![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Binnenkort komt er trouwens een dvd uit over de jaren in de 4e liga:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
Reportage van ZDF over ultras in Duitsland met beelden van Fortuna Düsseldorf:
Wild Germany - ZDFneo - ZDFmediathek - ZDF Mediathek __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Wat beelden van afgelopen zaterdag:
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
Voor het eerst in 445 dagen thuis verloren! 2-3 tegen Paderborn
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Wat foto's nog uit Bochum:
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Haha baas
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Denk dat die voorlopig even niet in Köln hoeft te komen.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Goeie actie weer:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Altijd erg kunstzinnige foto's, dat Block 42 Foto's. Mooi!
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
Het gaat niet best laatste weken... hopen dat ze plek drie volhouden... wat zou het mooi zijn om promotie degradatie tegen Keulen te spelen!
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Dat zouden inderdaad prachtige wedstrijden zijn, al wil ik ze eigenlijk beiden in de Bundesliga zien.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Heb er een hard hoofd in. Vorig jaar een slechte start en een prima tweede seizoenshelft nu lijkt het andersom te zijn. Morgen in ieder geval geen punten laten liggen tegen Frankfurt.
|
|
|
|
|
|
#268 |
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
En te winnen. Dik. Bitte.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
||
|
|
|
|
|
#271 |
|
Winnen van streekgenoot Duisburg morgen, dan kan Fortuna mooi Hertha eruitgooien
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Beetje jammer dat de eredivisie ook morgenmiddag is, ik was er graag naartoe gegaan.
Edit: 'T is sowieso al uitverkocht, dus dat zou niet gegaan zijn. Laatst gewijzigd door Aufstieg; 05-05-12 om 18:25 |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Prachtig!
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Vanavond dus live op ARD ofzo. Het eerste relegationsspiel en eerlijk gezegd ben ik nog in dubio wie er moet winnen, ik vind het allebei wel toffe clubs eigenlijk.
Fortuna ligt dichterbij, dus die zou ik dan volgend seizoen een aantal keer kunnen bezoeken, maar een stad als Berlijn heeft gewoon een Bundesliga club nodig. Morgen gaan ook de resterende 10.000 kaarten in de vrije verkoop. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Oh, wat zijn ze dichtbij nu
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Moet te doen zijn met deze uitslag.
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
Ik heb het shirt
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik heb een vlag
Waren al 42.000 kaarten verkocht had ik gehoord? Gaat lekker daar!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik heb eigenlijk niet het idee dat Düsseldorf een echte voetbalstad is.
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Nou, dat vind ik wel meevallen. Leeft behoorlijk als je het mij vraagt.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Overal waar je loopt in Düsseldorf zie je wel iemand met een T-shirt van Fortuna.
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Ja volgens mij is Dusseldorf ook wel behoorlijk voetbalgek, zelfs toen ze nog 3e liga speelden en ik in Dusseldorf kwam (niet op voetbaldagen) zag ik altijd wel iemand met een shirtje lopen ofzo. Wedstrijd is inmiddels ook uitverkocht.
__________________ I never set out to be weird. It was always other people who called me weird. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Nur noch 90 Minuten bis zum Aufstieg! En zo is het maar net
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Ik ga dinsdag in de Altstadt kijken.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Ja kaartjes voor de wedstrijd zat er niet in, maar ik woon er niet zover vandaan en vind het een leuke club + dito sfeer.
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
M'n buurman had een kaartje voor me geregeld. Hopelijk wordt het dus geen enorme deceptie.
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
Live op ARD. Hup Düsseldorf
![]() Edit: Nu gelijk een doelpunt, 2-1!!! |
|
|
|
|
|
#292 |
|
En na 15 jaar weer terug in de Bundesliga.
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Heerlijk feest gister, fakkels, lui op het veld, alles
![]() Nog naar de Altstadt geweest, een groot gekkenhuis. Fortuna schafft den Aufstieg!
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Leuk voor je
![]() Op TV was het al mooi om te zien.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#297 | |||
|
|
Mega-Skandal: Fans stürmten Platz 1 Minute vor Abpfiff! Hertha -Protest nach Düsseldorf-Aufstieg - Bundesliga - Bild.de
|
|||
|
|
|
|
|
#298 |
|
Wat een gekkenhuis man, haha! Ben zelf op groot scherm gaan kijken bij Stahlwerk en na de wedstrijd met de U-bahn naar de Altstadt
. Dat we levend aangekomen zijn met dat ding is een wonder. Die wedstrijd, slecht voetbal van Fortuna, kaarten, spanning, fans die het bijna 2x verneuken, 7 minuten blessuretijd, 1 goal verschil.
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Tuurlijk. Dat is weer het enige waar ze het over kunnen hebben. Het was toch een super spontaan feestje
![]() Fans die zich gisteren echt misdragen hebben komen wel uit Berlijn. Hoe stom kun je zijn om - wanneer je team de 2-2 maakt - weer van alles het veld op te gooien.. __________________ I never set out to be weird. It was always other people who called me weird. |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Ik weet zeker dat er geen protest geweest was als ze die 2-3 nog gemaakt hadden. Je hebt het gewoon zelf verpest prutsers.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Fortuna Dusseldorf topic die wahre Macht am Rhein
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |