![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Kenneth Harold Vermeer Bijnaam "Kleine Menzo" Geboortedatum 10 januari 1986 Geboorteplaats Amsterdam, Nederland Lengte 181 cm Gewicht 78 kg Spelend bij AFC Ajax Rugnummer 12 Positie Doelman
Dit seizoen zal hij nog geen basisspeler worden lijkt me - maar na het WK? Laatst gewijzigd door Nico; 19-06-10 om 23:39 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij moet hopen op een snel vertrek van Stekelenburg. Anders moet hij zelf maar weg, Boschker opvolgen ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij heeft me vandaag wel verrast. Ik had er een hard hoofd in toen ik de opstelling zag en ook nog hoorde dat Vermeer in het doel stond. Maar een paar mooie reddingen en geen gekke dingen gedaan. Gewoon een degelijke wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was vorig jaar niet anders. Toen hij voor Stekeleburg inviel speelde hij grandioos. Toen Steek weer fit was, lukte het plots niet meer...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Snap nog steeds niet dat hij zijn contract verlengde. Op je 24ste pas 40 wedstrijden te hebben gespeeld, is best wel mager.. Zeker met zijn potentie.
Ik zie Stekelenburg ook nog steeds niet 1,2,3 vertrekken.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goede reserve keeper bij een uitstekende club.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vermeer moet alleen leren uittrappen, voor de rest is het altijd al een geweldige lijnkeeper geweest.
Door de lucht amper iets gedaan vandaag, dus daar kan je niet over oordelen. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Steek is vooralsnog gewoon een betere keeper.
Als hij verstandig is laat hij zich verhuren of vertrekt hij als er geen zicht is op een vertrek van Steek. Eerst een seizoen lang spelen zonder al te veel druk en stabiel presteren, dat heeft hij echt nodig. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij die ene actie van Dembele zag je wel hoe onstuimig hij is in het uitkomen, daar moet ie echt nog veel over leren.
Verder pakt ie die kopbal gewoon echt goed en snel. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij zette alleen de muur belachelijk slecht neer bij die vrije trap van Schaars, die had gewoon een open kans.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij moet gewoon weg bij Ajax. Stekelenburg is nog altijd beter, maar die is nu ook niet zo goed dat 'ie snel een stap hogerop maakt.
Dus dan blijf je daar maar op de bank zitten en dat is gewoon zonde. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volgens mij echt een eeuwigheid geleden dat een keeper bij Ajax MOTM was.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Twee mooie en cruciale reddingen, maar wat zijn zijn spelhervattingen dramatisch....
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toch al 2 blundertjes in de laatste 2 wedstrijden
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
Te klein voor de top
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hopelijk blijft Stekelenburg.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekker keeperswerk bij de tegengoal
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banned
|
Dat was toch de schuld van de verdediger?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jongens zeg het maar, nu alweer paar weken een uitblinker aan Ajax kant. Kan hij Stekelenburg opvolgen of moeten de Superjoden een nieuwe keeper aanschaffen?
Laatst gewijzigd door Mike; 01-05-11 om 19:30 |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van mij mag hij blijven.
Ik heb vaak geroepen om Tyton maar wat Vermeer de laatste weken heeft laten zien is goed zat voor Ajax 1 in mijn ogen. Ik denk niet dat we er veel op vooruit gaan met een andere keeper. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik weet eerlijk gezegd niet of Tyton beter is in de lucht dan Vermeer. Een keeper die heerst in de lucht zou zeker heel erg helpen met al die hoge ballen die de Ajax-verdediging altijd zo professioneel verneukt. Als zo'n keeper (die daarnaast natuurlijk goed mee kan voetballen) niet te koop is, dan gewoon Vermeer, want een slechte keeper is hij zeker niet.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aardige lijnkeeper, maar voor de rest is het toch vrij matig en onzeker wat ie laat zien. Zal (gedeeltelijk) ook wel met zijn lengte te maken hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Maar denk je niet dat hij nog kan groeien Buddy? Stekelenburg was ook aan het begin niet heel sterk in de lucht.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het verschil is natuurlijk dat Vermeer 15 centimeter korter is dan Steek. Dat valt in principe te compenseren met sprongkracht, maar het blijft een groot nadeel voor een keeper.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij hield ook wel een aantal ballen erg goed. Ik geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat mag je vinden. Ik geef hem een hoop credits, hij heeft in die paar potjes toch aardig wat punten gepakt. Zijn komst was cruciaal.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
*Excuses voor deze Watereusiaanse uitspraak.
