![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Zoals verwacht gaat Dordt, volgens de krant zelfs eenvoudig, een ronde verder. Doelpunten van Versluis en Rijsdijk. Tegenvaller was de blessure voor Josimar Lima, die aan het hoofd werd geraakt.
Theo Bos heeft de beleidsbepalers al snel kunnen overtuigen. De onderhandelingen over contractverlenging zijn begonnen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Langer contract voor Bos lijkt logisch, hij speelt aantrekkelijk voetbal en dat is toch het belangrijkste. En iedere keer een trainer voor één jaar is niet goed.
Loting is AZ thuis, ben ik erg tevreden mee, leuke eredivisieploeg in eigen huis. Laatste jaren NEC, Ajax en Roda allemaal behoorlijk lastig kunnen maken, hopelijk gaat dat eind oktober ook lukken! |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Bos en de beleidsbepalers naderen elkaar bij het bereiken van een akkoord, mooi!
Nog nieuws over ex-Dordtenaar Moussa Kalisse. Hij is vertrokken bij Targu Mures in Roemenië, omdat hij al twee maanden geen salaris heeft ontvangen. Lekker, zo'n buitenlands avontuur. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Vrijdag de regiowedstrijd tegen Sparta. Normaal heb ik daar altijd wel zin in, maar nu niet. Ben een beetje bang voor een afstraffing (0-4 ofzo).
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
In elk geval is Beugelsdijk er weer bij, dat scheelt toch altijd een behoorlijke slok op de spreekwoordelijke borrel.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Waarom dat DRD? Sparta stelt echt weer weinig voor dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Schreew ze dan maar naar de overwinning!
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Mijn persoonlijke reeks Sparta-thuis:
2004: 0-0 2005: 0-4 2011: 2-3 Beugelsdijk erbij is heel fijn. Hopelijk zit het met de mentaliteit wel goed deze week. |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Zelfde mentaliteit als toen Willem II langs kwam, dan kan er gewoon gewonnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Theo Bos rond over contractverlenging. Ligt nu vast tot medio 2014. Een goede zaak lijkt me. Overigens heeft hij wel een clausule in zijn contract die een overgang mogelijk maakt als er duidelijk sprake is van positieverbetering (lees: eredivisie, denk ik).
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Vanavond kan Cecilio Super Lopes zijn honderdste goal als prof maken. Zou een mooie mijlpaal zijn. De Rotterdammer, die interlands speelt voor Kaapverdië, maakte zijn goals voor FC Dordrecht (62), Excelsior (27), Sparta Rotterdam (2) en FC Zwolle (8).
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
En het is hem gelukt..de 2-2
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Keurig hoor. Zijn 63e goal voor Dordrecht in 117 competitieduels, dat is toch zeer mooi. In totaal had hij 257 duels nodig om tot de honderd goals te komen.
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Het nieuws dat Theo Bos ernstig ziek zou zijn, blijft hier vooralsnog uit de lokale pers. Wel wordt er ook op een supportersforum van de club al over gespeculeerd.
In dat licht bezien is het volgende nieuws allemaal eigenlijk nauwelijks belangrijk, maar FC Dordrecht is de laatste dagen wel behoorlijk bezig geweest op de spelersmarkt. De contracten met Wilmer Kousemaker, Mawouna Amevor, Jesse Mayele en Shayron Curiel zijn met respectievelijk drie, twee, één en één jaar verlengd. Verder komt Shabir Isoufi op huurbasis over van Feyenoord. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Helaas vonden een paar "vitesse-supporters" het nodig om het nieuws van andere mensen als eigen nieuws te brengen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Verlengen van contracten is mooi. Zijn allemaal spelers die zich in het eerste deel van het seizoen aardig bewezen hebben en die nu uiteindelijk ook een transfersom moeten kunnen opbrengen.
Heb zelf gisteren het bidbook voor het nieuwe stadion gezien. Tussen de regels door staat daar ook in dat het zonder nieuw stadion afgelopen is met de club. Kan verder over het plan zelf nog niet veel zeggen. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Wouter de Vogel komt op huurbasis
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Gisteren weer begonnen. Theo Bos stond "gewoon" op het veld.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ja en nog steeds niks in de regionale media, al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen. Maar die wisten vorige week woensdag in elk geval nog helemaal van niets. Mogelijk wordt het slechte nieuws dan donderdag wel naar buiten gebracht op de nieuwjaarsreceptie, al lijkt me dat ook geen geschikt moment. Hoewel er nooit een geschikt moment voor is.
Veel supporters van Dordt hopen op het forum, waarschijnlijk tegen beter weten in, dat het nog altijd niet waar is. Theo Bos topic - Pagina 4 - FC Dordrecht forum ![]() Theo met Shabir Isoufi. De Vogel er nu dus ook inderdaad bij, nog meer aanvallende opties. Wordt nog puzzelen in de voorhoede. Zaterdag oefent Dordt tegen XerxesDZB. De wedstrijd op het kunstgras van sportpark Faas Wilkes in Rotterdam-Zevenkamp begint om 14.00 uur. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Wat ik begreep ( weet niet of het klopt ) dat Theo vandaag nog naar het ziekenhuis moest voor een uitslag dus dan is het begrijpelijk dat het nog wat langer duurt voor de buitenwereld het hoort.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Logisch dan inderdaad, maar ik vond het vooral opvallend dat journalisten die hem vrijwel wekelijks bellen er nog nul komma nul over hadden opgevangen.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Nu het slechte nieuws over Bos definitief naar buiten is gebracht, valt voetbal even in het niet bij FC Dordrecht. Desondanks is de voorbereiding gewoon gestart en werd er met 2-4 gewonnen bij XerxesDZB. De nieuwelingen Wouter de Vogel en Shabir Isoufi verschenen direct op het scoreformulier, net als Josimar Lima en Renaldo Jongebloet.
Voor XerxesDZB scoorden Miquel Lopes Silva en Vinicius Bongaertz. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Hmm, apart nieuws rond Shayron Curiel.
Het bericht van Rijnmond.nl:
||
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Curiel zit voorlopig nog steeds vast, ziet er niet goed uit. Dordt wacht voorlopig af, maar bij betrokkenheid zal hij zeker ontslagen worden. Mensen die hem een beetje kennen zijn verbaasd en hadden dit nooit verwacht.
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Hoe doet Isoufi het?
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Prima bij Jong Dordt, in het eerste voorlopig slechts invaller. Drie invalbeurtjes, in minuut 90, minuut 79 en minuut 80.
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Lang niet in 'dit topic geweest zeg....
Staan wat drukke weken op het programma. Vanavond Almere thuis, maandag Fortuna thuis, volgende week MVV uit, dan maandag Cambuur en vrjidag Volendam. Vooral deze twee thuiswedstrijden moeten eigenlijk zes punten op gaan leveren als we nog iets met dit seizoen willen, hoewel de resultaten in de uitwedstrijden (5-0 en 2-0) zeer teleurstellend waren. Heb er zin in, want dit wordt mijn eerste stadionbezoek in een maand tijd. De uitwedstrijden moet ik waarschijnlijk allemaal aan me voorbij laten gaan. Curiel inderdaad vast en de grappen over "met zulke salarissen kan je dit verwachten" blijven natuurlijk niet uit. Als hij betrokken is dan is het ook einde profcarriere lijkt me. Vlasblom heeft z'n contract verlengd (zie zijn meerwaarde nog niet), Van der Ploeg vertrekt hoewel ik vind dat hij nooit een echte kans heeft gekregen en Doedee veel te veel krediet heeft. En nieuws over het nieuwe stadion blijft vooralsnog uit. College van B&W is volgende week met vakantie, maar hoop dat ze daarna eens een besluit gaan nemen. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Klopt van Van der Ploeg inderdaad. Wil voorlopig ook nog in het profvoetbal blijven, maar vraag me af waar hij dan een contractje gaat verdienen. Al is hij zeker niet minder dan de reservekeepers van Excelsior bijvoorbeeld, maar goed. Waren al wat amateurclubs met interesse, die heeft hij al afgezegd.
Vlasblom snap ik ook niet. Nuttige reserve misschien en een Dordtenaar, maar er lopen misschien wel betere Dordtse voetballers bij de amateurs rond. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Curiel nog maar eens een keer vijftien dagen langer in hechtenis. Kan nu al bijna niet anders meer dan dat hij er iets mee te maken heeft gehad, al weet je het nooit tot het bewezen is.
Gisteren een dikke nederlaag. Begreep dat de vleugelaanvallers weer zwaar onder de maat bleven. Ik snap echt niet waarom Dordt daar zo'n probleem heeft. Er lopen in de hoofdklasse twee prima vleugelspelers rond, allebei Dordtenaren nota bene, die misschien heel even moeten wennen, maar dan zo mee moeten kunnen draaien. Ik durf best te stellen dat die beter zijn dan jongens als Curiel (die nu dan niet speelt) en Mayele. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Speelt Tano nog weleens? Maakte bij Volendam een aardige indruk en we baalden dat ie wegging...
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Tano wordt eigenlijk vooral gebruikt als invaller. Volgens mij heeft ie echt maar een paar keer in de basiself gestaan, als dat al gebeurd is. Vleugelspitsen zijn bij Dordt dit seizoen sowieso niet in grootse vorm.
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Nee, Tano is niet mijn favoriet, komt maar beperkt z'n tegenstander voorbij. Maar dat is bij alle vleugelspelers het geval.
Vanavond interessante avond in de gemeenteraad over het nieuwe stadion. Ben benieuwd..... __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Cecilio Lopes zal Dordrecht na dit seizoen verlaten. Hij wil nog één keer een buitenlands avontuur beleven. Ben benieuwd wat het voor avontuur zal worden. Lagere afdeling in Duitsland of Engeland of gaat ie naar de woestijn?
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Ben bang voor Cecillio dat hij moeite zal hebben iets "op niveau" te vinden, zoals 2. Bundesliga of Championship. Moussa Kalisse was ook een paar maanden in Roemenië.....dat lijkt me ook niet de ideale droom.
Nog 7 wedstrijden. Willem II (uit), Eindhoven (uit), AGOVV (thuis), Go Ahead (uit), Den Bosch (thuis), Oss (thuis) en Helmond (uit). Theo Bos zei aan het begin van het seizoen dat 50 punten waarschijnlijk genoeg is voor de play-offs. Nog 10 punten te gaan dus, 3 keer winnen en 1 gelijkspel. Denk dat we het gezien het programma (en het slechte doelsaldo) uiteindelijk weer net niet gaan halen. Dan zijn wedstrijden als Veendam thuis (2-0 voor, domme rode kaart --> 2-2), Volendam thuis (0-0), of Telstar (3-0), Fortuna (2-0) en Almere (5-0) de momenten waar je hebt laten liggen. Het is zeker nog niet onmogelijk, maar je moet wel uitwedstrijden gaan winnen en dat hebben we alleen in Apeldoorn gedaan...... __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Hoe is het met die Curiel?
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
15 februari gearresteerd en zit morgen 5 weken in voorarrest. Volgens wikipedia kan je maximaal 106 dagen in voorarrest blijven (zonder dat een rechter zich over de zaak buigt), dus dat zou dan tot 31 mei zijn.
Voor mij is het wel duidelijk dat je niet voor niets 5 weken vastzit. Die zien we niet meer terug. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Ik denk dat qua niveau de 2e bundesliga en het championship wel wat hoger liggen.
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#289 | |
Lopes heeft nu de optie Australië overigens. Sydney FC is vermoedelijk één van de clubs die bij zijn zaakwaarnemer heeft aangegeven interesse te hebben. Kevin Patijn, die begin dit seizoen nog even de vaste linksback leek te worden, verkast komende zomer naar XerxesDZB. Laatst gewijzigd door methodmich; 20-03-12 om 17:37 __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#290 |
|
Vijf spelers hebben een ontslagbrief ontvangen.
Cecilio Lopes (maar die wil toch al weg), Nick van der Ploeg (idem), Stef Doedée, Renaldo Jongebloet (momenteel al verhuurd) en Nick Coster. Met Coster wil Dordt sowieso weer rond de tafel, de plannen met Jongebloet en Doedée zijn onbekend. Donny van der Dussen, momenteel door ADO bij Dordrecht gestald, stopt na dit seizoen als prof. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Nog meer nieuws, nu over de ADO-huurlingen.
Roderick Gielisse en Tom Beugelsdijk worden teruggehaald door ADO. De opties in hun contracten zijn bovendien gelicht. Behalve Donny van der Dussen, die stopt en bij RKAVV gaat spelen (net als Deniz Alkac), krijgt ook Giorgio Achterberg geen nieuw contract van ADO. Is nu verhuurd aan Dordt, maar vertrekt dus ook. Wouter de Vogel en Kevin Tano gaan ook terug naar Den Haag. De Vogel mag vertrekken bij ADO, ondanks een doorlopend contract. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Allemaal erg logische beslissingen.
Veel mensen vinden Beugelsdijk hun favoriete speler, maar ik vind Gielisse een erg goede back. Hoop dat ze allebei bij ADO daadwerkelijk wat kansen krijgen om het op eredivisieniveau waar te maken. De Vogel vind ik zelf teleurstellend, komen weinig goede voorzetten vanaf. Hetzelfde geldt voor Tano. Achterberg en van der Dussen hebben weinig gespeeld, dus lastiger te beoordelen, maar als je bij Dordt al geen basisplaats hebt, dan krijg je die nooit in de eredivisie. Betekend wel weer een aardige metamorfose voor het nieuwe seizoen. Als we de licentie behouden, want volgens mij komt 31 mei een heel belangrijk meetpunt eraan en zullen we financieel grote stappen gezet moeten hebben..... __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Op dat punt was de gemeente toch weer wel bereid om eventueel steun te bieden?
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#295 |
|
Juist, dat meende ik gelezen te hebben.
Offtopic: ben jij nu voor je werk o.a. betrokken bij communicatie van de gemeente Dordrecht en zo ja, beslis jij dan ook over eventuele plaatsingen in magazines?? Anders maar ff via PM verder, maar schoot me ineens te binnen dat ik via Twitter al vaker zoiets meende te lezen / merken. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Je hebt PM over mijn rol bij de gemeente. Maar ik zit helemaal niet op twitter ;-).
Morgen Eindhoven uit. Kaartjes zijn maar 2,50! Niet dat het daarmee druk gaat worden in het uitvak, maar het is altijd mooi meegenomen. Winnen begint toch noodzakelijk te worden willen we de play-offs halen. Ben er zes keer geweest en vijf keer met winst naar huis gegaan, maar de tijden van "1-7" en "0-8" lijken me voorbij en misschien moet ik zelfs met een puntje wel tevreden zijn. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Zoals je had gelezen in de PM bedoelde ik Imaginary_Friend.
![]() Maar desondanks ook bedankt voor jouw heldere en interessante verhaal! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Spektakel begreep ik, vooral na de omzetting met Beugelsdijk?
En een knappe goal van Rijsdijk!! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Wat een wedstrijd
__________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Was een heerlijke wedstrijd ja, een onverwachte overwinning, met dank aan een makkelijk gegeven penalty. Hopelijk kunnen we het vrijdag een acceptabel vervolg geven.
Topic is bijna vol, heb nu geen tijd om een nieuwe aan te maken met een mooie openingspost. Ook de titel van het tweede topic is lastig, ben namelijk nog altijd erg aan het twijfelen over de toekomst van de club, omdat er in juni een heel belangrijk meetmoment voor de licentie aankomt. Extra inkomsten uit de play-offs zijn dan ook heel erg welkom! __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Dordrecht topic #1: Schapenkoppen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|