![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 | |
|
In Den Bosch kún je simpelweg niks organiseren.
Wel heb ik mijn ongenoegen over de combi's geuit in een nieuwsbericht op FCDBFans.nl:
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Hopen dat onderstaande (uit de nieuwsbrief van Hans Nijland) voor iedereen effect zal krijgen.
|
||
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sinds wanneer heeft Emmen hooligans?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sinds ze elk jaar met de Veendam fans rellen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bij bovenstaande wedstrijd van Emmen ben ik afgelopen vrijdag overigens gewoon zonder paspoort te laten zien binnengekomen, eind goed al goed.
![]() Echter: De EV-wedstrijd Vitesse - sc Heerenveen is per vandaag naar een autocombi omgezet. Toevallig nadat er op internet opgeroepen werd tot een mooi treinreisje... Wedstrijd was al sinds 19 februari in de verkoop.. Het mooie is dat je gewoon voor de Vitessetribunes kaarten kan kopen zonder beperkingen...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Achja, als ze zo door gaan schieten ze straks zichzelf in de voeten.
Dan schaffen ze het uitvak compleet af, en dan gaan de uit supporters wel andere manieren zoeken om toch aanwezig te zijn bij hun club. Met als gevolg dat alles weer lekker gezellig ouderwets door elkaar zit. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Groningen in protest, gingen ze liever de verkoop voor thuispubliek aanpassen.
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Precies hetzelfde gelul dus als bij Groningen. En let op, die alcoholregel hanteren ze nogal streng. Bij Groningen zijn daardoor dus 6 stadionverboden opgelegd
![]() De hoogste tijd dat ze daar weer keihard degraderen! Failliet is ook goed. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Met een blaasapparaat voor het uitvak?
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Precies. En als je ze tegenwerkt kun je meekomen naar het bureau.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
En hebben alle inzittenden een SV, inclusief de onbeschonken bestuurder, want als 1 niet snel genoeg meewerkt, heeft de hele auto schuld.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Wij hebben die combi ook
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
En ook gewoon ene verplichte route afleggen? Dat lijkt me ook lastig controleren?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vorig jaar was er bij PSV-Twente vanaf de A50 ook een verplichte routebeschrijving voor Twente-supporters naar het Philips-Stadion. Die was zo onduidelijk als wat dus we verdwaalden met de auto al snel in de smalle straatjes achter het stadion. Uiteindelijk kwamen we toch op de parkeerplaats voor uitsupporters uit, vanuit een totaal andere richting. Geen gezeik mee gehad achteraf
Maar dit jaar is PSV-Twente van een autocombi ineens een treincombi geworden Bovendien gaan er zelfs geruchten dat we met de buscombi naar VVV moeten
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zo moesten wij ooit met een autocombi naar De Graafschap, kom je daar aan, midden tussen de thuissupporters, ik rij naar een steward: "eeeerhm, wij zijn Groningen supporters, waar moeten wij de auto parkeren?"
"och, gooi hier maar ergens neer, is geen speciale plek voor"
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wij waren er dit jaar met 2 bussen (verplichte buscombi
) en ze pasten niet eens achter elkaar in dat parkeervak . De achterste bus zorgde er dus voor dat het hek niet dicht kon en dus lieten ze het maar wagenwijd open staan...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ghehe vroeg me net ook al af hoe ze dat doen als een ajax of feyenoord hier komt.
Maar er passen er sowieso 2 in, naast elkaar ipv achter elkaar. Je zal wel een brabantse chauffeur hebben gehad
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gelukkig mogen wij nog met eigen vervoer naar de Vijverberg (en café Masselink
)
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Kwam via via bij deze column terecht, ik denk dat ie ook wel interessant is voor de mensen hier.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zeer goede column. En die SV's bij Heerenveen
. Betutteling ten top.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Goede column, we mogen in NL niet groepsdenken, behalve als het om supporters gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Boefjes daar in Heerenveen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
SV's zijn uitgedeeld voor 'alle joden zijn homo' en niet voor Bossen. Want de KNVB heeft daar geen onderzoek naar ingesteld dus de club wil geen slapende honden wakker maken... Hypocrisie ten top..!!
- combi naar Vitesse - geen kaartverkoop meer op de wedstrijddag omdat men dan geen printje van de namen kan maken die een kaart hebben gekocht _!- 10 sv's voor spreekkoren, alleen voor bekende namen omdat ze de rest niet herkenden Kortom: actietijd en we gaan degraderen.. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ook acties bij Heerenveen op stapel dus?
Mooi zo. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sowieso met de trein naar Vitesse en dan in thuisvakken plaatsnemen.
Verder waarschijnlijk geen support meer tot het einde van het seizoen, aangezien de club dat blijkbaar niet apprecieert. Ze dreigen min of meer het staanvak op te heffen. Dan kunnen ze het krijgen ook. Lekker in het staanvak zitten. Biertje erbij, 'voetbal' kijken en zien waar het schip strand dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Heerenveen is sowieso belachelijk met die regels
. Je mag ook niet zonder shirt aan staan, krijg je een SV aan je broek, heb ik gehoord.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Als je echt een kaart wil koop je hem toch daarvoor al? Lekker boeiend dus. Die sv's heb ik wat van gehoord via een Heerenveen gast die ik ken, al zijn maten hebben een SV en hij zelf waarschijnlijk niet. Lekker kut dus voor hem, maar goed als het zo doorgaat dan blijven er weinig clubs meer over met fanatieke fans als wij langs zijn geweest ![]()
||
|
|
|
|
|
#41 | |
Bovendien was het de afgelopen 80 jaar niet nodig en nu opeens wel, zonder goede verklaring.. (organisatorische redenen... )
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Om die reden hebben wij élke uitwedstrijd minimaal een autocombi
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Bij een van de weinige eigen vervoer-wedstrijden bij Ajax (Heerenveen-uit bijvoorbeeld, ik ben twee jaar geleden een dagje met de afdeling kaartverkoop meegeweest om te kijken hoe alles in z'n werk ging) gaat er iemand mee die een uitgeprinte lijst heet met 1280 namen erop van iedereen die een kaartje heeft gekocht. Bij de ingang wordt de uitkaart gescand en komt de pasfoto op de scanner (en binnen in het hokje op de computer) te staan. Wie er verder allemaal in de stad rondloopt, daar is Ajax niet verantwoordelijk voor. Even los van het feit dat er af en toe wel wat zware jongens binnen worden gelaten omdat zowel Ajax/Heerenveen(of thuisspelende club)/als de lokale driehoek liever niet heeft dat die gasten door de stad zwerven, maar dat terzijde.
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb gewoon mensen bier zien drinken, ook voor de wedstrijd naast het stadion.
Na de wedstrijd gingen we bier drinken bij het stadion maar werden we vriendelijk verzocht of we dat niet in het openbaar wouden doen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja man, levensgevaarlijk, zoals we elke week weer op de businesstribunes zien.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Against Modern Football #4: Supporters zijn niet crimineel!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|