![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Zeker!
Bleek ook nog eens het oude record van Andy Cole uit 1993 te hebben verbroken voor wat betreft doelpunten in de Premier League. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
15e geworden in m'n tweede Jupiler League-seizoen
.Wel de topscorer van de competitie afgeleverd, Attila Yildirim .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ben ook maar weer eens begonnen, misschien pak ik binnenkort wel weer mijn master vitesse game op, maar nu eerst Barca, puur om te kijken of ik een werkende tactiek kan bouwen met Messi op 10 en 2 buitenkanten. Iemand ervaring mee?
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
.PS: Alsnog Afrikanen in de Jupiler League weten te krijgen Dubbele nationaliteiten ![]() ![]() ![]() ![]()
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
nep-fries
|
Bij mij gaat het wel lekker. Nadat ik Hull City van degradatie wist te behoeden heb ik een heel nieuw team neergezet waarmee ik tweede werd in de Championship. Toen kwam Arsenal langs, en daar ben ik nu mee begonnen. Moet alleen een beetje wennen aan al dat geld wat er is. Ben gewend om voor hooguit een paar ton een goede speler aan te trekken, maar bij Arsenal hoef ik niet meer op het geld te letten (aan de andere kant is het ook lastiger om een goede speler te vinden die weer niet abnormaal duur is).
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Gaan we vandaag verder met de netwerkgame?
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ivm Carnaval voor mij geen netwerkgame de komende dagen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Spelers die gaan zeuren dat het team slecht presteert
![]() Ik heb 1x verloren en 3x gelijk gespeeld in alle wedstrijden dit seizoen. Ik zit nu in Januari.. Daarbij heb ik de WK voor clubs gewonnen van Real Madrid. Meteen verkocht die gozer. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
![]() wat is deze __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
M'n keeper William Shongwe is voor de Engelse jeugdteams gaan spelen en wil niet meer voor Zuid Afrika spelen
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bij Hilversum staan we voor alles open.
Was meteen ook de laatste waarbij een dubbele nationaliteit nodig was, want ik ben kampioen van de Jupiler League .
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Verrot, ziek, kutweer
FM ![]() Laatst mijn gamepje van Vitesse opgepakt, daar heb ik in 3 seizoenen wat bekers en titels gepakt, halve finale Europa League ging ik eruit en toen vond ik het wel prima. Spanje kwam in de zomer van 2014 bij, dus dat vond ik wel mooi. Nu in december heb ik Arsenal erbij genomen, winnaar van de CL, alle wedstrijden tot nu toe ook weer gewonnen in de CL, maar 11de in de competitie en dus mag ik het regelen. Ramsey en Wilshere zijn eindbazen, Jovetic ook, van Persie is verhuurd terwijl ze alleen Chamakh en Park in de spits hebben . Jovetic nu maar even in de punt. Enige rare is; niemand wil naar me toe komen. Verdomme CL winnaar, komt dat puur doordat ik nu 11de sta? |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mijn nieuwe voorhoede bestaat uit Yakan Mawayé, Ammar Ouadah, Emmanuel Bakayoko en Seth Ababio. Mooi.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Beveren aan het mediapark. Mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Maar ondertussen wel zo binnenkomen in de Eredivisie
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Danny de Groot. De zoon van Maradonny,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Danny de Groot is een baas
. Eén van de twee Nederlanders in de basis.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Over Maradonny gesproken:
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Raak ik weer een Afrikaans vlaggetje kwijt. Benjamin Kameni wijst Kameroen af en gaat jeugdinterlands voor Frankrijk spelen.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Zuid-Amerika
Finalewedstrijden van de Copa Libertadores zijn 1 en 10 Juli en mijn contract loopt op 30 Juni af..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Nieuwe uitdaging gevonden..
De VS gaat zich opmaken voor de komst van de legendarische Friggles. Philadelphia Union zijn de geluksvogels. Oh ja, mijn assistent is deze baas ![]()
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Godnondeju 3 dagen nadat ik bij Philadelphia aan de slag ben gegaan komt mijn droomclub vrij
![]() Positie van de trainer stond niet op wankel oid.. SV Wacker Burghausen
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Komt er ook nog een officiele update met de wintertransfers?
