![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Seizoen 1984-1986 sc Heerenveen 43 (7) 1986-1987 Heracles Almelo 31 (9) 1987-1994 sc Heerenveen 211 (31) Getrainde clubs 1994-2001 sc Heerenveen (assistent) 2001-2004 Heracles Almelo 2004-2008 sc Heerenveen 2008 Feyenoord 2009 Heracles Almelo Erelijst * Finalist KNVB-beker: 1997 (sc Heerenveen) * Nacompetitie: 2003, 2004 (Heracles Almelo) * Plaatsing UEFA Cup: 2005, 2006, 2007, 2008 (sc Heerenveen). Jammer dat hij het bij Feyenoord niet heeft kunnen laten zien, wat hij bij SCH en Heracles wel heeft laten zien. Een topic is wel op zijn plaats. Heerlijk commentaar ook over de trainer van Roda: ''Wat een vervelende kerel is het ook''.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
haha, die Verbeek!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hah
zei ie dat ja ?Eens even terug zoeken dan
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Holland!
|
Wtf Verbeek
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hij heeft wel zelfkennis. Ik vind hem ook een vervelende vent.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
Die persconferentie
Verbeek die tot 10 ging tellen Anders had ie 'm neergehoekt gok ik
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
De persconferentie kun je hier bekijken:
http://eredivisie.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-603310/ "Ik heb mijn trainersdiploma in Nederland gehaald en niet in België. Ik heb dus een andere wedstrijd gezien." Wat een held.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Verbeek
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ik ben fan.
Dit dus. Zeer indrukwekkend wat hij op dit moment, met zeer bescheiden middelen, presteert met Heracles. Jammer dat het bij Feyenoord is mislukt.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar die Van Veldhoven had wel gelijk dat Heracles scoorde door fouten van Roda.
Die goal van Everton was een fout van Castro/De Fauw en die goal van Overtoom was een keepersfout. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Whehe, geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vond het maar treurig. Als je je zo laat opfokken om een paar opmerkingen, terwijl hij niet eens rare dingen zei..
Gewoon een knuppel, ben blij dat 'ie weg is. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Verbeek
Koning .
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Wij zijn blij met hem
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Goed ook dat hij zelf het boetekleed aantrok na ongelukkige wissels.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hahaha
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
![]() Figuren als Verbeek met het hart op de tong, geven tenminste nog een beetje kleur aan het trainersgilde. Omdat ze in de voetballerij tegenwoordig allemaal zijn geïnstrueerd door mediatraining hoor je bijna alleen nog maar clichégelul na afloop. Uiteraard gaat dit muisje nog een staartje krijgen, en zal het CBV Verbeek wel op de vingers tikken wegens 'oncollegiaal gedrag'.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die van Veldhoven laat elke week weer zien totaal geen benul van voetbal te hebben. Zoals Aad de Mos net op EL zegt: wedstrijden lezen is hem wereldvreemd. Hij zit volgens mij meer als supporter op de bank dan als oefenmeester. Verbeek had wel ietsje kalmer kunnen reageren, maar van Veldhoven kan dr zelf ook wat van (Sollied vs Veldhoven).
Ik heb me kostelijk vermaakt in elk geval. En de winnende coach heeft inderdaad altijd gelijk
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Roda heeft leuke kansen gecreëerd gedurende de wedstrijd, maar heeft op het laatste kwartier na, geen moment veldoverwicht gehad.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Hup Holland!
|
Misschien dat die 2 voor de persconferentie al woorden hadden gewisseld.. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Het is bij Verbeek ook altijd zo gespeeld heb ik het idee. Zoals bijvoorbeeld de rode kaart van Pieckenhagen tegen PSV, dat hij even in de camera kijkt of hij wel in beeld is.
Gisteren was weer een staaltje imagebuilding. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
nep-fries
|
v. Veldhoven... Knock out!
![]() Verbeek |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kinderachtig en tevens onprofessioneel en oncollegiaal gedoe.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Verbeek
Daar hebben we het over 20 jaar nog over. (Helaas ook over zijn haar, met een korte coupe zou het ook uiterlijk een baas zijn )Die Van Veldhoven is niet helemaal 100 sowieso, die zegt soms dingen waarvan je je echt afvraagt of ie thuis aluhoedjes zit te vouwen als bezigheidstherapie/levensvervulling. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Moet zeggen dat ik het altijd al een topcoach vond. Feyenoord heeft gewoon een hele goede laten lopen. Verbeek doet het nu met veel minder toch bijzonder goed. Alleen hier heeft hij niet met bedettes te maken die al 4 jaar op hun retour zijn , maar jonge gretige spelers die dingen van hem aan nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Topcoach.
Tactisch is het een drama en ik herinner me ook nog een Fer op '10'. Dat 'ie ook nog eens ruzie maakt met jan alleman om niets, helpt ook niet echt.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou zal Verbeek vast wel eens een gekleurde bril op hebben, maar die Van Veldhoven heeft echt een reputatie. We herinneren ons vorig seizoen toch nog wel? Roda JC was toen in acute degradatienood; iets wat zich dit jaar maar zo weer kan herhalen. Die man had de gekste verhalen en kroop in een bizarre slachtofferrol.
Laat Verbeek maar schuiven: Heracles presteert heel knap onder zijn leiding. Ze mogen in Almelo zowaar heel voorzichtig over Europees voetbal gaan dromen. Als Heracles de huidige lijn voortzet en rond de 7e plaats eindigt, is dat een prestatie van formaat. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tja, slachtofferrol of niet, Roda werd toen wel een beetje dik genaaid op het einde. Kan me een goal herinneren van 3 meter buitenspel of zo, en zelfs in de alles beslissende wedstrijd kregen zij een penalty tegen terwijl Hofland hands maakte.
Niet heel raar dat je op een gegeven moment er toch wat meer achter gaat zoeken. Het is verder wel gewoon een sukkeltje zonder enige uitstraling, maar Verbeek moet zich gewoon gedragen. Dit bevestigt alleen maar weer zijn eigen reputatie. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Had Van Veldhoven trouwens ook niet iets soortgelijks met Perez, die hem ook iets van mafkees of idioot ofzo noemde? |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Tactisch vind ik het ook geen drama overigens, zaken waarop is gehamerd zag je eigenlijk vanaf speelronde 1 terug in het spel van Heracles. Ook individueel zag je al snel progressie op onderdelen waar Verbeek op hamerde. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Was na afloop van Twente-Roda vorig seizoen waarin Twente zeer eenvoudig met 4-2 won en van Veldhoven vervolgens vond dat Roda het beste spel en de grootste kansen had en zij recht hadden op de overwinning
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
http://www.youtube.com/watch?v=bJmWjDAcpZI |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Hij kondigde vooraf ook hoe aanvallend en dergelijke hij zou gaan spelen, tja leuk allemaal, maar je moet voetballen naar de mogelijkheden van de selectie. Iets wat Vlemmings binnen één maand met dezelfde selectie lukte. Sindsdien spelen we misschien een stuk risicolozer en saaier, maar we geven ook tien keer zo weinig ruimte weg en halen tien keer zoveel punten. Tja, dan zat Verbeek er dus gewoon naast. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Heracles dit weekend de enige club zonder blessures binnen de selectie. Ook op dit punt lijkt Verbeek zijn gelijk te halen ten opzichte van vorig seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Verbeek heeft zijn lidmaatschap bij de CBV opgezegd. N.a.v. de persconferentie met van Veldhoven had hij een brief gekregen, met enkele zaken was hij het totaal niet eens.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Whehe en nu?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Niets een andere coach had zijn lidmaatschap ook wel eens opgezegd
|
|
|