|
|
#1 |
|
Bla
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mensen die tijdens het stappen op get merk bier letten
Alleen Grolsch is merkbaar kut
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
) is ook genieten, want dat zit echt helemaal vol met volk van m'n oude middelbare school, vooral veel meisjes die goed beginnen op te drogen.
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Old Dutch hier in Enschede is helemaal een knaken tent
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bier!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zullen wel eens een keer een testje doen dan..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tijdens het stappen niet echt. Al ga ik minder snel naar binnen in een tent waar een Bavaria bord ophangt. Al kan je daar in Eindhoven niet echt omheen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Ja Paparazzi is wel chill, vrij veel mooie chicka's over het algemeen... De Senaat wordt toch altijd zo'n reclame voor gemaakt op de radio? De Senaat in Valkenswaard dit dat zus zo ![]() Ben er nog nooit geweest maar wel de moeite dus als ik het zo hoor... Guinizz mij ook totaal onbekend... Hoe oud ben jij eigenlijk Rotscholier?? 21/22 ofzo?? |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu op BBC 4, Nirvana live at the Paramount!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mental Theo die zn laptop door zn plasma gooit omdat er iemand bij TVOH uit is
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Senaat is op zaterdag in ieder geval wel altijd tof, weet niet hoe het op vrijdag en zondag is, zondag ga ik sowieso nooit op stap en vrijdag ook niet vaak, want vrijdag wil het nog wel eens heel erg rustig zijn, is ook maar saai dan. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En toen was 't 2:46 en ik zit klaar wakker op de bank Nachtegiel te kijken. Wordt leuk onderhandelen over 'n nieuwe auto morgenvroeg
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
heujjkjjjj
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() Of je haalt gewoon een waggie uit Duitsland van een jaar oud voor een prikkie n
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Laksheid, ben kapot
![]() Slaaapn |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ESPN 30 for 30 "Straight Outta L.A."
Dat is wel een aanrader
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Klassiekertje hoor
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
30 for 30 zijn bijna allemaal aanraders
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
En zij mogen wel "nigga" zeggen tegen elkaar...
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
wtf is dat?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een debiel.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wa'n oetlul zeg
![]() Zogenaamd stoer zijn dat je je tv ingooit om zo'n prutsprogramma. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
maar dit is beter dan bijvoorbeeld het Fuckbuddy verhaal
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik dacht dat dat Mental Theo was
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het meest kansloze is eerst een foto maken voordat je gooit. Lekker 'spontane woedeuitbarsting'
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij had op twitter gezegd dat hij dit zou doen als een bepaalt iemand niet door zou gaan bij TVOH. Dus hiermee houdt hij zich aan zijn woord. Dat is alles.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
tvoh
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wat een aandachthoer is mentale Theo toch
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jehova's aan de deur
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat een stakker
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#40 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mental Theo,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
BREAKING THE LAW. BREAKING THE LAWWWWWW. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Judas Priest.. softe shit
![]() Anthrax is de bom jonguh |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En nu is het ook nog voorpaginanieuws op de Telegraaf van die Theo
. In wat voor een land wonen wij.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Wauw.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Veiling gewonnen op vakantieveilingen
Wij zitten volgende week met 6 man in een huisje in Drenthe
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Half 2 s'nachts op vrijdag en er is hier een discussie over bier.
zuipen jonge anders niks.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mogguh, groeten uit Londen. De pints smaakten gisteren al weer goed.
Vanmiddag naar Chelsea.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ah, verdomme. Jaloers
.Veel plezier, Suijk! |
|
|