![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Officiële website Een matige start gehad dit jaar, maar Zwolle lijkt zich zich te herpakken. Zondag tegen Fortuna punten pakken
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tegen Sparta Nijkerk door het oog van de naald gekropen anders.... Maar ik gun het Jan Everse wel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Morgen naar Sittard toe, godverdomme 2.15 uur in de auto. En dan terwijl ik nu al weet dat het een gigantische zaadpot wordt. Het leven van een Zwolle supporter gaat niet over rozen
.Truste |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het zou leuk zijn als Zwolle ook eens een fatsoenlijke pot op de mat legt tegen een ploeg die GEEN Go Ahead Eagles heet. Misschien dat er dan nog een periodetitel in zit, dit seizoen?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ga tegen MVV weer naar Zwolle, heb toch een seizoenskaart. Hebben jullie er ook een? En zo ja, welk vak dan?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb zelf geen seizoenskaart, ga meestal thuiswedstrijden wel mee, en af en toe uit. 5 vrienden van me hebben er wel één, we zitten altijd in vak 5. jij?
Vandaag toch maar niet naar Sittard, de bob heeft een kater en zich verslapen .
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Ik zit in vak 15. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Zwolle!
Ik als bewoner van de regio (en Zwolle liefhebber) heb een zwak voor FC Zwolle!
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Zwolle gelukkig gewonnen. Hoe was het daar in Sittard Afwazig?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zoals ik eerder vaandaag heb vermeld ben ik helaas niet gegaan
.Een maatje van me is er wel geweest, ik zal hem zo eens smsen. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Schijnt weer een saaie wedstrijd te zijn geweest zoals voorspelt, Zwolle verdiend gewonnen. Er waren 40 supporters ofzo van Zwolle afgereisd naar Sittard
.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prima dat jullie de egels weer op hun plek te hebben, maar was het dan de bedoeling om ze periodekampioen te maken?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
![]() Voor de rest beetje saaie wedstrijd, Zwolle was beter, Sittard had wel kansen. Jammer dat als je na je auto loopt dat er ineens een groep van 60 man je op staat te wachten, terwijl we zelf met 15 waren.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Stond 5 man politie tussen met 2 honden. FS konden makkelijk er door breken en ons het veld overslaan, maar is uiteindelijk niet gebeurd. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jammer, dat soort geklooi rondom voetbalwedstrijden.
Maar goed dat Zwolle eindelijk eens overtuigend een wedstrijd wint. Werd hoog tijd. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gister bij Zwolle - MVV geweest, kwam een beetje laat binnen, heb de 1e 20 minuten gemist. Zwolle was veel beter, MVV maakte echt niks klaar. Het sfeertje gister was echt super, het is geen minuut stil geweest, zelfs na de onterechte 1-1 (vanuit een corner die uit een gestopte penal kwam) bleef iedereen op Noord een feestje bouwen. Uiteindelijk 2-1 geworden, geflatteerde uitslag voor zo`n kwaliteitsverschil.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het lijkt erop dat Zwolle de smaak heeft te pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wel verrassend dat Arne Slot op de bank zat vrijdag. Was toch wel gehaald voor de basis denk ik?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
0-0 tegen Omniworld is dan wel weer erg slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben er niet geweest, maar van horen zeggen was de wedstrijd van beide kanten tergend slecht. Vrijdag maar weer goedmaken dan.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Iemand nog de behoefte om iets te zeggen over de blamerende bekernederlaag tegen Jong De Graafschap?
Volgens mij moet Zwolle zo onderhand eens aan een andere trainer gaan denken ofzo. Lodeweges misschien? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tegen Excelsior verliezen kan.. Tegen veendam moet je eigenlijk winnen. En dan jong De Graafschap
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoe was het wedstrijdbeeld dan? Het is niet de 1e club die jong de graafschap uit heeft geschakeld
Everse is dus weg, wie zal zijn opvolger worden.... weer Lodeweges? |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Everse weg?
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Lodeweges lijkt me een goede optie ja, heeft ook een verleden bij Zwolle.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lodeweges lijkt me een prima keus. Maar dan moet die ook willen, hij komt natuurlijk vers van NEC en Zwolle is een flinke stap terug.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Jaap Stam kan natuurlijk ook.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zou bitterballen gaan gooien als ik Everse was
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat er iets moet veranderen bij FC Zwolle staat vast. Zwolle presteert dit seizoen duidelijk ver onder de maat. Frappant en bizar is dat ze wél van - op dat moment - koploper Go Ahead Eagles weten te winnen. Het zegt denk ik ook wel iets over de inzet en motivatie.
Mocht Lodeweges niet willen, dan ken ik nog wel een andere oud-Zwolle-trainer die momenteel werkloos thuis zit. Hint: zijn initialen zijn C.A.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jaap Stam als trainer, ben benieuwd hoe dat gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Hoe gaat het met de Sudaca´s?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vonk kandidaat bij Zwolle
Theo Vonk is een belangrijke kandidaat om trainer te worden bij FC Zwolle. Na het ontslag van Jan Everse zoekt de club uit de Jupiler League een nieuwe trainer. De 61-jarige Vonk heeft al een gesprek met de beleidsbepalers van Zwolle achter de rug, zo bevestigde interim-trainer Claus Boekweg aan RTL. Boekweg is momenteel samen met Jaap Stam verantwoordelijk voor het eerste elftal. Er moet echter een trainer komen die wel een diploma heeft om in het betaald voetbal te mogen werken. Vonk is momenteel clubloos. De ervaren trainer stond eerder aan het roer bij Sparta, FC Twente, het Spaanse Real Burgos, FC Groningen, AZ, Roda JC, Heracles Almelo en Eintracht Nordhorn in Duitsland. Tot afgelopen zomer was hij trainer van de zondagamateurs van SC Enschede. Zou meer een stroman zijn denk ik? |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Op een lokaal weblog lees ik het volgende bericht:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
WIE!?!
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
Hoe doet Guarino het?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hopelijk komen er geen rare krachten vrij bij Zwolle als ze voor vrijdag tegen ons(de graafschap) een nieuwe trainer hebben en van ons winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Was die Langeler al langer in beeld of is dat pas gebeurd nadat Theo Vonk min of meer had verklaard toch echt als driemanschap te willen werken (dus met veel inbreng)? Dit lijkt me typisch een stroman, al weet je het nooit. Dat werd van Gert Heerkes eerst ook gedacht bij Heracles.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zo! Dat was me ook wat hoor, met 1-4 winnen!
Knap gedaan hoor. Ook mooi overgespeeld bij de 2 laatste goals. Net zoals toen Danny een hakje wou doen, ging net iets te zacht.FC Zwolle
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Zwolle #1 Waar we de Egels weer op zijn plek hebben gezet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |