![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]()
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wel een mooi pak he, niet van die lelijke dingen die Emile Roemer draagt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Loves C, R en M
|
Ik kan een goed pak op z'n tijd ook waarderen, maar dat gezever dat je niet inhoudelijk naar iemand kan luisteren omdat-ie geen pak aan heeft vind ik beperkt. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Loves C, R en M
|
Ikwas trouwens ook nog niewsgierig hoe in de visie van koekenbakker 'links' en 'rechts' het best gedefinieerd kunnen worden, waardoor het voor hem minder vage termen zijn.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Cohen doet oproep aan Rutte: Neem ontslag! - Binnenland - VK
Cohen houdt zich aan zijn voornemen voor 2012. Dit is zichtbaar oppositie voeren. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
PvdA gaat de lijsttrekker democratisch kiezen, door leden en niet-leden, ws. met hetzelfde systeem als in Frankrijk.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
. Overigens kan iemand mij uitleggen hoe het stemmen bij de PVDA werkt op zo'n conges? Dan mocht Henkie wel stemmen en Pietje niet. Bij de volgende motie weer andersom. ![]() Bij ons is het gewoon one man one vote .
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volgens mij werken ze met afgevaardigden van de afdelingen en gewesten, die ieder een gewogen stem hebben.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maar dan komen alle PVV-ers toch op de slechtste kandidaat stemmen?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bij de PS werkte dat vrij aardig. Je genereert in ieder geval veel aandacht en het kan een mooi debat over de partijkoers opleveren. Keerzijde is dat het ook tot grote ruzie kan leiden, zie de Republikeinen momenteel, of de situatie met Rutte en Verdonk (hoewel dat natuurlijk een gesloten voorverkiezing was, net als detijds met Bos en Van Nieuwenhoven bij de PvdA).
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Althans zo werkte dat in Frankrijk. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Daar zijn ze helemaal niet toe gemotiveerd, bovendien moeten deelnemers aan de verkiezing waarschijnlijk een klein bedrag betalen en een verklaring ondertekenen waarin ze aangeven het linkse gedachtegoed te ondersteunen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Okee, bedankt.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Niet-leden moeten een geringe vergoeding betalen en het gaat niet via internet, volgens mij moet je fysiek op komen draven ergens, dus dta zijn wel drempels, maar ik houd mijn hart ook wel een beetje voor de Geen Stijl mentaliteit in dit land, om al dit soort verkiezingen te verzieken. En de PvdA bij veel mensen is zo groot, dat is soms bjina eng. Gewoon maar zorgen dat je geen slechte kandidaat hebt dan.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik voel eigenlijk steeds meer sympathie voor de PvdA, als Pechtold nog even doorgaat met zijn gezeur over ontslagrecht etc., een te rechtse sociaaleconomische koers en het categorisch weigeren om echt samen te werken met andere oppositiepartijen stap ik misschien wel over.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is dat echt zo op je overgekomen? Bij mij is vooral het beeld blijven hangen van 10 mensen die weken lang hebben zitten wikken en wegen. (En vervolgens naar mijn mening verkeerd hebben gekozen, maar goed.)
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het is wel hun initiatief geweest, en dat vind ik echt raar.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Huh? Het kabinet kwam toch met een missie? PVV wilde niet, en toen gingen ze elders op zoek naar steun. PvdA en SP wilden niet, D'66 en CU hielden hun twijfels stil, GL was er open over, uiteindelijk deden CU, D'66 en GL mee. En GL dwong een wijziging af gedurende het proces. Toch?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat was later, eerst hadden GL en D66 het initiatief daartoe genomen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
O dat proces heb ik helemaal niet meegekregen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ach, laat die man er lekker bijlopen hoe hij wil. Mijn stem zal hij er zéker niet mee winnen.
En ik zie regelmatig mannen van middelbare leeftijd en ouder die wel in pak lopen, maar waarvan het ook net zo goed de gordijnen van Spekman hadden kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het gaat natuurlijk om de inhoud, maar een partijleider dient ook iets uit te stralen. En van mij hoeft Spekman echt niet strak in het pak, alsjeblieft niet. Maar een beetje betere kleding kan toch wel..
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zoals hij er vandaag bij staat, vind ik dat ook zeker wel iets uitstralen eigenlijk. Hij heeft soms wel echt rare hansopjes of truien aan maar het zal me echt worst wezen. Erica Terpstra had ook altijd een bungalowtent aan, hoorde je nooit iemand over.
|
|
|
|
|
|
#26 |
Het is op, het is leuk geweest. We hollen nu al een jaar of vijf achter die man aan; hebben hem groot gemaakt. Maar nu is het klaar. We gaan Geert Wilders bij de knieën afzagen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Job Cohen kruipt uit zijn schulp - Politiek - TROUW Dat vond ik wel grappig
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Een onderzoekje van NRC.Next vandaag laat zien dat er na de directe (inkomens etc) en indirecte (BTW etc) belastingen er praktisch al een vlaktaks is in Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Omdat rijken meer sparen en dus minder btw betalen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Armen geven een hoger percentage van hun geld uit en betalen dus relatief gezien vaker 19% belasting naast hun inkomensbelasting. Denk dat dat het is.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Conclusie: Ome Greet was milder dan normaal en ging vervolgens pissen op de SP met halve waarheden.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Greet wil nu ineens wel, omdat het slechter gaat in de peilingen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat wil hij ineens wel?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Aanschuiven voor een interview
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij is doodsbang voor de SP
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ah Greet ziet weer een nieuwe vijand
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
De Jager: niets meer zeggen over renteaftrek - Economie - VK
"Je moet er gewoon niet over praten, dan verdwijnt het probleem."
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zelfs de NOS opent met Ome Greet
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ja, ongelooflijk vind ik dat. NOS is zo populistisch aan het worden.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ze zeggen ook ''het is nu niet mogelijk om met je kind naar het voetbal te gaan''
![]() Verder willen ze de bewijslast omdraaien voor voetbalsupporters, stelletje fascisten
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
De demonisering van de voetbalsupporters is weer begonnen hoor
.Toevallig, nu met de Klassieker op het programma. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() Als je nou net zo'n situatie hebt als in Lyon, zonder reden wordt je beschoten met traangas en daarop wordt vuurwerk gegooid als reactie. Dan ben ik ook schuldig terwijl ik niks gedaan heb én het de schuld van de politie was. En die gast van het CDA zei ''en als je het er niet mee eens bent kan je nog altijd een klacht indienen'' x 1000.
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
En die gast van de KNVB zei ''sowieso ben ik nooit op de verkeerde plek''. GOED ARGUMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Misschien moet Richard de Mos ook maar opgepakt worden omdat er criminelen in z'n partij zitten. Had die er maar afstand van moeten doen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #118 We moeten in het pak, van Plato
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |