![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||||
![]()
|
|||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
mooie foto in de OP
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fredje ''slis'' Rutten.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prima trainer maar die man kan echt totaal niet speken. Erg genant als hij weer is niet uit zijn woorden komt
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Had deze uitspraken niet van hem verwacht. Het zit PSV even 1x niet mee (tegenover meerdere arbitrale mazzelpotjes) en dan gelijk zo'n huilebalkverhaal.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Hoe die daar ook zo zielig zat, hopend dat iemand het met hem eens was. Beetje jammer allemaal. Maar dat ie zich als een kneus gedraagt nu is nog geen reden om hem aan te klagen of te schorsen vind ik. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Hmm, jij vindt dat mensen die een aanleiding geven voor een eventueel spreekkoor ook gestraft moeten worden? Ik vind dat allemaal wel wat ver gaan. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fredje, klasbak van een piepelmanager.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Van Hanegem is kritisch op Rutten;
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
van Hanegem is de laatste weken koning van de Open deuren intrappen, ook al zit er hier wel een kern van waarheid in.
PSV maakt meestal vrij snel en gemakkelijk de 1-0 of 0-1, maar drukt dan niet door en komt later in de problemen. Dat is Rutten onder meer aan te rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het is jammer idd dat het spel vaak zo doods is.
Maar als het moet kan het dus wel, zie o.a. HSV thuis... Ben heel benieuwd naar Zondag iig, maar dat we een spannend einde van de competitie krijgen staat voor mij al vast. __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Overigens ben ik benieuwd naar het vervolg van het onderzoek naar de uitlatingen van Rutten. Daadwerkelijke schorsing voor 1 of zelfs meerdere wedstrijden zou de KNVB compleet belachelijk maken. Al verwacht ik dat het gewoon met een boete en/of een voorwaardelijke straf wordt afgedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Willem heeft in deze wel gelijk ja. PSV had al lang en breed die titel 'in de tas' kunnen hebben als ze niet terug gingen zakken na zo'n lousy 0-1. Doorjagen bij een 1-0 tegen Sparta (in de tweede helft) had vast die 2-0 opgeleverd en maakt zo'n tegendoelpunt geen reet meer uit. Nu verlies je 2 punten, krijg je er een gevalletje Lazovic overheen, zit het daarna wat tegen tegen NAC en dan moet je naar Ajax. Crisis is zo geboren.
Die opmerking van Afellay na Heracles-uit (als je elke wedstrijd zo wint, word je kampioen) is natuurlijk te treurig voor woorden en een topclub onwaardig. Je wÃÂ*nt namelijk niet elke wedstrijd zo. Heracles kreeg 5 kansen, scoorde niet. NAC kreeg er anderhalve, scoorde tweemaal. PSV heeft de kwaliteiten om (net als Ajax de laatste weken doet) wedstrijden eerder in het slot te gooien. Sta je bij rust met 2-0/3-0 voor, dan kan die tweede helft een tempootje lager en kun je spelers rust geven. Ga je terugzakken na dat ene doelpunt, móet je blijven waken voor de tegenstoot, én kan die ook ineens vallen. Prima als je elke wedstrijd zo wint, maar als dat ineens niet meer gebeurt zakt het fundament onder die speelstijl (vertrouwen, zelfverzekerdheid, komt wel goed..) ineens weg en blijft er een elftal vol onzekere mannetjes over. Van Ajax-uit kun je altijd verliezen, en als dat gebeurt spreken de cijfers voor zich: Laatste vier wedstrijden, vier puntjes. En dan die slotfase ingaan. Rutten pakt het slecht aan, niet alleen de speelstijl, ook deze opmerkingen weer. Calimero is weer thuis. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
