|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
Is Heerenveen zo`n verbetering ten opzichte van Heracles dan?
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik denk het wel ja. Daar verandert 1 goed seizoen van Heracles en slecht seizoen van Heerenveen niks aan. Heerenveen blijft natuurlijk een grotere club dan Heracles.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Remon de Vries van AGOVV Apeldoorn naar WHC
Tjeerd Korf van BV Veendam naar Flevo Boys Jörg van Nieuwenhuijzen van Heracles Almelo naar Hoek |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Skoubo wordt nog een seizoen door FC Utrecht aan Roda verhuurd.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Joey van den Berg krijgt een derde kans als prof. FC Zwolle haalt hem op bij Alcides.
Enric Vallès Prat van NAC transfervrij naar Birmingham City. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Calabro voor twee jaar naar FC St. Gallen.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
De caroussel is begonnen.
David Villa voor 40 miljoen naar Barcelona. http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/chelsea/article7127774.ece |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
afschuwelijk die achterlijke bedragen |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Cristiano Ronaldo + HiguaÃÂ*n = 93 + 13 = 106 miljoen
Ibrahimovic + Villa = 68 + 40 = 108 miljoen dus
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
Thierry Henry - 24 miljoen Yaya Toure - 9 miljoen Eric Abidal - 15 miljoen Gabriel Milito - 20 miljoen Jose Pinto - 0.5 miljoen Henrique - 8 miljoen Gerard Pique - 5 miljoen Daniel Alves - 34 miljoen Jose Caceres - 16.5 miljoen Aleks Hleb - 15 miljoen Seydou Keita - 14 miljoen Zlatan Ibrahimovic - 48 miljoen Kerrison - 14 miljoen Maxwell - 4.5 miljoen Chigrinsky - 25 miljoen Dat is meer dan 250 miljoen euro. Doe Villa erbij 290 miljoen euro. Moeten ze lekker zelf weten, maar laten we ophouden met de dubbele morele standaard te hanteren. |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ibrahimovic was 68 miljoen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
40 miljoen voor Villa is niet zoveel toch.
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
het meest debiele was de 34 miljoen voor een rechtsback als ik het zo zie
![]() aan de andere kant is de hogere waarde van aanvallers vaak toch maar alleen gebaseerd op marketing en commercieele overwegingen. aan een goede keeper heb je net zo veel als aan een goede spits, in principe. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Goede aankoop van Barca
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ik heb Ibrahimovic bewust op 48 gezet, om puur hun uitgaven te laten zien. Eto'o vertegenwoordigde een bepaalde waarde, maar het ging me even om de euro's.
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
||
|
|
|
|
|
#80 | |
Overigens is dat sinds 2007, in 3 seizoenen. Real gaf dit bijna in een transferperiode uit aan 4 spelers. Overigens is 5 miljoen voor Pique echt een grap gebleken, wat een held is dat. |
||
|
|
|
|
|
#81 | |
|
|
Overigens vind ik een miljoen of 30 voor een onbetwiste basisspeler eigenlijk niet veel geld. De echt dure aankopen zijn mensen als Hleb en Caceres die het transferbedrag niet terugverdienen. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
Bij Arsenal vond ik het al niet heel veel, eerlijk gezegd. Caceres was een mega-talent. Hoe deed hij het eigenlijk bij Juve? Chigrinsky is de ekte-ekte miskoop van dit rijtje. |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
|
Voor Chygrinskyi vind ik het nog wat vroeg. Iemand postte het hier al eerder, Oekraïne naar Spanje is wel een enorme stap. Dat kan denk ik nog wel wat worden. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
||
|
|
|
|
|
#89 | |
Vanaf 2007 Juliano Belletti 5.500.000 Ludovic Giuly € 4.500.000 Thiago Motta € 2.000.000 Maxi López € 2.000.000 Gianluca Zambrotta € 8.500.000 Giovani dos Santos € 6.000.000 Marc Crosas € 540.000 Oleguer € 3.000.000 Ronaldinho € 21.000.000 Deco € 10.000.000 Henrique € 400.000 Aleks Hleb € 2.000.000 Dat komt neer op een som van 65.5 miljoen euro. |
||
|
|
|
|
|
#90 | |
|
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
||
|
|
|
|
|
#92 | |
Dat kan, maar ze hebben de laatste jaren wel heel erg onbesuisd ingekocht hoor. Bij Barcelona heb je nog het gevoel dat ze gericht inkopen. |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Kruiswijk voor 4 jaar naar SC Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Heerenveen is goed bezig
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Marcel de Jong voor 2 jaar naar FC Augsburg (vandaag bevestigd, was al langer bekend).
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Augsburg is blijkbaar flink aan het inzetten op het laatste jaar 2. Bundesliga
|
|