![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Wisselstoringen
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Krijg je met die slechte koers van de Euro..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
En geslaagd trouwens ja. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Gefeliciteerd dan maar.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Gefeliciteerd, ben benieuwd wanneer de mooie karren van je pa in de sloot liggen
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Dank jullie.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Heuuyy mooi doan
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Gefeliciteerd Robin
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
ik heb moeite met die clip geloven
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
een das van Zandhazendorp dragen
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
![]() dndiek slaat weer toe |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Feli Robin.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Godverdomme
Overschrijving naar nieuwe voetbalvereniging niet geaccepteerd omdat die klootzak van m'n oude vereniging niet m'n oude team + klasse had ingevuld. Nu moet ik alleen daarvoor + handtekening weer naar Almelo reizen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Sterkte
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
doe de groeten aan Marco.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bedankt
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Dinsdagmiddag is gemeentehuis eigenlijk dicht, gelukkig werkt mijn ma er.. ook maar even met spoed aangevraagd morgen is ie binnen als goed is.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Dinsdag zijn de wild west shows?
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Traag kutforum. Ik ga er mogen een topic over openen. Dit kan zo niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
'Uitsluitend topkwaliteit met de beste service!'
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Nu toevallig 2 keer in 2 weken ofzo. Voorheen waren het gewoon problemen met het forum zelf
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nico heeft weer eens de verkeerde gekozen
En dan ook nog woordvoerdertje spelen
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Gefeliciteerd Robin!
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Sowieso als ik een bedrijf zou hebben die het van zijn website zou moeten hebben en ik zou zoveel problemen ondervinden, had ik allang een schadeclaim indienen. Of gewoon overstappen naar een ander.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Gefeleciteerd Robin.
En het wordt inderdaad eens tijd dat ze overstappen naar een andere host. Dit is echt prutswerk. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Kom eens met een suggestie voor een goede host. We zijn juist overgestapt vanwege problemen bij de andere host.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Bedankt Sjimmie en Palm.
Vanavond niet zuipen, maar gewoon helderop toetsje maken. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Rekenen? Of topografie?
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Jullie zijn broertjes
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Feli Robin
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ik zit nu ook al zonder verwarming,
.Maar in tegenstelling tot KK woon ik fatsoenlijk en komt er dus snel een monteur. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
![]() Wel Hart van Nederland al gecontact neem ik aan? __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
De helft van het huis hier heeft al een week geen water
Leidingen zijn bevroren.
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Wij gisteren op het werk, gvd tot 10 uur moeten wachten op een bak koffie.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Er zijn ook monteurs hier maar ze kunnen het niet maken
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|