![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Jhhfhujisj
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik probeer er met VI te zijn, tussen 8 en half 9.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Snelste FM-topic ooit op WZV?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
WASSUP
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb trouwens al wel een reactie op het sigames forum over mijn crashes, maar nog geen nuttige...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben al wat eerder thuis dus ik zet het spel zo wel weer aan
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben er al dus wat mij betreft kunnen we verder gaan!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jammer dat ik er niet bij was
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
We zijn niet verder gegaan hoor
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Helaas niet... Wanneer zijn jullie er, dan probeer ik er ook te zijn?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nou ik ga zo even schaatsen, en op zaterdagavond heb ik wel andere dingen te doen doorgaans. Denk dat 't er vandaag niet in zit.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik heb vandaag wel tijd, tot dat Ajax begint
.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nou, de Superkubok is in de pocket met CSKA
Enige aankoop van significantie is Appelvlaai voor 2m van Barça. Verder nog wat 14 jarige Russische knaapjes om de jeugd wat te versterken en de jeugdtrainers te plezieren.Superkubok overigens 4-2 na verlenging gewonnen, 2 goals uit mijn ingooitactiek
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Typisch FM. Winnen van Fulham in de Europa League, om daarna uit ADO Den Haag helemaal weg te spelen maar wel met 1 - 0 te verliezen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Na 3 seizoenen Arsenal: League Cup 1x, FA Cup 1x, Europa League 1x, Europese Super Cup 1x, 2e in de Premier League 3x
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Deze ga ik (proberen te) kopen bij NAC:
![]() .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
nep-fries
|
Al een maandje niets laten horen van de vorderingen.
Ik was dus begonnen bij Barnet die één van de kleinste begrotingen had van de League 2 (en dus de slechtste prognose), maar ik slaagde er in om tweede te worden dat seizoen en dus te promoveren naar de league 1. Eind februari van dat seizoen stond ik negende met de laagste begroting van de competitie, en kon ik aan de slag bij Hull City dat op dat moment 22ste stond in de Championship. Ik had een beetje genoeg van Barnet, dus heb dat gedaan. Daar trof ik een selectie aan die bestond uit een aantal grootverdieners en waar op veel posities geen stand-in voor was. Door vele blessures, schorsingen en een druk schema stonden ze dus zo laag. Door sterk te improviseren wist ik een redelijk succesvolle tactiek te creëren, waardoor ik de laatste wedstrijden van het seizoen ineens won en ik toch nog 17de eindigde. Aan het begin van het nieuwe seizoen heb ik vooral versterkingen voor de breedte gehaald. De nederlanders Danny Hoesen, Bram van Polen, Donny Gorter, Roy Bakkenes en Danny Guijt, waarvan vooral Hoesen en Bakkenes indruk maken. Nog meer indruk maakt mijn centrale verdedigersduo Liam Cooper en Fredrik Björk. Die eerste heeft een verborgen talent voor cornersnemen en heeft daardoor al 7 assists op zijn naam staan, maar doet het met 3 doelpunten ook scorend prima. Björk is helemaal een held, hij heeft al 10 keer gescoord in 27 wedstrijden, alle keren uit corners en al die keren met zijn hoofd (en ook nog eens zo 3 keer in 5 bekerwedstrijden gescoord). Ik heb afgelopen zomer 4.7 miljoen aan spelers verkocht en slechts 2.3 miljoen geďnvesteerd in een hele brede selectie (31 eerste elftalspelers) en 800.000 euro per maand aan salarissen. Het stadion is sinds kort bijna elke wedstrijd uitverkocht, en ben dus bezig het stadion te kopen(aan het eind van het seizoen afgerond) en daarna uit te breiden. Nu heeft het bijna 26.000 zitplaatsen. Hiermee sta ik op een gedeelde tweede plek in de Championship, met 3 punten afstand van de nummer 1 en 5 punten voor op de nummer 4, na 28 wedstrijden. Hopelijk breng ik Hull City weer terug in de Premier League. Laatst gewijzigd door Don Turba; 12-02-12 om 13:02 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
BLAAAANCCCOOOOOOO!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Haha, ik own Otis even
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pics or it didn't happen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() ik heb gelukkig zowel de community shield als in de competitie van je gewonnen. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
5e, na mijn glansrijke 1-0 overwinning op QPR.
Laatst gewijzigd door Otis.; 12-02-12 om 22:14 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nog een netwerkgame?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja waren even snel met City en United begonnen, voor als die met z'n vieren niet kon.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hmm, jammer... Ik gooi altijd hoge ogen met Arsenal
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu even met z'n vieren anders?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Prima.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik ga kampioen worden in Argentinië, dat is een ding dat zeker is. Nu nog even kijken of ik naast de apertura ook de clausura kan pakken, dat zou voor het eerst in 20 jaar ofzo het geval zijn
![]() Mede dankzij deze baas trouwens ![]()
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tsjonge jonge, 3e ronde Europa League 2018, Newcastle – Barcelona.
Barca speelt nog altijd met Messi, Iniesta, Sanchez en weet ik veel wie nog meer. Thuis maar vol op de aanval gespeeld, met resultaat, won afgetekend met 4-1. Uitwedstrijd, maar op de counter gespeeld, 3-0 verlies, exit EL.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hoe ver zijn jullie inmiddels met die netwerkgame? Ik heb nog steeds geen bevredigend antwoord op het SIgames forum over die crashes
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nog steeds in de voorbereidende fase, m.a.w. we hebben nog geen competitiewedstrijd gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Net eventjes FC Hilversum verder gegaan.
![]() Ook de playoff gewonnen van FC Den Bosch ( ) en dus naar de Jupiler League ![]() Geld stroomt binnen ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb echt met verre afstand het meest bizarre potje ooit in FM gespeeld voor mij
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De Copa Libertadores gewonnen
![]() MAAAARRR dan komt nu het ongelofelijke verhaal hoe ![]() Zoals jullie misschien weten, bestaat de Copa Libertadores uit een finale die gespeeld wordt over 2 wedstrijden. De heenwedstrijd moest ik uitspelen bij Corinthians en verliep op zijn zachts gezegd.. Ongelukkig. ![]() Dan nu het bizarre gedeelte. Voor de thuiswedstrijd moest ik dus 3 doelpunten maken en geen tegengoals krijgen, anders moest ik met 4 goals of meer verschil winnen. Ik kom na 5 minuten spelen al op een 0-1 achterstand, en die wordt bijna meteen ongedaan gemaakt door mijn aanvallende middenvelder. Echter kijk ik daarna al vrij snel tegen een 1-3 achterstand aan. Een simpele rekensom zegt mij dat ik dan nog 6 goals moet maken, aangezien zij meer uitdoelpunten hebben gescoord, onmogelijk dus... Vrij snel maak ik de aansluitingstreffer en krijg ik toch nog een soort van hoop. We maken nog gelijk en zelfs 4-3 in de eerste helft. Op dat moment dacht ik eigenlijk nog steeds dat ik verloren was, want zij zouden vast nog wel een x scoren. 5-3, 6-3 en ik zet alles op alles in de laatste 15 minuten om die allesbeslissende 7-3 te maken. Helaas, het lukt niet.. Dan zie ik dat ze in Zuid-Amerika niet het systeem van dubbel tellende uitgoals hebben, want ik moet gaan verlengen. Een hele opluchting natuurlijk en ik hoop dat ik nog een x kan gaan scoren. 7-3 Ik zit bijna te juichen achter mijn laptop( ) Totdat ik het bericht krijg dat mijn linksback geblesseerd van het veld moet, met 10 man verder dus, meteen alles op de verdediging gegooid, al wist ik dat dat riskant kan zijn. En met een man minder weten we ook nog 8-3 te scoren, maar dan moet mijn topspeler ook naar de kant, waardoor we met 9 tegen 11 komen te staan. Gelukkig zijn zij niet meer gevaarlijk en krijgen ze nog een rode kaart ook, waardoor Buenos Aires feest kan vieren (De helft dan).![]()
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dank u.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat een kut-regel is het dat je geen niet-EU spelers meer mag halen in de Jupiler League
![]() vorig jaar gewoon 11 Afrikanen van ASEC en Coton Sport halen en op naar de Eredivisie, maar nu blijf ik voorlopig wel even in de Juup. Mijn selectie is gevuld met die spelers die je aan het eind van het seizoen ziet van 'clubs laten jeugdspelers vertrekken'. Die kansloze kneuzen inderdaad. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zonder slavendrijver-powers is Otis ook maar een middelmatige trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Frustrerend. Na 21 wedstrijden sta ik in PL weer 2e, achter Sergio Aguero
. 29 goals in 21 PL wedstrijden...
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
3 keer in 4 wedstrijden tegen Aguero, is hij 2 maanden geblesseerd
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zo, seizoen 2017/18 zit er ook weer op.
![]() Wederom vijfde geworden, kan nog net niet aanhaken bij de echte toppers. Pluspunt is wel dat ik wat salaris per jaar betreft de 15e club ben, dus dat doe ik goed. ![]() In de Europa League kwam ik niet verder dan de 2e knockout-ronde, waar ik na een sensationele 4-1 thuisoverwinning op Barcelona, in Spanje met 3-0 verloor... League Cup was al vrij vroeg voorbij, maar daar stel ik altijd mijn 2e elftal op, dus niet echt boeiend. In de FA Cup gestrand in de halve finale na een thriller tegen Arsenal: ![]() Nog even de selectie en mijn topper: ![]() ![]() Meer screens op aanvraag. Nu op naar het WK met Ivoorkust.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Fijne spits
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En overgenomen. 190 miljoen rijker en alle leningen weg!
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
![]() Muwhaha. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vanavond Netwerkgame voortzetten?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ga vanavond Milan - Arsenal kijken met vrienden, dus tot 11 uur kan ik sowieso niet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager 2027: Net werken in Rusland.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|