![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aad de Mos is de rest van het seizoen
trainer van Kavala,de nummer negen uit de Griekse Super League. De Mos was tot voor kort bondscoach van Vanuata.Daarvoor was hij werkzaam bij onder meer Ajax,PSV,Werder Bremen,KV Mechelen,Anderlecht,Standard Luik en Vitesse. Kavala heeft de ambitie in Griekenland aan te haken bij de top en heeft ook de Braziliaan Denilson aangetrokken.Ebi Smolarek speelt eveneens bij Kavala.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
En binnen een half jaar is ie weer vertrokken, Aad Afkoopsom.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vanuatu neem ik aan.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
En zijn analisten werk
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aad
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kwam Aad woensdag nog tegen, niet vies van een praatje. Begon de hele wedstrijd te analyseren
Wel een grappige gast...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Afkoopsom al bekend?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het is ook best een leuke kerel.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=ddJIW9ecxbE
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Serieus ik vind hem de beste analist na Jan Mulder en Johan Cruijff.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aad de Mos.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Als je hem hoort als analyst dan denk je hier zit een toptrainer.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aad de Mos weg als analist
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die ambitie van Kavala is al vrij kansloos, even ongeacht coach.
Maar als die gewenste ambitie niet waargemaakt wordt, is de trainer ontslaan wel de makkelijkste optie. En dan is de afkoopsom weer binnen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bondscoach van Vanuatu?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hij wint vandaag wel dankzij 2 x Ebi Smolarek van Panathinaikos.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
In Athene nog wel.
![]() Koning Aad.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
aad resultaat
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aad de Mos is met zijn ploeg Kavala weer helemaal terug in de strijd om Europees voetbal. De club stuntte op bezoek bij koploper Panathinaikos door met 0-2 te winnen.
Ebi Smolarek, onder meer oud-speler van Feyenoord en Borussia Dortmund, was de gevierde man aan de kant van Kavala. De Pool wist allebei de treffers te scoren. Afgelopen week pakte Smolarek in het met 1-0 gewonnen bekerduel tegen PAS Giannina nog een rode kaart. Deze was echter nog niet van kracht, aangezien deze kaart in een midweekse bekerwedstrijd werd getrokken. Door de knappe 0-2 overwinning bij Panathinaikos, waar Henk ten Cate eerder dit seizoen werd ontslagen, steeg Kavala naar de zevende plaats. De ploeg van De Mos heeft vijf punten achterstand op de nummer vijf. Deze plek geeft aan het eind van het seizoen recht op deelname aan de play-offs voor Europees voetbal. Panathinaikos bleef ondanks de verliespartij koploper van de Griekse Super League.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
leuk voor Smolarek en aadje zou leuk zijn als het halen.
En dan loten tegen een nederlands team :p __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aad Piraat
![]() Absolute koning! Bijna de leukste trainer van de wereld. Tactisch sterk, maar hij heeft last van z'n briljante persoonlijkheid. Goede analist ook. Zou tof zijn als hij weer eens een succesje haalden, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij is goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ergens gun ik het hem wel.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Aad is eindbaas.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik kon zijn topic niet vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Staat na 16 minuten al op 0-2.
Smolarek met de 0-1. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bekent
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Overigens won hij in Athene met 0-2 van Panathinaikos (refererend aan de post van BS).
Hij doet het echt super. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Grieken blijven een apart volk. Wel knap hoe hij presteert met dit op papier kleine clubje.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Voor de Griekse competitie heeft hij gewoon veel kwaliteit rondlopen natuurlijk.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Doe maar trainer van AZ volgend jaar
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tsja gelijkspel is niet slecht tegen Aris hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En hij is weer weg
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Net de 2 maanden gehaald.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hoi
|
Mooie TT
![]() Geen leuke persoonlijkheid, maar wel een degelijke trainer denk ik. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die mafiabaas als voorzitter had dan ook niet echt realistische verwachtingen, dat was al wel duidelijk
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
officiele verklaring!!
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Whaha!
![]() Al las ik wel dat die voorzitter ook echt niet spoort... |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Dus geen afkoopsom voor hem dit keer
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die trainerscurves bij hem zijn telkens hetzelfde. En zeer kort.
Eerst het onverwachte succes, dan de rustige aftakeling en tenslotte het vertrek
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dat stuk in de VI was echt schitterend inderdaad. Wat een avontuur, werken bij zo'n club met zo'n idiote voorzitter. Ik denk dat De Mos niets te klagen heeft, want na twee maanden heeft zulke gekkigheid wel lang genoeg geduurd.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Aad
![]() Was wel een leuke repo trouwens in de VI een paar weken terug, maar dit kon je natuurlijk al ver van te voren zien aankomen. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
bekent
![]() Grieken ![]() Gyros
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|