Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28-11-09, 23:13   #1
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Gerrit Jan Alfons (Gertjan) Verbeek (Deventer, 1 augustus 1962) is een Nederlands voetbaltrainer. Als speler speelde hij voor sc Heerenveen en Heracles Almelo. In 1994 zette hij een punt achter zijn carrière en begon hij een carrière als trainer. In het seizoen 2008-2009 was hij als hoofdtrainer actief bij Feyenoord. Nadat Feyenoord echter halverwege het seizoen een zeer tegenvallende twaalfde plek bezette, zei de spelersgroep van Feyenoord "unaniem" het vertrouwen in Verbeek op. De directie van Feyenoord voelde zich verplicht Verbeek om die reden op non-actief te stellen. Eerder werkte hij in de hoedanigheid van hoofdtrainer ook bij sc Heerenveen en Heracles Almelo.
Professionele clubs
Seizoen
1984-1986 sc Heerenveen 43 (7)
1986-1987 Heracles Almelo 31 (9)
1987-1994 sc Heerenveen 211 (31)

Getrainde clubs
1994-2001 sc Heerenveen (assistent)
2001-2004 Heracles Almelo
2004-2008 sc Heerenveen
2008 Feyenoord
2009 Heracles Almelo

Erelijst

* Finalist KNVB-beker: 1997 (sc Heerenveen)
* Nacompetitie: 2003, 2004 (Heracles Almelo)
* Plaatsing UEFA Cup: 2005, 2006, 2007, 2008 (sc Heerenveen).

Jammer dat hij het bij Feyenoord niet heeft kunnen laten zien, wat hij bij SCH en Heracles wel heeft laten zien. Een topic is wel op zijn plaats.

Heerlijk commentaar ook over de trainer van Roda: ''Wat een vervelende kerel is het ook''.
Boris is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 28-11-09, 23:14   #2
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

haha, die Verbeek!

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-11-09, 23:19 big smile   #3
Hah zei ie dat ja ?

Eens even terug zoeken dan
D.Pelizzon is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-09, 23:21   #4
Hup Holland!

Wtf Verbeek
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 28-11-09, 23:22   #5
Hij heeft wel zelfkennis. Ik vind hem ook een vervelende vent.

Oud 28-11-09, 23:25   #6
Hup Holland!

Die persconferentie Verbeek die tot 10 ging tellen Anders had ie 'm neergehoekt gok ik
Oud 29-11-09, 00:16   #7
Yellow Trash

Rikketik's Voetbal Forum schermafbeelding

De persconferentie kun je hier bekijken:

http://eredivisie.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-603310/

"Ik heb mijn trainersdiploma in Nederland gehaald en niet in België. Ik heb dus een andere wedstrijd gezien." Wat een held.
Rikketik is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 00:35   #8
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Verbeek
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 00:53   #9
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben fan.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia
Verbeek

Dit dus. Zeer indrukwekkend wat hij op dit moment, met zeer bescheiden middelen, presteert met Heracles.

Jammer dat het bij Feyenoord is mislukt.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 01:19   #10
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar die Van Veldhoven had wel gelijk dat Heracles scoorde door fouten van Roda.

Die goal van Everton was een fout van Castro/De Fauw en die goal van Overtoom was een keepersfout.

Oud 29-11-09, 01:54   #11
Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado
Die persconferentie Verbeek die tot 10 ging tellen Anders had ie 'm neergehoekt gok ik
markoalmelo is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 03:18 big smile   #12
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Whehe, geweldig.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 03:26   #13
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond het maar treurig. Als je je zo laat opfokken om een paar opmerkingen, terwijl hij niet eens rare dingen zei..

Gewoon een knuppel, ben blij dat 'ie weg is.

Oud 29-11-09, 03:48   #14
Verbeek Koning .
Chuck Norris is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 03:52   #15
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Ik vond het maar treurig. Als je je zo laat opfokken om een paar opmerkingen, terwijl hij niet eens rare dingen zei..

Jammer dat hij alle problemen niet kan oplossen bij feyenoord, net als Been.

Wij zijn blij met hem

Oud 29-11-09, 03:59 wink   #16
Prima Deluxe.

Goed ook dat hij zelf het boetekleed aantrok na ongelukkige wissels.
Oud 29-11-09, 09:34 big smile   #17
Hahaha .
venomsnake is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 09:42 big smile   #18
Prima Deluxe.

Oud 29-11-09, 11:48   #19

Inderdaad. Het is eigenlijk gewoon een stuk gajes. Weer typisch dat hij probeert te scoren via een trainer die toch niet zo goed ligt bij het Nederlandse publiek. Bij een populair iemand zal hij het niet snel doen, want dan scoor je niet zo makkelijk punten.
Barnet_Bee is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 11:49   #20
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Inderdaad. Van Veldhoven is een rare gozer, maar wat hij bij die persconferentie zei klopte in grote lijnen wel. Natuurlijk was het wat gekleurd, maar de reactie van Verbeek daarop was echt belachelijk. Verbeek toonde maar weer eens aan een veel te kort lontje te hebben en daarom niet geschikt te zijn voor de absolute top.
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 12:22   #21

Oorspronkelijk geplaatst door Plato1980

Verbeek toonde maar weer eens aan een veel te kort lontje te hebben en daarom niet geschikt te zijn voor de absolute top.
Louis van Gaal is in jouw visie zeker ook ongeschikt voor de top?

Figuren als Verbeek met het hart op de tong, geven tenminste nog een beetje kleur aan het trainersgilde. Omdat ze in de voetballerij tegenwoordig allemaal zijn geïnstrueerd door mediatraining hoor je bijna alleen nog maar clichégelul na afloop.

Uiteraard gaat dit muisje nog een staartje krijgen, en zal het CBV Verbeek wel op de vingers tikken wegens 'oncollegiaal gedrag'.
Mugger is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 12:26 wink   #22

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Die van Veldhoven laat elke week weer zien totaal geen benul van voetbal te hebben. Zoals Aad de Mos net op EL zegt: wedstrijden lezen is hem wereldvreemd. Hij zit volgens mij meer als supporter op de bank dan als oefenmeester. Verbeek had wel ietsje kalmer kunnen reageren, maar van Veldhoven kan dr zelf ook wat van (Sollied vs Veldhoven).

Ik heb me kostelijk vermaakt in elk geval. En de winnende coach heeft inderdaad altijd gelijk

Oud 29-11-09, 12:27   #23

Inderdaad. Van Veldhoven is een rare gozer, maar wat hij bij die persconferentie zei klopte in grote lijnen wel. Natuurlijk was het wat gekleurd, maar de reactie van Verbeek daarop was echt belachelijk. Verbeek toonde maar weer eens aan een veel te kort lontje te hebben en daarom niet geschikt te zijn voor de absolute top.
Wat hij zei klopte helemaal niet Roda heeft leuke kansen gecreëerd gedurende de wedstrijd, maar heeft op het laatste kwartier na, geen moment veldoverwicht gehad.

Oud 29-11-09, 12:27   #24
Hup Holland!

Ik snapte het ook niet zo. Toen EL speciaal die persconferentie nog even liet zien dacht ik dat die idioot van een Van Veldhoven weer rare dingen zou gaan zeggen. Maar dat viel wel mee, vervolgens reageert Verbeek alsof dat wel het geval was.

Misschien dat die 2 voor de persconferentie al woorden hadden gewisseld..
Oud 29-11-09, 12:28   #25
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Damzkie
Wat hij zei klopte helemaal niet Roda heeft leuke kansen gecreëerd gedurende de wedstrijd, maar heeft op het laatste kwartier na, geen moment veldoverwicht gehad.
Dat van dat veldoverwicht was inderdaad gekleurd, net zoals de opmerking van Verbeek dat Roda 75 minuten niets te zeggen had gekleurd was. Wat dat betreft zijn ze beiden even subjectief, wat ook logisch is, dat is echter nog geen reden voor het onbehoorlijke gedrag van Verbeek.
Oud 29-11-09, 12:30   #26
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Mugger

Louis van Gaal is in jouw visie zeker ook ongeschikt voor de top?
Zijn gedrag richting de media heeft hem denk ik bij Barcelona, het Nederlands elftal en Bayern veel krediet gekost en is volgens mij een reden geweest dat hij tussen 2002 en 2009 niet bij de absolute top gewerkt heeft.
Oud 29-11-09, 12:31   #27

Dat van dat veldoverwicht was inderdaad gekleurd, net zoals de opmerking van Verbeek dat Roda 75 minuten niets te zeggen had gekleurd was. Wat dat betreft zijn ze beiden even subjectief, wat ook lohisch is, dat is echter nog geen reden voor het onbehoorlijke gedrag van Verbeek.
Mwoah, zoals ik zei, van Van Veldhoven is ook nog wel een mooie compilatie te maken wat dat betreft. Denk overigens ook dat ze eerder gedonder hebben gehad tijdens de wedstrijd.

