![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]()
2005/06 PSV 18 2 Eredivisie 2006/07 PSV 10 1 Eredivisie 2006/07 FC Twente 14 1 Eredivisie 2007/08 PSV 16 0 Eredivisie 2008/09 Ajax 9 1 Eredivisie 2009/10 Ajax 9 1 Eredivisie Totaal: 76 6 TT slaat op een basisplaats, want die heeft hij (alweer) niet .Volgens mij wordt het niks meer met die jongen .
__________________ PSV | THFC |
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gevalletje Hersi. Erg veel belovend, maar het wordt hem niet met die jongen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Terwijl hij wel sterk speelde toen hij net terug was van die blessure vorig jaar. Het zit er echt in.... (maarja Sulejmani daar zit het eigenlijk ook wel in)
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
xxx
|
Tot die blessure had hij gewoon een basisplaats, maar echt overtuigend was het meestal niet. Nu zal het lastig worden om Urby uit de basis te spelen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Komt er niet meer in, middenveld staat gewoon goed nu.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Verstandig van hem om PSV te verlaten waar hij toch geen uitzicht op een basisplek had, maar waarom dan naar een club gaan met een gelijkwaardige selectie?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Toch nog 4 miljoen aan verdiend lees ik net, dacht altijd dat het veel minder was.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Voorlopig zie ik hem niet meer in de basis terugkeren, tenzij er eerst nog 3 andere middenvelders geblesseerd raken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zou hem proberen te verkopen in de winterstop. scheelt toch weer een paar ton op jaarbasis aan salaris voor een speler die weinig toevoegt aan Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Die jongen moet gewoon aan een leuke subtopper verkocht worden waar hij iedere week speelt.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Ik zou hem er best bij willen hebben eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
De overstap naar Ajax is uberhaupt stom geweest. Hij dacht daar wel even aan spelen toe te komen, terwijl het toch min of meer gelijkwaardige selecties zijn. Ging voor het geld en is gefaald.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dacht dat hij het wel zou redden.. Nu zit het er niet meer in ben ik bang.. We speelden de beste wedstrijden zonder hem en erg veel rendement heeft hij ook al niet.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zijn manco vind ik dat hij de bal zelden het werk laat doen. Hij gaat er altijd mee lopen als een postbode en brengt vaak ballen naar medespelers. Ook gaat het teveel in één tempo bij hem. Een te laag tempo uiteraard, en dan ga je het niet redden bij Ajax.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bij twente deed hij het aardig goed, het nadeel is dat hij heel erg blessuregevoelig is, dus je kunt ook niet echt op hem bouwen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oh, en hij is fucking lelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Go Your Own Way
|
Ik denk dat Lindgren het een beetje verpest heeft bij Groningen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoi
|
Wie?
![]() DAM en Reker hebben tot nu toe gelijk, en Afellay ongelijk.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Talent heeft 'ie wel, maar dat hebben voetballers als Medunjanin en Said Boutahar ook. Het is niet genoeg. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
En zo zit je voor de 2e keer bij het B elftal
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij moet het kracht honk in en spieren kweken. Voetballend is hij top alleen fysiek loopt hij 3 jaar achter. En dat corrigeer je niet met je voetballende kwaliteiten.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
|
Aissati: verkeerde houding bij PSV
12 november 2009 RvN ELF voetbal Achteraf gezien realiseert Aissati zich dat zijn houding bij PSV niet goed was, zo laat hij weten in een interview met ELF: "Pas nadat ik PSV had verlaten, besefte ik dat Ronald Koeman altijd goed voor me was. In die tijd zag ik dat niet. Ik was altijd chagrijning, vond dat hij me geen kansen gaf. Nu zie ik in, dat hij me fair heeft behandeld. Het kwam er alleen niet uit." PSV Netwerk De treinreizen tussen Eindhoven en Utrecht maakten zijn hoofd leeg. "Ik mocht van mijn moeder thuis niet chagrijning zijn. Ze zei steeds: 'Je bent jong, jouw tijd komt nog wel. Veel jongens van jouw leeftijd zitten op school, jij mag voetballen. Niet klagen dus.' Ze had gelijk." Jankerd Gelukkig kan hij bij de Afrika Cup wel een paar wedstrijden op rij in de basis staan |
|
|
|
|
|
#34 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
|
Ja
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lijkt er op dat hij spijt heeft van zijn overgang. En terecht.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
Had gewoon het geduld moeten hebben of naar een subtopper moeten gaan. Maar meneer werd opgehemeld na een leuke wedstrijd tegen Milan, had frustraties tegenover trainers die niet terecht waren en dacht wel even de grote man te kunnen worden bij Ajax. Dan is een grote zak geld erbij natuurlijk ook niet mis... |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Speelde vandaag best een goede wedstrijd werd ook beloond met een goal.
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoi
|
Ojee, straks krijgen we weer een 'dikke middelvinger naar alle haters'.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dikke middelvinger naar alle haters!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vandaag eerste helft niet slecht. Verdedigend moet hij wat slimmer worden. Niet eerst kijken maar direct reageren en een gat dichtlopen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Ik vond 'm wederom matig..
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banned
|
Stiekum had hij gewoon graag samen met Bakkal en Engelaar gespeeld in Eindhoven
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ismail Aissati #1: Het lukt hem weer niet, gaat het ooit nog lukken?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|