|
|
#1 |
|
En gaan.
Laatst gewijzigd door Weebl; 06-02-12 om 00:28 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Real Football
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wanneer krijg je de kans om zo'n fieldgoal te maken?
Is er dan een overtreding gemaakt ofzo? Of mag je dat ook tijdens het lopen doen? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen flyover?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haha Amerika
even een legerbasis laten zien. Maar even kijken hoe lang ik het vol hou..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Geen straaljagers die overvliegen?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Go Eli!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
WAAR ZIJN DE STRAALJAGERS GVD
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Idd.... budget cuts waarschijnlijk
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
In April weer terug naar de VS
![]() In 2011 drie maanden in New England gewoond, man wat had ik daar NU willen zitten
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hm snap het nog niet helemaal maar we zullen zien
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als je bijvoorbeeld op zo'n 30 yards bent maar 4th down hebt. Dan lever je de bal niet zomaar in, maar probeer je nog even drie puntjes mee te grissen.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die armen van die linemen, zijn groter dan mijn bovenbenen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hup Patriots
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik hoop trouwens niet dat er ooit op onze voetbalvelden zo'n logo's komen te staan
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
GO PATS! C'MON!!!!!!!! ZIN IN!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nog thx voor de uitleg mannen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Fucking BBC, overschakelen...NU! Die sfeer....
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik zit nou te lezen over een "special team" waarbij ook een holder zit, die alleen een bal op de grond drukt zodat iemand anders kan trappen.
Is dat echt het enige wat die doet in een wedstrijd of maakt ie ook deel uit van de defense of offense?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kijken jullie @ BBC of ESPN?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
There we go
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
We zijn los
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bij de Giants is de holder de punt kicker
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lucas Oil Stadium in Indianapolis
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tijd loopt wel constant door?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vaak is het ook de back-up quaterback.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nee niet altijd. Weet niet de precieze regels, maar als de bal out-of-bounds gaat stopt de tijd sowieso.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dank x3!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tijd bij jullie? 9:53 en 0-0 stand.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jezus ware
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die lui worden al helemaal gek bij een tackle
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oh die downs (wat een rare naam eigenlijk) beginnen dus telkens opnieuw te tellen, tot ze bij 4 zijn of falen?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Als ik net een deed '
' voor de Giants snap ik het dan een beetje?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
je moet 10 yard winnen in 4 trys. Is dat gelukt krijg je weer 4 nieuwe trys.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat tweede getal steeds, waar staat dat voor? Dus de 13 bij 3rd & 13 bijvoorbeeld? Of de 10 bij 1st & 10, zoals nu?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Saftey
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Safety
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Die Brady is toch een enorme baas?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
10 yards, hoeveel gebied ze nog moeten winnen. 1e getal is aantal trys
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |