![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder.
Riro heeft gezeik. Otis is een drol. Knikker is een baas in Brussel. En DJMN moet iets met schepen doen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Of gewoon in je tas stoppen en ontkennen dat je 'm hebt gejat. Kopieren is teveel werk
.Bij nader inzien overigens wel een tof blok. Mag onderzoek gaan doen naar een trend uit de Hype Cycle. Zit aan NFC Payment te denken. Iemand eventueel nog tips? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Otis is een drol?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik wil best meedenken, maar wat is de hype cycle en wat is NFC Payment?
/geenzinomtegooglen __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Schepen.
![]() Milieu is zeg maar de leefomgeving van een mens en in dit vak gaat het over de negatieve invloed van de mens, gevolgen, regelgeving erover, duurzame (economische) gedachten erover... zelfs religie komt aan bod, het is een vrij breed vak. Maar het niveau van het vak slaat verder niet echt ergens op vind ik... 50% was presentaties, opdrachten maken... waar je heel makkelijk een acht voor kreeg. Dus leren voor het tentamen was niet echt motiverend....... gelukkig was het niveau van het tentamen ook dieptriest. Was na 30 minuten klaar. ! Ik vrees trouwens ook erg voor die harde knip die gaat komen. Ik haal alles eigenlijk vrij simpel, op scheikunde na. Ik snap er gewoon helemaal niets van. Zou wel vrij lullig zijn als ik straks mijn economische master niet kan doen, vanwege één vak dat niet eens relevant is voor die master.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat houdt die harde knip precies in?
Edit: dat je je bachelor moet afronden voordat je aan je master begint dus. Nou prima, dat moet ik toch want anders mag ik lekker bijbetalen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Studeren, was ik er maar nooit aan begonnen
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het lullige is zeg maar dat je eerst altijd 3 vakken mee mocht nemen naar je masterjaar en nu willen ze dat dus veranderen, maar tot december was nog niemand daarover voorgelicht. Dus als je in de eerste 2 periodes -in de veronderstelling dat je toch 3 vakken mee mocht nemen- één vak niet gehaald hebt dan ben je al de pineut. Zou niet moeten kunnen natuurlijk. En zelfs nu is het blijkbaar nog niet helemaal zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik snap het doel/nut ervan ook niet echt...
Ik ben al weken bezig aan een master waarvan ik nog niet eens weet of ik er aan deel mag nemen.. ook al zoiets
Laatst gewijzigd door TR; 02-02-12 om 20:48 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Student Geschiedenis meld zich. Ben deze week met mijn Minor Spaans begonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Geschiedenis vond ik het leukste vak op de middelbare school. Dat komt voornamelijk door mijn docent in het vierde jaar, die het op een erg interessante manier bracht. Daarvoor vond ik het nooit echt leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heb vorige week mn MSc thesis afgerond en ben nu net begonnen met een internship aan de Stockholm University. Jullie met dat beetje sneeuw in NL
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Scriptie gehaald
. Nu nog 1 vak halen en ik ben klaar.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo ik kom me hier ook melden, nog anderhalf uur dan weekend.
/stage __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Alle 6 tentamens van januari gehaald
30 punten erbij, loop ik weer op schema voor slechts 1 jaar sudievertraging
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Meld zich!
Stage net begonnen. 840 tot de zomer, wel een toffe plek gevonden. Verder nog een rapport schrijven voor accounting en dan zijn alle punten van mijn semester in het buitenland ook binnen. En dan maar alvast aan de regel voor een eventuele afstudeerstage in het buitenland. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Allerlaatste tentamen binnen gechillt met een 5.5
+Eerste week stage er op Nu party mode |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik had voor internationaal recht dus (afgerond) een 6, maar ik overweeg dus om naar de inzage te gaan om er misschien nog een 7 uit te halen.
Maakt dit mij ?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Net weer een tentamen gehad om 18.30, om blij van te worden
. Gelukkig ging deze (Management Accounting) wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wie was de docent bij dat vak?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik had zelf Jille de Boer bij de werkcolleges, de andere was Berend van der Kolk die ik wel als docent heb gehad bij Financial Accounting.
Ik heb ook nog eenmaal uitleg bij de case gekregen van Jan Greven. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
En na even opzoeken kom ik er ook achter dat Sandra Tillema schijnbaar de coordinator van het geheel is.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
haha, da's wel heel grondig van je
Maar niet wie ik dacht.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Hij zit nog in tentamen-mode
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Finance master.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
bdk
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
JAAAA het gaat niet door!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jeeeuj
En Staats en Bestuursrecht gehaald. Dubbeljeeeej
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
, al zal ik voor m'n herkansing niet minder m'n best doen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |