![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
ALLE VERLOVEN BERENBURG INGETROKKEN!!!!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
.__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
elfstedenmatras.nl , daar zijn een hoop Nico'tjes over te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
- Er wordt momenteel geschaatst op De Luts (er is een cameraploeg van BNN bij)
- Vanaf morgen wordt Vandaag De Dag met Eva Jinek uitgezonden vanuit Balk met als gast ijsmeester Auke Hylkema En wat geruchtjes: - Willem-Alexander is gesignaleerd in Leeuwarden - Tocht zou voor een deel over het IJsselmeer en de Fluezen gaan en op die manier Balk overslaan - Andere organisaties hebben het verzoek gekregen om geen tochten voor zondag uit te schrijven Als die laatste waar is, dan gokken ze dus op zondag als dag voor de tocht. Vooral het zuidwesten heeft nog wat ijs nodig. In dat opzicht gunstig dat het daar afgelopen nacht het hardst vroor van heel Friesland. Hopelijk de komende nachten ook weer. Momenteel is het daar -4,4. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hm, die ijsdiktes die de NOS meldt zijn niet echt hoopgevend. Dan maar wat ijstransplantaties.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
DWDD: Wennemars, Tuitert, Hulzebosch
P&W: Veldkamp |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Zondag is mooi. Jezus is tenslotte ooit begonnen met over het water te lopen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Zondag niks mis mee
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Behalve dat het helemaal fout gaat met de drukte...
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Neuh, het wordt sowieso druk.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Zondag moet Feyenoord tegen Vitesse om 16:30.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Klopt, dus dan komt er eigenlijk geen hond af op die elfstedentocht
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Niet op zondag doen vanwege zondag zou belachelijk zijn.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 | |
Dus geen elfstedentocht op zondag, volgens alle experts de laatst mogelijke dag, volgens die lui. Omdat sommige mensen 'm dan niet kunnen rijden.Als ze 'm niet op zondag laten doorgaan, dan kan NIEMAND 'm hoogstwaarschijnlijk rijden. Stelletje wereldvreemde idioten zijn die lui toch. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ja, ik kan niet schaatsen dus ik kan ook niet meedoen. DISCRIMINATIE! Afschaffen! Geloof is een keuze (alhoewel, in sommige gevallen is het dermate geindoctrineerd dat je moeilijk van een keuze kan spreken), dus dat is geen gegronde reden.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Logisch dat SGP en CU dat liever niet hebben, maar daar gaan ze heus geen rekening mee houden.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
En Chocomel die een beetje gaat pimpen met dat gejatte idee om de oudste deelnemer te sponsoren.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Precies, vind dat 'gristenhonden' geleuter ook niet zo nodig. En het Elfstedentocht bestuur heeft allang gezegd dat een zondag niet hun voorkeur heeft maar wel een reele mogelijkheid is.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Het lijkt er ook wel op dat ze op zaterdag gaan inzetten daarom. Misschien met zondag als alternatief mocht het echt nodig zijn.
De ijsmeester van Balk zei net op tv: "We hebben nog 4 nachten". __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Stiekem begint het zelfs bij mij te kriebelen, als schaatshater.. maar het geluid van schaatsen op natuurijs is zo lekker en rustgevend. En dan ook nog eens zo'n uniek evenement.
Helaas moet ik het wss missen als het daadwerkelijk zondag is. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Toch nog even de CU en SGP aangrijpen om de vraag te stellen of ze ook kamervragen stelden over het feit dat bij veel kerken de diensten afgelopen zondag flink inkortten wegens de kou?
Mag dat wel? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Zaterdag is Man United - Liverpool dus dan kan het niet
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Balk wordt wellicht toch juist uit de route gehaald?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Dat zal wel als laatste red middel ingezet worden om zo Balk de kans te geven er alles aan te doen?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Alleen als het niet anders kan waarschijnlijk ja, maar het is in 1963 kennelijk ook gebeurd en het is niet één van de 11 steden, dus het zou kunnen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ik vind het op de een of andere manier steeds weer een beetje ontroerend als Plato hier post
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Waarom?
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Gewoon lief, je hebt overal verstand van omdat je iedere avond DWDD kijkt, dat waardeer ik zo in je.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Mijn Elfstedentochtkennis haal ik inderdaad van het Journaal en DWDD, maar ik ben de eerste om toe te geven dat die kennis niet bijzonder ver reikt.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Daar kunnen de meeste hier nog eeen goed voorbeeld aan nemen...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ik weet niet of het hier al stond, maar er wordt ook overwogen om het relatief kleine peloton wedstrijdschaatsers wel langs Balk te laten schaatsen, maar de toerrijders na Sloten weer hetzelfde stuk terug te laten rijden.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Pfieuw, wel GTST!
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Wordt nog wat als het toch niet doorgaat.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Voorpagina HLN (Belgische krant):
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Eigenlijk kan het niet meer niet doorgaan
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Eigenlijk niet, maar toch denk ik dat het 'm niet wordt
.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
De rayonhoofden zullen de elfstedendroom wel ruw verstoren en aan diggelen schieten morgen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|