|
|
#1 |
|
Mobiel.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
361 ja?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waar heb je het over?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Riro aldoor met d'r topicnummers!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Verkeerde TT nummer.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja eindelijk een nieuwe
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En Palm waar was je nou vrijdag, je zei dat je zou komen!!!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
moiiii
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heuj, goed weekend zeg
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kutkluf, met je grapjes.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pff wat een tyfusdag
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gisteren in Brothers kwam Vato draaien
Wat een achterlijke pleurisherrie draait die gast zeg
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moi
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
010 bedankt voor deze mooie dag!
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
maar hopen dat ik kan slapen nu. ellendige kutdag
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zo maar eens kijken hoe glad/sneeuwbestendig mijn zomerbanden zijn.
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het viel wel mee allemaal net op de weg *klopt af*
Ben wel een van de eersten op mn werk
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nou, dat is mij toch een goede morgen. In een volle metro gaat mn radio opeens vol op speaker terwijl net abba wordt gedraaid
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Haha iedereen in de metro denkt nu dat je een homo bent.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind ABBA ook leuk.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wel leuk om SOS in te zetten, net nadat je aan de noodrem hebt getrokken.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
11 uur slapen
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lekker de hele dag binnen blijven
.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heeeeeeeel klein beetje sneeuw hier.
|
|
|
|
|
|
#37 |
.Ik ben nog steeds half ziek en moet naar een afspraak in fucking Monnickendam, .
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kloef is homo
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kloef gaat poepscheppen bij Occupy Monnickendam.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kluffie gaat 11 drollen ophalen bij Frank de Boer thuis
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Maandag
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zal hier ook maar weer eens een keer posten....
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vanaf vandaag eindelijk weer Spaans! Eens even kijken hoeveel ik nog weet. Hola supermercado!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sneeuw
![]() Dubbele dekens ![]() Fucking Misselijk ![]() Robin ![]() van 16:45 tot 18:30 naar School ![]() Riro
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik ben toch benieuwd wat er nou met Robin is gebeurd. Volgens mij begon ie net irritant te doen toen ik naar huis ging.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik snap hem niet. Leg eens uit.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als je de Katholieke Universiteit Tilburg afkort krijg je K.U.T. Dat spreek je dus uit als 'kut', een ander woord voor vagina. Een vrouwelijk geslachtsdeel, iets wat sowieso al grappig is.
Robbie impliceert dat hij op een kut zit, het vrouwelijke geslachtsdeel. Hij bedoelt echter de K.U.T., de Katholieke Universiteit Tilburg. Dat misverstand maakt het grappig. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC nummero 961
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|