![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
iemand weet ofdat je de snapshots van steam kan linken en hier uploaden of is dat niet mogelijk?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bazen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
NAC
![]() Almere City
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sulejmani is trouwens wel de opperkoning bij Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die screens staan in je Mijn Documenten - SI - FM2012 - Screenshots map, en die kun je gewoon uploaden bij bv. imgur.com en hier planten ja.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
klopt het dat ik dan niet in-game kan grabben?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Met NEC Anderlecht verslagen in de voorronde van de Europa League. Kom nu in een poule met Leverkusen, Fiorentina en Dinamo Zagreb. Dat gaat dus knap lastig worden. George voor 1.5 miljoen verkocht aan Olympiakos en Verhoek en Cabral als vervangers gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wij gaan Europa in,
.![]() .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Oh, whut?! Ik moet nog een voorronde?
.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klopt. Ik heb Leverkussen eruit geschopt in die laatste voorronde
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die wordt waarschijnlijk nog moeilijker. Ik ging er met Dunfermline in de vierde ronde uit tegen Sampdoria.
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja, ik mag tegen Leverkussen,
.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kanjerheld. Dat overtref ik toch nooit,
!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
1-1 thuis
1-4 uit. Zo vreselijk eruit gecounterd die moffen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ben door in de champions league met Twente. Nu tegen Sevilla
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb vanaf vandaag (11 augustus in game) wel Wallyson er bij. Dat is me toch een baasje. Drie keer beter dan de rest van de selectie, qua stats.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik krijg in de winterstop Junior. Nu al beter dan al mijn spelers en pas 18 jaar. Wordt de nieuwe Diego genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Regen? Screen?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Even mijn nieuwe aanwinst presenteren, Fernando Fernandez.
Voor 11 miljoen euro overgenomen van Sporting Braga, en hij mocht zijn debuut maken in de Tyne & Wear derby tegen Sunderland. ![]() En dus gelijk matchwinner met 2 goals.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik heb een 18-jarige Ivoriaanse keeper uit de ASEC Academie geplukt met de naam Franck Grandelle
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Volgens mijn assistent is Lurling nu toch echt over the hill, en zijn stats hollen inderdaad achteruit. Ruben Schaken is nog transfervrij.. Ben in verleiding..
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kreeg net een melding dat het record aantal assists in 1 seizoen is verbroken, en bedacht me toen dat ik deze regen nog niet had laten zien.
Afgelopen zomer opgepikt als nieuwe nummer 10, en voorlopig doet ie dat uitstekend!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leverkussen,
.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Netjes hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wesley Verhoek komt bij mij vanaf links, zodat hij met rechts kan schieten (inverted wingers, zoals Rumille dat noemt) en dat werkt geweldig. Hij scoort er lustig op los.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En thuis 1 - 1 gespeeld. Groepsfase dus gehaald. Echt bizar hoe goed dat counteren werkt, tegen bepaalde ploegen. In de groepsfase mag ik het opnemen tegen Dnipro, Hapoel Tel Aviv en Fulham. Je kan het slechter treffen.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() Trouwens kampioen geworden 5 wedstrijden voor het einde
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
.Maar ik ben wel door als 2de , 2x gewonnen van zowel Udinese als Partizan (of dat terecht was gaat het niet over ) en 1 gelijkspel tegen Man. City.Helaas moet ik zometeen tegen Fiorentina en is mijn bazenspits Ighalo naar de Africa Cup ( ), dus dat wordt 3x niks met alleen Schalk als spits.In de competitie gaat het trouwens verbazend goed, ik sta gewoon 2de en heb al bizarre uitslagen gehad, zoals 6-1 tegen Feyenoord, 3-6 tegen Heracles (uit) en 5-1 tegen AZ. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
In de winterstop baas Patrick Herrman voor de 2de keer gehuurd. Lorenzo Crisetig van Inter voor komend seizoen vastgelegd. Nu zit ik nog te twijfelen of ik Armenteros zal halen voor in de maanden van de afwezigheid van Ighalo. Ook heb ik de mogelijkheid om Kostas Fortounis te halen. Beiden zitten ver boven m'n budget, maar het zijn natuurlijk wel geweldige spelers
. Hmmm....
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
5 wedstrijden voor het einde kampioen
![]() Straks nog ff een bekerfinale tegen Almere City spelen |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Altijd leuke momenten, 0-1 achter tegen West Ham United, team speelt als een krant.
In de rust op een assertieve toon gezegd dat ik in de 2e helft veel beter voetbal verwacht. 3-1 winst, en de aanvoerder prijst mijn teamtalk.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik vind dat altijd een beetje onrealistisch. Als je in een netwerkgame tegen vrienden speelt kan je beter niet met slechts 1 - 0 voorstaan in de rust, want dan ben je de sjaak wegens de speech van de tegenpartij,
.Maar wel handig in single player, .
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heb niet het idee dat het een garantie is voor een betere 2e helft eigenlijk, heb ook vaak zat meegemaakt dat het team na zo'n speech erg gemotiveerd was, maar we alsnog gewoon verloren.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Deze regen
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Helaas geen Armenteros en Kostas Fortounis, maar wel Chabi Agbessi (regen), een toekomstige topspits uit Kameroen en Luis Guilherme (aanrader!), die ik eerder in mijn game met Lazio ook al had en enorme potentie had.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja, er stond dat de proefcontracten van mn instroomjeugd (ofzo) binnen een maand afliepen. Dus ik hem aanklikken, stond hij al bij Telstar onder contract?
![]() En een aardig talentje voor CM was naar De Treffers, en wil nu geen contract tekenen Waarom heb ik een jeugdopleiding als ik die gasten alsnog aan moet kopen of dat ze zelfs liever bij De Treffers spelen
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|