![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Goed topic.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moet lukken tegen Veendam toch? Benieuwd of Go Ahead dan bij kan blijven bij Cambuur/De Graafschap/Dordrecht.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
[rquote=1088&tid=83&author=Roberto258]Moet lukken tegen Veendam toch? Benieuwd of Go Ahead dan bij kan blijven bij Cambuur/De Graafschap/Dordrecht.[/rquote]
Veendam is mogelijk, maar ik verwacht daarna het traditionele periodewinnaars-dipje.... [Edited on 22-9-2009 by GeneraalUli] __________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Maar we worden gewoon kampioen dit jaar.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deventenaren op m'n werk hebben mij verteld dat Go Ahead Eagles traditioneel altijd dramatisch slecht aan een seizoen begint en pas daarna op gang komt en beter gaat presteren.
Dat ze koploper zijn na 8 wedstrijden, lijkt me dan ook een heel goed voorteken. Hopelijk pakken de Eagles in elk geval alvast de periodetitel, zodat ze minimaal de nacompetitie halen. Het lijkt me relaxt voetballen als je dat ticket tenminste al op zak hebt. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Puik topic. De komende speelronde gewoon de draad weer oppakken, na dat dramaatje van zondag.
Gelukkig winst gister, al ging het wel erg moeizaam. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Weet iemand of ik voor Go Ahead - AGOVV tickets op de dag zelf kan kopen of is er weer zo'n verschrikkelijk clubcardverplichting? De Adelaarshorst is mijn favoriete stadion in Nederland en ik heb het nog niet gezien na de verbouwing.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die periodetitel moet nu wel te pakken zijn, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit weekend de periode pakken en het is al een geslaagd seizoen!
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Was ook te horen op TV bij AGOVV, je hoorde toch echt 4 man: Alle eagles zijn homo! zingen...
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zou wel tof zijn als Go Ahead promoveert naar de Eredivisie, maar dat is wishfull thinking denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Overijsselse clubs zie ik altijd graag promoveren, dus de Eagles ook. Ik ben alleen benieuwd hoe de wedstrijden tussen Eagles en Ajax dan verlopen en of de supporters zich een beetje gedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Periodekampioen
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gefeliciteerd. De eerste stap naar promotie is gezet. Al denk ik dat op termijn De Graafschap en Cambuur sterker zijn. Maar voor nu gefeliciteerd dus.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
erg netjes, GAE
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die periodetitel is in elk geval binnen. GAE kan nu relaxt doorvoetballen. Niets te verliezen (ze zijn geen titelfavoriet) en des te meer te winnen. De druk ligt juist bij de achtervolgers, die vooraf al werden getipt als favorieten voor de titel.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Niet het traditionele verlies van de periodekampioen gister, dus dat valt mee
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En gelijkspel in Den Bosch is nooit slecht voor GAE,
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zou echt mooi zijn als ze dit al tot de winterstop vol kunnen houden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
zijn er hier clubcardhouders van GAE die mij aan 2 kaarten kunnen helpen voor GAE - Cambuur?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
DE topper
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
16 oktober.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Is er hier echt helemaal niemand met een clubcard?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Heel veel succes vanavond. Lijkt me mooi als GAE dit jaar kan stunten en weer in de Eredivisie komt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
0-0 tegen AGOVV was eigenlijk te weinig natuurlijk.
Hoe zit het trouwens met het stadion, ik weet dat toen ik nog in Deventer wonde, er al sprake van was, maar het zal gezien Crisis en zo wel niet zo'n vaart lopen. Op zich ligt het wel heerlijk ouderwets. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vanuit de trein in zo'n volkswijkje de lampen van het stadion afgelopen vrijdagavond.
Blijft een mooi gezicht. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Blijft inderdaad een schitterend gezicht, ook het er naartoe lopen vanaf het station vind ik altijd wel mooi.Gaaf dat Litmanen Overmars tipt over talentvolle Finnen, profiteert GAE goed van. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Mooi kut dit, nu moet Post er maar in.... __________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jezus, dat is wel heel zuur
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ai, Van der Biezen. Dat gaat Go Ahead veel punten kosten...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dit weekend even een goed resultaat neerzetten om niet in een slechte spiraal te komen...
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En een streek-derby tegen Heracles voor de beker, jammer genoeg uit.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Bah, uitwedstrijd. Je kan bijna alleen maar verliezen en je hebt er nog eens niks aan qua inkomsten.
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
6-2, en ik had nog wel een verlies ingecalculeerd.
Hij zit eriiiiiiiiiin.
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die Colak schoot ze er weer lekker in, die ander trouwens ook die met die moeilijke naam
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reza is back.
![]() Wat een geniale overwinning gisteren zeg. En Post voelt zich belangrijk, dan is hij van waarde! (anders niet zo) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
3-2 gewonnen van Haarlem. Ging niet al te makkelijk, maar de punten zijn binnen.
![]() Die Manucharyan hield de defensie van GAE aardig bezig, btw. __________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#44 |
|
De trainer willen ze, logisch, ook houden!
Eagles willen verder met Ulderink Go Ahead Eagles wil graag verder met trainer Andries Ulderink. Een eerste gesprek over contractverlenging hebben trainer en club inmiddels achter de rug. Voorzitter Edwin Mulder laat aan De Stentor weten dat de club uit Deventer graag verder wil met de trainer: "Het mag duidelijk zijn dat we tevreden zijn over Andries. Met de resultaten van nu zouden we ook gek zijn als we dat niet waren." Go Ahead Eagles staat momenteel tweede in de Jupiler League en won de eerste periode. Ulderink, die in maart 2008 weggehaald werd bij zaterdaghoofdklasser Be Quick '28, heeft ook al laten weten graag bij Go Ahead te blijven. Onlangs liet hij een aanbieding van een andere, onbekende club lopen. Beide partijen verwachten elkaar dan ook spoedig te vinden. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Schijnt dat die onbekende club NEC zou zijn, die geruchten gaan iig rond..
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Morgen maar weer eens een uitwedstrijdje winnen
![]() Had overigens niet verwacht dat Ulderink zo goed zou presteren. __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
En weer bovenaan de ranglijst, toch netjes. Had het vooraf zeker niet zo ingeschat!
Maar 12 tegengoals in 16 duels.
|
|
|
|
|
#48 |
|
En nu deed Jules Reimerink het
|
|