|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 |
|
oh ja verrek, ik heb nog 250 euro tegoed ofzo.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
voetbalopjepc.nl
|
ja die is lekker blijven staan
na die mooie tip van vorig seizoen met fake mail adressen.... en codes.. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
Ik heb nog maar 151 euro tegoed
![]() Iemand die weet of en hoe ik sopcast op een android telefoon kan krijgen? Ik kom er namelijk net achter dat ik via Sport1 wel gewoon de Priemer League ook mobiel kan bekijken (3,99 per maand, zelfde tegoed). Laatst gewijzigd door Tim21; 20 augustus 2010 om 18:08 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
voetbalopjepc.nl
|
Programma speelronde 3 :
Vrijdag 20-8 (20 augustus 2010) 18:30 Bv Veendam - Go Ahead Eagles op TVU 1 20:45 Excelsior - NEC op TVU 1 Zaterdag 21-8 (21 augustus 2010) 18:45 Vitesse - FC Twente op TVU 1 19:45 FC Groningen - De Graafschap 19:45 sc Heerenveen - NAC Breda 20:45 Ajax - Roda JC op TVU 1 Zondag 22-8 (22 augustus 2010) 14:30 FC Utrecht - Willem II op TVU 1 14:30 Heracles Almelo - Feyenoord 14:30 VVV-Venlo - ADO Den Haag 16:30 PSV - AZ op TVU 1 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Nergens Heerenveen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Vrijblijvend werkt hier niet echt goed. Start niet eens op.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
geen groningen-graafschap dus?
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Nee, ik ben helemaal niet thuis in de dingen. Ik pak altijd links die hier overal geplaatst worden om te kijken.
Nu met de link van Den maar die krijg ik nog niet aan de praat. __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
![]() In de OP staat een link naar Sopcast. Download dat programma even en start het op. Vervolgens kan je in de adresbalk 82153 invullen, en heb je het HD kanaal van ESPN waar nu NewCastle vs Villa op is. Zo zijn er nog enkele programma's waarbij je sport kan kijken, maar SC is het meest gebruikt. __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
en mocht je een mindere internet verbinding hebben dan ga je voor de 500k van YES .
Tis de moeite waard, want 95% van alle PL wedstrijden zijn wel op Sopcast te vinden. Engelstalig ook nog. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
of klik gewoon op de links van Rojadirecta.org. Dat invullen werkt bij nooit echt heb ik het idee, en je hoeft dan de nummers ook niet te onthouden
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
Als je ze een keer hebt ingevuld staan ze ook in de adresbalk bij SopCast.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Iemand PSV, op thestreamfactory zie ik niks staan.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
Op SopCast kanaal 94911
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Ik wou zowat vragen waar Vrijblijvend was, TVU stond alleen op favorieten, en daar heb ik niets.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
Mocht je willen overschakelen naar Fulham - Manu: kanaal 82153 is HD, kanaal 6818 voor iets mindere kwaliteit
|
|
|
|
|
#170 | |
|
||
|
|
|
|
|
#171 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Toen ze net opkwamen bij die HD, waren ze al bezig bij YES.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Toevallig een "bekende" stream voor Aktobe-AZ?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
-weg dus-
Laatst gewijzigd door Nico; 29 augustus 2010 om 14:17 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
TVU kanaal 1 kan ook
|
|
|
|
|
#179 |
|
voetbalopjepc.nl
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Nog beelden van Almere - GAE ?
Of hebben ze daar geen camera's?
__________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
begrijp ik het nou goed dat je live eredivisie kunt kijken via unibet?
