Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-04-10, 09:10 duh   #1
Saoirse

HairyArsedIrishman's Voetbal Forum schermafbeelding

Fantopic Borussia Mönchengladbach.

Links:
Willkommen bei Borussia Mönchengladbach!
Kyocera und Borussia
FPMG Supporters Club - Von Fans für Fans - Startseite
Pinnwandfohlen
Forum Alternatives Borussia Forum
Borussia • Foren-Übersicht

Laatst gewijzigd door Plato; 13-07-10 om 23:14
HairyArsedIrishman is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 22-04-10, 10:46   #2
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

tvp
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 22-04-10, 16:42   #3
mooi, wilde net een nieuw topic starten!

Matmour geschorst en Daems ziek thuis. Boba en Friend in de basis? Hoewel ik Hermann wel een keer wat langer zou willen zien en Bäcker een paar speelminuten bezig zien.
travelman is offline   Met citaat reageren
Oud 22-04-10, 17:52   #4
Ben benieuwd naar de partij tegen Bayern

Oud 22-04-10, 18:08   #5
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

De eerste aanwinst voor volgend seizoen is binnen.

Igor De Camargo vertrekt aan het einde van het lopende seizoen bij Standard Luik, zo meldt de Belgische club. De aanvaller werd door diverse clubs uit Europa begeerd en heeft ervoor gekozen om zijn loopbaan in Duitsland te vervolgen. Borussia Mönchengladbach wordt zijn nieuwe club.
Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 22-04-10, 18:15   #6
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia
De eerste aanwinst voor volgend seizoen is binnen.
Scoort weinig voor een aanvaller, maar in Belgie is men erg enthousiast over hem. We kunnen aanvallend wel wat hulp gebruiken natuurlijk.

Oud 22-04-10, 18:41   #7
Oorspronkelijk geplaatst door ExtraLars

Scoort weinig voor een aanvaller, maar in Belgie is men erg enthousiast over hem. We kunnen aanvallend wel wat hulp gebruiken natuurlijk.
Dat dacht ik ook toen ik zijn cijfers zag; terwijl we wel een goalgetter kunnen gebruiken! Ik ben trouwens benieuwd of Friend blijft. Neuville/Coulatti/Lamidi vertrekken iig.
Oud 22-04-10, 19:04   #8
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd heb hem een paar keer gezien in de EL en vind het wel een leuke speler.
Marioow is offline   Met citaat reageren
Oud 22-04-10, 19:32   #9

Rucebo's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind de voorste linie bij Gladbach nog het zwakste eigenlijk. Lamidi en Neuville, daar heb je sowieso niks (meer) aan...

Best een aardige aankoop.
Rucebo is offline   Met citaat reageren
Oud 22-04-10, 21:55   #10
DiFontaine

Volgens mij speelt hij ook meer vanuit het middenveld bij Standard.
Oud 23-04-10, 14:47   #11
Wordt dit weekend niet het nieuwe shirt gepresenteerd?! Het shirt van dit seizoen is iig al in de aanbieding (35,-).
Oud 23-04-10, 15:42   #12
Het nieuwe shirt, in retro look:

Oud 23-04-10, 15:48   #13
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Is die Dante echt geen familie van Carlos Valderrama?
Kriegel is offline   Met citaat reageren
Oud 23-04-10, 18:39   #14
Of die Belg van Everton

Oud 23-04-10, 18:54   #15

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen
Volgens mij speelt hij ook meer vanuit het middenveld bij Standard.
Aanvallende middenvelder speelt hij meestal ja.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 23-04-10, 22:58   #16
Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel
Is die Dante echt geen familie van Carlos Valderrama?
Dante is een coole Motherfucker!!!!
Oud 24-04-10, 18:27   #17
DiFontaine

Topsfeer zeg.

Mooi dat iedereen bij het aankondigen van een doelpunt ergens anders (dat paard moet de hik hebben gekregen ) iedereen hoopte op een goal van Schalke. Prachtig dat die dan op het laatste valt.

Wedstrijd hadden we trouwens best kunnen winnen. Waarom gaf de scheids in hemelsnaam geen indirecte vrije trap in de 16 de eerste helft?
Oud 24-04-10, 18:28   #18
Ik dacht men Schalke zo'n scheissverein vond in Gladbach ?
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-10, 18:30   #19
DiFontaine

Oorspronkelijk geplaatst door Lebawski
Valt wel mee blijkt.
Oud 24-04-10, 18:33   #20
Saoirse

Vooral Köln en Aachen eigenlijk.
Oud 24-04-10, 18:41   #21
Oorspronkelijk geplaatst door HairyArsedIrishman

Vooral Köln en Aachen eigenlijk.
Ja, dat is regionale concurrentie. Maar ik heb nog nooit een goed woord over Schalke gehord op Borussia Park.
Oud 24-04-10, 18:43   #22
Saoirse

Ja, dat is regionale concurrentie. Maar ik heb nog nooit een goed woord over Schalke gehord op Borussia Park.
Is ook niet zo gek, want dat ligt ook nog enigszins in de buurt. Maar ik denk dat de aversie tegen Bayern München toch groter is dan die tegen Schalke '04, net als in de rest van Duitsland (Dortmund en dergelijke dan uitgezonderd).
Oud 24-04-10, 18:43   #23
Oorspronkelijk geplaatst door HairyArsedIrishman

Is ook niet zo gek, want dat ligt ook nog enigszins in de buurt. Maar ik denk dat de aversie tegen Bayern München toch groter is dan die tegen Schalke '04, net als in de rest van Duitsland (Dortmund en dergelijke dan uitgezonderd).
Nja dat is natuurlijk waar. Maar het toejuichen van Schalke had ik niet verwacht.
Oud 24-04-10, 18:47   #24
Saoirse

Nja dat is natuurlijk waar. Maar het toejuichen van Schalke had ik niet verwacht.
Ikzelf eerlijk gezegd ook niet.
Maar ik ben dan ook geen geboren en getogen Gladbacher, slechts een Venlose sympathisant en regelmatige toeschouwer.
De sentimenten bij een bepaalde club zul je, als je er niet mee groot geworden bent of niet uit de regio komt, nooit begrijpen. Ik ook niet.
Oud 24-04-10, 19:10   #25
Helemaal waar. Ken de club ook niet zo goed, heb ze 2x tegen VVV gezien, en een handjevol wedstrijden in de 2e & 1e bundesliga de laatste 3/4 jaar.
Oud 25-04-10, 14:30   #26
Leuke wedstrijd (die we idd best hadden kunnen winnen!) heerlijke sfeer gisteren en een matige scheids.
Oud 28-04-10, 19:52   #27
DiFontaine

Al ruim 30.000 kaarten verkocht voor de seizoensopening tegen Liverpool eind juli. Staanplaatsen op de Nordkurve al helemaal weg. Vertrek die dag op vakantie, anders was ik er waarschijnlijk wel heen gegaan.
Oud 28-04-10, 19:56   #28
Redactie

Al ruim 30.000 kaarten verkocht voor de seizoensopening tegen Liverpool eind juli. Staanplaatsen op de Nordkurve al helemaal weg. Vertrek die dag op vakantie, anders was ik er waarschijnlijk wel heen gegaan.
Leuke seizoensopening.
Oud 01-05-10, 17:03 surprise   #29

Oud 01-05-10, 17:14   #30

Rucebo's Voetbal Forum schermafbeelding

De handhaving is binnen, dat is duidelijk ...
Rucebo is offline   Met citaat reageren
Oud 01-05-10, 19:03   #31
Redactie

Zo forse nederlaag, zag het al in het stadion.
Oud 01-05-10, 19:04   #32
Redactie

Die 2-0 van Pinto zit er lekker in trouwens.
Oud 03-05-10, 22:42   #33
Redactie

Nog iemand tips waar de auto te parkeren (liefst kostenloos) heb het wel een beetje gehad met mijn auto bij het stadion te parkeren want dat is altijd dramatisch met wegkomen. Kan je in de buurt van het stadion of randje centrum nog ergens gratis parkeren?
Oud 03-05-10, 22:44   #34
O.v. is geen optie ? Vanaf het station gaat een gratis bus naar Borussia Park dacht ik.
Oud 03-05-10, 22:45   #35
Redactie

O.v. is geen optie ? Vanaf het station gaat een gratis bus naar Borussia Park dacht ik.
Normaal wel, maar ben mijn voordeelurenkaart kwijt en dan wordt het een dure bedoeling terwijl het me met de auto niks kost. Van die shuttle weet ik inderdaad, zoek daarom ook iets waar ik die kan pakken of iets op loopafstand van het stadion.
Oud 04-05-10, 15:29   #36
Oorspronkelijk geplaatst door Marioow

Normaal wel, maar ben mijn voordeelurenkaart kwijt en dan wordt het een dure bedoeling terwijl het me met de auto niks kost. Van die shuttle weet ik inderdaad, zoek daarom ook iets waar ik die kan pakken of iets op loopafstand van het stadion.
Als we met de auto gaan, dan parkeren we meestal achter HBF MG (Europaplatz volgens mij) en nemen dan de shuttlebus (met een beetje geluk ben je dan om 18.00 uur alweer in Venlo!).
Gelukkig was ik het afgelopen weekend weg en heb ik niets gezien/gelezen....
Oud 04-05-10, 16:10   #37
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door travelman

Als we met de auto gaan, dan parkeren we meestal achter HBF MG (Europaplatz volgens mij) en nemen dan de shuttlebus (met een beetje geluk ben je dan om 18.00 uur alweer in Venlo!).
Ok en daar kan je gratis parkeren dan of niet?
Oud 04-05-10, 16:26   #38

Ok en daar kan je gratis parkeren dan of niet?
Er staat wel een parkeerautomaat, maar we betalen nooit (en nog nooit een boete gehad), 50 meter verderop is een McDonalds, daar kun je hem zeker gratis kwijt. Het station door, biertje halen en de shuttle-bus in!
Oud 04-05-10, 16:47   #39
Redactie

Er staat wel een parkeerautomaat, maar we betalen nooit (en nog nooit een boete gehad), 50 meter verderop is een McDonalds, daar kun je hem zeker gratis kwijt. Het station door, biertje halen en de shuttle-bus in!
Ja weet wel waar dat is, zal eens kijken dan. bedankt!
Oud 04-05-10, 17:28   #40
I'd rather have the scar!

FrankyMcG's Voetbal Forum schermafbeelding

Maatje van me heeft kaarten geregeld voor het oefenduel tegen Liverpool op 31 juli!
FrankyMcG is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 17:48   #41

Biertje halen op de Alter Markt natuurlijk, waar je 2. Bundesliga kijkt in een kneipe. Gratis parkeren kan op veel plaatsen in Monchengladbach, in Duitsland is het parkeerbeleid veel vriendelijker dan in NL. Met een ticket voor de wedstrijd mag je ook in de hele regio gratis reizen. Je kunt dus ook prima ver buiten Gladbach parkeren. De sfeer in die treinen en bussen is net zo goed als in het stadion.

