Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17-12-09, 10:56   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Full name Francesc FÃÂ*bregas i Soler
Date of birth 4 May 1987 (1987-05-04)
Place of birth Vilassar de Mar, Spain

FÃÂ*bregas started his career as a trainee with Barcelona but was signed by Arsenal in September 2003 at the age of 16. Following injuries to key midfielders in the 2004–05 season, he established himself as Arsenal's starting central midfielder and playmaker. He went on to break several of the club's records, earning a reputation as one of the best young players for his position of his generation.

In international football, the Spaniard's national career began when he represented the Under-17 side at the 2003 FIFA U-17 World Championship in Finland. As a result of his club performances, he was called up to the senior squad in 2006. He has played in the 2006 FIFA World Cup and Euro 2008, where he helped Spain to become eventual winners in the latter.
http://www.youtube.com/watch?v=kMJAY8Ox5ko

FC Barcelona wil vechten voor komst Fabregas

FC Barcelona wil komende zomer serieus werk maken van de komst van Cesc Fabregas. De Spaanse club beraadt zich in het voorjaar over de hoogte van het bod dat de club neer wil leggen bij Arsenal.

De Catalanen zijn al langer gecharmeerd van Fabregas, die op zestienjarige leeftijd vertrok naar Arsenal. Nu wil Barça de Spaans international koste wat kost terughalen. Voorzitter Joan Laporta betitelde Fabregas al als een uitzonderlijk geval, hetgeen zou kunnen betekenen dat FC Barcelona ver wil gaan voor de middenvelder.

Volgens de Spaanse media heeft de club een bod van zo'n vijftig miljoen euro in gedachten voor Fabregas. "Cesc is voor ons een bijzondere speler. Vanwege meerdere redenen. We hebben besloten volgend seizoen voor hem te vechten", zegt Laporta in The Sun. "Het geld? In maart besluiten we hoeveel we willen betalen."

"Cesc is zo'n grote speler. Onze intentie is om de club te overtuigen hem te verkopen. Het wordt niet makkelijk, maar we hebben een goede relatie met The Gunners." Ondertussen houdt Arsenal het hart vast. Fabregas viel woensdagavond geblesseerd uit in het competitieduel met Burnley (1-1).

Fabregas opende de score nog wel in het duel dat eindigde in een 1-1 gelijkspel, maar moest zich laten vervangen met een hamstringblessure. "Hij is geblesseerd, maar ik heb nog geen idee hoelang we hem kwijt zijn. Zaterdag zal Cesc in ieder geval niet spelen", aldus trainer Arsène Wenger.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 17-12-09, 13:17   #2
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het zal er toch ooit van gaan komen, een terugkeer van Fabregas naar Barcelona. Heeft hij daar zelf eigenlijk ooit iets over gezegd?
zjroen is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 13:18   #3
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Xavi, Iniesta en Fabregas op één middenveld. Volgens mij wordt dat te aanvallend.

Oud 17-12-09, 13:21   #4

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Xavi, Iniesta en Fabregas op één middenveld. Volgens mij wordt dat te aanvallend.
Precies. Maar Iniesta zal dan wellicht naar linksbuiten verhuizen, of Fabregas gaat dan in een wat meer controlerende rol spelen?
Frank is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 13:22   #5
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Je kunt ook Iniesta op Henry's plek zetten en dan gewoon met Xavi, Cesc en Busquets het middenveld vormen.
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 13:23   #6
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl

Je kunt ook Iniesta op Henry's plek zetten en dan gewoon met Xavi, Cesc en Busquets het middenveld vormen.
Zou kunnen, maar ik zou eerder een echte winger op Henry's plek zetten dan iemand zoals Iniesta. Voor die plek heb je meer snelheid nodig.

Oud 17-12-09, 14:42   #7
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Cesc

Die is er zeer waarschijnlijk voor een aantal weken uit.
Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:47   #8
Hoi

Fabregas
Mijn favoriete voetballer van dit moment, ik vraag me af of hij Xavi zal evenaren.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:22   #9

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl

Zou kunnen, maar ik zou eerder een echte winger op Henry's plek zetten dan iemand zoals Iniesta. Voor die plek heb je meer snelheid nodig.
Wat is dit voor hypotetisch gezwets? Jullie natte droom ofzo?
Gunner is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:24   #10

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Zolang Barcelona Xavi heeft snap ik niet zo goed wat ze met Fabregas willen. Wacht gewoon een paar jaar, kun je hem mischien nog transfervrij ophalen ook.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:34   #11
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door Gunner
Heb je het bericht in de OP niet gezien?
Oud 17-12-09, 16:38   #12

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is eigenlijk de reden dat hij toen is vertrokken bij Barcelona?
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:49   #13

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Geaudenzeaun
Geld.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:50   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem

Heb je het bericht in de OP niet gezien?
Zojuist. Maar die berichten heb ik nu al zo vaak gelezen dat ik ze niet meer serieus neem
Oud 17-12-09, 16:51   #15

"Cesc is zo'n grote speler. Onze intentie is om de club te overtuigen hem te verkopen. Het wordt niet makkelijk, maar we hebben een goede relatie met The Gunners."
Moest even hardop lachen toen ik dat las
Oud 17-12-09, 16:56   #16

Oorspronkelijk geplaatst door Geaudenzeaun
Hij was toen 17 jaar. In Spanje kan je geen volledig profcontract krijgen als voetballer en dat is wel het geval in Engeland. Dus was de keuze snel gemaakt voor hem, wel jammer want Fabregas hoort aan de absolute top te voetballen.
FoCuSs is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:58   #17
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door FoCuSs

Hij was toen 17 jaar. In Spanje kan je geen volledig profcontract krijgen als voetballer en dat is wel het geval in Engeland. Dus was de keuze snel gemaakt voor hem, wel jammer want Fabregas hoort aan de absolute top te voetballen.
Ik dacht 15.
Het leek hem de beste stap voor zijn carriere denk ik.
Oud 17-12-09, 17:00 big smile   #18
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Precies op dezelfde dag jarig en geboren als ik.... Als god ons toch omgewisseld had....

Oud 17-12-09, 17:01   #19

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Ik dacht 15.
Het leek hem de beste stap voor zijn carriere denk ik.
Klopt ik had mij vergist. Het was het WK onder 17 waar hij goed speelde en dus naar Arsenal ging voor het geld, beetje verwarrend.
FoCuSs is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 17:13   #20
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Moest even hardop lachen toen ik dat las
Grappig, ik moest hardop lachen toen ik dit las:

Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 19:05   #21
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Van mij mag ie verkocht worden aan het eind van dit seizoen maar alleen als AW blijft na dit seizoen....
DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 19:32   #22

Oorspronkelijk geplaatst door DutchGooner
Van mij mag ie verkocht worden aan het eind van dit seizoen maar alleen als AW blijft na dit seizoen....
Que? Niet andersom?
Oud 17-12-09, 19:33   #23
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Que? Niet andersom?
Dat wil ik er mee zeggen.

Met AW aan het roer maakt het geen fuck uit of je Cesc heb of niet, kampioen worden doe je toch niet.
DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 18-12-09, 17:01   #24
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Precies op dezelfde dag jarig en geboren als ik.... Als goed ons toch omgewisseld had....
Dan zat Cesc nu hier op het VBL Forum te posten over de verrichtingen van Paco van Moorsel en consorten. Gek idee inderdaad!
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 16:12   #25
BS.

Beslist in z'n eentje de wedstrijd tegen Villa: werkelijk onmisbaar voor Arsenal.
Oud 27-12-09, 16:18   #26

Fantastische voetballer!
Hopelijk is zijn blessure niet te ernstig.
Foca is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 16:23   #27
Een goed gevoel.

We zitten halverwege en hij is al bezig aan zijn meest productieve seizoen.

Alleen zuur dat ie vroegtijdig van het veld moest na vandaag zijn rentree te hebben gemaakt.
Oud 27-12-09, 19:44   #28
Al iets meer bekend over hoe lang 'ie er nu uit is?

Kan nog geen betrouwbare bronnen vinden die iets melden.

Oud 27-12-09, 19:57   #29
Een goed gevoel.

Wenger hopeful on Cesc
Gunners boss hoping captain not out for long

Arsene Wenger is hopeful Cesc Fabregas does not require a lengthy spell on the sidelines after a recurrence of his hamstring injury.

The Spain international emerged off the bench in Arsenal's 3-0 win over Aston Villa and he scored twice before tweaking his knock again.

Wenger has confirmed the recurrence, however, he says it is too early to ascertain the severity of Fabregas' latest blow just yet.

The French tactician is crossing his fingers Fabregas has only suffered a minor tweak but fears he could be out for three weeks.

"It's a recurrence of his hamstring," he told Sky Sports. "We knew that before the game that it was not perfect.

"I decided to put him on the bench. We were in a situation where he was needed.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5804982,00.html
Oud 17-01-10, 20:53 wink   #30
Een goed gevoel.

De 10e competitietreffer is een feit. Was vandaag wederom goud waard.
Oud 06-02-10, 21:23   #31
BS.

Fabrégas niet benaderd door Barcelona

FC Barcelona heeft al langere tijd zeer serieuze belangstelling voor Francesc Fabrégas. Volgens de middenvelder van Arsenal is hij echter nooit officieel benaderd door de Spaanse grootmacht.

"Niemand heeft me gebeld. Mij niet, maar ook mijn zaakwaarnemer niet. Ik vertel alleen wat ik weet en dat is wat ik nu zeg, meer niet", reageerde Fabrégas op de aanhoudende geruchten over een mogelijke transfer tegenover Catalunya Radio.

Fabrégas maakte in het verleden al deel uit van de jeugdopleiding, maar maakte op zijn zestiende de overstap naar Arsenal. Toch koestert de spelmaker nog altijd warme gevoelens voor FC Barcelona. "Toen ik negen maanden oud was ging ik voor het eerst naar Camp Nou. Ik heb mijn hele leven de clubkleuren gedragen, maar om een bepaalde reden moest ik gaan."

De Spaanse international groeide bij Arsenal in korte tijd uit tot een vaste waarde en staat inmiddels te boek als één van de betere middenvelders ter wereld. Arsenal lijkt dan ook niet van plan mee te werken aan een vertrek van de 22-jarige technicus
Oud 06-02-10, 21:25   #32
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

jammer wordt tijd dat die kerel prijzen gaat pakken
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:48   #33
Hoi

Bij Arsenal ja.
Oud 07-02-10, 21:02   #34
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Bij Arsenal ja.
Dat gaat niet gebeuren.
Friggles is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 01:07 wink   #35
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Fabregas op tijd fit voor Londense derby
Cesc Fabregas kan dit weekeinde vermoedelijk zijn rentree maken tegen West Ham United. De aanvoerder van Arsenal keerde dinsdag terug op het trainingsveld na een blessure.

Arsenal-manager Arsène Wenger kan tegen West Ham ook weer beschikken over Alexandre Song. De Franse middenvelder moest zaterdag vanaf de kant toekijken hoe Hull City werd verslagen vanwege een schorsing. Ook Tomas Rosicky en William Gallas lijken ook op tijd hersteld van een blessure.

Arsenal verschijnt daarmee nagenoeg op volle oorlogssterkte voor de laatste fase van de Premier League. De formatie van Wenger strijdt nog volop mee om de landstitel én de Champions League. Alleen Robin van Persie ontbreekt al langere tijd bij de Londenaren
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 01:24   #36

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Precies op dezelfde dag jarig en geboren als ik.... Als goed ons toch omgewisseld had....
met alle respect voor TerroRobbie, maar dan hadden wij nu Fabregas op VBL
thettes is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 01:27   #37

TerrorCesc
Pritt is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-10, 01:34 big smile   #38

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Helaas was Cesc dan wel een kneus geweest en Robbie een held, dat zou wel de omgekeerde wereld zijn.

Oud 18-03-10, 02:42 big smile   #39
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JaszaAFCA
Helaas was Cesc dan wel een kneus geweest en Robbie een held, dat zou wel de omgekeerde wereld zijn.
Ook jij kunt te ver gaan he...

Oud 24-03-10, 12:31   #40
Een goed gevoel.

FÃÂ*bregas: 'Met lelijk voetbal maken we niet meer kans op een prijs'

LONDEN - Als je Cesc FÃÂ*bregas nooit in het echt hebt gezien, loop je hem waarschijnlijk straal voorbij. Voor de meest fanatieke voetballiefhebbers niet voor te stellen, maar het brein van Arsenal doet er buiten de lijnen alles aan om zo min mogelijk op te vallen. "Dat lukt heel goed. Ik ben niet iemand die designkleding draagt of altijd ontzettend modieus gekleed gaat. Een simpel wit of zwart shirt is voor mij voldoende. Daarnaast draag ik het liefst een spijkerbroek en gympen. Het is bovendien ontzettend makkelijk om in een prachtige stad als Londen onopvallend door het leven te gaan."

Interview door DANIEL CABOT KERKDIJK

In de mallemolen van het internationale voetbal wordt het steeds belangrijker jeugdig talent tijdig te ontdekken en vast te leggen. Onder leiding van Arsène Wenger stampte Arsenal een indrukwekkend mondiaal netwerk uit de grond. Op zoek naar flonkerende briljantjes in de voetbalduisternis. FÃÂ*bregas verpieterde in de jeugdteams van Barcelona, maakte de overstap naar The Gunners en is inmiddels tot hét boegbeeld van het huidige Arsenal uitgegroeid. Voetbalzone zocht hem op in Londen, waar de Spaans international liet weten nog altijd het volste vertrouwen te hebben in het winnen van een hoofdprijs. De laatste trofee werd immers alweer bijna vijf jaar geleden veroverd. "Ik denk niet dat we met lelijk voetbal meer kans zouden hebben op het winnen van een prijs. Ik ben van mening dat we onze stijl nooit moeten veranderen. Dat vind ik net zo belangrijk als het winnen van een prijs. Ik snap niet dat mensen zeggen dat je met mooi voetbal geen prijzen kan winnen. Natuurlijk willen de supporters ook prijzen zien, maar zij zien hun ploeg ook graag goed spelen."

God bestaat. In Napels is er niemand die daaraan twijfelt. Toch heeft FÃÂ*bregas een prachtige anekdote over hoe ook hij soms wordt aanbeden door de aanhang van Arsenal. "Ik was een keer op Heathrow en plotseling kwam er een fan aangerend. Hij omarmde me, ging op zijn knieën en schreeuwde: Cesc, you are God!. Ik kon toen wel door de grond zakken. Iedereen keek naar ons. Ik ben van nature een verlegen persoon en in dat soort situaties weet je je geen raad." Wie begiftigd is met het voetbalvirus, kan urenlang naar FÃÂ*bregas luisteren. "Ik ben weliswaar verlegen, maar ik praat graag over voetbal. Over mijn toekomst ben ik wel snel uitgepraat. Ik snap vaak niet waarom er nog altijd geruchten over mijn persoon zijn. Ik heb altijd al gezegd dat ik gelukkig ben bij Arsenal. Maar al zeg ik duizend keer dat ik niet naar een Spaanse club wil, dan nog sorteert dat geen effect. Arsenal is mijn thuis en ik heb geen plannen om te vertrekken." De veelbetekenende blik in zijn ogen zegt genoeg. Ik kan niet anders dan hem te geloven.

Zijn coöperatieve opstelling leidt tot het volgende, gevoelige onderwerp: het vertrek van Kolo Touré en Emmanuel Adebayor naar Manchester City. Het Afrikaanse duo viel vorig jaar zomer voor de ambitieuze plannen van The Citizens, maar uiteraard ook voor de dikke portemonnee van Sheikh Mansour bin Zayed bin Sultan Al Nahyan. "Afgaande op onze resultaten dit seizoen is eens te meer duidelijk geworden dat we nog steeds een sterk team zijn. Het lijdt echter geen twijfel dat zij in het verleden ontzettend belangrijk voor ons zijn geweest. Maar dat geldt voor zoveel spelers. Dat was eerder het geval bij Freddie Ljungberg en Thierry Henry en daarvoor gold dat voor Marc Overmars, Emmanuel Petit en Nicolas Anelka. Stuk voor stuk belangrijke spelers, maar Arsenal bleef overeind. Het is heden ten dage normaal dat topclubs van goede spelers afscheid nemen en vooruit kijken. Het is onze taak om aan het eind van het seizoen te kunnen zeggen dat we hen absoluut niet hebben gemist."

