![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Tereur rob plaatjes enz.
Laatst gewijzigd door Boeman; 05-02-12 om 02:41 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuwe slaappoging
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Taffesavond. En dan morgenochtend 9 weer werken. Kuthoerentyfuskotsweekend.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niet zo tof doen he, Quasimodo
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goeie TT
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoi hoi Superbowl vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tvp!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoef je niet te voetballen, ben je alsnog om half 10 wakker...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heuj,
Valkenburg gister was wel lachen .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Donnie Brasco
![]() edit; ownee, het is Blow
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ouders 30 jaar getrouwd. Echt waar, hoe die twee dat ooit vol hebben kunnen.. Respect
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jezus, dit forum begint wel echt steeds minder leuk te worden.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bloed een beetje dood zo..
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Komt door DurQ. Hij was verantwoordelijk voor 50% van de posts van dit forum, direct en indirect.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Waarom dat nou weer?
.Al dat gezeik constant over dat het forum niet leuk is, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
DurQ weg?
Ik kom laatste 2 weken ook nog maar tot 1 post per dag gemiddeld zie ik. Maar dat is door tijdgebrek. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Waar is DurQ dan?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
DurQ heeft ff wat last van persoonlijke problemen, die jullie allemaal ook wel weten denk ik.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
-het bloedt langzaam dood. -weinig leuke topics meer. -denk je een keer een topic aan te klikken wat misschien leuk, staat t ook halfvol met dol gelul (sturing kapsel) -en de SC is tegenwoordig ook vooral domme plaatjes en stripjes. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Loves C, R en M
|
Ik zal wel weer wat vaker posten
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Maar dat is meteen het manco van dit forum, klein groepje veelposters die levendigheid forum bepalen. Ik zie dat DurQ gem. 50 posts per dag had en ik 22. Alleen met ons 2 vallen er dus al 70 posts per dag weg.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tja, ik kan er echt totaal niet mee zitten. Als het niet leuk genoeg is ga je andere dingen doen. Maar 't zal aan mij liggen.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat is weer zo'n domme Nederlandse redenatie "als je het niet leuk vindt, dan ga je toch wat anders doen" Net als dat je alleen kritiek zou mogen hebben als je het zelf beter kan
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Zelf ervaar ik het forum geenszins als minder leuk trouwens, maar dat ligt dan misschien aan mij. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Misschien als CL/EL weer begint het wat drukker wordt, iig doordeweeks.
Ik heb afgelopen weekend geen één voetbalwedstrijd volledig kunnen kijken en dadelijk Ajax eerste wedstrijd van dit weekend. Doordeweekse wedstrijden zijn geen probleem. Zo zullen er wel meer zijn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mja weet je, er is vaak genoeg interessant discussiemateriaal aanwezig, maar de users die daarop reageren zijn toch vaak hetzelfde selectieve groepje.
De overige topics zijn gewoon een beetje standaard dingetjes. Live-topics, nieuwsberichten of flauwekul. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik vind het nog altijd leuk hier, anders zou ik wel weg zijn. Wat ik wel jammer vind is dat er zoveel minder gepost wordt, vroeger was er elke keer wel wat nieuws te lezen als ik ff F5-de, nu duurt dat meestal wel ff..
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En ik hou me nog rustig met plaatjes ook! Als ik dat weer vollop ga doen is het hier pas kut.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat clough zegt.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Ik zie ze liever dan dat ik voor de 100000x moet lezen hoeveel iemand wel niet gedronken heeft, dat iemand verliefd is op een vrouwelijke user of hoe koud het wel niet buiten is. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Leukste stripje van het afgelopen jaar:
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Godverdomme partij koud buiten trouwens.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Riro
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Als iemand met een verhaal komt zijn er ook altijd mensen die met een zoo hee jij maakt wat mee
reactie. Waaronder die kut superheld.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
18,4 bier gezopen jonguh!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
. Al heeft dikgedrukte soms ook wel wat leuks opgeleverd
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Maar goed dat die jongen geen mod meer is.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik op Anonymous!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die prequel heb ik gezien inderdaad. Dus seizoen 3 is toch van start gegaan, dan zal 't over 'n tijdje hier ook wel weer uitgezonden worden.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #965: This is Grade A 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen... Disco shit... Pure as the driven snow.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|