Oud 04-05-10, 18:18   #42
Redactie

Biertje halen op de Alter Markt natuurlijk, waar je 2. Bundesliga kijkt in een kneipe. Gratis parkeren kan op veel plaatsen in Monchengladbach, in Duitsland is het parkeerbeleid veel vriendelijker dan in NL. Met een ticket voor de wedstrijd mag je ook in de hele regio gratis reizen. Je kunt dus ook prima ver buiten Gladbach parkeren. De sfeer in die treinen en bussen is net zo goed als in het stadion.
Is inderdaad ook nog een optie of vanuit Rheydt daar rijden die shuttle bussen ook toch?
Oud 04-05-10, 18:53   #43

Is inderdaad ook nog een optie of vanuit Rheydt daar rijden die shuttle bussen ook toch?
Ook vanuit Rheydt rijden ze! De beste currywurst vind je trouwens op de Waldhausenerstr. (bovenaan) bij Curry27!!!
Oud 04-05-10, 19:36   #44
DiFontaine

Idem hier.

15 doelpunten in de 2 wedstrijden tegen Hannover.
Oud 04-05-10, 19:38   #45
DiFontaine

Volgend jaar ook eens vaker vroeg de stad in gaan, werk nu namelijk niet meer op zaterdag (burgerleven begonnen ). Heb nu met m'n pa een seizoenskaart en volgend jaar nemen mijn broertje en een vriend ook een seizoenskaart.
Oud 04-05-10, 19:40   #46
Volgend jaar ook eens vaker vroeg de stad in gaan, werk nu namelijk niet meer op zaterdag (burgerleven begonnen ). Heb nu met m'n pa een seizoenskaart en volgend jaar nemen mijn broertje en een vriend ook een seizoenskaart.
Dat werd een keer tijd! Ik neem volgend jaar wellicht ook een seizoenskaart, zit daar ook het gratis reizen bij. Kan je de tickets overdragen op iemand anders? (in andere woorden kan er iedere week iemand anders mee?)

Oud 04-05-10, 19:42   #47
Redactie

Dat werd een keer tijd! Ik neem volgend jaar wellicht ook een seizoenskaart, zit daar ook het gratis reizen bij. Kan je de tickets overdragen op iemand anders? (in andere woorden kan er iedere week iemand anders mee?)
Seizoenskaart zit volgens mij ook gewoon het gratis vervoer bij. En volgens mij staan kaarten alleen op naam maar kan inpricipe iedereen hem gebruiken, zo werkt het bij de meeste club in ieder geval.
Oud 04-05-10, 20:16   #48
DiFontaine

Kaarten zijn gewoon overdraagbaar. Heb dit seizoen 4 wedstrijden gemist, en mijn kaart is zonder problemen door andere mensen gebruikt. Met je entreekaartje (dus ook seizoenskaart) mag je op wedstrijddagen gratis reizen met het NVV.
Oud 05-05-10, 17:35   #49
Redactie

Oliver Neuville speelt zaterdag met zijn club Borussia Mönchengladbach zijn laatste duel in de Bundesliga. De onlangs 37 geworden aanvaller houdt het na negentien jaargangen profvoetbal voor gezien en wil bij Gladbach graag een andere functie gaan bekleden. Interesse uit Australië en China is volgens de routinier 'niet aan de orde'.

Het thuisduel met zijn ex-club Bayer Leverkusen wordt voor Neuville definitief zijn laatste wedstrijd voor Mönchengladbach. "Ik wil wel iets op het sportieve vlak blijven doen", vertelde hij aan Focus. "Ik neig ernaar om bij Borussia een functie te gaan vervullen." In de komende weken vinden de eerste gesprekken tussen de voormalig Duits international en sportief directeur Max Eberl plaats.

Zaterdag speelt Neuville in ieder geval voor het laatst in de Bundesliga. De aanvaller houdt de opties op een kier om op een lager niveau in Duitsland te blijven voetballen, maar sluit een buitenlands avontuur uit. "Ik heb aanbiedingen gehad uit Australië en onlangs nog uit China. Maar dat is niet aan de orde", verklaarde de Wereldkampioen van 2002.
Oud 05-05-10, 18:20   #50
Eerst de 'Alter Markt' op, kroegje en met een biertje in de taxi naar het stadion!!! Goede 2 wekelijkse traditie hier!!!
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site