![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vond dit altijd wel een geinig topic.
Wat pareltjes: ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik weet niet of deze opmerkelijk is, iniedergeval wel grappig
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
AS LOMA MELDA
![]() Prachtig. Ik moest lachen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Was dat AS Loma spandoek bij de bekerfinale van Italië ofzo? Die werd toch in China afgewerkt?
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Italiaanse Super Cup werd in Peking gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
Ah, zat ik er niet heel ver vandaan. Silenus:
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
na dat 2 seizoenen geleden de feyenoorders de schuld van de nederlaag tegen sparta in de schoenen van Dick Jol wilde leggen, kwam het afgelopen seizoen dit spandoek tevoorschijn
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
misschien heel dom.
maar kan iemand die van Roma uitleggen? die van Dick Jol vond ik wel grappig trouwens.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het zou inderdaad fijn zijn als buitenlandse teksten ook vertaald werden.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Komop, deze zijn toch allemaal wel duidelijk?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
de 2 bovenste begrijp ik beiden niet als ik eerlijk moet zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
'Santos' was een toonaangevende ultra van Olympique Marseille die gevangen is genomen (in Madrid geloof ik). Alle tifoboys op hun achterste poten, waardoor er overal acties kwamen van 'Liberte pour Santos'. (Santos vrij, dus) Die Santos is echter wel een behoorlijk lelijke dude met een vieze paardenstaart, vandaar dat de supporters van PSG (=aartsrivaal van l'OM) die doeken omhoog hielden van 'Liberte pour le coiffeur de Santos'. Ofwel 'Laat de kapper van Santos vrij!' ![]() Vind 'm persoonlijk vrij hilarisch. En eh, AS LOMA MELDA is natuurlijk omdat de Chinezen de 'R' niet kunnen uitspreken. ![]() (Moet dus eigenlijk staan 'AS ROMA MERDA'...schijt as roma) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bovenste gaat om die Ultra leider van L'OM die toen in Madrid werd gearresteerd volgens mij.
__________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Madrid = Atletico - Marseille
En die spandoeken waren in Lyon, niet bij PSG. Verder klopt de uitleg
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sommige oud en bekend, maar wel grappige spandoeken
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hahaha die laatste
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuwe Vodafone reclame in Italie:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yr-2xG2UTLg[/youtube] (Gaat met name over die laatste 2 zinnen) De parodie: ![]() Iets ouder maar ook wel aardig is deze gericht aan Lippi, die weigert Cassano op te roepen terwijl de meeste Italianen dat wel zouden wensen:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Ik kan geen woord italiaans en frans ook niet
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het begrip "Strafschop" bij een wedstrijd van Juventus, samengevat door 2 fans bij Genoa - Udinese
![]() (Een penalty is het als Del Piero valt) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Van Footballculture |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Het is in zoverre opmerkelijk dat dit doek 4000 vierkante meter is en vraag me af of dat een wereldrecord is ..... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Denk het niet Tjekkie, Ajax had een keer een nog grotere geloof ik sowieso. ( Die was wel lelijk
)
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Deze bedoel ik. Lang niet zoveel werk als die van Twente maargoed het ging ze blijkbaar om de grootte.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Simpel is niet gelijk lelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vanuit het Ajax-topic:
![]() Geproduceerd door http://www.vblforum.nl/User-Raym-afca. Dit doek zullen we komend seizoen nog wel terugzien. .
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hoe groot is dat doek? En echt opmerkelijk vind ik het niet
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
Helemaal niet. Ik heb van Ajax ook hele mooie acties gezien ik vraag alleen wat er opmerkelijk aan is.
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
Maar ja het boeit me verder ook weinig. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
De oorspronkelijke plaats van finale (de Kuip in Rotterdam) werd het toneel voor la Grande Finale, waarin de winnaar zou worden gehuldigd. De winnaar werd uiteindelijk Ajax ( ) en die vond 1 huldiging in een leeg stadion niet genoeg, dus verplaatsten ze hun feestje naar Amsterdam. In Amsterdam deed Jan Vertonghen (figureert ook in het doek) opmerkelijke uitspraken. Namelijk: "Het zijn maar kut-kakkerlaken". |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
ja, ik vind het toch wel humor en moest lachen . Mooi bedacht .. Nee, niet dat echte haat , maar zulke dingen vind ik wel leuk om te zien en creatief .... |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jongens, het gaat hier om opmerkelijke spandoeken. Het TIFO-topic is een eindje verderop.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|