Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief EK 2012
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-10-10, 23:16 bulb   #1
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch wel leuk om alvast na te denken over de opstelling over 2 jaar tijdens de eerste wedstrijd op het EK.

Van Marwijk staat toch voor een aantal lastige keuzes als straks iedereen weer fit is over een half jaar tijdens de volgende interlands. Huntelaar die altijd scoort, Sneijder/ VdV die ook prima op de plek van De Jong kunnen spelen, Van Persie die straks weer fit is, de linksback-positie die erg matig bezet is.

Het afgelopen WK waren er wat mij betreft 2 spelers die negatief opvielen, Heitinga en Van Persie. Voor Heitinga lijkt er geen goede vervanger op te staan binnen 2 jaar en Huntelaar scoort aan de lopende band nu hij in de basis staat.

Mijn opstelling, is daarom:
Code:
Stekelenburg Van der Wiel Heitinga Mathijsen Drenthe Van Bommel Sneijder Van Persie Van der Vaart Robben Huntelaar

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 12-10-10, 23:19 Standaard   #2
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Lekker team Alleen de links back positie blijft een probleem.

Oud 12-10-10, 23:21 Standaard   #3
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Drenthe? Geen idee wat zijn niveau is. Waarom zit hij niet in de selectie van Oranje?

Oud 12-10-10, 23:23 Standaard   #4
...

Oorspronkelijk geplaatst door damsko Bekijk bericht
Drenthe? Geen idee wat zijn niveau is. Waarom zit hij niet in de selectie van Oranje?
Speelt niet echt als LB volgens mij bij zijn club, maar dat is in het hedendaagse voetbal niet echt nodig. Zie ook Van Bronckhorst op het afgelopen WK.
Heb hem er maar even tussen gezet bij gebrek aan beter, wellicht dat Van Aanholt of Pieters zich stormachtig ontwikkelen de komende 1,5/2 jaar.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 12-10-10, 23:24 Standaard   #5

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Op dit moment lijkt mij dit de beste opstelling:

Code:
Stekelenburg Van der Wiel Heitinga Mathijsen Pieters Van Bommel Van der Vaart Van Persie Sneijder Robben Huntelaar
Hopelijk zal Van Bommel dan nog fit zijn, hij is dan namelijk ook al op leeftijd. En voor Robben vrees ik ook, zal hij het niveau van voor het WK ooit nog halen?

Huntelaar gaat absoluut de nummer 1 spits worden van Oranje. Hoe makkelijk hij kan scoren is absurt.

Het enige probleem is eigenlijk de LB, maar ik denk dat Pieters in potentie een betere back is dan Drenthe. Groeit langzaam maar wordt steeds beter.
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 12-10-10, 23:29 Standaard   #6
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben ook benieuwd hoe de rol van Van Persie zicxh gaat ontwikkelen als ie terug komt bij Arsenal. Blijft in de spits staan? Blijft hij fit? Gaat ie scoren?
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 12-10-10, 23:34 Standaard   #7
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Voorlopig krijgt Afellay van mij voorlopig de voorkeur boven Van Persie. Laat Van Persie maar eerst een paar maanden fit blijven en overtuigen.

Bouma zie ik nog wel aanspraak maken op de linksbackpositie.

Oud 13-10-10, 00:16 Standaard   #8

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Persie is veel te statisch zo aan de zijkanten, dat gaat denk ik niet werken. Doe mij maar:

Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma
Van Bommel
Sneijder - Van der Vaart
Robben - Van Persie - Afellay

Ik ga er dan wel vanuit dat deze voorhoede in topvorm is, want de concurrentie voorin is natuurlijk gigantisch en als één van deze spelers niet helemaal top is, kan er zo een ander in zonder dat we er op achteruit gaan.
NumberNine is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 00:21 Standaard   #9
De forumdominee

Oorspronkelijk geplaatst door NumberNine Bekijk bericht
Van Persie is veel te statisch zo aan de zijkanten, dat gaat denk ik niet werken. Doe mij maar:

Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Bouma
Van Bommel
Sneijder - Van der Vaart

Ik ga er dan wel vanuit dat deze voorhoede in topvorm is, want de concurrentie voorin is natuurlijk gigantisch en als één van deze spelers niet helemaal top is, kan er zo een ander in zonder dat we er op achteruit gaan.
Prima opstelling maar voorlopig krijgt Huntelaar van mij de voorkeur boven Van Persie.

