![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Shit bricks
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En toen zag ik het ineens. Holy shit
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jo
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ah 10 minuten naar gekeken zie je het niet. Kijk je er nog eens na zie je het meteen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat was misschien wat overdreven maar het zou zo bijzonder moeten zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als je 'm eenmaal ziet kan je 'm ook echt niet meer niet zien.
Tien met een griffel voor deze zinsbouw. Kan Dos37 nog een puntje aan zuigen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik keek op mobiel en moest vrij inzoomen om hem goed te zien, maar zag het redelijk snel.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De tyfus.. Ik dacht vanmiddag al dat het zo'n kutplaatje was waarop niets speciaal te zien was. Ging ik nu nog een keer kijken en toen had ik m
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Lekker een tentamen zitten falen tijdens Ajax-AZ
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
@plaatje.
Zag het meteen? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
prutsers
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Rapport: frivool AZ verademing bij dikke Theo en luie Mickey - KNVB-beker - AD
Dikke onvoldoende zie ik idd. Ik kan de hoop nog gooien op positieve normering. Iedereen kwam tijd tekort. Sommige vragen beantwoord met: geen tijd! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Straks heerlijk trainen hoop ik.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prima dagje zo, dadelijk maar weer eens de kroeg in.... Het weekend is alweer begonnen
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frits Barend (of schoonvader van Barbara
) was vandaag geweigerd bij ajax
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Training afgelast, dan maar naar de keet heah
.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Training afgelasten
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zag die negerin ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hm,.. dan heb je het 2 maand rustig voor school en dan net wanneer je het niet kan gebruiken krijg je het facking druk.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lief dagboek.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
21.49
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Megaupload offline en kapot?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zondag komt Beau van Erven Dorens hier in het dorp om te worstelen voor zn programma
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooiste meisje van de klas, wow
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
whut? wwarom?
al mijn mixen staan daarop
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
mijn mixen zijn legit. jwtz. genuine shit alles
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
wtf. Hillary Duff in Law & Order
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mijn Heldin
maar het is Hilary Duff
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sup?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jallo
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lol dat is mijn banner.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mooie slogan ook!
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vanavond eindelijk weer Fussball!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ah, is die Morpheus knakker ook nog steeds mod daar
|
|
|