|
|
#1 | |
![]() Laatste post vorige topic :
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
De nieuwe Family Guy
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Binnenkort even die Alcatraz serie checken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Inderdaad die hooker
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het nieuwe seizoen van FG was nog niet heel goed, maar deze aflevering was weer briljant inderdaad
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat is Breaking Bad een gave serie zeg, bijna klaar met Season 3
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De laatste twee FG zijn idd weer briljant
.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
4 (geloof ik) en 1.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
24 seizoen 5 begonnen
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ik vond Alcatraz erg tof
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
haha held
![]() deze straks hopelijk terugnemen/revisen: Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 18-01-12 om 01:31 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
The Wire is bijna klaar met downloaden, verwacht hier ook heel wat van!
Net begonnen met seizoen 3, maar inderdaad geniaal tot noch toe
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Alcatraz bevalt uitstekend vooralsnog. Voldoet eigenlijk precies aan mijn verwachtingen; gewoon goed, niet briljant.
Was gisteren begonnen aan Rome, maar na twee eps heb ik maar weer eens 24 opgezet. Vond het nu niet echt interessant, dat Rome ![]() Oeh en morgen weer Justified, motherfuckers
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ben al bij S04 EP08 nu ![]() S05 (laatste) krijgt 16 afleveringen
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
4
Had laatste 1 t/m 3 al eens teruggekeken. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gisteren ook maar begonnen aan Homeland. Begint veelbelovend.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() weet je wat ook nog wel grappig is, the fat fighters uit de uk, bizarre reality over 4 personal trainers, maar wel echt hilarisch voor af en toe tussendoor. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ook een vette. Gewoon AF1 neerhalen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
EPs 5 en 6 vond ik toch echt beter...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ben nu Sherlock S01E01 aan het downloaden. Ben benieuwd, ik kijk echt helemaal nooit series.
Misschien moet ik hierna ook maar eens aan Dexter, Breaking Bad, The Wire of iets anders beginnen maar ik heb geen idee welke ik dan moet kiezen.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Breaking Bad
Van de week mee begonnen, er zijn weinig series die ik van begin af aan interessant vind.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
The Wire is klaar met downloaden hier. Dexter of Breaking Bad is om het even, beide heel goede series. Alleen Dexter komt veel sneller op gang imo, had mij ook veel sneller.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dexter op zijn beurt zwakt ook weer veel sneller af, Breaking Bad niet.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En The Wire is gewoon kut
/feit |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Godver Durq.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De Wierruh, wat een saaiheid idd
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik ben een advocaat van Boardwalk Empire.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Eerste aflevering van Sherlock was wel echt
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
De komende seizoenen bij Dexter zijn best wel matig..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Alcatraz zojuist gezien. Valt me tot nu toe vies tegen en gezien de opzet ben ik bang dat dat zo blijft. Zonde.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hm ik wilde net zeggen dat ik mij er wel mee vermaakte. Weet niet hoe jullie er verder naar kijken, maar als ik met een serie begin verwacht ik niet gelijk dat het een nieuwe Breaking Bad oid is.
Overigens vraag ik mij wel af hoe het zich gaat ontwikkelen. Heb de 2e ep nog niet gezien, maar het is niet heel duidelijk wat je nu kan verwachten. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik vond Alcatraz echt prima eigenlijk. Ik ben erg sceptisch geworden na het floppen van al die big shows als Terra Nova, Falling Skies, Flashforward enzo, maar dit beviel me wel
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik denk dat je met de eerste 4 seizoen van Dexter voorlopig wel goed zit. En het is nou niet dat 5 en 6 slecht zijn, het is gewoon minder goed dan ervoor.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Paar afleveringen van gezien..vind er echt geen reet aan. Zal wel leuk zijn voor de Gossip Girl kijker ofzo
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ken het niet.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nee, dat kan niet.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Briljant jaa
![]() Tijdje niet gezien, maar deze was wel weer heel goed. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Series#22
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|