![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Clubgegevens Naam: Football Club (FC) Volendam Bijnaam: Het andere oranje, de wijdbroeken Clubkleuren: Oranje Opgericht: 1 juni 1977 Stadion: Kras Stadion Capaciteit: 6.200 Hoofdsponsor: Votown Allstars Begroting: � 5,1 miljoen Competitie: Jupiler League Trainer Edward Sturing Voorzitter Henk Kras Tenue Erelijst Kampioen Eerste Divisie (5x): 1959, 1967, 1970, 1987, 2008 Kampioen Katholieke Voetbalbond (2x): 1935, 1938 Toetreding KNVB-competitie (Eredivisie): 1955 Links [x] FC Volendam officiele site [x] Volendamfans [x] Fanatix [x] SV Volendam Openingspost De openingspost van het FC Volendam topic vind je hier.
Laatst gewijzigd door Clough; 30-11-10 om 12:22 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die TT
![]() Zo iri als je in dat bungalowpark zit en er is een wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die goaltune
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volendam is wel bizar wisselvallig en slecht dit seizoen. Sturing de schuldige?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als Vlugge Japie zijn draai heeft gevonden gaat het vast goedkomen! En Maikel van der Werff in de basis zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
En er zijn veel blessures op het middenveld. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die goaltune is legendarisch aan het worden ja, is eigenlijk best wel een briljante ringtone.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=QCmDQdla_TQ
__________________ De Graafschap | Schalke 04 | Juventus |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als ik het goed begrijp zijn jullie voorlopig nog niet terug in de Eredivisie?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
3-3 toch nog een puntje voor de wijdbroeken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
|
Daarmee doe je mee tegen degradatie.
Platje en Schilder zijn de enige die mee kunnen in de top van de Jupiler League en die vertrekken na dit seizoen transfervrij. De vorige 2x keren was zo'n situatie op te vangen met een goede jeugd (Dissels, Tuyp, Deul, Meijers, Kwakman, Schilder, Platje, Sheotahul) Maar dat zit er dit keer niet aan te komen. En onze technisch manager (Peter Wijker) heeft zijn onkunde inmiddels duidelijk aangetoond.Dominique van Dijk is nu wel gecontracteerd.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat is goed nieuws!
Vorig jaar vond ik hem een van de betere. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waar gaat ie spelen? Flanken of op 10?
De amateurtak draait ook nog niet goed, laatste in zaterdag B met 1 uit 4, ondanks een goede rentree van Kees (Pier) Tol die al drie keer scoorde. Ze missen Jaap Molenaar en Nick Tol. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
mooie club. jammer dat het minder gaat. ik zie ze graag terug in eredivisie
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
Bennekom, Ijsselmeervogels, Spakenburg en Sparta Nijkerk is ook niet het makkelijkste programma in de zaterdaghoofdklasse . Ik denk dat ze degradatie nog wel ontlopen, maar de topklasse zit er uiteraard niet in. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee... Zal idd strijd om plek 12 worden, dat is dit jaar sowieso veilig. Met de promovendi LRC en ODIN '59 en het ook tegenvallende SDC Putten erbij moet dit wel kunnen, al kan het lastig worden.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
iemand de tune van Volendam als mp3?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
![]() En daarna eventueel downloaden voor € 0,99 ![]() http://www.legaldownload.net/downloadshop/albums/1core;12085 |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Misschien dat de terugkeer van Sluijter zorgt dat Van Zaanen weer beter gaat voetballen. Mede door gebrek aan concurrentie speelde Van Zaanen erg slap de laatste tijd (overigens niet de enige
![]() Het wordt tijd dat Sturing de ploeg weer aan het voetballen krijgt en dat keeper Theo eens wat ballen gaat pakken. Hij zou een week door Zoetebier onder handen zijn genomen, misschien heeft het geholpen... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
was erbij tegen Oss. Het is dat ze scoorden, ze speelden om te huilen, zo slecht.
Als ze niet hadden gescoord hadden ze Sturing eruit geschopt, daar ben ik van overtuigd. Nu weer 2 wedstrijden doorploeteren en dan is het moment eindelijk daar. Aan de andere kant is dit niveau niet volledig toe te schrijven aan Sturing. Ze spelen gewoon 2 klassen minder. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gisteren weer eens dik verloren bij MVV, mede door twee rode kaarten; die van Platje was wel echt heel erg terecht na een debiele overtreding.
Volendam zien we niet snel terug in de Eredivisie denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Zo lang Peter Wijker het sportieve beleid blijft voeren niet nee.
We hebben de 2de begroting in de eerste divisie, dus er is ongetwijfeld meer mogelijk dan dit. Elke speler die Wijker binnenhaalt is gewoon gigantisch slecht.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zonde voor Van der Werff, leek na zijn meesterlijke sliding en doelpunt even op weg om van de wedstrijd te worden..... Daarna rode kaarten feest.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Blunderkeep Theo Zwarthoed geschorst, egoist Platje lange tijd geschorst.
![]() Ik hoop dat dit de ommekeer kan worden, ondanks de zwakke vervangers. |
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Zijn vervanger, Ruiter, kan het bijna niet slechter doen. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wanneer gaat Vlugge Japie weer eens spelen? Zit ie in het tweede nu? En Tol is na zijn mislukking als rechtsback ook uit beeld, heb ik het idee.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Beide zijn deze week weer begonnen met trainen, maar zijn nog niet fit genoeg voor de wedstrijdselectie van aanstaande vrijdag tegen Helmond Sport. Misschien dat Jaap nog wat speeltijd krijgt omdat Platje een aantal duels geschorst is en er niet echt veel back-up is op rechts. Maar een basisspeler zie ik er nog niet in. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Weer een rode kaart en weer een nederlaag, gaat erg lekker
.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die Sturing zegt ook altijd hetzelfde voor de camera he? Enfin niet allemaal zijn schuld maar de punten moeten nu toch wel gaan komen anders wordt het problematisch.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Sturing hadden ze natuurlijk nooit moeten halen, een gehuurde trainer hoe kom je erop.
![]() Maar de laatste 2 nederlagen is niet echt zijn schuld. Vooral deze rode kaart tegen Helmond was een lachertje. Van Dijk had blijkbaar echt geen zin meer om op het veld te staan. ![]() En met 11 hadden we echt wel gewonnen van dit matige Helmond, ondanks een grote groep afwezige. (Maynard, de Lange, Molenaar, Tol, Zwarthoed, Artz, Platje, de Wit) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ben benieuwd of ze deze week het succes van vorige week kunnen voortzetten.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Beter wel, ik geloof nog wel in de nacompetitie voor Volendam. En wie weet wat er dan gebeurd? Kijk naar mijn cluppie ADO 2 jaar geleden in de competitie zoooo slecht maar toch promoveren.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bij winst op Telstar koploper in de periode zag ik?
Het is nog niet te laat voor nacompetitie en wie wat er dan gebeurt.. De kwaliteit is er wel als al die spelers met blessures terugkomen, misschien Bakens hoorde ik dat hij terugkeert? |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() En je hoeft niet terug te komen. Met je blokhoofd. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zeg eeh, jullie mogen alles winnen. Maar niet van Cambuur of Veendam.
Goeie kerst (Y) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Yildiz naar Gençlerbirligi en Vluggie Japie levert zijn contract in omdat hij zich geen raad weet met zijn vrije tijd
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Yildiz ga ik missen als kiespijn, domme speler. Blijkbaar willen ze in Turkije elke Turk hebben.
En Jaap is gewoon grappig.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ja, heb niets met Volendam , maar de titel maakte mij aan het lachen en dus kom ik een kijkje nemen .....
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mooie smoes van Jaap, denk dat hij gewoon heeft ingezien dat hij het net niet kon brengen. Lijkt me dan...
Maar goed, wel mooi, nu weer lekker op de kraan en de zaterdagamateurs zien te behoeden voor degradatie. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Maar inderdaad hij zag vast ook wel, dat dit het niet zou gaan worden en bovendien verdiende hij meer op de kraan. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als hij een werkgeversverklaring neer kan leggen bij de KNVB - en dat zal wel lukken - is het wel mogelijk om tussentijds overschrijving te krijgen. Dan moet zijn werkgever verklaren dat ie doordeweeks van negen tot vijf moet werken en dan kan Jaap zeggen dat ie niet meer kan trainen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Volendam topic #1: Met gratis bier!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |