![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam John George Terry Geboortedatum 7 december 1980 Geboorteplaats Barking, Londen, Engeland Lengte 187 cm
.Moet ie zijn aanvoerdersband inleveren? |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
Volgens een anonieme bron waren Terry en Perroncel al jaren zeer close. Na de breuk met Bridge bood de Chelsea-verdediger de nodige troost. Haha wat een koning
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ancelotti heeft al aangegeven dat hij bij Chelsea in ieder geval wel aanvoerder blijft.
Capello laat het denk ik gewoon even rusten, toch nog tijd zat voor het WK. Op het veld is het verder een uitstekende aanvoerder en het voornaamste alternatief, Rio Ferdinand, moet nog maar afwachten of hij wel fit is voor het WK. De pers gaat dit ongetwijfeld nog wel even uitmelken, maar ik denk en hoop niet dat het voor zijn aanvoerderschap van Engeland gevolgen heeft. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo zo, en die man geeft tips aan Neerlands grootste verdedigingstalent. Ben benieuwd of dat wel de juiste tips zijn
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
.Bridge heeft al aangegeven dat het of hem of Terry is, en een hoop internationals hebben de kant van Bridge gekozen. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
Daar zal Capello de komende weken vast wakker van liggen..
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat wijf was toch al weg bij Wayne Bridge? Terry heeft gewoon netjes z'n kans afgewacht om haar te palen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
'Team Bridge'
![]() ![]() Zou helemaal grappig zijn geweest als Terry uiteindelijk toch voor City had getekend deze zomer. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Haha, team Bridge
![]() Nigel de Jong had ook zo'n shirt. Bizar om je er op die manier in te mengen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Team Bridge, jezus wat sneu..
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Wat een geleuter zeg. So what, je ex doorgepaald door een anders....daar is het ook je ex voor.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Staan ook mooie foto's van hem dat hij heel asociaal gewoon op invalide parkeerplekken staat geparkeerd. Echte modelprof
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
foto's van die chicks?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De affaire zou begonnen zijn op het moment dat Wayne Bridge verhuisde van Chelsea naar Manchester City. Eerst ging Terry wat klusjes doen in haar landhuis en al snel deelden ze de lakens.
De klusjesman ![]() Verder is het niet best voor Engeland dat er veel gasten de kant van Bridge kiezen, al zullen Ashley Cole en Lampard dat wss niet doen. En dat zijn ook 2 erg belangrijke spelers. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Hebben ze in ieder geval weer een bullshit reden als ze er op het WK de 1e ronde uitvliegen.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
[img]http://i45.tinypic.com/ous5lz.jpg [/img] |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Maar er was er volgens mij ook eentje die hem gewoon niet droeg. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Er is wel vaker gezegd dat hij wat klusjes bij andere vrouwen deed hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gareth Barry liep zonder Team Bridge shirt.
Waarschijnlijk de enige met hersens. Alsof je je mening over een privézaak moet uiten via een T-shirt
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
misschien is de zoon van bridge wel de zoon van terry
en hpoe bedoel je golddiggers trouwens ![]() terry is nou niet bepaald aantrekkelijk |
|
|
|
|
|
#29 | |
Je beste vriend paalt je vrouw en maakt haar bijkans nog zwanger ook. Je vriend is dus een teringlijer en je vrouw een kuthoer. Ben je mooi klaar mee dan!
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Heerlijk zoals die privezaken in Engeland uitgespeeld worden. Levensechte Voetbalvrouwen. (of hoe die engelse serie ook nog maar heette)
![]() Leuke dame though, ik kan Terry ergens wel begrijpen. Al is het wel hard om de ex van je beste vriend te bezwangeren.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik begreep uit de berichtgeving dat tijdens de daad Bridge en zijn digger al uit elkaar waren..
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ah.. dan ben je gewoon een loser.
Geil mag je zijn, maar je doet niet de vrouw van een vriend. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
. Er is natuurlijk maar 1 loser in dit verhaal en dat is die vrouw van Bridge...
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zal nooit de vriendin van een vriend doen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Prosac heb jij vrienden met vriendinnen van dit caliber?
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Stel je toch voor dat eentje van het Nederlands elftal ff met Yootje het bed in duikt
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Engelse pers is niks tekort gekomen, zelfs een krant die ik nog redelijk serieus nam als de Telegraph, heeft er dit weekend zo'n 12 artikelen aan gewijd. Sensatiezoekers. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
Ik hoop niet dat jij veel vrienden hebt. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik snap echt niet dat je zoiets kan doen.. Tuurlijk ziet ze er appetijtelijk uit, maar Terry kan kiezen uit duizenden die nog lekkerder zijn en niet van ze maten zijn.
En hij is getrouwd natuurlijk. Laten ze hem maar lekker leegplukken. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
John Terry: Modelprof die toch altijd weer in de problemen komt.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|