![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Hij had bijna 2 x gescoord, deed ie goed.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Ja, maar het mocht niet baten. United had 4 keer bijna gescoord en won daardoor op aggregate met bijna gescoorde doelpunten
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Loves C, R en M
|
![]() Het aantal kansen dat SCUM had was wel minder dan 4 ... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Loves C, R en M
|
Legend.
In mijn ogen een ondergewaardeerde voetballer. Ja - het is niet de meest elegant, technisch begaafde voetballer (to say te least), maar wel een harde werker die als hij in het veld staat knetterhard zijn best doet. And that pays off. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#256 |
|
|
Ik snap dat eeuwige gehaat op Kuyt ook niet zo.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Dirk Kuyt een legend? Godverdomme.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
En hij is juist overgewaardeerd, door onze eigen bondscoach. Iedere normale coach zou 'm niet eens meer oproepen. Nutteloze speler op de positie waar men hem neerzet. Verneukt keer op keer zo ongeveer in z'n eentje het spel van Oranje. Het gehaat op Kuyt is ontzettend terecht. Hard werken is natuurlijk geen geldig argument om hem te vergeven voor al zijn tekortkomingen, die zijn er gewoonweg te veel.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Liverpool is verder heen dan ik dacht
![]() Dirk Kuijt is simpelweg een waardeloze voetballer. Daar komt de 'haat' vandaan. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#260 |
En hij is juist overgewaardeerd, door onze eigen bondscoach. Iedere normale coach zou 'm niet eens meer oproepen. Hij overleeft inmiddels al acht jaar in Oranje, zat Van Marwijk er al die tijd? Nutteloze speler op de positie waar men hem neerzet. Ja joh? Hebben Van Basten, Van Marwijk, Benítez en Dalglish er dan echt allemaal nul kijk op? Verneukt keer op keer zo ongeveer in z'n eentje het spel van Oranje. Kom op zeg, dat is ontzettend overdreven. Hij heeft bijvoorbeeld een meer dan behoorlijk WK gespeeld, weet je nog wat er gebeurde in de finale toen hij vervangen werd door Elia?
Nogmaals, het is ontzettend overdreven, er wordt gedaan alsof hij er helemaal niets van en meer op zijn plek zou zijn bij FC Oss. Dat slaat natuurlijk nergens op. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ik kan ook hard werken als ik geen bal kan aannemen en het telkens moet herstellen door er achteraan te rennen.
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Loves C, R en M
|
Ook een hattrick tegen SCUM en de winnende in de FA Cup wedstrijd tegen die club. Hij speelde gisteren eenbelangrijke rol. Hij heeft de techniek van een gemiddelde Cardiff speler, maar ook de inzet, 'grit and determination'. En daarmee zeer nutiig. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Plato, lieve schat, heb je de laatste interlands van Oranje gezien? Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe Kuyt toen presteerde. Misschien moet je het een keer terugkijken, dan zal je zien waar het gehaat op Kuyt vandaan komt.
Verder zijn haast alle trainers angsthazen, die zekerheidjes willen inbouwen, Kuyt is in verdedigend opzicht een zekerheidje, want hij werkt hard ja, probeert de back voor de voeten te lopen. Hij staat echter op een positie waar hij niet moet verdedigen maar aanvallen. Eigenlijk durf ik best te zeggen dat de trainers die jij allemaal noemt er geen kijk op hebben. Zeker wat betreft Kuyt. Acht jaar in Oranje houdt ook in dat hij ooit 8 jaar jonger is geweest, in de tijd bij Feyenoord was het een goede spits natuurlijk, maar hij is ieder jaar steeds meer in een andere rol komen te spelen die hem minder ligt en daardoor is hij steeds nuttelozer geworden. Deze discussie heb ik trouwens al 100 keer gevoerd, valt vast nog wel ergens terug te vinden, scheelt mij weer typwerk wat 20 deja vu's oplevert. ![]() Verder wil ik jullie er op wijzen dat Heitinga een rode kaart kreeg in de finale, lijkt mij toch wat essentiëler dan de wissel van Kuyt. Verder heb ik die finale bijna uit m'n geheugen gewist, dus probeer die niet terug in m'n geheugen te krijgen, vlegels.