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Nu in mei 2020 met Hannover in een spannende kampioenstrijd verwikkeld met Bayern, EN ik moet in de finale van de Europa League (ik was op een bizarre manier uit de CL gevlogen) tegen Twente
.![]() Aardig schema! En door de overwinning vs Bayern (de 2-1 in de laaste 5 minuten door een 17 jarig spitsje die ik er eigenlijk in bracht om de 1-1 te consolideren) nu 3 punten voor Bayern. Hier mijn vreeeeemde CL groep: ![]() Ik heb met 5-0 gewonnen en met 0-4 verloren (speelde met mn 2e elftal, omdat ik dacht dat ik toch wel door ging!) van Real. Gelijk en verloren tegen Gala, en 2x ruim gewonnen van FCK. Doordat Galatasaray niet "gewoon" won van FCK in de laatste wedstrijd, ging ik er dus alsnog uit..... |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Het punt is alleen dat er 3 ploegen gelijk staan. Dan wordt het resultaat van de 4e ploeg "er tussen uit gehaald". En aangezien ik 2x dik won (volgens mij 5-0 en 0-3 oid) en zij allebei punten verloren tegen FCK zouden ze dan de in de stand boven mij staan.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Omdat ze met zn 3en gelijk staan, telt het resultaat tussen deze drie ploegen (maw de resultaten tegen Kopenhagen vallen weg). Aangezien Hannover maar 4 punten heeft gehaald tegen Real en Gala, en Real en Gala waarschijnlijk allebei een keer punten verspeeld hebben tegen Kopenhagen, hebben zijn in de onderlinge wedstrijden waarschijnlijk meer punten gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
nep-fries
|
weer wat geleerd. ik dacht altijd dat onderling resultaat het belangrijkst was, daarna doelsaldo etc.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Dat is ook zo, alleen zijn er hier drie ploegen gelijk. En Hannover had het minste onderlinge resultaat van de 3.
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
nep-fries
|
![]() Ben zelf trouwens lekker bezig met Arsenal, sta bovenaan in de competitie en doe het ook goed in de Champions League. Enige kutte is dat ik in de maand december ineens alle topploegen krijg en daardoor een heel lastig schema heb: 2x ManU (waarvan 1x in de League Cup), Chelsea, Spurs en Liverpool en tussendoor Internazionale in de CL.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
3e Klasse in Nederlands speelbaar
Ga met mijn eigen club de CL winnen
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Dope! Waar kan ik die dingen vandaan halen?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Geert den Ouden aangetrokken in de 3e klasse
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Voor het eerst met Telstar de groepsfase EL gehaald, loot ik Man City, Monaco en Lokomotiv Moskou
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Was de, toegegeven, niet zo heel mooie shirts van Telstar wel zat in de zomer van 2018, dus ben in de wereld van de custom shirts gedoken. Hier het resultaat, ben er wel blij mee (voor een eerste poging), ben van plan de shirtjes elk seizoen aan te passen nu, net als in 't echt.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Het is al eerder gevraagd zie ik: Komt er dit jaar geen officiële update/patch uit?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Ik heb ook al op het forum zitten kijken, worden veel threads over geopend en het algemene antwoord is zo'n beetje "vorig jaar was het in maart, nu waarschijnlijk weer, maar ze kondigen niks aan".
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Zullen we nog een keer verdergaan met de netwerkgame of is dat inmiddels ten dode opgeschreven?
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Was het alweer vergeten.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ik ben weer bij Burghausen aan de slag gegaan. Helden.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
#96 | |
.
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ik bij AS Monaco.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Koningen. Letterlijk. Ik heb trouwens veel goede Franse regens, te bizar voor woorden. Normaal bizar veel Duitsers, maar nu ik bij een Duitse club zit niet.
|
|
|
|
|
|
#100 | |
.
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Football Manager 2027: Net werken in Rusland.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|