![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die reactie ook, vooral geen zorgen maken Tönnies..
![]() Hoe krijg je nu zo'n schuld? Verkeerde mensen aan het roer, toch teveel leunen op één sponsor? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De zoveelste club in zwaar weer...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gaat inderdaad lekker de laatste tijd. Vage crisis.
Als Real Madrid nou ook even om zou vallen... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zal weer mooie beelden opleveren, maar liever niet zie de derby liever niet verdwijnen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heeft me altijd al verbaasd dat dit bericht over S04 nu pas komt, gevoelsmatig moest het een keer fout lopen daar.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gazprom maffia, had niets anders verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Schalke mag niet kapot.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ze hebben toch een peperduur stadion?
Hebben ze daar zelf ook delen van in bezit, anders kun je dat wel afstoten. Wist trouwens niet eens dat het daar slecht ging. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Belachelijk bedrag zeg ook weer, hoe kan je zoiets nou zo op laten lopen
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Hoe zit dat met Gazprom inderdaad?
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Kuranyi verkoopt even een paar auto's en alles is weer in orde.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoor ook geruchten dat ze Neuer als nog aan Bayern willen verkopen voor ca 18 miljoen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het is maar 150 miljoen oid. Voor dat soort clubs wordt er wel een uitzondering gemaakt.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borussia Dortmund is er ook nog steeds en die hebben ook zo'n schuld geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En real niet te vergeten
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Van Schalke zou ik nou niet echt spelers weten waarvoor clubs in de rij gaan staan mochten ze in de verkoop gaan. Rafinha? Rakitic? |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
__________________ Trots, da\'w veur Twente bint! Maak oons nie uut, wat ie d\'r van vind! |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geen zorgen met een schuld van 237 miljoen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Helemaal gemist dit
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een club als S04 zal echt niet omvallen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Inderdaad, supportersschare van heb ik jou daar.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben ook fan
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ook. Blau und Weiss ist ja der Himmel nur, Blau und Weiss ist uns're fussball garnitur!
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Laat de gezonde clubs maar overblijven
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja slim we hebben 137 miljoen schuld dus we lenen er ook nog even 10,5 miljoen bij.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
http://www.ruhrnachrichten.de/sport/schalke/news/art15837,727788
Wordt dus ook onderzoek gedaan naar de leiding gevenden nu. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Las gisteren dat Magath de halve selectie wil verkopen in Januari, vooral om de loonlasten met zo'n 20 miljoen te doen zakken
Maar goed, daar stond ook geen enkele speler bij die momenteel in het elftal staat, dus dat lijkt me niet meer dan logisch __________________ Droom alsof je eeuwig zou leven, leef alsof je morgen zou sterven ... F.S. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Magath lijkt me nou wel iemand die het ook effectief doet hoor. Bovendien heeft hij op sportief gebied carte blanche gekregen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Misschien kan 'ie samen met Jol een plan opstellen hoe dat moet
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Mooi
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Klopt, maar ik dacht dat er een shitload aan spelers einde contract waren. Die kun je dus nu al bijna gratis laten gaan
En ik denk dat er bij de brede middenmoot in Duitsland meer dan genoeg interesse is in spelers als Kobiashvilli, Rakitic, Rafinha e.d |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
FT Cadiz [0 - 14] Schalke
14' [0 - 1] K. Kuranyi 18' [0 - 2] J. Farfan 22' [0 - 3] Edu 31' [0 - 4] Edu 52' [0 - 5] V.M. Sanchez 55' [0 - 6] H. Altintop 59' [0 - 7] G. Asamoah 62' [0 - 8] H. Altintop 73' [0 - 9] G. Asamoah 79' [0 - 10] V.M. Sanchez 82' [0 - 11] G. Asamoah 84' [0 - 12] V.M. Sanchez 86' [0 - 13] H. Altintop 88' [0 - 14] G. Asamoah |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|