|
|
#2 |
|
Toch thuis vanwege de kou Robin?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tvp.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Een beetje vloerenlegger werkt gewoon door.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het vriest gewoon nu in de woning.. hele vloer gaat naar de kloten als we nu gaan vloeren
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heuuyy heeuuy
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vloerenleggers zijn mietjes. Allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kantoorvolk zijn eckten weet ik, daarom zit ook nog op school.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Robinho
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
M'n beste vriend wordt vader over 3 weken en ik (of wij, 'de groep') moet hem natuurlijk iets geven. We dachten aan een mutsje bedrukt met eigen tekst. Weet iemand waar je dat goedkoop/snel kan regelen? Probleem zal wel zijn dat het om 1 exemplaat gaat, ik geloof dat er vaak om een minimale afname van zoveel stuks wordt gevraagd..
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Je beste vriend wordt vader en je komt aan met een mutsje met een tekst erop.
Godverdikkie jullie zijn wel echt 2 handen op 1 buik!
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Maar wij hebben dat niet goedkoop geregeld en ook helemaal niet snel dus sorry. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het gaat om het gebaar he. Overigens wordt er meer geregeld maar dit mutsje is mijn taak.
Thanks Superheld, zal eens gaan bellen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik verveel me nu al.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heb vanavond laatste rijles.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gedaan en via whatsapp foto gestuurd naar vriendin, hihi.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Matige conclusie.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
We hebben thuis echt weinig lekker te vreten op dit moment kutzooi, al een zak chips wokkels op maarja. Ma doet altijd woensdag boodschappen
Even kijken of er nog maten zin hebben..
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
it giet oan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat klopt.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Heb mn rijbewijs al 6 jaar, en kan nog niet rijden
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik moet hem dit jaar vernieuwen. Krijg ik wel zo'n handig pasje.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik heb gelijk toen dat pasje kwam een nieuwe aangevraagd. Dat papieren ding was echt kut.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mocht je zeker wel het volle pond betalen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die papieren zijn cult man. Mijne loopt nog tot 2014 geloof ik.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Morgen vervangend werk
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
-double or nothing-
Laatst gewijzigd door TR; 01-02-12 om 13:30 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ben wel heel benieuwd wat het vervangend werk van specie maken inhoudt
![]() Maargoed, je mag blij zijn dat je werk hebt. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bij ons bedrijf doen ze ook andere dingen dan specie maken hé.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() En na het weekend kun je weer lekker specie mengen mang
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Competenties wut?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ja duh. Wat dacht je dan, dat de overheid die dingen gratis gaat uitdelen aan mensen die zo'n pasje handiger vinden?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Ze hadden m.i. best een actie kunnen doen met korting ofzo.. Laatst gewijzigd door TR; 01-02-12 om 13:57 |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het is toch belachelijk dat het verlengen van zo'n pasje bijna 40 euro moet kosten. "Administratiekosten", jaja.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Exact 40 euro.....ach overal wordt tegenwoordig een slaatje uit geslagen, we worden overal 'genaaid' en niemand die er wat aan doet... Accijns op benzine gaat ook helemaal nergens over, die voor sigaretten en sterke drank kun je ook je vraagtekens bijzetten maar dat zijn 'genots'artikelen. Ook de prijzen van de auto's, de BPM en de wegenbelasting liggen bij ons het hoogst... __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarom zijn administratiekosten bij bijvoorbeeld een boete dan maar 6 euro?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nie mauwe, gewoon betalen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Schuiven mej da geld....
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |