![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]() Staat de laatste maanden echt als een beest te spelen in de Premier League
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wel mooi, er werd lange tijd erg lacherig over hem gedaan (heb ik ongetwijfeld ook aan meegedaan) en kijk nu wat voor een topper hij is.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Als je ook ziet wat voor potige kerel het is geworden. Ikzelf had hem in ieder geval nooit zo goed verwacht. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
IMO is het Van Bommel óf De Jong. En aangezien De Jong veel meer waarde heeft voor de toekomst kies ik met volle overtuiging voor Nigel. Maar Van Marwijk zal Van Bommel er niet snel uithalen. Maar hij moet ook zien dat een linkspoot op de het middenveld een pre is.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is tijdens de toppers steevast een van de beste spelers op het veld. Zijn tackles zijn van zeer grote klasse. Soms pakt ie wel eens de man mee, maar daar wordt in Nederland op dit moment ook veel te overdreven over gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Beest
![]() Bommel - de Jong is een ijzersterk duo. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pakt te veel kaarten
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Baas.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
3 voor hem.
Maar Scholes staat alweer op 7 bijv. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik deed een dammetje
nu serieus is aan een heel sterk seizoen bezig, laatst waren ze ook vol lof over hem bij match of the day. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is gewoon maar voor een miljoentje of wat naar HSV gegaan
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hoi
|
Baas op het middenveld.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En mensen die hem uit Oranje wilden hebben omdat hij wel eens een grove overtreding maakt. Als zo'n speler bij de tegenstander speelt hemelen we hem allemaal op en zeggen we "Zo'n speler mist Nederland echt."
De Jong is een baas. Een van de besten op zijn positie. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
de Jong is gewoon een type Davids eigenlijk. Een echte killer en die heeft Oranje gewoon nodig
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
volgens mij speelt hij helemaal niet zo vaak bij city. alleen als ze een tank nodig hebben stellen ze hem op. Eigenlijk heeft Arsenal ook zo'n speler nodig die de bal pakt en hem inlevert bij een fabregas of een andere technicus
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
![]() 12 van de 14 wedstrijden. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
!
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
En u bent de zwakste...
Tot ziens! |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/173582/De-Jong-kan-beste-Europese-middenvelder-worden.htm
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
hm speelt toch wel regematig dus.
Ik meen mij te herinneren dat ij aan begin bvan het seizoen op de bank zat dit is blijkbaar veranderd positief dus, zeker met oog op wk. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij is zelfs reserve aanvoerder bij City...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Eerste drie wedstrijden bank ja, daarna gewoon vaste basisplaats.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Kompany, Given en Ireland hebben de band ook al gedragen bij afwezigheid van Toure. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Begint wel serieus een baas te worden idd. De stap naar de EPL was een verstandige, hij past in dat voetbal.
Over baas gesproken, z'n foute sikje en snorretje helpen ook mee.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() ![]() Wat een verschil. Jongetje -> Man. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Leuk en aardig maar dat schaamhaar rond zn mond is echt episch fout
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heraclied
|
altijd al een topper in wording geweest, Viera was ook al heel lang een grote fan van hem, volgde hem continu.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij was ook altijd al matties met Henry vroeger.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ben benieuwd of ie de concurrentie met Vieira gaat winnen op het middenveld.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zou me verbazen als hij dat verliest. Vieira is aardig uitgerangeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
), met alle respect.
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik vond hem toch wel weer sterk hoor tegen Man Utd.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ongelofelijk wat voor ontwikkeling hijj heeft doorgemaakt inderdaad, hij is beter dan Van Bommel imo.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Over all niet, maar dat kan nog, verdedigend wel.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Nigel
![]() Hoop dat hij kan blijven staat, Mancini heb ik wel hoog in het vaandel staan, dus hopelijk laat hij hem niet snel vallen. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nigel de Jong: The Beast from the Blues!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|