een paar speelminuten bezig zien. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ben benieuwd naar de partij tegen Bayern
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
De eerste aanwinst voor volgend seizoen is binnen.
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben benieuwd heb hem een paar keer gezien in de EL en vind het wel een leuke speler.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vind de voorste linie bij Gladbach nog het zwakste eigenlijk. Lamidi en Neuville, daar heb je sowieso niks (meer) aan...
Best een aardige aankoop. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volgens mij speelt hij ook meer vanuit het middenveld bij Standard.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Wordt dit weekend niet het nieuwe shirt gepresenteerd?! Het shirt van dit seizoen is iig al in de aanbieding (35,-).
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Het nieuwe shirt, in retro look:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is die Dante echt geen familie van Carlos Valderrama?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Of die Belg van Everton
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Topsfeer zeg.
![]() Mooi dat iedereen bij het aankondigen van een doelpunt ergens anders (dat paard moet de hik hebben gekregen ) iedereen hoopte op een goal van Schalke. Prachtig dat die dan op het laatste valt.Wedstrijd hadden we trouwens best kunnen winnen. Waarom gaf de scheids in hemelsnaam geen indirecte vrije trap in de 16 de eerste helft? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Ik dacht men Schalke zo'n scheissverein vond in Gladbach ?
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Maar ik ben dan ook geen geboren en getogen Gladbacher, slechts een Venlose sympathisant en regelmatige toeschouwer. De sentimenten bij een bepaalde club zul je, als je er niet mee groot geworden bent of niet uit de regio komt, nooit begrijpen. Ik ook niet. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Helemaal waar. Ken de club ook niet zo goed, heb ze 2x tegen VVV gezien, en een handjevol wedstrijden in de 2e & 1e bundesliga de laatste 3/4 jaar.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Leuke wedstrijd (die we idd best hadden kunnen winnen!) heerlijke sfeer gisteren en een matige scheids.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Al ruim 30.000 kaarten verkocht voor de seizoensopening tegen Liverpool eind juli. Staanplaatsen op de Nordkurve al helemaal weg. Vertrek die dag op vakantie, anders was ik er waarschijnlijk wel heen gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#30 |
|
De handhaving is binnen, dat is duidelijk
...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zo forse nederlaag, zag het al in het stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die 2-0 van Pinto zit er lekker in trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nog iemand tips waar de auto te parkeren (liefst kostenloos) heb het wel een beetje gehad met mijn auto bij het stadion te parkeren want dat is altijd dramatisch met wegkomen. Kan je in de buurt van het stadion of randje centrum nog ergens gratis parkeren?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
O.v. is geen optie ? Vanaf het station gaat een gratis bus naar Borussia Park dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Gelukkig was ik het afgelopen weekend weg en heb ik niets gezien/gelezen.... |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maatje van me heeft kaarten geregeld voor het oefenduel tegen Liverpool op 31 juli!
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
Biertje halen op de Alter Markt natuurlijk, waar je 2. Bundesliga kijkt in een kneipe. Gratis parkeren kan op veel plaatsen in Monchengladbach, in Duitsland is het parkeerbeleid veel vriendelijker dan in NL. Met een ticket voor de wedstrijd mag je ook in de hele regio gratis reizen. Je kunt dus ook prima ver buiten Gladbach parkeren. De sfeer in die treinen en bussen is net zo goed als in het stadion. __________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
15 doelpunten in de 2 wedstrijden tegen Hannover.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Volgend jaar ook eens vaker vroeg de stad in gaan, werk nu namelijk niet meer op zaterdag (burgerleven begonnen
). Heb nu met m'n pa een seizoenskaart en volgend jaar nemen mijn broertje en een vriend ook een seizoenskaart.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
Met je entreekaartje (dus ook seizoenskaart) mag je op wedstrijddagen gratis reizen met het NVV.
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|