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Met Verhoeven stond Ajax nu inderdaad troosteloos derde.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Die 1-0 is natuurlijk wel een foutje, dat had je ook zomaar punten kunnen kosten.
Ik blijf voorlopig toch wel een beetje sceptisch, maar hopelijk kom ik hier in de loop van volgend seizoen mijn ongelijk toegeven. Laatst gewijzigd door Dreamer; 02-05-11 om 12:03 __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Feit is wel dat sinds Stekelenburg geblesseerd is, we eem stuk meer kansen en goals tegen krijgen. Of dat aan onzekerheid in de verdediging, sturing door de keeper of aan halve ingrepen van de keeper ligt hou ik maar even in het midden...
Natuurlijk is het een deel ervaring, maar de 1-0 van Heerenveen laat imo zien dat we een nieuwe keeper moeten halen als Stekelenburg vertrekt. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tegen Twente gaat het wel bij elke vrije bal en corner billenknijpen worden, daar mist ie toch een beetje de lengte en body, helemaal tegen Twente dat 6/7 jongens heeft van +- 1.90.
Verder is het een uitstekende keeper met geweldige reflexen. __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Vermeer moet nog een hoop verbeteren, maar ik denk dat hij een prima eerste doelman is als Stekelenburg vertrekt. Met een Tyton gaat het echt niet beter worden. Vorm schat ik op het moment hoger in dan Vermeer, maar die is ondertussen ook al redelijk oud en ik verwacht niet dat hij extreem veel beter gaat worden dan dat hij nu is, hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet. Ik zou zelf gewoon met Vermeer verder gaan. Hoge ballen blijven eng en dat zal je waarschijnlijk ook wat punten kosten per seizoen, maar voorlopig haalt hij ook punten met zijn uitstekende reflexen. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zoals ik zeg, het valt te compenseren als je echt heel goed bent, maar dat betekent natuurlijk niet dat het niets uitmaakt, dat doet het wel degelijk. Stekelenburg zal altijd een voorsprong hebben op Vermeer, puur omdat hij 15 centimeter langer is.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik denk dat Vermeer vooral ook te smal is, niet alleen klein. Hij is letterlijk niet sterk in de lucht. Zijn grondwerk enzo zijn natuurlijk uitstekend. Ik denk dat het een net-niet keeper wordt, of dat goed genoeg is voor Ajax laat ik in het midden
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niet goed genoeg als vaste eerste doelman, denk ik. Of hij moet plots een karrevracht aan ervaring in zijn mik geduwd krijgen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Stekelenburg is ook een tijd niet zo heel overtuigend geweest he Clough. Geef em gewoon een hele serie wedstrijden de tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Die kreeg hij onder van Basten en in het begin was dat ook veelbelovend, maar hoe langer de serie werd, hoe groter de roep om Stekelenburg.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Cruciale rol in het behalen van de titel gespeeld. Held.
KENNETH .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Paar maand geleden nog dikke discussies over zijn kwaliteiten, maar sorry hoor. Deze jongen kan gewoon moeilijk goed keepen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
6 wedstrijden, 6x gewonnen. In de competitie dan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Uitstekende redding in de eerste minuut op die bal van Ruiz. Wat er zo goed aan is is dat hij naar de bal duikt: als het ware naar voren duikt door een stap extra te zetten.
Bij de eerste goal van De Jong zie je dat Michailov in een enigszins vergelijkbare situatie direct naar de korte hoek duikt in plaats van naar de bal. Michailov duikt evenredig aan de doellijn, in plaats van iets schuin naar voren. Ik zeg niet dat hij de bal dan gestopt had en de situatie is ook niet helemaal vergelijkbaar omdat hij uit de andere hoek moet komen, maar ik vond het erg sterk hoe Vermeer in die situatie keepte. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kenneth Vermeer: De concurrentie met Stekelenburg is geopend.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|