En als je zo'n uitlatingen doet kun je op je klompen aanvoelen dat de KNVB er achteraan gaat. Gewoon dom en hypocriet en dat onderzoek en eventuele schorsing zou ik helemaal terecht vinden. Niet dat het waarschijnlijk wat uitmaakt voor het verloop van een wedstrijd maar toch. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Gezeik over aanstelling van scheidsrechters met het bewuste doel om de scheidsrechter in diskrediet te trekken, daar mag wat mij betreft ook strenger tegen opgetreden worden. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Anders zou het weer een gevalletje 'shoot the messenger' zijn, waar voetbalbonden overigens dol op zijn. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
Hehe, geinige column |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Die naam ken ik
![]() Volgens mij studeert ie ook geschiedenis in Nijmegen ![]() Dadelijk eens lezen |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Ik zeg een goeie trainer , maar ik denk geen top . Tuurlijk was die opmerking van die scheids een grapje en ik frons mijn wenkbrouwen bij de gedachte dat Rutten deze opmerking enigzings serieus opvatte en dan nog .... Dat ga je toch niet in de media spuien ? Hij had de rust moeten bewaren , want er is sowieso niets aan de hand . PSV verloor zwaar onterecht en buiten Doedelzak en Affelay speelde ...... eh ook die Vucovic ( of zoiets , neem me niet kwalijk ...) PSV echt een goede wedstrijd met een fantastische Engelaar en een zeer goeie Amrabat ( was vebaasd hoe goed hij als een teamspeler speelde ) en ook de verdediging deed het goed met Ooyer en Marcellis ( ik denk dat hij zeker werd aangetikt ) . Ik had alleen Ooyer in het centrum gezet . Hij oogde onzeker en ben het met Silenus eens dat hij Calimerogedrag vertoonde . Over de scheids , maar ook een paar keer zeggen : Neeeeuh , ik denk niet dat na deze nederlaag onze winning mood verdwenen is . Ik denk het niet ....... Hij moest veel stelliger overkomen ! , zoals : Ja , onterecht verloren , maar niets aan de hand . Ik geloof 100 % in mijn team en dat laat ik niet varen na 1 nederlaag . Wij gaan voor de titel en niets anders ! Let wel : Alles kan nog goed komen en PSV heeft voor mij nog steeds de grootste kans , maar onrust stoken die zelf aangericht is , terwijl er echt niets aan de hand is , lijkt me geen goede zet . Dat is mijn mening en ben blij dat de site weer operationeel is : Ik kreeg al afkickverschijnselen ...... Peace .
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
En dan nog je moet daar boven staan
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
. Provocatie zou Fredje het noemen.
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Weer lekker consequent van de KNVB. Hoeveel mensen Rutten wel niet voorgingen in het 'in diskrediet brengen van de arbitrage'
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En wat vindt men van zijn wisselbeleid?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En waarom kan hij geen Ajax zeggen?
![]() De man wordt met de week sneuer. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
Ik vond ze zaterdag nogal "Twents gekleurd". Al begrijp ik van PSV fans dat het qua backup ook weinig overhoudt in Eindhoven. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
De grootste fout van hem vind ik het benoemen van Afellay tot aanvoerder.
Engelaar is daar veel meer geschikt voor. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij heeft het weer eens over zijn brede kleedkamer. Ben benieuwd of hij dit jaar wel een kampioenschap gaat brengen. Want de selectie is heel erg versterkt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat een prutser met z'n wissels
![]() Wat denken de PSV-ers hier zelf nou van? Dat minimalistische, op de 0 spelen terwijl je dat zootje gewoon af moet maken. En dit is niet de eerste keer. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Maza had al wel rood gekregen dus zo gek was het nu ook weer niet. Aangezien niet 1 van de middenvelders in staat is om een linie terug te zakken. Kon ik het eigenlijk nog wel begrijpen. En wat bedoel je met dit is niet de eerste keer? Voorbeelden graag, want ik heb het gevoel dat je maar wat lult.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
PSV speelde wel nog steeds met 3 aanvallers voorin, maar het gehele elftal speelde veel te weinig vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
En dan via Poepon het deksel op de neus krijgen |
||
|
|