![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Daley Blind Geboortedatum 9 maart 1990 Geboorteplaats Amsterdam, Nederland
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik hoop dat Ajax hem niet goed genoeg vindt.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
1 van de grootsten samen met Fer en Van der Wiel.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#6 | ||
__________________ PSV | THFC |
|||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mooi dat Groningen hem klaarstoomt als eventuele vervanger/backup voor Gregory.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij heeft idd paar leuke wedstrijden gespeeld bij FC Groningen.
In England lopen volgens mij ook nog wel wat talenten/verdedigers rond van zijn generatie .
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zou Ajax (Jol) hem eerder terug willen halen?
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | ||
Die Bruma, die bij Chelsea op de bank zit is toch ook van zijn leeftijd? En Van Aanholt? Maar goed als je deze selectie bekijkt:
Zie nu trouwens Van Diermen staan en die doet het ook erg goed bij Vitesse achterin. |
|||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Grootste talent van zijn generatie?
Tot zijn prestaties bij Groningen in ieder geval bij lange na niet. Maargoed, voorlopig doet ie het inderdaad goed bij Groningen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik kan nog steeds maar moeilijk inschatten hoe goed hij is. Hij lijkt makkelijk mee te kunnen bij Groningen, dat is in ieder geval een goed teken.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het toekomstige verdedigings-duo, Bruma & Blind?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Bij Groningen is iedereen erg tevreden met hem begrijp ik?
Lijkt mij ideaal om Daley dan nog een jaar bij Groningen te laten spelen mits de huidige verdediging van Ajax intact blijft. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Laat hem inderdaad nog maar een jaartje rijpen bij de FC. Een heel seizoen eredivisie zou erg goed zijn voor hem
.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Inderdaad met zijn voetballend vermogen zou je hem ook op de as kwijt kunnen. Dan heb je er een middenvelder bij zoals zijn vader vroeger |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Maar goed dat er een vraagteken achter de topic-titel staat.
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Is het van origine een controlerende middenvelder? Fijne linker en een goed inzicht heeft hij zeker, ook toont hij voorlopig voldoende bravoure. Hopen dat hij deze lijn door weet te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Kansloze TT, maar wel een goede spelert
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die topictitels ook altijd na 2 goede wedstrijden...
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Er staat een vraagteken achter?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Voetballend gezien zelfs meteen een van de betere bij Groningen
. Gaat constant de combinatie aan, passt zuiver, durft te voetballen. Mooi om te zien.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Venom kom er maar in
![]() [/quote] Ok ok, plank misgeslagen enzo .Leuke voetballer met een prima mentaliteit. Die komt er wel. |
|
|
|
|
|
#35 | |
Ok ok, plank misgeslagen enzo .Leuke voetballer met een prima mentaliteit. Die komt er wel. [/quote] Gezien zijn jonge leeftijd heb je nog een jaar of 20 om alsnog je gelijk te halen. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Laten we nou niet te vroeg juichen, er zijn zoveel spelers die 'wel leuk beginnen' om daarna ver terug te zakken.
Vooralsnog lijkt het me wat te vroeg om te spreken van 'het grootste talent'. Kijk eerst maar even hoe hij het de rest van dit seizoen volhoudt. Ik gun 'm uiteraard al het succes.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Inderdaad...
Ajax zal hem wel niet goed genoeg vinden en hem verkopen aan Groningen, waarna ze hem na 3 jaar weer voor veel geld terug kopen om vervolgens op de bank plaats te nemen
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Hehe
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Die speelde bij PSV geloof ik altijd centraal. Ik vind Nijholt over het seizoen meer hebben laten zien trouwens. Over van Aanholt kan ik niet oordelen.
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Geweldig vandaag van wat ik heb gezien op studio sport.
Hopelijk ontwikkelt hij zich daar verder en krijgt Ajax hem terug aan het eind van het seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zag er weer erg goed uit, jammer dat Begois stond op te letten bij die volley.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Daley Blind: Het grootste talent van zijn generatie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|