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
-weg-
Laatst gewijzigd door Nico; 29 augustus 2010 om 14:19 |
|
|
|
|
|
#183 |
|
ATDHE.Net - Watch Free Live Sports TV
hierop komen alle wedstrijden,staan er een paar uur voordat ze beginen op,perfect
__________________ “Lagáán joh, |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
voetbalopjepc.nl
|
nvs8 :
28 aug : 20:45 NEC - Heerenveen 29 aug : 12:30 De Graafschap - Ajax 29 aug : 14: 30 FC Twente - FC Utrecht |
|
|
|
|
|
#185 |
|
voetbalopjepc.nl
|
-pm eerst maar eens wat er aan de hand is-
Laatst gewijzigd door denthemen; 28 augustus 2010 om 22:32 |
|
|
|
|
|
#186 |
|
kuttekop
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Eh? thafreak van wijzijnvoetbalforum? Ik denk niet dat het forum er iets mee te maken heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Nou daar zullen een boel kwaliteitsuser vandaan komen
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
voetbalopjepc.nl
|
Zaterdag 11-9 (11 september 2010)
18:40 Ajax - Willem II Live 1 TVU 1 NVS 8 18:40 VVV-Venlo - FC Twente Live 2 NVS 5 19:40 PSV - N.E.C. Live 3 TVU 2 19:40 sc Heerenveen - Vitesse Live 4 20:40 AZ - Roda JC Live 1 TVU 1 NVS 8 20:40 Excelsior - Heracles Almelo Live 2 NVS 5 Zondag 12-9 (12 september 2010) 12:30 NAC Breda - Feyenoord NVS 5 TVU1 14:30 ADO Den Haag - De Graafschap NVS 5 TVU1 16:30 FC Groningen - FC Utrecht NVS 5 TVU1 Welkom op Nederlandse Voetbal Streams [NVS] ( Internet Explorer ONLY ) Laatst gewijzigd door SZN; 10 september 2010 om 20:51 |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Fuckin geweldig weer! Wat een schiterrrrrrrend aanbod!
Superhandige link, pats pats en je schakeld als een speder door de zenders __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Live 4?
of wordt SCH niet gestreamd? __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
voetbalopjepc.nl
|
Programma speelronde 6 :
Vrijdag 17 september 18:45 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam Live 1 NVS 2 Vrijdag 17 september 20:45 De Graafschap SC Heerenveen live 1 NVS 2 Zaterdag 18 september 18:45 FC Groningen Excelsior Live 1 NVS 2 Zaterdag 18 september 19:45 Vitesse NAC Breda ''geen stream'' Zaterdag 18 september 20:45 Willem II ADO Den Haag Live 1 NVS 2 Zondag 19 september 12:30 Feyenoord Ajax live 1 NVS4hq | NVS1 Zondag 19 september 14:30 Roda JC PSV live 1 NVS4 Zondag 19 september 14:30 NEC AZ NVS 2 Zondag 19 september 14:30 FC Utrecht VVV Venlo ''geen stream'' Zondag 19 september 16:30 Heracles Almelo FC Twente live 1 NVS 2 NVS 4 zondag 19 september 19:00 Primera Division Atletico Madrid - Barcelona NVS 2 te zien : Welkom op Nederlandse Voetbal Streams [NVS] ( Internet Explorer ONLY ) |
|
|
|
|
|
#194 |
|
voetbalopjepc.nl
|
De kanalen zijn weer anders verdeeld.
nvs4 hoop ik ook als vanouds nvs1 is vanaf nu altijd 800kb of meer ![]() Verder zoeken we nog donateurs. of als iemand keer vrijwillig wil doneren.. geheel vrijblijvend allemaal om zo de streams up te houden. |
|
|
|
|
|
#195 |
|
wat voor kosten maak je allemaal dan?
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
voetbalopjepc.nl
|
kosten..
streamers met abo's op paytv decicated servers om met 100mb de stream op internet te zetten. de website zelf kost niet echt geld meer de dingen erom heen. als iedereen 1 euro doneert kunnen we nog betere streams en nog meer aanbod laten zien. denk aan sport1 etc we zijn niet op winst uit maar als je nu elke maand een streep trekt en alles uitrekend kost het elke maand ons geld. Terwijl jullie gratis kijken.. hobby's kosten geld maar zou mooi zijn dat we quitte speelden. |
|
|
|
|
|
#197 | |
Maar je zit natuurlijk wel in een grijs gebied met je aanbod. Je word een "concurrent" van EL dus een echte uptime kan je nooit garanderen wegens mogelijk gelazer dat je kan krijgen of begrijp ik iets niet goed? Ik ben best bereid om eens een "duit in het zakje" te doen voor jullie __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#198 |
|
voetbalopjepc.nl
|
idd geen garantie
of recht op streams of hq streams etc wij zijn geen concurrent he , we sharen alleen onze desktop... vergeten de meesten en we zorgen dat EL niet zoveel dataverkeer krijgt op hun streams..
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Doet Sopcast het bij jullie? Ik krijg bij elk kanaal een Cannot Acces Sopcast Service error.
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Krijg ik ook.
|
|
|