![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Het ijs ligt er 'fantastisch' bij, maar 'grote problemen' in zuidoosten
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik had de laatste post
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Otis
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hopelijk kunnen ze de hele route vrijhouden en sneeuwvrij maken.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat het allerbelangrijkst is: wat zijn de weersvoorspellingen? Gaat de dooi inzetten dit weekend, en zoja...dan zijn we snel uitgeluld.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het zal toch wel komend weekend moeten waarschijnlijk:
https://twitter.com/#!/helgavanleur/.../photo/1/large __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik zet alvast 10 euro op Wennemars.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is de zondag eigenlijk een optie?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er zal ergens langs de route vast wel een gereformeerd dorpje liggen waar ze dan de schaatsers met hooivorken van het ijs af jagen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik denk trouwens dat ze het om veiligheidsredenen liever niet in het weekend doen, anders is het aantal toeschouwers helemaal niet meer in de hand te houden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
In principe doen ze het liever niet in een weekend dacht ik.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Maar stel dat zondag de ideale dag is en maandag de dooi inzet....
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dan giet het zondag oan, hoop ik! Kan ik de hele dag kijken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absoluut. Sven heeft al laten weten niet mee te doen.
Er is wel een mooi rijtje met nieuwe kanshebbers natuurlijk, wordt ook wel weer tijd na die saaie Angenent. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De Stroet
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nee jonge, beetje vertrouwen in E-e-e-erwen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik heb maandag en dinsdag projecten waar ik echt niet weg kan blijven. Maar dat ga ik natuurlijk wel doen.
Dus misschien ben ik volgende week woensdag wel werkloos
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik wil ook nog wel een sidebet aangaan dat Bob de Jong wint.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zelfoverschatting, iedereen kan gemist worden.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Vind ook dat je als Fries gewoon vrij moet kunnen nemen daarvoor. Ik denk dat Reinier Paping wint. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zal W.A. van Buren meedoen?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben veel belangrijker dan jij ooit door zal hebben.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wie heeft het in hemelsnaam bedacht om het 11! stedentocht te noemen met plaatsen als Sloten, Hindeloopen en IJlst
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Voor mijn gevoel duurt zo'n elfstedentocht ook voor de profs de hele dag, maar die komen blijkbaar dus al rond het middaguur aan.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik vermoed dat ze alle 11 stadsrechten hebben, dat zegt verder niet bijster veel over de grootte van de plaats.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hebben inderdaad stadrechten, die grotere plaatsen als Drachten en Heerenveen niet hebben.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dit weekend bij de alternatieve deed de winnaar er 5 uur 41 minuten over.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik heb ook ergens nog wat Fries bloed zitten, maar de elfstedenkoorts slaat nog niet over op mij
. Het lijkt me wel een keer leuk om het bewust mee te maken, maar als ze straks besluiten dat het niet door gaat zal ik het waarschijnlijk morgen weer vergeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
KNMI geeft waarden van -10 aan volgende week, andere weersite geven eind deze week dooi aan
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kortom, ze weten het gewoon nog niet. Da's het mooie er ook van.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Met dit soort gewaagde voorspellingen bevind je je op glad ijs natuurlijk.
HOEHAHAhAHAIHIHIHOOIIIHhhh. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Pas donderdag kunnen we er wat meer over zeggen, tot die tijd is het koffiedik kijken. Maar een ding is zeker: dit is geen zuivere koffie. Zo klaar als een klontje.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
BREKEND ijs in Friesland
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ijskoud die Hendril.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Er zijn in ieder geval al een aantal tegenstanders.
https://twitter.com/#!/11stedenzout |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het gaat je niet in de koude kleren zitten, al die spanning rondom zo'n tocht.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Haha, die foto erbij. De ETA van Fryslan?
|
|
|
|
|
|
#48 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wa kinderachtig zeg. Goffedomme.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|