Oud 29-11-09, 12:32   #28
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Damzkie
Mwoah, zoals ik zei, van Van Veldhoven is ook nog wel een mooie compilatie te maken wat dat betreft. Denk overigens ook dat ze eerder gedonder hebben gehad tijdens de wedstrijd.
Ik wil Van Veldhoven ook helemaal niet verdedigen hoor, het is zoals ik al zei een rare gozer, maar juist bij die persconferentie zei hij helemaal niet van die rare dingen, terwijl Verbeek er als een dolle hond bovenop dook.
Oud 29-11-09, 23:19   #29
Het is bij Verbeek ook altijd zo gespeeld heb ik het idee. Zoals bijvoorbeeld de rode kaart van Pieckenhagen tegen PSV, dat hij even in de camera kijkt of hij wel in beeld is.

Gisteren was weer een staaltje imagebuilding.

Oud 30-11-09, 13:06 wink   #30
nep-fries

v. Veldhoven... Knock out!

Verbeek
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 13:53 surprise   #31
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Kinderachtig en tevens onprofessioneel en oncollegiaal gedoe.
damsko is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 14:22   #32
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door damsko
Kinderachtig en tevens onprofessioneel en oncollegiaal gedoe.
Maar toch wel erg grappig
Zjakkie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 15:23   #33
Verbeek Daar hebben we het over 20 jaar nog over. (Helaas ook over zijn haar, met een korte coupe zou het ook uiterlijk een baas zijn )

Die Van Veldhoven is niet helemaal 100 sowieso, die zegt soms dingen waarvan je je echt afvraagt of ie thuis aluhoedjes zit te vouwen als bezigheidstherapie/levensvervulling.
Mwanatabu is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 15:56   #34

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Moet zeggen dat ik het altijd al een topcoach vond. Feyenoord heeft gewoon een hele goede laten lopen. Verbeek doet het nu met veel minder toch bijzonder goed. Alleen hier heeft hij niet met bedettes te maken die al 4 jaar op hun retour zijn , maar jonge gretige spelers die dingen van hem aan nemen.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 16:21   #35

Topcoach.

Tactisch is het een drama en ik herinner me ook nog een Fer op '10'. Dat 'ie ook nog eens ruzie maakt met jan alleman om niets, helpt ook niet echt.

Oud 30-11-09, 16:38 wink   #36

Elfletterig's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou zal Verbeek vast wel eens een gekleurde bril op hebben, maar die Van Veldhoven heeft echt een reputatie. We herinneren ons vorig seizoen toch nog wel? Roda JC was toen in acute degradatienood; iets wat zich dit jaar maar zo weer kan herhalen. Die man had de gekste verhalen en kroop in een bizarre slachtofferrol.

Laat Verbeek maar schuiven: Heracles presteert heel knap onder zijn leiding. Ze mogen in Almelo zowaar heel voorzichtig over Europees voetbal gaan dromen. Als Heracles de huidige lijn voortzet en rond de 7e plaats eindigt, is dat een prestatie van formaat.
Elfletterig is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 16:48   #37

Tja, slachtofferrol of niet, Roda werd toen wel een beetje dik genaaid op het einde. Kan me een goal herinneren van 3 meter buitenspel of zo, en zelfs in de alles beslissende wedstrijd kregen zij een penalty tegen terwijl Hofland hands maakte.

Niet heel raar dat je op een gegeven moment er toch wat meer achter gaat zoeken.

Het is verder wel gewoon een sukkeltje zonder enige uitstraling, maar Verbeek moet zich gewoon gedragen. Dit bevestigt alleen maar weer zijn eigen reputatie.

Oud 30-11-09, 16:51   #38

Zijn gedrag richting de media heeft hem denk ik bij Barcelona, het Nederlands elftal en Bayern veel krediet gekost en is volgens mij een reden geweest dat hij tussen 2002 en 2009 niet bij de absolute top gewerkt heeft.
Zou eens in het Engelse voetbal van de afgelopen jaren rondkijken, en dan speciaal naar de coaches van de top4 van de laatste seizoenen.

Had Van Veldhoven trouwens ook niet iets soortgelijks met Perez, die hem ook iets van mafkees of idioot ofzo noemde?
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 16:53   #39
Prima Deluxe.

Topcoach.