"Iedereen weet dat we een jong team hebben, maar we spelen ook al jaren in dezelfde speelstijl met elkaar samen", vervolgt FÃÂ*bregas, die weigert te geloven dat Arsenal ook dit seizoen de prijzenkast niet hoeft open te doen. "Dat geeft ons zelfvertrouwen. Bovendien weet onze manager hoe prijzen moeten worden gewonnen. Ik kan weliswaar niets beloven, maar ik voel dat we er dicht tegen aan zitten." Arsenal heeft een achterstand van slechts twee punten op koploper en titelverdediger Manchester United. Daarnaast doet Chelsea ook nog volop mee. De ploeg van Carlo Ancelotti verzamelde weliswaar twee punten minder dan Arsenal, maar heeft wel één duel minder gespeeld. De strijd om de landstitel is derhalve spannender dan ooit.

Het winnen van de Champions League is een andere mogelijkheid om het seizoen 2009/10 succesvol af te sluiten. Dan zal in de kwartfinales wel moeten worden afgerekend met niemand minder dan Barcelona, de ex-werkgever van FÃÂ*bregas. "We staan tegenover het beste team van Europa, waarschijnlijk ook ter wereld", blikt de Spaans international vooruit. "Iedereen bij Arsenal kijkt uit naar deze wedstrijden, voor dit soort wedstrijden leef je als voetballer. Voor mij zal het een emotionele terugkeer worden." FÃÂ*bregas heeft een glimlach op zijn gezicht gebeiteld als het over de Azulgrana gaat. Tegelijkertijd heeft hij maar één doel voor ogen. "Als we de Champions League willen winnen, moeten we iedereen verslaan. Ook Barcelona."

FÃÂ*bregas is weliswaar geen fashionboy, maar binnen de lijnen is hij wel een stylist. Een middenvelder met oog voor detail. Het was dan ook niet verwonderlijk dat Wenger de aanvoerdersband bij FÃÂ*bregas om zijn arm schoof. De voetbalfilosofie van de Zuid-Europeaan is offensief van aard. "Aanvoerder zijn zie ik absoluut niet als een verplichting, het is voor mij een eer. Ik ben weliswaar een jonge aanvoerder, maar ik speel reeds zes jaar bij Arsenal. Daarmee ben ik een van de meest ervaren spelers en dat is mijns inziens de reden dat de manager voor mij heeft gekozen. Als Arsenal-speler moet je altijd presteren, maar ik voel niet dat er nu meer druk op mijn schouders ligt omdat ik aanvoerder ben." Met achttien doelpunten en evenzoveel assists is FÃÂ*bregas onbedoeld bezig aan zijn beste seizoen uit zijn loopbaan.

Hij filosofeert graag. Over voetbal en over de hanteren tactiek. FÃÂ*bregas is tot op zekere hoogte verworden tot een soort cultfiguur in de Londense gelederen. Toch blijft hij met zijn beide benen op de grond. "Mijn ouders zijn van grote invloed op me geweest en hebben me geleerd hoe ik mezelf moet zijn. Dat ik nooit moet veranderen, wat er ook gebeurt. Ik was nog jong toen ik voor Arsenal tekende, maar aan de andere kant ook redelijk volwassen. Toch miste ik mijn familie en Barcelona. Op dat moment besloot ik door te zetten en niet te vergeten waar ik vandaan kwam. En vooral hoe hard ik gewerkt had én moest werken om mijn doelstellingen te bewerkstelligen. Zo denk ik nu nog."