Ik denk dat we niet moeten gaan schrikken als Van Persie op de bank kan belanden. Op zijn positie (10) zijn Sneijder en Van der Vaart sowieso beter. Op de flanken zou Afellay wel eens de concurrentiestrijd kunnen winnen.

Oud 13-10-10, 00:28 Standaard   #10
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou ja, Afellay was tegen Moldavie eigenlijk gewoon zwak. Goede wedstrijd vandaag, zeer goed, maar ik moet zien hoe hij zich ontwikkelt. Ook als je kijkt naar welke club hij volgend seizoen gaat.

Het liefst zie ik gewoon Van der Vaart op 10 en Sneijder op de plek van de Jong. Huntelaar in de spits lijkt me prima en Robben/Van Persie/Kuyt/Afellay kunnen het dan uitvechten op de flanken. Die zijn toch nooit allemaal tegelijk fit .

Oud 13-10-10, 00:37 Standaard   #11
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind dat we met de hergeboorte van van der Vaart moeten afstappen van 4-2-3-1, en gewoon 4-1-3-2 moeten gaan spelen.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 00:39 Standaard   #12
...

Oorspronkelijk geplaatst door koningdavid Bekijk bericht
[...]
Op de flanken zou Afellay wel eens de concurrentiestrijd kunnen winnen.
Op basis van wat denk je dat?

Oud 13-10-10, 00:40 Standaard   #13
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
Van Bommel - Van der Vaart
Huntelaar

Waar ik nog bij moet zeggen dat ik hoop dat Bruma op de plek van Heitinga kan staan en dat Pieters zich nog wel ontwikkelt.

Oud 13-10-10, 00:43 Standaard   #14

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Prima opstelling maar voorlopig krijgt Huntelaar van mij de voorkeur boven Van Persie.

Ik denk dat we niet moeten gaan schrikken als Van Persie op de bank kan belanden. Op zijn positie (10) zijn Sneijder en Van der Vaart sowieso beter. Op de flanken zou Afellay wel eens de concurrentiestrijd kunnen winnen.
Het zou natuurlijk geen ramp zijn als Huntelaar in de spits blijft staan en ze er gewoon in blijft schieten, maar als een driehoek Sneijder-Van der Vaart-Van Persie gaat lopen, dan kan dat echt dicht in de buurt komen van voetbalperfectie. En ik denk ook dat het heel goed kán werken: als je met Van der Vaart speelt in plaats van De Jong heb je meer combinatievermogen én meer diepgang in je elftal, dus past Van Persie met zijn neiging om vaak diep te zakken en de combinatie aan te gaan ook een stuk beter bij dit Oranje dan bij het Oranje van de WK.

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Het liefst zie ik gewoon Van der Vaart op 10 en Sneijder op de plek van de Jong.
Ik denk toch dat Van der Vaart die half-verdedigende rol een stukje beter invult dan dat Sneijder zou doen. Van der Vaart is zich, denk ik, beter bewust van zijn verdedigende taken en is ook heel goed in het spelen op balbezit, waar Sneijder soms nog wel eens de concentratie verliest en dom balverlies lijdt. Plus, je ziet dat Van der Vaart ook aanvallend nog heel veel kan betekenen vanuit deze positie, dus het lijkt er tot nog toe niet op dat de diepgang in zijn spel hieronder lijdt.
NumberNine is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 00:43 Standaard   #15
De forumdominee

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Op basis van wat denk je dat?
Dat Van Persie al een tijdje niet zo heel veel heeft gepresteerd en dat Afellay gezien zijn snelheid en dribbelkwaliteiten meer geschikt is voor op de flanken.

Oud 13-10-10, 00:44 surprise   #16
De forumdominee

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
Stekelenburg
Huntelaar

Waar ik nog bij moet zeggen dat ik hoop dat Bruma op de plek van Heitinga kan staan en dat Pieters zich nog wel ontwikkelt.
Vind je Van Persie beter dan Sneijder?

Oud 13-10-10, 00:46 Standaard   #17
De forumdominee

Oorspronkelijk geplaatst door NumberNine Bekijk bericht
[...]
Het zou natuurlijk geen ramp zijn als Huntelaar in de spits blijft staan en ze er gewoon in blijft schieten, maar als een driehoek Sneijder-Van der Vaart-Van Persie gaat lopen, dan kan dat echt dicht in de buurt komen van voetbalperfectie. En ik denk ook dat het heel goed kán werken: als je met Van der Vaart speelt in plaats van De Jong heb je meer combinatievermogen én meer diepgang in je elftal, dus past Van Persie met zijn neiging om vaak diep te zakken en de combinatie aan te gaan ook een stuk beter bij dit Oranje dan bij het Oranje van de WK.
Met zoveel raspaardjes in het elftal heb je denk ik ook gewoon een kille afmaker nodig die blijft wachten in de zestien en verder niks. Huntelaar is op dat gebied denk ik één van de besten ter wereld en m.i. beter dan Van Persie.

Oud 13-10-10, 00:48 Standaard   #18
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Vind je Van Persie beter dan Sneijder?
Ik ben een grotere fan van het duo Van der Vaart - Van Persie dan van het duo Van der Vaart - Sneijder of Sneijder - Van Persie.

En ja, zoiets baseer ik natuurlijk alleen op dit youtube filmpje.

Oud 13-10-10, 00:50 Standaard   #19
De forumdominee

[...]

Ik ben een grotere fan van het duo Van der Vaart - Van Persie dan van het duo Van der Vaart - Sneijder of Sneijder - Van Persie.

YouTube - Van der Vaart and Van Persie Heel trick/Hackentrick

Het duo Sneijder - Van der Vaart werkte vandaag anders behoorlijk. Bovendien vind ik Sneijder eerlijk gezegd ook een klasse beter dan Van Persie. Sowieso heeft hij veel meer gepresteerd.

Oud 13-10-10, 00:53 Standaard   #20

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond Sneijder vandaag, in balbezit, voor het eerst sinds máánden weer sterk spelen. Ook het korte en versnellende werk was er vandaag. In de omschakeling was het nog steeds matig. Sneijder moet vooral niet denken dat hij de grote man is bij Oranje, want de ploeg zo laten voetballen als Van Der Vaart bijvoorbeeld doet, kan Wesley niet.

Oud 13-10-10, 00:56 Standaard   #21
...

Van Marwijk kan gewoonweg Van Persie niet op de bank zetten. Verder heeft Van Persie in het verleden bewezen uitstekend op links uit de voeten te kunnen.

Oud 13-10-10, 00:57 Standaard   #22
De forumdominee

Van Marwijk kan gewoonweg Van Persie niet op de bank zetten.
Als hij Van der Vaart op de bank kan zetten, kan hij ook Van Persie op de bank zetten.

Oud 13-10-10, 00:58 Standaard   #23
...

[...]

Als hij Van der Vaart op de bank kan zetten, kan hij ook Van Persie op de bank zetten.
Toen speelde Van der Vaart niet bij zijn club.

Oud 13-10-10, 01:00 Standaard   #24
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Niemand die de Jong meer noemt na een paar goede wedstrijden van vdv

Ik denk dat er nog wel 1 of 2 verrassingen in komen volgend jaar, misschien Dost/v.Wolfswinkel erbij als 12e man.

Overigens noemt iedereen hier het blok van Huntelaar, Robben, v Persie en Sneijder én VdV. Maar jullie vergeten Bert's grote held Dirk Die zal er niet zomaar uitgaan in 2012 lijkt me

Oud 13-10-10, 01:02 Standaard   #25
De forumdominee

[...]
Toen speelde Van der Vaart niet bij zijn club.
Tijdens het WK heeft Van der Vaart ook op de bank gezeten terwijl hij zeer regelmatig bij Madrid heeft gespeeld.

Van Persie lijkt bij velen een soort heilige status te hebben. Ik begrijp dat niet zo goed. Laat hem eerst maar eens een aantal maanden blessurevrij spelen en goals maken voordat hij aanspraak mag maken op de positie van Sneijder, Van der Vaart of Huntelaar.

Oud 13-10-10, 01:03 Standaard   #26
...

[...]

Tijdens het WK heeft Van der Vaart ook op de bank gezeten terwijl hij zeer regelmatig bij Madrid heeft gespeeld.

Van Persie lijkt bij velen een soort heilige status te hebben. Ik begrijp dat niet zo goed. Laat hem eerst maar eens een aantal maanden blessurevrij spelen en goals maken voordat hij aanspraak mag maken op de positie van Sneijder, Van der Vaart of Huntelaar.
VdV stond de eerste wedstrijd basis Waar hij op LB echt verschrikkelijk slecht speelde.

Oud 13-10-10, 01:05 Standaard   #27
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Code:
               Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Pieters
                   van Bommel
              Sneijder - van der Vaart
          Robben - Huntelaar - Elia
Zo speel ik het liefst, dat is wel jammer voor van Persie en de Jong, maar op deze manier kan er echt leuk en effectief voetbal gespeeld worden.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 01:06 Standaard   #28
...

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Code:
               Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Pieters
                   van Bommel
              Sneijder - van der Vaart
          Robben - Huntelaar - Elia
Zo speel ik het liefst, dat is wel jammer voor van Persie en de Jong, maar op deze manier kan er echt leuk en effectief voetbal gespeeld worden.
Sneijder en VdV in dezelfde linie gaat niet werken, dat heeft het verleden uitgewezen.

Oud 13-10-10, 01:12 Standaard   #29

[...]
Sneijder en VdV in dezelfde linie gaat niet werken, dat heeft het verleden uitgewezen.
EK2008 al vergeten ?

Oud 13-10-10, 01:25 Standaard   #30

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben bang dat van Persie het slachtoffer gaat worden.

Robben, Sneijder, van der Vaart zijn allen in orde gestegen t.o.v. van Persie. Niet alleen bij Oranje ook bij hun clubs. Ik durf te zeggen dat die 3 echt Europese top zijn. Kuijt in zijn categorie speler zeker ook. Heb het al eerder gezegd over van Persie; geweldige voetballer, maar gaat de absolute top op de spitspositie nooit halen. Daarnaast bewijst Huntelaar dat een diepe 'echte' spits beter functioneert.

Oud 13-10-10, 01:37 Standaard   #31
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop echt dat Van Aanholt het nog gaat doen in het komende jaar. Drenthe hoort echt niet op de linksbackpositie thuis. Vaak genoeg bij Real bewezen dat ie dat gewoon niet kan, en nu bij Hércules bewijst hij juist dat hij linksvoor hoort te staan.

Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - V Aanholt
V Bommel - Vd Vaart
V Persie - Sneijder - Robben
Huntelaar

Afellay kan praktisch iedere speler op het middenveld vervangen indien nodig. Nigel zou ik ook gewoon meenemen.

Oud 13-10-10, 02:42 Standaard   #32
Jullie vergeten dat Kuyt, hoe vreselijk ook, AL-TIJD speelt onder van Marwijk. Ik denk ook dat v Persie op de bank gaat belanden de volgende interland.

Dus ben benieuwd hoe Bert dit wil gaan doen:

Hunter is een betere spits dan RVP
Sneijder is een betere 10 dan RVP
Kuyt speelt altijd
Robben is onze beste speler

Volgende interlands zijn in maart ofzo toch? Dan is Robben er ws ook weer bij, ben benieuwd
Fukjoeman is offline   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 09:07 Standaard   #33
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
Ik hoop echt dat Van Aanholt het nog gaat doen in het komende jaar. Drenthe hoort echt niet op de linksbackpositie thuis. Vaak genoeg bij Real bewezen dat ie dat gewoon niet kan, en nu bij Hércules bewijst hij juist dat hij linksvoor hoort te staan.

Stekelenburg
Vd Wiel - Heitinga - Mathijsen - V Aanholt
V Bommel - Vd Vaart
V Persie - Sneijder - Robben
Huntelaar

Afellay kan praktisch iedere speler op het middenveld vervangen indien nodig. Nigel zou ik ook gewoon meenemen.
Van Aanholt heeft de beste linksback ter wereld voor zich, dan ga je nooit genoeg wedstrijden op die positie spelen om geselecteerd te worden. Of hij moet verhuurd worden, maar dan krijg ik het weer benauwd gezien de breedte van de selectie.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 13-10-10, 10:33 thumb up   #34

Mooi toch al die luxe problemen?

Oud 13-10-10, 10:37 Standaard   #35
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]

Van Aanholt heeft de beste linksback ter wereld voor zich, dan ga je nooit genoeg wedstrijden op die positie spelen om geselecteerd te worden.
Daarom is het eigenlijk ook valse hoop

Oud 13-10-10, 10:44 Standaard   #36

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een onzin, het is nog 1,5 jaar weg. Er komen nog blessures, vormdippen en rellen dus om nu al een opstelling te maken is erg voorbarig

Oud 13-10-10, 10:45 Standaard   #37

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
Wat een onzin, het is nog 1,5 jaar weg. Er komen nog blessures, vormdippen en rellen dus om nu al een opstelling te maken is erg voorbarig
Het is toch leuk om er alvast over te discussieren? En als jij het onzin vindt, dan laat jij dit topic lekker links liggen. Ook prima.

Oud 13-10-10, 12:02 emo   #38
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

YouTube - Van der Vaart and Van Persie Heel trick/Hackentrick

Dat commentaar weer, .

"Ooohh!" "Whoppa!" "Jahhaha!".

Oud 13-10-10, 12:12 Standaard   #39
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Dat commentaar weer, .

"Ooohh!" "Whoppa!" "Jahhaha!".
Die man heeft echt al het slechte van Koert Westerman en Harry Vermeegen in één.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 01-04-12, 21:46 smile   #40

ErikT's Voetbal Forum schermafbeelding

Stekelenburg
Huntelaar

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Oud 09-04-12, 23:17 Standaard   #41
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou jongens, dit topic kan wel wat nieuw leven ingeblazen worden, EK komt toch dichterbij. Er kunnen nu ondertussen toch zinnige dingen over gezegd worden.

Door VI moest ik hier aan denken, daar ging het over Sneijder, waarbij vooral Johan Sneijder erg overschat, heb ik het idee. Die heeft de afgelopen twee seizoenen helemaal niets meer gepresteerd en als je terugdenkt aan het WK, was dat toch ook vooral veel geluk. Het is een voetballer met geniale momenten, maar het is gebleken dat hij sowieso steeds minder van die momenten heeft en verder niet veel toevoegt aan een team. Hij laat teams niet beter voetballen. Daarom zou in mijn opstelling geen Sneijder voorkomen. Ook Kuyt zou ik nooit opstellen, dat mag duidelijk zijn.

Hoe dan wel? Nou, aangezien we twee spitsen hebben die bij de beste van Europa horen, kun je er eigenlijk niet onderuit om ze allebei op te stellen. Je kan het op twee manieren oplossen, of Huntelaar en Van Persie naast elkaar, of Huntelaar als spits en Van Persie daarachter, een soort van '10'. Die tweede variant lijkt me dan het beste, want we gaan natuurlijk met vleugelspitsen spelen. Robben op links lijkt mij eigenlijk het beste, want onze spitsen, die top zijn, moeten veel aanvoer krijgen, dat lukt beter als Robben op links staan. Maar dan heb je weer het probleem dat we nog geen pure rechtsbuiten hebben die aan Oranje toe is. Narsingh zou je kunnen proberen, maar dat is wel echt vroeg. Toch is het het proberen waard, onze spitsen moeten voorzetten krijgen, dan gaan we aan de lopende band scoren. Dat lukt niet met een Afellay links, Robben rechts of ook nog eens ergens Kuyt.

Achter de aanval dan geen blok van twee brekers, dat is niet om aan te gluren, dan wil ik toch tenminste Van der Vaart daar hebben spelen, met daarnaast van De Jong of Van Bommel. Lichte voorkeur voor De Jong dan maar, Van Bommel kan het waarschijnlijk niet meer aan. Het liefst zou ik hebben dat Maher mee gaat, dan kan die mooi Van der Vaart vervangen als die moe is. Ook graag Clasie in plaats van Strootman.

Verdediging blijft een ellende, dan toch maar gewoon de gebruikelijke namen, Pieters, Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel. Bij gebrek aan beter, gekkigheden als Emanuelson of Drenthe op links zetten gaat denk ik ook niet werken. Hoewel je het best kan proberen natuurlijk, Pieters is ook helemaal niets. Voor achter Mathijsen en Heitinga zou ik dan een van de jonge jongens meenemen, een Gouweleeuw bijvoorbeeld. Geen Bruma.

Keepers is echt oprecht moeilijk. Stekelenburg, Vorm, Krul, ze zijn allemaal goed. Over Stekelenburg hoor je wel geluiden dat het wat minder gaat in Italië, maar dat valt volgens mij wel mee. Geen probleem als hij keept, gewoon een goede keeper, maar dat geldt natuurlijk ook voor Vorm en Krul, waarbij ik het meeste onder de indruk ben van Vorm.

Ben benieuwd wat andere mensen hier nu over denken. Ik las een soortgelijk topic op FOK! en daar werd ik toch niet echt vrolijk van, mensen die Van Persie nu nog als buitenspeler willen, dat kan helemaal niet. Ik weet dat het volk hier over het algemeen meer verstand van voetbal heeft en het voetbal beter volgt, hopelijk blijkt dat ook.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 09-04-12, 23:27 thumb up   #42

Ik heb er niks aan toe te voegen, deel je visie volledig. Al zou ik 100% voor Steek blijven kiezen.

Oud 10-04-12, 00:33 thumb up   #43
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Volledig mee eens op 1 puntje na. Afellay kan natuurlijk prima op rechts.

Oud 10-04-12, 00:46 Standaard   #44
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Afellay op rechts, hmm, is een optie, maar ik heb niet echt helder voor de geest staan of hij daar wel eens heeft gespeeld en of hij toen goed was. Lijkt me in principe wel beter dan op links.

Mijn grootste vrees is dat Bert star blijft en vasthoudt aan Sneijder, Kuyt, Robben rechts en dan Van Persie in de spits. Zet daar Bommeltje en De Jong achter en we hoeven de derde wedstrijd in de poule niet eens meer te spelen. Op die manier gaat het EK echt een afgang worden. We hebben twee ontzettend goede spitsen, die MOETEN gewoon spelen en die moeten fatsoenlijke aanvoer krijgen. Als Bert dat niet ziet is hij echt rijp voor een inrichting.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-12, 00:56 Standaard   #45
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja, Van Marwijk heeft al aangegeven dat ie weer gebruik zal maken van het blok De Jong - Herr Bommel, omdat dat verdedigend beter zou staan.

En als je dan Van Persie achter Huntelaar gaat zetten, krijg je toch weer een gat op het middenveld, denk ik, omdat dat blok altijd twee meter voor de verdediging gegroepeerd zal staan en Pers toch meer een aanvaller is dan een middenvelder.

We kunnen lullen wat we willen, maar Lambertus heeft het toch allemaal al verneukt.

Natuurlijk zal ik weer tentamens verneuken omdat het EK dichterbij komt en ik aan niets anders kan denken. Natuurlijk zal ik Oranje tompoucen kopen in aanloop naar en tijdens het EK. Natuurlijk zal ik uitkijken naar de wedstrijden tegen de Pepe en zijn companen, de Duitsers en de Denen.

Maar diep van binnen weet ik nu al dat het een kuttoernooi wordt. En daar is een man verantwoordelijk voor:

buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-12, 10:54 Standaard   #46
Kluf

Het is natuurlijk zo klaar als een klontje dat Kuyt op rechts kom te staan en we voor de verdediging Kung Fu Nigel en Mark van Bommel terug gaan vinden. Ik deel die visie van Bert totaal niet maar vrees dat er weinig aan zal veranderen. Maar als we dan toch moeten speculeren? Dan zou ik zo graag zien dat Seedorf eens zo groot gemaakt zou worden als dat hij is. Die man kan echt de Xavi op je middenveld zijn. Nog een toernooitje.

Stekelenburg in de goal. Van der Wiel op rechts, centraal houthakken met Heitinga en Joris, Pieters op links bij gebrek aan beter. Nigel de Jong met de punt naar achteren, iets daarvoor Seedorf die het spel mag verdelen en iets daarvoor Van der Vaart die dan vaker voor de goal kan opduiken. Van Persie in de spits. Robben wel gewoon rechts, want daar speelt hij het beste en creeert hij magische momenten. Met een middenveld als deze komt de aanvoer bij Van Persie er wel. Afellay links, geen Huntelaar (al ben ik wel een fan van hem en vind ik dat hij voetballend zwaar onderschat is).

Oud 10-04-12, 11:37 sad   #47
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Seedorf is toch niet goed genoeg meer joh, die heeft te lang in Italie gezeten en doet alles in één tempo.

Of zo komt het over omdat die zwart is

Oud 10-04-12, 11:43 Standaard   #48
Kluf

Beter dan Van Bommel, m.i.

Oud 10-04-12, 11:44 thumb up   #49

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Seedorf Een van de vele items op het Lijstje van Schande van van Marwijk.

Weet iemand waarom die nooit een kans heeft gekregen? Natuurlijk heeft van Basten het e.e.a. kapot gemaakt, maar voor zover ik weet was Seedorf meer dan bereid om weer mee te doen onder een nieuwe coach.
Demie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-12, 12:08 Standaard   #50

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
Seedorf is toch niet goed genoeg meer joh, die heeft te lang in Italie gezeten en doet alles in één tempo.

Of zo komt het over omdat die zwart is
Één van de weinige spelers die de bal het werk laat doen. Van Bommel is een blinde draver in vergelijking met Seedorf, al weet ik niet of ik 'm nog zou opstellen.

En Italië en één tempo? Heb je de laatste 2/3 seizoenen wel gekeken eigenlijk? Tempowisselingen bepalen wedstrijden.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief EK 2012

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site