Tactisch is het een drama en ik herinner me ook nog een Fer op '10'. Dat 'ie ook nog eens ruzie maakt met jan alleman om niets, helpt ook niet echt.
Toch loopt diezelfde Fer weg met Verbeek, evenals Wijnaldum.

Tactisch vind ik het ook geen drama overigens, zaken waarop is gehamerd zag je eigenlijk vanaf speelronde 1 terug in het spel van Heracles. Ook individueel zag je al snel progressie op onderdelen waar Verbeek op hamerde.
Oud 30-11-09, 16:58   #40
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice

Zou eens in het Engelse voetbal van de afgelopen jaren rondkijken, en dan speciaal naar de coaches van de top4 van de laatste seizoenen.

Had Van Veldhoven trouwens ook niet iets soortgelijks met Perez, die hem ook iets van mafkees of idioot ofzo noemde?
'Hij is gek die gozer!'

Was na afloop van Twente-Roda vorig seizoen waarin Twente zeer eenvoudig met 4-2 won en van Veldhoven vervolgens vond dat Roda het beste spel en de grootste kansen had en zij recht hadden op de overwinning
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 17:01   #41
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice

Yep.

http://www.youtube.com/watch?v=bJmWjDAcpZI
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 18:14   #42
Oorspronkelijk geplaatst door Blawh

Toch loopt diezelfde Fer weg met Verbeek, evenals Wijnaldum.

Tactisch vind ik het ook geen drama overigens, zaken waarop is gehamerd zag je eigenlijk vanaf speelronde 1 terug in het spel van Heracles. Ook individueel zag je al snel progressie op onderdelen waar Verbeek op hamerde.
En dat zag je ook bij Feyenoord vanaf het begin vond ik. Ze hadden vooral in het begin veelbelovend spel waarin spelers elkaar goed vonden en hun rol keurig wisten en uitspeelden, maar gewoon veel pech. Momenteel is het andersom: kutvoetbal en desondanks de punten mee naar huis.
Oud 30-11-09, 18:20   #43
nep-fries

Topcoach.

och.. hij deed eens een verkeerde zet. soms moet je dingen uit proberen als je krap zit of als het niet loopt. gelukkig zijn er ook genoeg feyenoordfans die wel zagen dat het echt niet aan verbeek lag. Feyenoord mag blij zijn als ze straks geen rollators meer hoeven te leasen.
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 18:20   #44

Oorspronkelijk geplaatst door Mwanatabu

En dat zag je ook bij Feyenoord vanaf het begin vond ik. Ze hadden vooral in het begin veelbelovend spel waarin spelers elkaar goed vonden en hun rol keurig wisten en uitspeelden, maar gewoon veel pech. Momenteel is het andersom: kutvoetbal en desondanks de punten mee naar huis.
Het was alleen veelbelovend omdat we vol op de aanval speelden en in het tempo van een straaljager. Barcelona kan dat misschien, maar Feyenoord toch echt niet. En daardoor verloren we tig keren. Al waren we een aantal keren ook niet fortuinlijk.

Hij kondigde vooraf ook hoe aanvallend en dergelijke hij zou gaan spelen, tja leuk allemaal, maar je moet voetballen naar de mogelijkheden van de selectie. Iets wat Vlemmings binnen één maand met dezelfde selectie lukte. Sindsdien spelen we misschien een stuk risicolozer en saaier, maar we geven ook tien keer zo weinig ruimte weg en halen tien keer zoveel punten. Tja, dan zat Verbeek er dus gewoon naast.

Oud 11-12-09, 18:23 wink   #45
Prima Deluxe.

Heracles dit weekend de enige club zonder blessures binnen de selectie. Ook op dit punt lijkt Verbeek zijn gelijk te halen ten opzichte van vorig seizoen.
Oud 16-12-09, 18:52 sad   #46
Prima Deluxe.

Verbeek heeft zijn lidmaatschap bij de CBV opgezegd. N.a.v. de persconferentie met van Veldhoven had hij een brief gekregen, met enkele zaken was hij het totaal niet eens.
Oud 16-12-09, 19:10   #47

Whehe en nu?

Oud 16-12-09, 19:20   #48
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Niets een andere coach had zijn lidmaatschap ook wel eens opgezegd
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-09, 19:23   #49
Oorspronkelijk geplaatst door Dos37
Niets een andere coach had zijn lidmaatschap ook wel eens opgezegd
Van Gaal
Oud 16-12-09, 19:57   #50
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Mwanatabu

Van Gaal
En Huub Stevens
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Voetbal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site