![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam Ricky van Wolfswinkel Geboortedatum 27 januari 1989 Geboorteplaats Woudenberg, Nederland Lengte 185 cm 2007/08 Vitesse 1 0 Eredivisie 2008/09 Vitesse 32 8 Eredivisie 2009/10 FC Utrecht 11 4 Eredivisie
Goede spits. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Je ziet dat het een echte spits is, staat vaak op de goede plaats. Mist m.i. nog iets te veel kansen, maar kan zich in Utrecht daar in alle rust in ontwikkelen.
Volgensmij ook wel een verstandige jongen, blijft nog wel een seizoen of anderhalf in Utrecht. Zou me niks verbazen als hij daarna naar Feyenoord of PSV gaat. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nog even een seizoen langer in Utrecht lijkt me zeer verstandig. Sterker worden en niet elders ondersneeuwen!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Laat hem maar eerst bij Utrecht lekker presteren voordat je naar een club als Celtic gaat, verneuk jeje hele carriere mee.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goede speler, maar denk niet dat het ooit een echte topper zal worden.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben benieuwd of hij dit weekend weer een basisplek krijgt; speelde zondag toch niet slecht?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mist nog teveel (simpele) kansen, jammer genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Die gast heeft echt geen bal goed geraakt. Is Ricky nou zo slecht, of is Maarten nou zo goed? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Belachelijk behandeld door Du Chatinier. Oke, hij was wat minder de afgelopen tijd maar om hem dan te vervangen en weer voor de leeuwen te gooien is echt ronduit belachelijk. Moet nog zien of hij er weer bovenop komt, heeft iig wat zelfvertrouwen nodig.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij werd voor de leeuwen gegooid omdat VDB ziek was hè.
Maarja, qua loopacties en positiekiezen vind ik V. Wolfswinkel heel goed, maar het afronden moet echt stukken beter. En dat is niet alleen gebaseerd op zondag hoewel hij er daar een stuk of 5 had kunnen maken, maar ook vooral op zijn Vitesse-tijd. Hij maakt telkens de verkeerde keuze. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Ricky komt er wel, maar heeft nog tijd nodig. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vandaag echt geen enkele bal geraakt. Lijkt eerder een dalende dan een stijgende lijn dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoeveel heeft Utrecht ook alweer neer moeten leggen?
Hij valt dit seizoen iig godsgruwelijk tegen. En bij Vitesse voorspelde ik hem nog een mooie toekomst.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het is gewoon een zwaar overschatte voetballer dat vond ik al toe hij nog bij Vitess zat.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Voor een 20-jarige is hij al behoorlijk ver, dat hij er nu nog niet staat zegt niet direct dat hij er niets van kan en niet later vrij goed wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien bij Jong Oranje dit seizoen bij Utrecht is de productie tot nu toe nog maar 6 goals met nog maar 3 wedstrijden te gaan.
Volgend seizoen is het aan hem om het te laten zien. Toch vreemd dat Celtic o.a nog intresse in hem had in de winterstop. Zijn treffers bij Vitesse waren dan ook meer intikkers zijn goal tegen Vitesse dit jaar was er ook zo 1. maar ja kijk naar Junker iemand moet die bal er wel inprikken. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
TT Change: Geleidelijk naar TOP.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Grunn had ook interesse in die tijd. Vond ik toen al niet de moeite waard. Niet dat Matavz nou zo'n topper is, maar toch. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Krijgt amper tot geen goeie ballen, gaat zich daarom teveel bemoeien met de opbouw van achteruit, en staat daarom weer nooit in de 16 als ie er moet staan.
Moet ook meer body krijgen, en minder snel gaan huilen, dan komt Ricky er echt nog wel. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zie zijn kwaliteiten niet, vind hem maar overhyped.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ach, dit zegt niks natuurlijk. Toen Ruud van Nistelrooij 20 was speelde hij bij FC Den Bosch, en toen Huntelaar 20 was speelde hij bij AGOVV.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vandaag wel een mooie goal hoor.
Positieve afsluiting van een slecht seizoen. Heeft dit jaar veel te veel kansen nodig gehad. Snel vergeten en op naar volgend jaar. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Scoort ineens wel weer 2x in twee duels. Hij kan het nog.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij blijft enorm jong, een 'rampjaar' kan hem overkomen. Tot dit jaar ging alles wel enorm voor de wind voor hem.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Gewoon een prima seizoen uiteindelijk, mensen die verwacht hadden dat ie er wel even 20 zou maken zijn gewoon gek.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vandaag weer twee goals, vier uit vier nu + een assist.
Seizoen dus toch op een positieve noot afgesloten. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vandaag weer twee goals, vier uit vier nu + een assist.
Seizoen dus toch op een positieve noot afgesloten. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
-whoops, verkeerde topic-
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik hoop het niet.
Heeft de fysiek van een klein jochie en gedraagt zich er ook naar. Scoren doet ie ook te weinig... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moet wel een keer het krachthonk in, ja.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nee, zal die ook nooit worden...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gaat te kort komen voor de echte top.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vind ik te voorbarig hoor.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Ik heb zondag even in De Kuip op hem zitten letten, en ik zag er eigenlijk wel een toekomstige topspits in.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik moet erbij zeggen dat ik hem niet echt van dichtbij volg, maar ik heb nog geen enkele keer iets gezien wat erop wijst dat hij ooit verder komt dan de Nederlandse subtop. Vandaag ook weer totaal niet scherp en te laat bij elke bal.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Spits in het Nederlands Elftal zijn is ook niet makkelijk, hoeveel goede ballen heeft ie gehad gisteren ?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Eigenlijk dit ja.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
"The powerfully built forward"
?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
9 doelpunten in 8 officiële wedstrijden dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Deze jongen komt er wel,groot talent.
Zou dit seizoen nog lekker bij utrecht blijven,goed voor zijn ontwikkeling. __________________ “Lagáán joh, |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ricky van Wolfswinkel: Geleidelijk naar de top en Oranje.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|