"Ik ben nu veel rustiger dan pakweg drie of vier jaar geleden", verzekert FÃÂ*bregas. "Toen ik nog jong was, kon ik ontzettend kwaad zijn na een nederlaag. Nu ga ik daar anders mee om. Soms zijn nederlagen gewoonweg niet te vermijden. Het is mijns inziens belangrijk om je emotie's binnen de lijnen te controleren, maar zeer zeker ook buiten het veld. Dat is een van de vele lessen die ik van de manager heb geleerd." Ons gesprek wordt even onderbroken als Fran Mérida binnenkomt. De Spanjaarden begroeten elkaar vluchtig met een high five. Mérida is slechts twee jaar jonger, maar door een gebrek aan speeltijd stagneert hij in zijn ontwikkeling. "Hij komt er wel", stelt Fábregas. "Hij speelt weliswaar niet veel, maar dat kan op elk moment veranderen. Ik hoop dat hij nog jaren voor Arsenal zal spelen, net als ik." FÃÂ*bregas lijkt hiermee opnieuw te bewijzen dat in een wereld waar veel spelers over clubliefde brallen en dan toch voor een andere club kiezen, loyaliteit bestaat. Hij werkt obsessief aan het verwezenlijken van zijn dromen bij Arsenal.

Wie in het voetbal met zijn land wereldkampioen wordt, verzekert zich van eeuwige roem. De Europese titel in Oostenrijk en Zwitserland lijkt voorbode van mondiaal succes op het WK in Zuid-Afrika. In tegenstelling tot bij The Gunners is de 48-voudig international bij la selección española niet automatisch verzekerd van een basisplaats. Op het EK werd hij door Luis Aragonés enkele keren als tweede aanvaller gebruikt. "Volgens Aragonés hadden we op die manier meer kans om de finale te bereiken. Dat was voor mij geen probleem. In de vertegenwoordigende elftallen had ik reeds een dergelijke rol. Maar ik vind dat ik als controlerende middenvelder beter tot mijn recht kom. De concurrentie is echter groot en dat is ook alleen maar goed. Of Spanje de wereldtitel zal veroveren? Dat is van veel factoren afhankelijk. We zijn een van de favorieten, maar een WK is een toernooi op zich." De lippen van FÃÂ*bregas blijven gesloten. Hij wil zijn voeten laten spreken.
Oud 24-03-10, 15:35   #41
Mii bOiii Cesc.
Chuck Norris is offline   Met citaat reageren
Oud 24-03-10, 15:47 big smile   #42

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Chuck Norris
Mii bOiii Cesc.

Oud 24-03-10, 16:35   #43
Ondanks dat hij bij Arsenal speelt vind ik het wel een geweldenaar.
Gianfranco Zola is offline   Met citaat reageren
Oud 24-03-10, 17:31   #44
beetje jammer van die tattoos
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 24-03-10, 18:12   #45

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgend jaar naar Barca, danke bitte.
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 24-03-10, 19:16   #46
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Het gezicht van Arsenal, wat een topper Moet er niet aan denken hem bij Barcelona of welke club dan ook te zien. Hij hoort bij Arsenal. Hij verdient overigens wel wat meer prijzen, dan het schamele aantal dat hij nu heeft gewonnen.
El Cid is nu online   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 10:21   #47
Hoi

Ik hoorde net dat Inter hem heeft opgenomen in de verzekering.
Oud 25-03-10, 12:01   #48
Real Madrid en Barcelona krijgen stevige concurrentie in de strijd om Cesc Fabregas. Landskampioen Internazionale wil de veel scorende spelverdeler van Arsenal eveneens komend seizoen inlijven, aldus Het Italiaanse Sky Sports. Inter-voorzitter Massimo Moratti is zo overtuigd dat de Catalaan kiest voor zijn club dat hij alvast een verzekering heeft afgesloten waarin hij zich indekt tegen een mogelijk zware blessure die Fabregas tussen nu en komend seizoen zou kunnen oplopen.
Gianfranco Zola is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 12:01 big smile   #49
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mr-Sander
Het gezicht van Arsenal, wat een topper Moet er niet aan denken hem bij Barcelona of welke club dan ook te zien. Hij hoort bij Arsenal. Hij verdient overigens wel wat meer prijzen, dan het schamele aantal dat hij nu heeft gewonnen.
Dus dan moet je weg bij Arsenal
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 13:53   #50
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper

Dus dan moet je weg bij Arsenal
Arsenal moet gewoon prijzen winnen

Maar ja, da's helaas niet echt de kwaliteit van Wenger de laatste jaren
El Cid is nu online   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site