![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Banned
|
![]() Volledige naam: Dirk Kuijt Geboortedatum: 22 juli 1980 Geboorteplaats: Katwijk, Nederland Lengte: 184 cm Spelend bij: Liverpool Rugnummer: 18 Positie: Aanvaller/middenvelder Vorige clubs: Quick Boys, FC Utrecht en Feyenoord |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maak je er ook nog even een mooie OP van?
Ik weet wel een site waar nog mooie OP's te vinden zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Pff... beste vent, maar hij houdt onze Klaas uit de basis momenteel in het Nederlands elftal.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
|
op dit moment heb je meer aan dirk dan aan klaas jan in oranje
als je de ego van kjh zag in oranje bij vrije trap. niet best. |
|
|
|
|
|
#5 | |
Oh wat ben ik goed, gelijk banned
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Niks mis met een beetje gretigheid, lijkt me. Was nou ook niet zo'n situatie als met Sneijder en van Persie. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Matige spits. Redelijke rechtsbuiten/midden. Harde werker.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Visserszoon mis ik in de OP
(inplaats van Dirk dus)
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Cyberia zou over KJH nooit wat slechts zeggen
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
maar er zit wel een kern van waarheid in.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Loves C, R en M
|
Als-ie twee doelpunten van Rush's record staat, dan scheelt hij met aantal doelpunten ook niet veel van Owen. De absolute Europese topscorer van LFC is Gerrard (ik weet niet precies hoeveel hij op staat: een tijd geleden was hij Rush gepasseerd...).
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Met zijn doelpunt tegen Debreceni VSC (1-0 zege) op 16 september bracht Kuijt zijn totaal aantal goals in de Champions League op twaalf. Rush scoorde in zijn rijke loopbaan veertien Europa Cup I-doelpunten namens The Reds. Steven Gerrard voert de lijst aan met liefst 28 treffers.
http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/170688/Kuijt-Ongelooflijk-dat-ik-Rush-kan-evenaren.htm __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Blijft het geweldig doen en hopelijk blijft hij in de spits staan op het wk.
__________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Haha die Pennant
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij was dan ook de slechtste man op het veld. Grossierde in slechte keuzes en slechte aannames. Het spel ging volledig langs hem heen. Pas toen United moest komen kwam zijn werklust van pas en ging hij beter spelen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Katwijk
Tis wel te zien waar ie zn wijf vandaan heeft gehaald, typisch visserswijf
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Hup Holland!
|
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Loves C, R en M
|
Vanavond is hij trouwens captain. Best een aardige eer (betekent dat Gerrard en Carragher niet spelen). __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij is vanavond aanvoerder in de wedstrijd tegen Arsenal
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Loves C, R en M
|
![]()
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gescoord in de Merseyside derby, de 0-2. Doet-ie netjes.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Maxi viel wel al belabberd in dit weekend. Dirk moet beter dan dat kunnen, maar je hebt natuuurlijk de kans dat omdat het een nieuwe aankoop van Benitez is hij hem gewoon laat staan, ook al bakt hij er niks van.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij had meteen een signaal af kunnen geven dit weekend door een goal te maken net na de 1-1 bij Stoke, maar ja hij raakte de paal.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kuijt kan hem makkelijk hebben.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Zou er niet van opkijken eerlijk gezegd. Speelt al het hele seizoen allerbelabberdst.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Twee goals gisteren. De enige twee van de wedstrijd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Middelvinger voor alle haters!
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wereldspeler is het toch ook he.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die commentator die gisteren verslag deed:
''And he has been excellent this season''
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Net nu het heet onder z'n voeten begint te worden toont de visserszoon uit Katwijk z'n waarde. Wat een klasbak is het toch ook.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
the fisherman's son from Katwijk
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Prikt er vandaag toch weer 1 in.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel weer belangrijk vandaag voor Liverpool
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
sinds zijn doelpunt tegen everton heeft hij er weinig meer van gebakken.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat een held
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Als Gerrard en Torres er al niks van bakken mag je van Kuyt ook niet veel verwachten.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik blijf dat toch wel mooi vinden.
Dirk bij Utrecht: "Nou, dit is zijn max hoor, veel meer wordt het niet voor hem" Dirk bij Feyenoord: "Nou, dit is zijn max hoor, veel meer wordt het niet voor hem" Dirk bij Liverpool: "Nou, en toch is hij niks, puh" Dirk bij Oranje: "Nou, hij scoort dan wel, maar toch is het niks bleeegh" Dekselse Dirk Kuijt uit Katwijk.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
held
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Itgv-kURdhM&NR=1
wel mooi die twinkeling in zn ogen. Zijn cariere is echt een jongensboek. Niet de meest technische voetballer, maar haalt wel het maximale rendement uit zichzelf. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik vind het grappig dat ie z'n enige prijs tot nu toe bij nota bene FC Utrecht gewonnen heeft. Speel je dan bij Feyenoord en Liverpool, krijg je dit.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Ik denk niet dat hij terug gaat naar Feyenoord. Wat denken jullie?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dirk Kuyt topic #1 Dekselse Dirk uit Katwijk
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|