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
Plato, lieve schat, heb je de laatste interlands van Oranje gezien? Ik neem aan dat ik niet uit hoef te leggen hoe Kuyt toen presteerde. Misschien moet je het een keer terugkijken, dan zal je zien waar het gehaat op Kuyt vandaan komt. Dat gehaat is ouder dan de laatste interlands, dat kan het dus niet zijn. Verder zijn haast alle trainers angsthazen, die zekerheidjes willen inbouwen, Kuyt is in verdedigend opzicht een zekerheidje, want hij werkt hard ja, probeert de back voor de voeten te lopen. Hij staat echter op een positie waar hij niet moet verdedigen maar aanvallen. Dat hebben we gezien in de WK finale toen Elia hem verving en Ramos steeds op kwam stomen. Toen Kuyt er nog stond lukte dat niet, maar daarna waren alle remmen los, Elia kon hem gewoon niet houden. Eigenlijk durf ik best te zeggen dat de trainers die jij allemaal noemt er geen kijk op hebben. Zeker wat betreft Kuyt. Terwijl 3 van de 4 toch hoog aangeschreven trainers zijn, merkwaardig. Eén trainer zou natuurlijk een speciale voorkeur voor hem kunnen hebben, twee misschien ook nog, maar alledrie? Verder wil ik jullie er op wijzen dat Heitinga een rode kaart kreeg in de finale, lijkt mij toch wat essentiëler dan de wissel van Kuyt. Zie wat ik hierboven schrijf, dus toch maar eens terugkijken en dan zie je dat dat een rol speelde en kun je de weglaten .
Laatst gewijzigd door Plato; 27-02-12 om 19:34 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Ik heb het al eens vaker gezegd, zet die gast maar gewoon op rechtsback.
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Dat gehaat is inderdaad ouder, ik zeg ook niet dat hij pas sinds de laatste interlands als een drol speelt, ik zeg alleen dat het toen echt begon op te vallen.
Wat opvalt is dat zijn aannames erg slecht zijn, van een heel laag niveau. Wat nog meer opvalt is dat hij geen actie in huis heeft, hij zal nooit een man passeren. Op rechts komt hij bovendien haast nooit met een voorzet. Hij speelt heel veel ballen terug. Allemaal heel voorspelbaar en je schiet er geen reet mee op. Wat echter nog het meest vervelende is, is dat hij steeds naar binnen gaat. Hij houdt nooit krijt aan de schoenen, zoals dat zo mooi heet. Het gevolg daarvan is dat het heel druk wordt in het centrum. De middenvelders en verdedigers hebben dus moeite om de bal kwijt te raken, want aan de zijkant staat geen speler, die staat in het midden, daar waar al andere spelers staan. Wat Kuyt verder met dit gedrag van nooit een man passeren en nooit een voorzet geven en op het middenveld mensen voor de voeten lopen bereikt is dat Van Persie geen fatsoenlijke aanvoer krijgt. Dan hoor je mensen weer zeggen dat Van Persie nooit presteert in Oranje. Nee, dankzij Dirk Kuyt niet nee. Echt, zet Ola John links, Narsingh rechts en Van Persie in de spits en hij maakt tegen Engeland een hattrick. Zonder twijfel. Maar dat gaat Bert niet doen, want Bert is natuurlijk bang dat Ashley fucking Cole gaat opstomen dus gaan we Kuyt maar weer rechtsbuiten zetten. Dat argument dat hij hard werkt zal wel, in de finale tegen Spanje kon je 'm gebruiken, maar behalve tegen Spanje dan moet je 'm nooit opstellen. Uitgaan van eigen kracht verdomme! Laat die back het maar uit z'n hoofd laten om op te stomen door er een fatsoenlijke buitenspeler tegen te zetten. Bovendien Plato, ik heb al gezegd waarom trainers een voorkeur voor hem hebben. Omdat ze angsthazen zijn en graag zekerheidjes inbouwen. Beter lezen. En nee, ik ga de finale niet terugkijken, wat denk je wel niet. Levenslang trauma verdomme.
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Het kan toch niet zo zijn dat je een debiel slechte aanvaller opstelt om de verdediging te versterken?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#272 |
Echt, zet Ola John links, Narsingh rechts en Van Persie in de spits en hij maakt tegen Engeland een hattrick. Zonder twijfel. Maar dat gaat Bert niet doen, want Bert is natuurlijk bang dat Ashley fucking Cole gaat opstomen dus gaan we Kuyt maar weer rechtsbuiten zetten. Je kunt toch niet serieus menen dat je op het EK wilt beginnen met spelers in de basis die amper internationale ervaring hebben en in het geval van John zelfs amper in de Eredivisie? Laat die back het maar uit z'n hoofd laten om op te stomen door er een fatsoenlijke buitenspeler tegen te zetten. Dat zagen we toen Elia erin kwam in de finale (misschien geen buitenspeler van internationaal topniveau, maar dat zijn John en Narsingh ook (nog) niet) en veel alternatieven waren er niet, eigenlijk geen. Kuyt was gewoon van belang in de finale en dat bleek goed toen hij gewisseld was. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
||
|
|
|
|
|
#274 |
|
Jawel, je had het over de oefenwedstrijd tegen Engeland, maar ik neem aan dat een bondscoach daar zoveel mogelijk aantreedt met de basis die hij voor het toernooi in gedachten heeft. Prima, dat John en Narsingh wat minuten krijgen, maar het lijkt me niet realistisch om te veronderstellen dat zij op het EK echt al potten kunnen breken. Ook niet tegen Engeland trouwens, een paar leuke acties misschien, meer mag je nog niet van ze verwachten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
En ik heb helemaal niet gezegd dat ik het EK wil beginnen met John en Narsingh. Ik zeg alleen dat als je twee fatsoenlijke buitenspelers opstelt en Van Persie in de spits, dat hij dan als een dolle gaat scoren. Met Kuyt en Robben naast 'm en Sneijder achter 'm gaat ie in Oranje nooit functioneren en dat ligt niet aan Van Persie, dat ligt toch echt wel aan die drie anderen die ik noem.
Hoewel ik het wel zou toejuichen om een EK te spelen met John en Narsingh. Boeiend dat ze niet veel ervaring hebben, het zijn hartstikke leuke spelers en ze kunnen ervoor zorgen dat wij weer leuk gaan voetballen, zoals wij horen te voetballen. Niet van dat voetbal net als op het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#277 | |
Maar goed, voor de wedstrijd tegen Engeland heb je na Robben en Kuyt weinig opties over, dus dan kom je uit bij John en Narsingh. Ik zou ze gewoon een kans geven. Het duurt nog wel even voor het EK er is, probeer gewoon wat uit, want dat Bert z'n ideaal niet werkt mag ondertussen toch duidelijk zijn. |
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Ik hoef geen leuk voetbal te zien van Oranje, ik wil finales en prijzen zien. Ik heb dan ook erg genoten van het laatste WK, veel meer dan van toernooien waar we o zo leuk gevoetbald hadden en na 4 wedstrijden naar huis mochten. Maar dat is een verschil van opvatting waar we het al vaker over gehad hebben en we toch niet uitkomen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#279 | |
Nu is het echter veranderd, we zijn een paar keer met de neus op de feiten gedrukt, tegen Duitsland het duidelijkst. De opvatting van Bert werkte, maar werkt nu niet meer. Daarom moeten we het plan van aanpak veranderen, anders sterven we dit EK zonder schoonheid in de poulefase al. Dan sterf je toch liever in schoonheid in de kwartfinale. |
||
|
|
|
|
|
#280 | |
|
||
|
|
|
|
|
#281 | |
|
||
|
|
|
|
|
#282 |
|
Je verloor die wedstrijd omdat het geluk op was. Als je terugdenkt hebben we echt ontzettend veel geluk en mazzel gehad. Maar, van de andere kant, als Robben die bal er in schiet ben je gewoon wereldkampioen. Alles is relatief.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Wat stom dat Bert niet naar je luisterde zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Loves C, R en M
|
Ik bergijp nu wel dat jij die hele finale volledig uit je geheugen gewist hebt, maar neem eens de moeite die nog eens te bekijken en je ziet dat je doordoener alleen maar gebaseerd is op een vooroordeel, en niet op de feiten. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Loves C, R en M
|
Hij is niet debiel slecht. Daarvoor scoort hij echt te vaak belangrijke doelpunten.
|
|
|
|
|
#286 | |
|
||
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Misschien, maar feit is dat de druk op de verdediging erg toenam nadat Kuyt gewisseld werd en dat was geen toeval. Elia kon die positie niet op die manier invullen, noch slaagde hij erin om gevaar te stichten.
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Vaak meer geluk dan wijsheid. Die goal van gisteren bijvoorbeeld. Hij komt eerst met een beroerd schot/voorzet/whatever om vervolgens het opnieuw te proberen, uitglijdt en de bal per ongeluk in de hoek legt. Hij heeft echt te vaak gefaald om überhaupt te kunnen beweren dat dat zijn bedoeling was.
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Als iets vaak lukt dan is het geen geluk meer.
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Op dat moment tegen Spanje had hij zo misschien zijn functie, dat is de discussie helemaal niet. Het gaat om het heden. Nu voegt hij he-le-maal niets meer toe. |
||
|
|
|
|
|
#292 |
Dat doe jij net zo goed .
De discussie is volgens mij dat hij er helemaal niets van zou kunnen en al jaren waardeloos functioneert in Oranje. Dat is beiden niet waar. Of hij nu nog een basisspeler moet zijn is iets anders, daar ben ik ook niet van overtuigd, maar laten we niet gaan doen alsof Dirk een uiterst matige voetballer die het Jupiler League niveau amper ontstijgt is en er nooit wat van kon. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Ach hij heeft wel wát kwaliteiten, zoals positionering voor de goal, maar hij heeft veel meer mindere punten, wat hem imo simpelweg ongeschikt maakt voor de top. Dat verhult ie dan ofwel door zelden te scoren, maar dat zijn dan bijna altijd belangrijke, of door zichzelf dus op te offeren en de back van de tegenstander te neutraliseren. En daar heb je imo dus helemaal niets aan, vooral niet als je speelt om te winnen.
|
|
|
|
|
|
#294 | |
Op dit moment is Dirk wel een uiterst matige voetballer, die het niveau van de Jupiler League natuurlijk wel ontstijgt, maar verder Oranje onwaardig is. Waarschijnlijk mogen we het woensdag weer aanschouwen omdat Bert een laffe haas is. Ik ga met m'n blocnote de passeerbewegingen, voorzetten, balletjes terug en verkeerde aannames tellen. Ik verwacht bij passeerbewegingen en voorzetten een 0, bij balletjes terug en verkeerde aannames een score van om en nabij de 50. Maar verder, zou jij op dit moment, een wedstrijd tegen Engeland, of een EK, kiezen voor Kuyt? Zou jij rekening houden met de backs van Portugal, Duitsland en Engeland of zou je kiezen voor drie aanvallers? Want, om maar weer eens in herhaling te vallen, hij stopt dan wel leuk de back af, maar hij maakt wel onze eigen aanval onklaar. |
||
|
|
|
|
|
#295 | |
Maar daar gaat het verder niet echt om, waar het om gaat is dat gedaan wordt alsof Kuyt er niks van kan en er ook nooit iets van kon. Dat is gewoon niet waar en daar zei ik wat van. Niet meer, niet minder. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#296 |
|
En natuurlijk begint Kuyt op leeftijd te raken en komt het einde van zijn Oranjeloopbaan in zicht. In 2014 zal hij er echt niet meer bij zijn, maar momenteel is hij nog een serieuze kandidaat voor de EK-selectie.
|
|
|
|
|
|
#297 | |
Qua techniek is Kuyt echt een dramatische speler. Toch vrij essentieel voor een aanvaller. |
||
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Je eerste zin somt precies op wat er mis mee was. Geluk hebben is een kwaliteit en geluk hebben kan je sturen maar het zijn altijd de grotere landen die dat hebben. Niet de kleintjes. Griekenland won in 2004 maar dat was geen geluk. Dat was pure kunde. En nogmaals, dat Nederland er zo goed voor staat heeft ook te maken met geld. Waardoor komt dat? Niet omdat Nederland zo'n aantrekkelijke markt is. En ook niet omdat Van Bommel en De Jong er lustig op los schoppen. De reden is dat Nederland (nog) een goed imago heeft. |
||
|
|
|
|
|
#299 |
|
Blijft ongelooflijk dat deze (imo) beperkte speler het zover heeft geschopt... Heeft hij knap gedaan!
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Kuijt
|
|